Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38
316
Modyfikacje / Kerbal Overhaul - Oficjalne wydanie v0.9.1
« dnia: Nie, 05 Kwi 2015, 15:49:23 »
Witam

Tak oto wypuszczam pierwszą wersję mojego moda.

OGÓLNE ZAŁOŻENIA
Mod ma być czymś pomiędzy stockiem a Realism Overhaul. Rozgrywka ma być bardziej urozmaicona, i trudniejsza, ale jednak zachowała stockowy smaczek.
Sam mod jest tylko zbiorem plików konfiguracyjnych ( tak jak i RO) które ustawiają inne modyfikacje tak, by wszystkie ze sobą współgrały i dawały jeszcze większą zabawę.

LISTA ZMIAN


SILNIKI :

- Do wyboru mamy 5 paliw : RP-1 (nafta), LH2 (ciekły wodór), MMH, UDMH, Aerozine 50, oraz Hydrazynę. Utleniaczy mamy do wyboru 3 sztuki : LOX (ciekły tlen), N2O4 (tlenek azotu), IRFNA-III (Kwas azotowy)
Paliwa działające z LOX to RP-1, Hydrazyna i LH2.
Paliwa działające z N2O4 to Aerozine50, MMH, UDMH, Hydrazyna.
Składniki kriogeniczne czyli LOX i LH2, parują z czasem, można to opóźnić lub całkiem zlikwidować stosując izolowane zbiorniki oraz odpowiednie chłodnice.
Paliwa działające z N2O4 i IRFNA można przechowywać dowolną ilość czasu. IRFNA stosowany jest tylko w małych silnikach sond.
Silniki nuklearne  zużywają ciekły wodór lub hydrazynę i mają wbudowane pręty paliwowe z radioaktywnego pierwiastka, który zużywa się z czasem. Wymiana możliwa tylko w autoryzowanym serwisie, więc musimy pamiętać o tym że nie tylko wodór może nam się w kosmosie skończyć ;)

Zmiana ISP wpływa od teraz na ciąg, a nie na spalanie.
Regulacja ciągu jest dostępna tylko w pewnym zakresie, zwykle od 60 do 100%.
RCS zostały lekko osłabione.

Engine Ignitor został zaimplementowany, niestety nie mogę sprawdzić czy działa ponieważ plugin odmawia mi współpracy, na wersji 0.25 , configi dla silników stockowych działają.

PRĄD

Panele słoneczne zostały osłabione, teraz produkują jedynie 10% z oryginalnych wartości. Czujniki np. akcelerometr, czy termometr pobierają stałą wartość prądu, (od 0.6 do 2 na minutę)  więc trzeba odpowiednio planować zasilanie swoich sond.

Do RTG został zaimplementowany mod Realistic RTG. Od teraz przy wyborze RTG musimy patrzeć na dwie cechy : moc, i half-life czyli czas połowicznego rozpadu pierwisatka.
Wygląda to tak, że w miarę upływu czasu RTG będzie tracił moc. Spadek mocy jest zależny od parametru half-life, i np. jeśli half life wynosi 10, to znaczy że po 10 latach moc spadnie o 50% itd.
W opisie dodane są wartości spadku mocy dla 5 i 10 lat.
RTG dzielą się na dwa typy :
PB-NUK - stockowy rtg, half-life 18, niska moc - długa żywotność
UR-NUK - dostępny tylko w modzie AIES, half-life 9.2 - duża moc, mała żywotność
Dostępne są różne moce, zależnie od wielkości.
Dodałem też arkusz w excelu do przeliczania generatorów ;)

Z racji że poza Dresem panele słoneczne praktycznie przestają działać, loty poza Dres muszą być zasilane ogniwami paliwowymi, RTG, lub reaktorami jądrowymi. Reaktory są bardzo drogie, i ciężkie ale dostarczają ogromną ilość prądu. Reaktory posiadają otwierane podczas gry okienko kontroli, w którym możemy go wygaszać/uruchamiać, regulować moc w zakresie 20-100%, kontrolować temperaturę rdzenia i ilość wydzielanego ciepła. Do poprawnej pracy wymaga on specjalnych radiatorów. (sprzedawane oddzielnie  8) )
Paliwo można zmieniać na orbicie, za pomocą specjalnych pojemników.
Baterie są cięższe i mają mniejszą pojemność.
Koła zamachowe (torque wheels) i decouplery mają mniejszą moc.
Silniki nie produkują prądu.

SYSTEM PODTRZYMYWANIA ŻYCIA

Kerbaonauci potrzebują od teraz kilku zasobów : jedzenia, wody, tlenu i elektryczności. Wydalają natomiast dwutlenek węgla, Waste (śmieci) oraz Waste Water ( brudną wodę). By utrzymać ich przy życiu na stacji kosmicznej, czy podczas dłuższej podróży wprowadzono kilka urządzeń :
- FILTRY :
- Air filter : Odzyskuje tlen z atmosfery Kerbinu i Laythe, pobierając prąd.
- Carbon Extractor - filtr jednorazowy. Pobiera on CO2 i trochę prądu oraz zasób nazwany CO2_Filter. Jest dość tani, sprzedawany w dwóch wersjach dla 4 i 9 osób, wystarcza na około 6 miesięcy.
- Kerbatier Carbon Extractor - filtr działający o reakcję Kerbatiera :) Droższy, ale działa bez ograniczeń czasowych, pobiera jedynie CO2 i duże ilości prądu.
- Water Purifier - Oczyszcza wodę, działa na zasadzie filtru molekularnego, bez ograniczeń czasowych.
- Water Splitter - Elektroilzer wody, za pomocą prądu rozbija wodę na tlen, i wodór który ze względu na to że nie może zostać skroplony zostaje wyrzucony. (Waste)

SZKLARNIE ( GreenHouse )

Szklarnie zostały zbudowane w modułach firmy FusTek i są całkowicie niezależne od słońca. Pobierają wodę, dwutlenek węgla oraz duże ilości prądu do zasilania lamp.  Mogą pracować w dowolnym położeniu, na orbicie i na powierzchni planety. Jedna szklarnia zaopatruje 4 Kerbonautów.


FUNDUSZE

Ceny paneli słonecznych, baterii, oraz elementów radioaktywnych zostały zwiększone.
Kerbonauci pobierają teraz pensje w zależności od doświadczenia, Ci którzy pozostają na ziemi pobierają tylko 50% pensji.
Dostajemy rządowe dofinansowania w zależności od reputacji, także pieniądze nie są aż takim wielkim problemem, i nie musimy wysyłać milionów satelitów na orbitę w celu zarobkowania.
Mamy możliwość wzięcia pożyczki.


MODY NIEZBĘDNE DO DZIAŁANIA
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (polecam config 6.4x Kerbol System)
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (lub NEAR )
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

MODY BARDZO REKOMENDOWANE (bez nich nadal będzie działać, ale będzie "bieda" )
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Wszelkie mody niezawierające silników powinny być kompatybilne.( w tym np. KAS ) Zalecam instalację moda Procedural Parts, oraz usunięcie zbiorników z pozostałych modów i folderu squad, by zaoszczędzić cenne MB ramu, i "odgracić" hangar.
Polecam też zainstalować RVE, EVE lub inny pack dodający chmury, oraz Texture Replacer ze SkyBoxem.



INSTALACJA

DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1. Zacznij od "czystej" wersji gry.
2. Wgraj wszystkie mody których chcesz używać.
3. Zainstaluj Kerbal Overhaul
4. PROFIT !!
 ( RealFuels, Near Future Propulsion i Electrical, Procedural Parts, TAC oraz FusTek wymagają instalacji przed KO ! )

Mam nadzieję że chociaż parę osób się skusi :)
Proszę o komentarze i zgłaszanie ewentualnych bugów, oraz dane o kompatybilności modów.


No pics, no clicks więc oto fotki :










Pozdrawiam !

Changelog:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

317
Szukam modyfikacji / Odp: Engine Ignitor dla 0.90
« dnia: Nie, 05 Kwi 2015, 12:41:28 »
Jakby mi działał pierwszy link z google, to by nie było tematu...

318
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 20:55:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Angorek, ile masz miejsca na dysku głównym? Ja miałem cały zapchany i w grze jakieś 10 FPS na absolutnie minimalnych ustawieniach. Usunąłem parę GB i nagle skok do 30 FPS na full detalach.
O widzisz, i teraz wszystko gra !!  :D :D :D

319
Szukam modyfikacji / Engine Ignitor dla 0.90
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 17:53:12 »
Witam

Podesłałby ktoś linka dla Engine Ignitora pod 0.90 ? Miałem go gdzieś na dysku, ale chyba wywaliłem, a teraz gdy ściągnę krzyczy mi że nieobsługiwane....  Wcześniej miałem skądś paczkę która działała na 100%.

Pozdrawiam !

320
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 17:49:00 »
Support 64 bit nie jest zależny od nich tylko od Unity, a oni póki co zdają się mieć gdzieś nawoływania graczy i twórców.

321
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 15:11:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
8GB ram to pomyłka ?  :P
Jeśli grasz na 32-bit, masz 4GB, więc pomyłka.
Jeśli grasz na 64-bit, grasz na 64-bit, więc pomyłka :D
System 64-bit, ale gra śmiga w 32 bit więc 4GB dla gry, + 2GB dla Windowsa, plus 0.5-0.8 dla Google Chrome w tle, i jeszcze mały zapas ;)

322
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 14:44:44 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Korzystam z Astronomera, kiedyś używałem standardowej paczki EVE i to nie było zbyt urokliwe: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

Ja położyłem na LV426 burze pyłowe oparte na warstwach chmur EVE i FPSów mi nie psuje. Próbowałeś wybrać niższą rozdziałkę  wolumetrycznych chmur?
Tak, próbowałem, i zawsze ten sam skutek. Ale pozbyłem się ich i jest git, zresztą i tak mi się nie podobały  8)
Co do chmur z Twojego screena, to coś chyba skopałeś przy instalacji.
Moje wygląda +/- tak : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

323
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 13:20:35 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Chmury wolumetryczne (3D) to moim zdaniem póki co pomyłka, nie dość że gra z nimi ledwo ciągnie,

Twój komputer to pomyłka  8)

Tekstury chmur widziane z niskiej orbity albo są brzydkie, albo mocno obciążają RAM, a to jego oszczędności są na wagę złota przy gorszych maszynach. Mimo to chętnie widziałbym taką opcję w stocku - unifikacja systemów to większa stabilność, a boję się że przestarzały EVE może zacząć generować błędy z nowszymi wersjami gry.
I5 3.8GHz, 8GB ram i GTX660Ti to pomyłka ?  :P Zbuduj 250 częściową bazę na Dunie i zobacz jak działa gra ;) Najlepsze jest to, że w grze mam 5-10 Fps, procek obciążony ledwo 25%, grafika 60, ramu wolne 1 GB..  Kerbin to jeszcze pół biedy, ale jak dochodzą burze piaskowe czy kilka warstw chmur wolumetrycznych to gra przestaje współpracować.
Chmury 2D z orbity wyglądają przepięknie, kwestia tylko jaką paczkę wgrałeś. Przy wymuszeniu OpenGL problemu z ramem nie ma. Warto też "wyczyścić" grę z elementów których nie używamy. Ja np. nie buduję samolotów to powywalałem sobie wszystkie skrzydła, części Mk2, Mk3 itd. i nagle gra stała się lżejsza o pół GB ;) Zbiorniki można zastąpić częściami proceduralnymi itd. itp..

 


324
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 12:24:23 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie każdy ma w domu superkomputer. Jeśli już pojawiłoby się coś takiego, koniecznie powinna się pokazać też możliwość wyłączenia tego w ustawieniach.

Chciałbym z tym grać. Naprawdę. Ale nie mogę :(
Chmury z orbity nie obciążają zbytnio kompa. Chmury wolumetryczne (3D) to moim zdaniem póki co pomyłka, nie dość że gra z nimi ledwo ciągnie, to i tak są generowane na małym obszarze wokół statku.  Chmury 2D widoczne z orbity zwiększają obciążenie kompa może o 5%. Jeśli masz słabego kompa graj z KSPRC, lub ściągnij sobie tekstury Kerbinu dla Texture Replacera z nałożonymi nań chmurami. Tekstura pojawia się dopiero po osiągnięciu danej wysokości. a to że chmury są nieruchome w ogóle nie rzuca się w oczy :D Obciążenie przy tym rozwiązaniu minimalne, jeśli nie zerowe.

325
Edytowałem 1 post, tak to jest jak sie pisze o 23...
KAS oczywiscie dziala :D

326
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Dlatego wpadłem na pomysł zrobienia "Realism Overhaul wersja Easy", jako naszego forumowego moda !
Czego potrzebuję ? Ludzi, którzy pobiorą cfg i wymienione niżej mody, zainstalują na osobnej "czystej" wersji KSP, i będą robić za nasz forumowy QA !
Proszę o propozycje co dodać, co wywalić, co i czy zmieniać, a jeśli tak to na jakie ?

A co z licencjami na te mody?
Mody instalujemy osobno, ode mnie jest tylko kilkaset tysięcy literek, popakowanych w pliki cfg, czyli w zasadzie mało się to różni od RO. Jeśli chodzi o pliki z RO nie ma to nic wspólnego, wszystko pisałem od zera przez ostatni tydzień. ModuleManager wgrywa poprawki podczas ładowania do ramu.  Wszystko na legalu :)

327
Witam

Wychodzę z propozycją stworzenia moda, zwiększającego realizm i dodającego więcej możliwości i opcji do naszych ukochanych Kerbali.
Póki co są dwie skrajności, albo "biedny" stock, albo Realism Overhaul który zamienia grę w symulator. Zauważyłem czytając fora że jest dużo ludzi ( w tym ja) którzy chcieli by coś pomiędzy. Tzn. Z jednej strony RSS i piękne duże planety, różnorodność części i paliw, a z drugiej strony jednak ten smaczek stocku, bo jednak nie każdy urodził się z nazwiskiem Von Braun, i nie każdy zwyczajnie ogarnia RO.
 ( i nie każdemu się chce  :P )

Dlatego wpadłem na pomysł zrobienia "Realism Overhaul wersja Easy", jako naszego forumowego moda !
Czego potrzebuję ? Ludzi, którzy pobiorą cfg i wymienione niżej mody, zainstalują na osobnej "czystej" wersji KSP, i będą robić za nasz forumowy QA !
Proszę o propozycje co dodać, co wywalić, co i czy zmieniać, a jeśli tak to na jakie ?
Chcesz pomóc w pisaniu plików cfg ? Odezwij się na PW ! Podeślę gotowe "bloki" do składania plików silników, i wyjaśnię o co chodzi. ( to wbrew pozorom banalnie proste)

Co udało mi się zrobić ?

1. Dodać nowe paliwa. Od teraz mamy do dyspozycji 9 mieszanek paliwowych, które dość łatwo zapamiętać :

 -Paliwa działające z ciekłym tlenem LOX :
    - RP-1 - nafta, używana głównie w największych silnikach, i w 1 stopniach
    - Hydrazyna - używana w 1 i 2 stopniach, większy ciąg od nafty
    - LH2- ciekły wodór - używany w ostatnich orbitalnych stopniach, niski ciąg, ogromny impuls.

- Paliwa działające z tlenkiem azotu N2O4:
   - MMH, UDMH, Aerozine 50, - różnice minimalne, wprowadzone trzy by urozmaicić rozgrywkę i np. lądownik śmiga na innym paliwie niż     moduł serwisowy i nici z przelewania paliwa itd.

- Paliwa działające z kwasem Azotowym IRFNA III :
        - MMH i UDMH - stosowane w mini silnikach w satelitach bo kwas jest niewrażliwy na temperaturę, nie paruje, i daje się długo przechowywać pod niskim ciśnieniem.

- Hydrazyna - monopropellant z bardziej wypasioną nazwą  8)

Silniki od tej pory mają różne mieszanki, niektóre kilka, niektóre działają tylko na jednej. Tak jak prawdziwe sztuki, nie produkują prądu.
Do zapłonu potrzeba paliw na N2O4 potrzeba jedynie prądu, silniki działające na LOX potrzebują składnika TEATEB który ogranicza ilość zapłonów. By było to w miarę prosto, każdy zapłon pobiera 1 sztukę TEATEB, za wyjątkiem najmniejszych silników które nie pobierają w ogóle lub pobierają np. 1/3. Silniki zawierają go w różnych ilościach. Można go zamontować także w zewnętrznym zbiorniku, który mieści 2 sztuki. Ilość pobieranego prądu wygląda mniej więcej Ec = ciąg / 10 . Więc silnik o ciągu 500kN weźmie na zapłon 50Ec. Impuls jest teraz realistyczny,  zmienia się ciąg a nie spalanie.
Baterie są droższe, cięższe i mają mniejszą pojemność.
RTG i silniki atomowe od teraz pobierają radioaktywny izotop Blutonium-235. Nie da się go "dotankować", wymiana paliwa możliwa tylko w autoryzowanym serwisie  8) RTG są droższe, izotop też tani nie jest. Koniec z magicznym prądem w nieskończoność, maksymalny czas operowania wynosi teraz około 30 lat dla największego RTG, co przy RSS raczej jest dość rozsądne.
Panele słoneczne nie produkują już ilości prądu porównywalnej do elektrowni w Bełchatowie. Od teraz duże panele w stacjach orbitalnych mają sens. Chcesz lecieć poza Dunę na panelach ? Powodzenia, tylko RTG lub ogniwa paliwowe. ( w przygotowaniu)
Wszelkie czujniki, sensory itp. pobierają stałą ilość energii. Nie jest to jakaś ogromna ilość, ale gdy budujemy sondę z RTG musimy się liczyć z tym że może wziąć określoną ilość sprzętów badawczych.
Koła zamachowe (Torque) mają zmniejszone wartości. RCS również są trochę słabsze.
W trybie kariery, Kerbonauci dostają wypłatę. W zależności od doświadczenia pensja ma różną wartość. Ale są też i dobre strony, dostajemy dofinansowanie od rządu, zależne od naszej reputacji. Kerbale którzy akurat nie biorą udziału w żadnej misji dostają tylko część wynagrodzenia.

Deadly reentry chyba przedstawiać nie muszę.

TAC Life support, jest już na ukończeniu. (ogarniam filtry)

Mod jest pisany tak że każdy może go konfigurować samemu. Jest kilka plików cfg które odpowiadają za globalne wartości np. moc paneli słonecznych jest mnożona przez 0.1, nie ważne skąd pochodzu panel, czy ze stocku czy z nowego modu i tak jego moc zostanie zmieniona, a gracz może sobie to regulować zgodnie z upodobaniami. To czyni mod kompatybilnym ze wszystkimi innymi modami, nie zawierajacymi silników. Aktualnie piszę od nowa system prądu bo widzę że nie do końca śmiga jak powinien i nie współgra z innymi modami.
Mody zawierające zbiorniki powinny być kompatybilne, pod warunkiem że są kompatybilne z Real Fuels.
Wszelkie pluginy typu KAS równiez działają bez problemu.

MODY WYMAGANE DO DZIAŁANIA :

- Real Fuels Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- TAC Life Support Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- RSS Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 + odpowiedni config ( dla osób chcących zachować stockowy układ najlepszy będzie 6.4x kerbol system)
- Evil Tech Kerbanomics (hajsy) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Tweak Scale Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Engine Ignitor Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

MODY BARDZO REKOMENDOWANE : ( i póki co 100% kompatybilne )
- AIES Aerospace Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- NovaPunch 2 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- KW Rocketry Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- FASA Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- DMagic Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Tarsier Space Technology Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- BoxSat Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Amp Year ( polecam wyłączyć kerbal kraziness ) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Near Future Solar Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

LISTA MODÓW DO ZAIMPLEMENTOWANIA :

- Soviet Engines
- American Pack
- Station Science
- Near Future Propulusion, Electrical, Construction
- Stockalike Station Parts
- ???

Polecam wywalić zbiorniki dołączone do modów, i zastąpić je Procedural Parts !


DOWNLOAD  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PROSZĘ O KRYTYKĘ, RADY,SUGESTIE, RAPORTY Z BUGÓW, KOMENTARZE :D

Pozdrawiam !

328
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 16:11:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To dość znane niestety zjawisko, praktycznie chyba każde popularniejsze dzieło jest przemieniane na porno i nie da się z tym zjawiskiem nic zrobić. Ciekawi mnie dlaczego ci ludzie to robią? Ktoś im za to płaci, czy dla siebie? Nie wierze, że normalną osobę mogą jarać tego typu rzeczy.
Słowo klucz NORMALNYCH. Normalni ludzie nie oglądają takich rzeczy :D
Mnie ciekawi bardziej w jakich okolicznościach powstają takie taśmy :D
( jak jeszcze byłem w gimbazie czyli jakieś 4 lata temu, to chyba każdy to znał, za sprawą niejakiego mixu youtube :D więc nie miejcie mnie za dziwaka :D )

329
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 18:45:21 »
Do gier i pracy w 3D (CAD/CAM) tylko Win 7 x64. Do drukarek 3D chłopaki w firmie chwalą Ubuntu, bo chodzi szybko i nie łapie wirusów.

330
Szukam modyfikacji / Dofinansowanie rządowe i pensje astronautów
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 11:22:44 »
Witam!
Czy istnieje jakis mod który sprawia że astronauci pobiwrają pieniądze za pracę, a np. raz na rok można dostawać dofinansowanie zależne od reputacji?
Tak wiem że kampania jest banalna, ale piszę konfigi na coś w stylu Realism Overhaul, i potrzebowałbym taką opcję by urozmaicić i utrudnić grę :D
Pozdrawiam!

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38