Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 38
31
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Czw, 07 Lip 2016, 22:02:23 »
Piszę się ! Jeszcze nie wiem w jakiej kategorii, ale na pewno coś pokażę :D

32
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 00:15:10 »
Zacytuję oficjalny wątek :
Cytuj
Licence:

Do whatever you want with this, as long as you respect licences from used mods.

Grzeb ile wlezie, i pochwal się co wygrzebałeś :D

33
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol system + OPM + chmury
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 00:08:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, 4x to trochę dużo. Lepiej byłoby dla mnie 2x powiększenie. Może obczaje ten mod i sam coś sobie przerobie,
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)

34
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 29 Cze 2016, 22:21:25 »
N1-L3

35
Modyfikacje / 4x Kerbol system + OPM + chmury
« dnia: Śro, 29 Cze 2016, 13:50:30 »
Witam

Oto re-edycja mojego modu który wypuściłem rok temu.
Wypełnia on lukę między stockowym systemem a RSS. Wszystkie planety i ich orbity są teraz 4 razy większe.
Są na tyle duże że gra staje się trudniejsza ( i ładniejsza) ale nadal stockowe części dają radę.
Mod KerbolPlus zmienił się znacząco, i dość słabo się rozwija wiec wrzuciłem tym razem mod Outer Planets. Jest on całkowicie opcjonalny, a jedyna modyfikacja jakiej się dopuściłem to powiększenie orbit, by dopasować je do nowego układu.







Mody wymagane :

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ(dołączony)

Mody rekomendowane : 

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub dowolny inny

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (mogą nie działać wszystkie opcje, ja gram bez Godrays i shaderów wody bo powodowały migotanie i czarne smugi za pojazdami)

DOWNLOAD: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (tylko 0.5MB ! )


Instalacja:

1. najlepiej zacząć od czystej gry, lub zrobić backup saveów i upewnić się że nie mamy innych modów kopernicusa i wizualnych.

2. Instalujemy mody rekomendowane, jeśli chcemy.

3. Otwieramy zipa, i mamy w nim 4 foldery :
       
       - Gamedata - kopiujemy zawartość do Gamedata gry. Zawiera Kopernicusa i conifg 4x.
       - Visual fix - Fix dla modu SVE, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji SVE, i nadpisujemy.
       - Outer Planets Mod fix - fix dla OPM, wrzucamy zawartość do GameData PO instalacji OPM i nadpisujemy.
       - Optional Configs - configi opcjonalne, mass.cfg redukuje masę części do 70%, a Solar Panels.cfg redukuje ich moc do 12%.     
         mass.cfg to tymczasowe rozwiązanie zanim ogarnę jak zwiększyć ISP za pomocą module managera. (to dla tych dla których   
         dodatkowe 1500dV to bariera nie do przeskoczenia..)
   

DeltaV potrzebne do uzyskania orbity wynosi około 5500m/s. (prędkość na LKO około 4600m/s).

Oryginalny wątek : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam !





36
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 27 Cze 2016, 21:10:47 »
Mercury-Atlas


37
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 23 Cze 2016, 22:20:10 »
@Up

38
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Cze 2016, 22:53:58 »
Był wcześniej. Ale zdaje się mniejszy, i zatopiony w gruncie, a odkąd wyszło 1.1.3 to przynajmniej setka screenów tego obelisku mi się przewinęła przed oczami, i owszem ludzie się podniecają jakby co najmniej gołą babe zobaczyli, i to pierwszy raz w życiu. 

39
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Cze 2016, 20:39:21 »
@UP

40
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 19 Cze 2016, 15:21:04 »
Patch 1.1.3 wszedł w fazę eksperymentalną.

41
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 10 Cze 2016, 18:27:02 »
Ekhm. Chciałem przypomnieć że oni robią grę, a nie kręcą filmy dla Hollywood.
Poza tym z tego co pamiętam koleś odwalił dość dużo roboty przy KSPedii, oraz nowym Gui.

42
Dyskusje ogólne / Odp: Edycja stockowych planet
« dnia: Śro, 08 Cze 2016, 13:44:12 »
Chłopie naucz że się czytać... Byłeś w oficjalnym wątku moda ? Przejrzałeś wcześniejsze releasy ?
1.0.5 to wersja moda, który wspiera KSP 1.1.2.
Wsparcie KSP 1.1 zaczyna się od Kopernicusa 1.0.3.
Chcesz pół gry przebudować a moda nie umiesz zainstalować ?

43
Dyskusje ogólne / Odp: Edycja stockowych planet
« dnia: Śro, 08 Cze 2016, 10:04:48 »
No zdziwiłbym sie jakby działało skoro podałeś link do Kopernikusa na 1.0.4. Pobierz go z oficjalnej strony GitHub twórcy.

44
Dyskusje ogólne / Odp: Edycja stockowych planet
« dnia: Wto, 07 Cze 2016, 12:19:18 »
Zamiast się bawić z Height mapą pobaw się z ustawieniami Kopernicusa. Mod Uncharted Lands w ogóle nie używa nowej Height mapy a Kopernicusa do proceduralnego generowania terenu. Zakładam że używa on stockowej heightmapy która tylko z grubsza ustala gdzie są kratery kaniony itd. by pokrywało się to z teksturą a ustawienia nierówności terenu, wysokości gór, nieregularności wzniesień to wszystko jest w CFG Kopernicusa.
Tu masz przykład jak koleś zmienia powierzchnię planety tylko za pomocą CFG, ale akurat to jest dość stary mod Planet Factory CE. 
Od 6:10.

45
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 06 Cze 2016, 00:45:28 »
@up
O niczym nie zapomniałem, doskonale wiem że przemodelowanie planet żeby wyglądały tak jak należy wymaga przerobienia połowy gry i między innymi dlatego nikt jeszcze tego nie zrobił :P
Trzeba dodać modele, pliki konfigurujące ich położenie, algorytmy je rozmieszczające, do tego siatki zderzeń i "bańkę" fizyki wokół każdego statku która ładuje te siatki. Do tego dochodzą też np. w przypadku gejzerów czy wulkanów rosnąca temperatura....
Powiedziałbym nawet że jest to niemożliwe do wykonania przez modderów.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 38