Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 38
286
Poproś o pomoc / Odp: Zmiana środka ciężkości stacji kosmicznej
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 10:14:10 »
Najpierw musisz mieć kratownicę stacji do której zamocujesz prowadnicę. Konstrukcję prowadnicy ogranicza tylko Twoja wyobraźnia :D
W miejscu gdzie ma być prowadnica montujesz sobie Radial Attachment Point. Potem bierzesz prowadnicę z Magic Smoke, i przyczepiasz gdziekolwiek. Za pomocą przełączników ruszasz nią by ogarnąć który element jest ruchomy i mocujesz ją do kratownicy do wspomnianego attachment pointa ale tak by tylko jeden "node" był przyłączony. Potem do ruchomego elementu mocujesz CanadArma który jest jednym elementem i śmiga ;)
Radial Attachment Point może być zbędny, zależy jakiej prowadnicy użyjesz, jak zobaczysz w grze jak to wygląda to sam do tego dojdziesz, tylko jak wspomniałem można zamocować tylko na jednym node !

287
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 14:10:35 »
Bardzo fajnie to wygląda ! :D O wiele bardziej mi się to podoba niż Procedural Fairings.
Pewnie chwilę po premierze wyjdzie mod z nowymi teksturami także żółty pasek to nie problem ;)

288
Inne / Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 23:06:59 »
A tak to się robi w Rosji :D

289
Inne / Odp: Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 18:19:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A koszt takiej rakietki co na 40km lata to juz chyba w tysiacach liczony?
Oczywiście, największym kosztem są w zasadzie maszyny i paliwo. Jak kupimy sobie swoją prywatną tokarkę i frezarkę (lub 2w1) to późniejsze koszta rakiet będą znacznie niższe.
Hamerykańce bawią się np. tak :

290
Inne / Odp: Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 17:24:32 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kiedyś złapałem bakcyla na te rakietki ,nawet kupiłem emi-7 ,ale to jakoś przeszlo.
Kiedys moze do tego wroce a teraz tak z ciekawosci na jaka max wysokosc taka amatorska rakieta moze poleciec?
Cos rzedy paru km jest osiagalne?
Chłopaki z PTRu już kilka lat temu przekroczyli prędkość dźwięku, a największa wysokość w Polsce to chyba coś koło 7-8km. Amerykańce spokojnie wbijają nawet 40km.
Oczywiście to już są kompozyty, aluminium, elementy wycinane na CNC, profesjonalne paliwa itd. Taki papierowy Soyuzik to z 200m :D

291
Inne / Odp: Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 13:19:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chwila, to te wasze latają?
To będzie w zasadzie pierwsza moja budowana od podstaw, ale jak najbardziej będzie latać :D
To jest dokładnie ten model który sklejam, od 1:40


Po zakończonej pracy silników w środku wybucha mały ładunek (rzędu 0.5g) i odrzuca górną część rakiety która jest mocowana na wcisk. Zaraz za głowicą wylatuje spadochron i całość bezpiecznie ląduje kilka metrów dalej.
Ja tymczasem zrobiłem już dwa boostery ii... muszę robić od nowa bo zapomniałem wyciąć otworów pod łoże silnika.....

292
Inne / Odp: Odp: Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 11:25:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A jakieś instrukcje jak to posklejac sa dostepne?
To co masz wycinać i sklejać znajdziesz pod "tematami " stage 1 do stage 3
Do wycięcia : Stage 1, stage 2, stage 3, soyuz_cover_parts, spacer i extra model parts. W tym ostatnim pliku są części dodatkowe jeśli nie zamierzamy budować latającej repliki.

293
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 21:13:13 »
Jeśli serio kazali by nam czekać do Lipca, to gracze by ich chyba powiesili :D

294
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 20:56:04 »
#KerbalCountdown kolejne foto, ponoć jest na nim ukryte 8 ( i pół) podpowiedzi.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




Minęło dokładnie 200 dni, 6 minut, 6 sekund.
Statek Envision wylądował na Eve, istnieje od równych 53 minut. W tle latają 2 debrisy.

295
Inne / Odp: Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 22:43:04 »
Niecałe 60cm  8) Mój klej leżał otwarty w szafce około roku, i zachowuje się jakbym go dopiero co kupił ;)
Co do papieru.. Wziąłem pierwszy lepszy z papierniczego ;) Zwróć jedynie uwagę czy jest ładny gładki, bo niektóre są takie chropowate i nierówne i ten raz że źle wygląda to dwa faktycznie może drukarce zaszkodzić.

296
Inne / Soyuz-U 1:48 z kartonu - relacja z budowy ;)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 21:39:43 »
Witam :D

Zabrałem się wczoraj za budowę Soyuza w skali 1:48. Temat z kerbalami związany dość luźno, ale może niektórych zainteresuje :D
Będę pokazywał budowę krok po kroku, może więcej osób wkręci się w to świetne hobby !
Tak więc model jest pobrany z tej strony : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wydrukowałem go na papierze technicznym 250g/m2, najpierw drukowałem na tańszym 160 ale jest zbyt cienki.
Do budowy potrzebne są podstawowe narzędzia :
- nożyk z łamanym ostrzem - jakieś 3zł
- ostre nożyczki
- dobra linijka najlepiej z podkładką silikonową
- pilniczek do paznokci - z 2zł ale można zakosić mamie/dziewczynie/żonie  8)
- jakiś mały pędzelek - z 2zł
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - 1.5zł, najlepszy klej, schnie szybko, a moc ma porównywalną z superglue
- superglue  :D - przydatny do wklejania wręg bo zasycha w 2 sekundy, i jest strasznie mocny
- słoiczek z wodą do płukania pędzla, jakaś szmatka i coś na co można klej wylać. Jak nie mamy pędzelka to można użyć np. wykałaczki choć jest o wiele mniej wygodna.

Aktualnie zrobiłem 90% jednego z 4 boosterów (1 stopnia. Dopiero za 5 razem wyszedł mi dobrze  ;) Przy  budowie kolejnego wszystko ładnie udokumentuję. Model będzie wyposażony w 5 silników rakietowych własnej konstrukcji oraz prosty elektroniczny timer oraz spadochron który to będzie przez ten timer wyzwalany.



Sorki za jakość, zapomniałem aparatu przestawić ;)
Pozdrawiam i zapraszam do regularnych odwiedzin wątku :)

297
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 20:36:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nowe zdjęcie. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ 192 dzień misji, czyżby chodziło o 11 lipca?
Na pokładzie jest 3 kerbali.. słowo Kerbal ma 6 liter, 6:3=2 , 2+1=3 . Trójkąt ma 3 boki. ILLUMINATI CONFIRMED.


 8)

298
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 16 Kwi 2015, 16:36:31 »
Maxmaps poinformował na Twitterze że dziś rozpoczyna się odliczanie do premiery !  :D :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



:D

299
Kampanie / Odp: Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 17:40:07 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Możemy to urealnić jeszcze bardziej. Mam na myśli sytuację, gdzie nie tylko moduł ma wyglądać tak samo. Nośna, inklinacja stacji oraz... nazwiska załogantów. Możemy modyfikować imiona i nazwiska kerbonautów, a gdy dostaniemy wersję 1.0 także kerbonautek. Właśnie. Z rozpoczęciem zabawy poczekałbym do wyjścia wersji 1.0. Savy 0.90 mogą gry gryźć się z tymi z 1.0. Poza tym, nowa aerodynamika, owiewki, nowe części. Poczekajmy, nie zaszkodzi.
Dobry plan ! Jestem jak najbardziej za. No poza tym o punktem o odwzorowywaniu pojazdów nośnych. 95% części było wyniesionych wahadłowcem, więc byłaby trochę nuda :D

300
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 11:14:14 »
Pomysł fajny ale raczej nierealny. Już pomijając umiejętności bo graczy którzy daliby radę się znajdzie kilku, to pozostaje kwestia kompa. Ile jest osób którym uciągnie KSP z RSS i 300-500 czesciowa stacje? Dwie ? Trzy? W stocku luz, myślę że by się przyjeło ale RSS lepiej zostawić dla siebie ;)

Edit : Jakby coś zgłaszam się na ochotnika do budowy ATV :D

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 38