Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 38
271
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 12:48:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeszcze słów kilka o podwoziach lotniczych. Dodali te takie jak do sportowych samolotów, nie chowane. Tyle że pokażcie mi współczesny samolot sportowy z silnikiem odrzutowym (wszak tylko takie są) który nie ma chowanego podwozia, a nie zbudował go pan Rysio z Koziej Wólki.  Ja tu widzę grubą niekonsekwencję i zwyczajny brak sensu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co do wysokości i odpowiedników, bzdura. Bo spalania silników chemicznych odpowiadają mniej więcej naszym, jak i ich ciągi i praca. To że planeta jest 11 krotnie mniejsza nie powinno nagle powodować, że silniki odrzutowe w przeciwieństwie do rakietowych są 11 krotnie słabsze, bo to nie odpowiada rzeczywistości. Jest niekonsekwencją zwyczajnie i tyle. W każdym razie w tej chwili budowa SSTO to czysta fikcja.
A widziałeś kiedyś działające SSTO ? To nie jest bzdura, niższa atmosfera to rozkład ciśnień na wysokościach inny. Ciesz się że silniki są uproszczone bo w realnym świecie to byś miał pompaż i z jednego samolotu by się zrobiło 10. SSTO jest od teraz trudne w budowie i takie ma być, a nie biorę dwa turbojety, trochę skrzydeł i wchodzę na orbitę...

272
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 11:57:00 »
Miałem podobnego buga, ale wywołanego przez MechJeba. Po usunięciu śmiga.

273
Poproś o pomoc / Odp: Nowa wersja, nowe problemy
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 09:14:58 »
Nagłe uderzenie uruchomionego silnika może spowodować że rakieta zacznie się gibać na złączach, a jak się lekko wygnie to aerodynamika robi resztę, spróbuj po odrzuceniu boosterów delikatnie zwiększać ciąg.

274
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:33:35 »
Zdaje się że nowe podwozie nie może się skręcać :(

275
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:56:38 »
Pograłem 15 minut ii.... zakochałem się <3 Nowa aerodynamika to coś pięknego ! Jak wcześniej samolot bez włączonego SAS żył góra 10 sekund tak teraz kręcę akrobacje, robię kręgi ląduję, bez asas i samolot prowadzi się jak marzenie !
Nie wiem jak Was, ale mnie to chyba jutro w szkole nie zobaczą  8)

276
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:00:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie mam pojęcia co, bo wszystkie stare mody już wyrzucone ;)
Dlatego pierwsze co robimy po ściągnięciu nowej wersji gry, to pakujemy wszystko do rara i odkładamy w bezpieczne miejsce na dysku, własnie w razie takich sytuacji że coś nam się pochrzani  :D

277
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 19:57:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Angorek, toż to jakaś podróba, kłamstwo, nie wieże, że to kosztuje 8 zł 0.o
Wiem zły link dałem ;) Te 8zł działają tak że koleś sprzedaje pasy do konta, i wiele osób zasysa z jednego. Oszustwo :(

278
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 19:48:48 »
Gdyby ktoś jeszcze nie miał : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

279
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 18:58:19 »
@Up  Wystarczy zasymulować spadochrony jako stożki, które się od siebie odbijają, i czasem zmniejszają średnicę. Aczkolwiek byłoby przy tym sporo roboty, a chłopaki skoncentrowali się nad rzeczami ważniejszymi i chwała im za to  :D

280
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:35:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Obie działają, w 0.24 trzeba chyba tylko podmienić EVE na nowe, ale za to 0.90 ponoć strasznie zbugowane ale piękne  8)

281
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:32:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@Zerdzio
Co dokładnie uprościli? Nie oglądałem wszystkiego.
Właśnie ja też nie wiem co. Wygląda to tak jak w Karbonite, surowce są wszędzie, a scaner mówi nam gdzie jest większe stężenie. Można regulować stopnie podświetlenia na mapie, że albo pokazuje wszystko, albo tylko najbogatsze złoża. Niczym się to w zasadzie nie różni od Karbonite czy Kethane, poza oprawą wizualną..

282
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 22:21:40 »
Dzięki !  :D

283
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 21:49:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przy pomocy części z Procedural Fairings ;)
To wiem, ale jak ? Mi się automatycznie rozciągają na całą średnicę podstawy.

284
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 20:58:03 »
Jak zrobiłeś te zewnętrzne osłonki ?

285
Poproś o pomoc / Odp: Zmiana środka ciężkości stacji kosmicznej
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 16:57:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
super ! będę próbował w domu -  mam nadzieję że tym razem nie zrzuce całości z orbity :P
Zrób sobie ten element, ustaw go na dużej wysokości na Podporach startowych, dodaj coś czym możesz sterować i wyjdź na Launch Pad. Potem Alt+F12, Hack gravity i zwolnij podpory, i voila mamy kosmos na platformie startowej :) Zobacz czy działa, potem kliknij unhack gravity i wróć do hangaru. Najlepszy sposób anty-bugowy ;)

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 38