241
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 14:40:08 »Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na przykład jako dochód szpitali, wpisują teoretyczną wartość darów z WOŚP i Caritasu, przesuwając tą kasę na swoje wyjazdy, pałace, i inne przekręty. Bo przecież nie muszą, fundacje załatają dziurę. Nie muszą uwalniać gospodarki, przecież są fotoradary, które dają niezły wpływ do budżetu.Bardzo dobry przykład. I niestety tak jak u nas w kraju gdy ktoś chce coś zmienić i się odezwie zostanie zakrzyczany przez resztę bo jest debilem a gra jest zajebista !
W przypadku SQUAD mamy to samo.
Po co mają się wysilać, skoro można zwinąć kasę z pracy frajerów-moderów?
Squad sam swoimi działaniami pokazuje że ma wszystko gdzieś i grę tworzą tak naprawdę moderzy a oni tylko dają nam silnik.
Są już na tyle leniwi że najpierw wprowadzili mod SpacePlane Plus, a potem gościa zatrudnili żeby im robił części.. I jemu właśnie zawdzięczamy nowe części w 1.0 w tym Mk3.
Ludzie krzyczeli od dawna że chcą surowce, owiewki i nową aerodynamikę no i dostali zrobioną na odwal się.
Na 1.0 czekaliśmy prawie pół roku, i co dostajemy ?
Aerodynamika ok jest spoko, samoloty latają fajnie, opór i te sprawy.
Surowce.. To właściwie nic innego jak znany od dawna Karbonite. Z tym że Karbonite ma wypaśny interfejs i cały wór części a KSP ma... wiertło, baniak i konwerter.
Nowa termodynamika ! Yay ! Kapsuła zużywa 5-10 jednostek Ablatora na wejście, przy odpowiedniej trajektorii można sprowadzić z orbity całe zbiorniki i nic im nie będzie natomiast ułamek sekundy pracy separatrona i pół rakiety wybucha z przegrzania.
Nowe połączenia ! Każdy mod posiadający elementy mocowane "w stosie" (stack) jest bezużyteczny bez poprawki. Rakiety jak się gibały tak gibią się dalej ale teraz dodatkowo rozpadają się od byle stuknięcia !
(chyba najbardziej uciążliwy bug, zbudowałem wahadłowiec, i robiłem testy atmosferyczne ale zapomniałem z tyłu zlać paliwa, w rezultacie na starcie przechylił się na ogon i stuknął (!) o ziemię... w rezultacie czego cały statek rozpadł się na kawałeczki, WSZYSTKIE wiązania puściły, mod powtórzył się wielokrotnie "na żądanie")
Laski ! No fakt są tak piękne że pół roku dopracowywania ich to jednak wciąż za mało.
Owiewki ! Do dupy. Wyglądają fajnie, buduje się je super, ale działają strasznie ch.....o. Nie dość że trzeba je odrzucać bo gra nie ogarnia że jak owiewka odleciała z poprzednim stopniem i jest już kilometr dalej to można spokojnie odpalić silnik który był pod nią schowany i krzyczy że nadal schowany jest. Już ok mogę je odrzucić, ale niech rozdzielają się na 2/3/4 części i rozchodzą ładnie ale nie odstrzeliwują każda w inną stronę..
Zrobili show filmikami, animacjami i innymi bajerami w necie, podnieśli cenę do 30ojro, i hajs leci bo się ludziska podjarali jakie to wielkie zmiany wprowadzono i kupowali aż huczało, ba ! Niektórzy nawet nowe kompy pokupowali !
Z tego co widzę to im wyższy numerek przy nazwie gry tym bardziej Squad nastawia się na hajs, aniżeli na tworzenie dobrej gry. Gdzieś ostatnio widziałem jak się chwalili że będzie dostępny system pozwalający wydrukować wasz statek na drukarce 3D bezpośrednio z gry...
A jak komuś nie pasuje to sobie ściągnie moda...
I znowu się byłem rozpisałem...
