@Madrian
Uzupełnię to co napisał Robson.
Proszę Madrian czytać ze zrozumieniem,.
Popieram.
1) Nie chodzi o sam że rakiety mi się gibają bo to się da naprawić np. wzmocnieniami, a o to że Squad powiedział że zrobi że się nie będą gibać, po czym popierniczył coś przy nodach zabijając wszystkie mody z częściami, a do gry nie wniósł tym nic.
2) Nie napisałem że jest źle że rakiety się przegrzewają a że właśnie tego NIE robią, co mnie strasznie boli. Model grzania ma straszne "dziury", odpowiednia trajektoria i zbiornik wchodzi bez szwanku, a heatshieldy w podzie są ledwo ruszone.Tymczasem mały silniczek oddzielający potrafi zniszczyć pół 3.75m rakiety w ułamku sekundy.
3) Wahadłowiec przewrócił się bo jak wspomniałem załadowałem go z pełnym bakiem, i to definitywnie moja wina. Ale, nie usprawiedliwia to tego że po lekkim dotknięciu ogonem ziemi, nie urwał się ster a cały wahadłowiec rozpadł się na kawałki, tak jakby wiązania nagle przestały istnieć. Dosłownie, rozsypał się, nic nie wybuchło po prostu się rozsypał. Dodam że wahadłowiec STAŁ.
4) Valentina jest bardzo ładnie zrobiona i wspaniale komponuje się w Kerbalowe klimaty, ale zrobienie takiego modelu zajmuje godzinę, góra dwie nie pół roku wszak tylko głowa jest nowa.
5) Jeśli już zrobili cały system surowców to czy nie warto było poświęcić tych kilku godzin i dodać jakiś surowiec który można by np. sprzedawać ? Dodanie go to kilka godzin, z czego 90% czasu zajmuje wymyślenie jak go na planetach rozmieścić bo mamy już gotowy szablon od zaimplementowanego "Ore" wystarczy podmienić wartości.
Bo niestety nie masz dziecko pojęcia o procesie tworzenia gier.
6) Tak się składa drogi "Panie" że akurat budowę tej gry poznałem przez ostatni rok bardzo dobrze. Nie mam w zwyczaju wypowiadać się i narzekać na tematy o których nie mam pojęcia, dlatego też przytoczyłem argumenty, ale jak widać trochę literek i człowiek się gubi.
Modele 3D są w Space Engineers.
W takim razie zwracam honor.
Ale coś mi się zdaje, że ty należysz do tych, którzy nie chcą za nic płacić, a wszystko dostać, mając jednocześnie wszystko w .... wiadomo gdzie.
No cóż. Świat cię boleśnie kopnie w tzw "rzyć" (zwrot staropolski) i wtedy może zrozumiesz jak to działa. Szczególnie jak się okaże, że sam zrobisz coś, co inny by chciał mieć za darmo.
A mi się wydaje że nie powinieneś oceniać ludzi których nie znasz po jednym poście krytykującym grę i wieku wypisanym w podpisie. Nie masz pojęcia czym się zajmuję prywatnie, co robię, czym się interesuję i jaka jest moja wiedza, więc swoje opinie na temat mojej osoby, i ewentualnych innych użytkowników tego forum proszę zachowaj dla siebie.
znasz powiedzenie o złej baletnicy?
Znam. Ale nigdzie nie napisałem że to co Squad robi mi przeszkadza, czy w jakikolwiek sposób utrudnia grę. Jak czegoś potrzebuję to sobie ściągnę moda, albo napiszę go sam i problem z głowy. To co mi się nie podoba to stosunek Squadu do graczy i modderów, bo płacąc za grę oczekuję że gra ta będzie działać, a nie będzie pełna bugów, których nie mogę naprawić, i na kolejną wersję będę musiał czekać pół roku, bo reklamowanie gry i robienie filmików jest ważniejsze. Chłopaki pokazali że potrafią i w raptem 2 dni wypuścili niemałą poprawkę 1.0.1, i kilka godzin później 1.0.2, da się ? A no da się tylko trzeba chcieć.. Zamiast wymyślać skomplikowane zagadki kiedy dzień premiery mogli dopracować fizykę, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik, ale widać są rzeczy ważne i ważniejsze.
Jak już chcą ode mnie to 120zł to czy to że oczekuję od nich że zrobią grę porządnie to zbyt wiele ?