Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 38
226
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 14:11:25 »
Źle mnie zrozumiałeś. Kolega ma ten sam procek co ja, różnią się jedynie ustawieniami. Tańsze modele mają zwykle skręcony i zablokowany mnożnik, ale hardware jest identyczny. Dlaczego tak?  Kasa, zwiększają mnożnik i nieświadomy klient weźmie 3.8, zamiast tańszego 3.0 który można podkręcić ;) Znajomy ma u sirbie I5 Sandy Bridge, wykręcony do 4.9, działa już ponad 2.5 roku, przynajmniej 10 godzin dziennie na pełnej mocy, i nie narzeka :D ( render i symulacje cad) Ogrzewanie pokoju gratis :D

227
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 08:55:20 »
 :P
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje badania wskazują inaczej. Na przykładzie E8400 rozkręconego do ponad 4 Ghz, temperatura zaczęła być zmartwieniem, pomimo dwóch dodatkowych wiatraków z tyłu i jednego z przodu (plus wyciąg bezpośrednio znad proce). Różnica między zdjętymi a założonymi boczkami, pod obciążeniem wynosiła średnio ponad 20 stopni na korzyść kompletnej obudowy. Temperatury wynosiły odpowiednio 75-80 i ponad 100 stopni.

A ja mam I5, stockowe 3.8, podkręcony mnożnikiem do 4.0. Stockowe chłodzenie, pasta termo ponad roczna, i na pełnej mocy grając czy to w Kerbale, czy FSX, czy FarCry 4, więcej jak 70 nie było.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A każde OC skraca ogólny resurs sprzętu.
Poniekąd tak, ale zanim procek w ogóle zacznie się zużywać to chłopak już dwa razy go wymieni na nowszy. Tym bardziej że są one sprzedawane w mocniejszych wersjach, a różnią się jedynie ustawieniem, dlatego OC do 3.8-4 nie zrobi na procku większego wrażenia, a na rozgrywce owszem.

228
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 23:42:44 »
Pamiętaj tylko o dobrym obiegu powietrza w obudowie. Musi być przemyślany, żeby nie było tak że masz 4 wiatraki które wdmuchują powietrze a to musi uciekać szczelinami i vice versa. Początkowo miałem w swoim tylko maly wiatraczek 80mm ktory wyciagal gorace powietrze do tylu, ale przy I5 i Gtx660ti, w środku zrobił się niezły piekarnik, 15 minut grania 80C na cpu i 75 na gpu. Wystarczyło wyciagnąć dwie zaślepki od cdromu z przodu, wstawić ( luzem) wentylator 120mm za cale 15zł, i nagle temperatury spadły o 30 stopni :D

229
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 19:23:29 »
Bierz tą kartę i nawet się nie zastanawiaj ! Za te pieniądze lepszej nie znajdziesz.
Pasowałoby też I5 podkręcić bo przy 3GHz to on się będzie marnował. Stockowe chłodzenie spokojnie daje radę do 4GHz.

230
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 23:15:52 »
A jaki jest sens tego typu poradnika ?
Latanie w karierze czy sandboxie jest identyczne a poradników jest multum.
Natomiast obsługa kontraktów czy strategii jest tak banalna, że chyba nie ma osoby która tego nie ogarnie.
Cała przyjemność z gry w karierę wynika z tego że to ty decydujesz jak chcesz rozwijać swoje centrum, ty decydujesz na co wydawać pieniądze i jak rozwijać drzewko nauki. Jeden zacznie słać rakiety, a drugi zacznie od budowania samolotów, a trzeci złoży do kupy rakietę i samolot i skleci SSTO.
Squad dał nam wolność żebyśmy sami decydowali jak gramy, a nie podążali czyjąś utartą ścieżką.

231
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 13:40:13 »
Przygotowuję bazę wydobywczą He-3 na Eeloo, i właśnie oblatałem na Munie ( niemal te same wymiary i ciążenie) VTOLa SSTO :D
Zabiera 52k He-3, dowozi na orbitę 30km, dokuje do tankowca (którego jeszcze nie ma :D ) i wraca do bazy. Napęd 6 silników, 2x LV-N do manewrów orbitalnych, 2x Reliant (zmniejszony do 0.8m) obracający się o 180 stopni służący do lądowania i wyhamowywania przy lądowaniu, oraz 2x Terrier na spodzie do wspomagania startu załadowanej jednostki.



232
Modyfikacje / Odp: Endurance Space Exploration System (1.0.2)
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 21:36:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Bo przydatność moda określam jako dokładnie zerową, o ile nie wręcz ujemną, jako że jak wspomniałem wyżej, coś takiego zabija inwencję twórczą graczy.
Poniekąd tak. Ale na ten przykład ja używam (a właściwie do 1.0 używałem) Soyuza od BobCata i daje mi on wielką frajdę. Mimo że cała rakieta to puzzle, które da się ułożyć tylko na jeden sposób, to jednak gra się nim super, i to uczucie gdy Soyuz dokuje do Twojej stacji jest czymś pięknym ^^
Nie można wszystkiego traktować tak samo, aczkolwiek co do prezentowanego moda to się zgodzę, statki nie dość że mają wszystko w jednym to są strasznie brzydkie.

233
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na wahadłowiec, owiewki i silniki.
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 17:45:40 »
Na wahadłowiec to najlepiej KSOS.

234
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 17:40:55 »
@Up
No trudno żeby gra obsługiwała wszystkie czcionki i języki świata :)

235
Inne / Odp: Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 08 Maj 2015, 20:36:00 »
@Kadaf, Przy silniku tych rozmiarów opóźnienie jest minimalne, wręcz niezauważalne. Problemem wbrew pozorom nie był silnik, a turbulencje wywoływane przez samolot-matkę :D



A ja zbudowałem helika... Latać nie lata, ale do przodu jedzie. Będę kombinować jeszcze :D

236
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 11:59:59 »
@Robson nie zapominaj też o kącie natarcia. Większy kąt -> większa siła nośna -> większy opór -> mniejsza prędkość i koniec końców i tak będziemy polegać na silnikach wchodząc na orbitę a skrzydła będą tylko pomagać podczas startu i lądowania :D

Wracając do KAS, działa wszystko. Instalujemy normalnie KAS, dodajemy plik w notatniku z tą zawartością :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@PART[KAS_*]:HAS[#node_stack_bottom[*]]:NEEDS[KAS]
{
@node_stack_bottom = #$node_stack_bottom[0]$, $node_stack_bottom[1]$, $node_stack_bottom[2]$,$node_stack_bottom[3]$, -1,$node_stack_bottom[5]$,$node_stack_bottom[6]$
}

Zapisujemy z rozszerzeniem .cfg i wszystko bangla.
Nowa wersja ma być wypuszczona w ciągu tygodnia, i mały teaser ^^

237
Masz Ty chłopie pomysły... Piękna jest ta baza !
Ukradnę od Ciebie kilka pomysłów ^^

238
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:45:17 »
@Kadaf, kontrakty chodzą ok. Zrobiłem już z 40 i żadnego problemu nie było.
Do KAS wyszła poprawka obsługiwana module managerem, jak przetestuję to zapodam ;)

Cytuj
Jeśli lecę pionowo na 7km brakuje powietrza.
Jeśli lecę pod kątem 45 stopni powietrza zaczyna brakować koł 10 km. Prędkość dochodzi do 600 m/s i pojawiają się flameouty.

Tym co daje takie prędkości samolotom jest siła nośna. Bez skrzydeł nie ma prędkości a bez niej nie ma powietrza a bez niego...
Bzdura, siła nośna jak sama nazwa wskazuje daje siłę nośną która unosi samolot a nie go rozpędza. Skrzydła co najwyżej przeszkadzają w osiąganiu dużych prędkości.
Ostatnio zbudowałem mały samolocik i chciałem zobaczyć na ile wejdzie... 65km, i prędkość niecałe 900m/s, choć jeszcze przyśpieszał ale musiałem zdjąć gaz bo by się zjarał był. Małe skrzydełka, Turojety, dużo wlotów (im wyższy tech tym lepiej) i dzida.

239
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 19:59:39 »
@Madrian
Uzupełnię to co napisał Robson.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Proszę Madrian czytać ze zrozumieniem,.

Popieram.

1) Nie chodzi o sam że rakiety mi się gibają bo to się da naprawić np. wzmocnieniami, a o to że Squad powiedział że zrobi że się nie będą gibać, po czym popierniczył coś przy nodach zabijając wszystkie mody z częściami, a do gry nie wniósł tym nic.

2) Nie napisałem że jest źle że rakiety się przegrzewają a że właśnie tego NIE robią, co mnie strasznie boli. Model grzania ma straszne "dziury", odpowiednia trajektoria i zbiornik wchodzi bez szwanku, a heatshieldy w podzie są ledwo ruszone.Tymczasem mały silniczek oddzielający potrafi zniszczyć pół 3.75m rakiety w ułamku sekundy.

3) Wahadłowiec przewrócił się bo jak wspomniałem załadowałem go z pełnym bakiem, i to definitywnie moja wina. Ale, nie usprawiedliwia to tego że po lekkim dotknięciu ogonem ziemi, nie urwał się ster a cały wahadłowiec rozpadł się na kawałki, tak jakby wiązania nagle przestały istnieć. Dosłownie, rozsypał się, nic nie wybuchło po prostu się rozsypał. Dodam że wahadłowiec STAŁ.

4) Valentina jest bardzo ładnie zrobiona i wspaniale komponuje się w Kerbalowe klimaty, ale zrobienie takiego modelu zajmuje godzinę, góra dwie nie pół roku wszak tylko głowa jest nowa.

5) Jeśli już zrobili cały system surowców to czy nie warto było poświęcić tych kilku godzin i dodać jakiś surowiec który można by np. sprzedawać ? Dodanie go to kilka godzin, z czego 90% czasu zajmuje wymyślenie jak go na planetach rozmieścić bo mamy już gotowy szablon od zaimplementowanego "Ore" wystarczy podmienić wartości.

Cytuj
Bo niestety nie masz dziecko pojęcia o procesie tworzenia gier.
6) Tak się składa drogi "Panie" że akurat budowę tej gry poznałem przez ostatni rok bardzo dobrze. Nie mam w zwyczaju wypowiadać się i narzekać na tematy o których nie mam pojęcia, dlatego też przytoczyłem argumenty, ale jak widać trochę literek i człowiek się gubi.

Cytuj
Modele 3D są w Space Engineers.

W takim razie zwracam honor.

Cytuj
Ale coś mi się zdaje, że ty należysz do tych, którzy nie chcą za nic płacić, a wszystko dostać, mając jednocześnie wszystko w .... wiadomo gdzie.
No cóż. Świat cię boleśnie kopnie w tzw "rzyć" (zwrot staropolski) i wtedy może zrozumiesz jak to działa. Szczególnie jak się okaże, że sam zrobisz coś, co inny by chciał mieć za darmo.
A mi się wydaje że nie powinieneś oceniać ludzi których nie znasz po jednym poście krytykującym grę i wieku wypisanym w podpisie. Nie masz pojęcia czym się zajmuję prywatnie, co robię, czym się interesuję i jaka jest moja wiedza, więc swoje opinie na temat mojej osoby, i ewentualnych innych użytkowników tego forum proszę zachowaj dla siebie.

Cytuj
znasz powiedzenie o złej baletnicy?
Znam. Ale nigdzie nie napisałem że to co Squad robi mi przeszkadza, czy w jakikolwiek sposób utrudnia grę. Jak czegoś potrzebuję to sobie ściągnę moda, albo napiszę go sam i problem z głowy. To co mi się nie podoba to stosunek Squadu do graczy i modderów, bo płacąc za grę oczekuję że gra ta będzie działać, a nie będzie pełna bugów, których nie mogę naprawić, i na kolejną wersję będę musiał czekać pół roku, bo reklamowanie gry i robienie filmików jest ważniejsze. Chłopaki pokazali że potrafią i w raptem 2 dni wypuścili niemałą poprawkę 1.0.1, i kilka godzin później 1.0.2, da się ? A no da się tylko trzeba chcieć.. Zamiast wymyślać skomplikowane zagadki kiedy dzień premiery mogli dopracować fizykę, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik, ale widać są rzeczy ważne i ważniejsze.
Jak już chcą ode mnie to 120zł to czy to że oczekuję od nich że zrobią grę porządnie to zbyt wiele ?

240
Obsługa techniczna / Odp: Brak tekstur na Moho
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 15:01:59 »
Problem w tym że wcześniej śmigało a od tej pory nic nie zmieniałem, a może ktoś miał coś podobnego i oszczędzi przeinstalowywania ;)

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 38