Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38
211
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 29 Maj 2015, 20:07:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Refleks szachisty, a kopia pirata? Nie słyszałem o miksie flegmatyka ze złodziejem ;) O ile oczywiście masz piracką wersję... Co jednak wydaje się być jasne samo przez się, skoro się miesiąc temu nie rzuciłeś na 1.0
Nie każdy się rzuca od razu na nową wersję. Nawet jeśli jest piratem, to 1.0 było na torrentach już po 3 godzinach. (sprawdzałem z ciekawości :D gdyby mnie ktoś nazywał piratem mogę dać screen ze steama.. )

212
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Project Constellation II
« dnia: Czw, 28 Maj 2015, 14:27:15 »
Eh.. literówka.. poprawione  :P

213
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Project Constellation II
« dnia: Śro, 27 Maj 2015, 22:37:59 »
@Up, Fajny filmik ! Myślałem właśnie nad zrobieniem rekonstrukcji ale tyle razy już byłem na Dunie że mi się znudziło, dlatego lecę trochę dalej, i trochę większymi statkami ;)

214
Poproś o pomoc / Odp: Astronomer's Visual Pack
« dnia: Śro, 27 Maj 2015, 22:23:48 »
Jeśli nie włącza się gra - > za mało RAM.
Jeśli nie działają chmury, a gra śmiga - > zrąbałeś instalację lub zła wersja moda. Przeczytaj dokładnie instrukcje w oficjalnym wątku moda, i/lub pliku readme.

Którą masz wersję gry ?

215
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Project Constellation II
« dnia: Śro, 27 Maj 2015, 22:13:04 »
Witam

Zapraszam na relację z Programu Constellation II :D
Constellation miał być programem który miał zawieźć człowieka z powrotem na księżyc, a następnie na Marsa, jednak został odwołany po locie testowym rakiety Ares I.
Mój projekt zakłada założenie bazy na jednej z planet, okrążającej drugiego gazowego olbrzyma, krążącego za Eeloo, a nazywa się Constellation ponieważ będzie korzystał z rakiet i części rozwiązań z oryginału ;)

FAZA I - Orion

Faza pierwsza zakłada testy i wdrążenie do służby 6 osobowego statku Orion.
Wynoszony jest dwustopniową rakietą Ares I. Pierwszy stopień napędza 22m silnik na paliwo stałe, natomiast drugi stopień pracuje na ciekły wodór + tlen napędzający silnik J-2X.
Stopnie podczas lotu odpalane są automatycznie. Po wypaleniu 1 stopnia czujnik odrzuca go i uruchamia separatrony, po czym czujnik odległości odpala silnik główny po osiągnięciu 50m separacji.

Kapsuła jest wyposażona w owiewkę, oraz system ratunkowy LES. System LES działa przez 7 sekund przy TWR 4.8, odciągając kapsułę na bezpieczną odległość. 0.6 Sekundy przed wypaleniem silników, masz jest odczepiany i śmieci odlatują od kapsuły.

Testy przebiegły pomyślnie w 90%. Automatyka zadziałała, niestety mały błąd w drugim stopniu spowodował utratę jednego z paneli słonecznych i załoga była zmuszona wracać na ziemię :D




































Zapraszam do komentowania i zapraszam na kolejną część - testy rakiety Ares V i systemu dokującego Orion.
Nie będę wymyślał historyjek i fabuły, bo jestem w tym słaby, krótko, zwięźłe i na temat ;)

Lista modów :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

216
Modyfikacje / Smart Parts !
« dnia: Śro, 27 Maj 2015, 14:56:56 »
Witam

Przedstawiam malutki, ale jakże świetny mod o nazwie Smart Parts.
Dodaje on parę małych części :

- Kontroler stopni : Gdy aktywny stopień się wyczerpie ( np. wypalą się SRB ) to zostanie one automatycznie odrzucony.

-Timer : po określonym czasie od aktywacji uruchamia następny stopień

- Zawór zrzutowy : Zbudowałeś wahadłowiec ale po wejściu w atmosferę masz za dużo paliwa do lądowania ? Teraz możesz je zrzucić !

- Wysokościomierz : wykonuje określoną czynność na określonej wysokości np. odrzuca owiewki, odpala silniki jak w Soyuzie itp.

- Detektor zbliżeniowy : Wykonuje określoną czynność gdy inny statek wyposażony w komputer znajdzie się w pobliżu.
współpracuje z radiem, łącznie mamy 20 wolnych kanałów. Można je zaprogramować tak że np. w odległości 50m od stacji same włączają nam się lampy na stacji, oraz otwiera się dok. Jak wspomniałem mamy 20 różnych częstotliwości więc każdy dok można przypisać do jednego kanału, i zmieniając kanał pracy na statku możemy zdalnie otwierać/zamykać wybrany dok itd. :D



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

217
Problemy z modyfikacjami / Odp: Jak odpalić RVE
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 23:26:32 »
Wchodzisz do Tracking Center, Alt+E i się bawisz :D Pamiętaj tylko by zapisać przed wyjściem z TC bo gra nie lubi zmian EVE "na żywo" i często się crashuje po wyjściu z centrum.  Parę warstw wywaliłem, inne podniosłem i pozmieniałem kolory. Jak wszystko dopracuję to wrzucę gotowy config. Zmieniam 0.2.1 bo w 0.2.2 ustawienia są albo zablokowane, albo jakiś bug powoduje że ich nie ma.
Mam problem własnie z widokami z niskiej orbity bo chmury trochę pikselami zalatują.. (250km)


Ale jak chmur nie ma jest miodzio :D (muszę tylko wgrać tekstury Ziemi w 8K bo jednak 4K trochę słabe )



Fotki działają ?

218
Problemy z modyfikacjami / Odp: Jak odpalić RVE
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 22:31:33 »
Stuningowałem sobie config i wygląda to tak :


Postaram się jeszcze przeszczepić chmury o większej rozdzielczości z 0.2.2 i myślę że będzie zajebiście :D
Póki co zero bugów, nic nie mryga, nic nie wystaje, nic się nie nakłada na siebie itd. Może nie wygląda to pięknie podczas startu, ale powyżej tych 160km jest miodzio !

219
Problemy z modyfikacjami / Odp: Jak odpalić RVE
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 18:55:54 »
Nie używam ATM. Po ściągnięciu EVE z Twojego linka prawie działa. No właśnie, prawie. Niektóre góry wychodzą nad chmury, i warstwy tak dziwnie migoczą i są na nich plamy : (patrz na lewo od peryapsy )



220
Rakiety / Odp: Odp: Solar Reverser - Czyli mój osobisty rekord
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 13:36:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
jak wiadomo im coś leci szybciej tym szybciej przyspiesza.
O.o ktoś tu chyba spał na fizyce...

221
Problemy z modyfikacjami / Jak odpalić RVE
« dnia: Czw, 21 Maj 2015, 19:16:28 »
Witam

Męczę się już chyba czwartą godzinę i za nic nie chce mi działać RVE.
Testowałem wersję stabilną 0.2.1, i WIP 0.2.2. Przy 0.2.2 działa, ale cała planeta od strony słońca ma mocną białą poświatę, a od strony ciemnej czerwoną.. Znowu z 0.2.1 nie chce się uruchomić w ogóle, wiesza się po kliknięciu load, i nie da się niczego kliknąć.
Po wywołaniu okienka Alt+N brak jakichkolwiek danych dot. warstw.
Używam :
-RSS 8.5
-RVE 0.2.1 i 0.2.2
-EVE 7.4
Testuję na czystej wersji 0.90.

Ma ktoś może sprawdzony sposób jak to uruchomić ? Może gryzie się z którąś wersją EVE albo RSS ?

222
Wiadomo już coś o RSS na 1.0.2 ?

223
Obsługa techniczna / Odp: Crash podczas lotu!
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 18:06:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i tyle w temacie.
Przy  niemal identycznym kompie, ciągnę 2GB modów, i ani jednego crasha, nawet po tym jak przelecę pół planety.

224
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 12:24:49 »
Nowy Devnote !:


Tytuł : Back to Work

Felipe (HarvesteR) : Chwali się że zaczynają przenosić grę na Unity 5, i jakie możliwości on stwarza. Narzeka na zmiany w kodzie, że musiał napisać 700 linijek tekstu by asteroidy działały bla bla bla... i tak 99% osób tego nie rozumie :D Będzie też przebudowa UI, każdy przycisk, okienko itd. będą odnawiane, i dostosowane do nowego stylu Unity. Edytor Unity pracuje od teraz w 64 bitach więc jest szansa na powrót tej wersji gry i jej stabilną pracę. Dodatkowo Unity stworzyło wypaśny edytor audio, i czeka ich odświeżanie ścieżek dźwiękowych, więc jest szansa że w końcu będziemy mieli porządny ryk silników :D

Alex (aLeXmOrA) : Tydzień imprezował w Mexico City, zajmował się też KerbalEDU.

Marco (Samssonart): Pomagał Alexowi, i sprawdzał tutoriale.

Daniel (danRosas): Przygotował dwa modele Valentiny do wydruku w Shapeways.. (serio ? )

Jim (Romfarer): Wrócił do Europy. Podczas pobytu w Meksyku, imprezowali, skakali ze spadochronem itd...

Max (Maxmaps): Również imprezy. Teraz wziął się za rozplanowanie pracy, by przyśpieszyć powstanie Multiplayera.

Ted (Ted) : Ma egzaminy.

Rogelio (Roger) : Imprezował... Wyczyścił komputer, i dodał parę propozycji na nowe modele, ale oczywiście nie do gry a do Shapeways :)

Kasper (KasperVld) : Pierdoły. Zmaga się jetlagiem po powrocie, i coś tam o fanartach..

Oryginał :

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

225
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 19:05:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kłopotliwa mogła by być sytuacja gdyby podczas startu rakieta nośna wybuchła i rozpyliła uran w atmosferze, ale nawet nie wiem czy to możliwe.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38