Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38
181
Poproś o pomoc / Odp: Pare pilnych pytań
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 16:07:20 »
Ja też chcę linka do 1.4 ! Płacę jak za prezydenta ! Póki co muszę mieć nędzne 1.0.4 :(

182
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 17 Lip 2015, 13:38:47 »
Znalezione na fejsie :
Cytuj
This is video of PZL-230F Skorpion, proving Poland is stronk!



183
Modyfikacje / Odp: Bug fix owiewek
« dnia: Śro, 15 Lip 2015, 17:54:59 »
Fakt. Zauważyłem to przed chwilą.. Eh, na forum obiecywali że nie będzie żadnych restrykcji, 3 miesiąc bug cały czas jest.

Silniki ani odpalane spacją ani grupami akcji nie zapalą się jeśli odstrzelimy silnik który jest zamocowany na decouplerze pod owiewką. Jeśli zostanie ona na miejscu to chociaż rakieta by była kilometr dalej i tak nie odpali bo gra będzie twierdziła że silnik jest schowany.
Jest to dla mnie strasznie denerwujące, jak np. lecę Saturnem V i szlag mi trafia pół rakiety bo muszę te nieszczęsne owiewki odstrzelić. Niby Procedural Fairings są alternatywą, ale stockowe są o wiele wygodniejsze i cieńsze.

184
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 18:25:05 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Może by tak do twojej paczki modów dodać RemoteTech? Wtedy wszystkie zdalne pojazdy [satelity, łaziki, itepe] musiałyby zachowywać łączność z Kerbinem, co ty na to?
Będzie. Kiedy ? Nie wiem, krucho z czasem.
 
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
jeśli lubi gdy mu się gra rypie? :)
?

185
Modyfikacje / Bug fix owiewek
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 12:59:13 »
Witam

Zrobiłem małego bugfixa który powodował że nie można było odpalać silników wewnątrz owiewek.
Gdy silnik był odstrzelony na decouplerze a owiewka zostawała na miejscu, gra wciąż myślała że silnik jest schowany i nie pozwalała go odpalić.
Usunięcie jednego modułu załatwia sprawę i robienie między stopniowych owiewek działa bez problemu !

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Pozdrawiam !

186
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale problem
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 12:33:28 »
Wywal grę całkowicie, i ściągnij od nowa. Wygląda to tak jakbyś miał pliki części z 0.90, wrzucone do 1.0.
Każda część z 0.90 jest teraz niekompatybilna bo jest te zielone "node" porobili jakieś kierunkowe, i są cyrki właśnie takie jak tutaj.
A że części stockowe, to pewnie przy update coś się pomieszało.

187
Modyfikacje / Stock Clamshell Fairings !
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 12:03:25 »
Witam

Przedstawiam mały plugin który "naprawia stockowe owiewki !
Jest to bardzo prosty mod, który daje nam do wyboru dwa tryby działania owiewek :
- confetti - czyli nic się nie zmienia
- clamshell - owiewki rozdzielają się wzdłuż na 2 połówki, tak jak prawdziwe !





Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla mnie jest to mod must-have !

Pozdrawiam !

188
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Nie, 12 Lip 2015, 19:36:28 »
Przy każdym update zmieniam screeny w pierwszym poście ;) Po pierwszym mi nie wskoczyły wszystkie które chciałem ale teraz już śmiga.

Wypuściłem nową wersję. Nie potrzeba już KSC Switchera, i pozmieniałem lekko configi planet. (drobne zmiany)
Działa też z wersją 1.0.4
Chciałem dodać Kerbin Side ale niestety osoba go tworząca jest chooojem dupkiem, i jako jedyny wśród wszystkich modderów żąda hajsu za udostępnienie jego modu. Teoretycznie mógłbym wypuścić zmienione configi za free, ale wtedy w grze pozostaje 200MB zbędnego syfu, bo jest tam straszny burdel nieporządek w plikach, i usuwanie ich zajęło by graczowi ponad pół godziny...

189
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 09 Lip 2015, 20:28:23 »
Gram w karierę, nudzi mi się bo mam mało części i powstają takie oto wynalazki :






190
Gotowe poradniki / Odp: Podstawy budowy samolotów
« dnia: Czw, 09 Lip 2015, 16:12:15 »
Jasne że tak, ale nie działa ona jak typowa klapa. W grze skrzydło nie jest symulowane jako całość, a jako poszczególne elementy, i często jest tak że wystawienie klap nie powoduje wzrostu siły nośnej, a jedynie zwiększa opór i powoduje że samolot opuszcza dziób.
W FAR można określić który element działa jako klapa, i po wypuszczeniu gra symuluje to dobrze biorąc pod uwagę całe skrzydło.
W stocku siły dzielą się na nośną i sterującą (lift i control) i wychylenie klapy nie wpływa na zmianę siły nośnej a jedynie generuje siłę sterującą która po odpowiednim ustawieniu danego elementu może nam pomóc ciągnąc go w górę.
W poprzednich wersjach dało się nawet zrobić tak że ustawiając odpowiednio lotki dało się latać bo ciągnęły one samolot do przodu, nie pobierając żadnego paliwa. Lekko bo lekko ale dawały radę. Teraz wprowadzili już zależność siły od prędkości więc bug zniknął.

191
Gotowe poradniki / Odp: Podstawy budowy samolotów
« dnia: Czw, 09 Lip 2015, 10:35:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ta cała aerodynamica  i dynamika  ruchu  statków  powietrznych nie jest aż tak prosta jak tu opisana.
Oj jest :D KSP jest bardzo prostą grą, i niestety aerodynamika również jest banalna, bo mało kto ma pojęcie o tym dlaczego prawdziwy samolot w ogóle lata, a jednak w grze chciałby coś zbudować.
Nie działają też klapy, tzn  działają ale nie tak jak w rzeczywistości, po prostu  wytwarzają siłę która ciągnie samolot do góry i do tyłu. (prostopadła do klapy) Slotów mi się jeszcze nie udało zrobić, zawsze działają jak hamulce i ciągną samolot w dół.
FAR co prawda poprawia trochę aerodynamikę, ale nie działa ze wszystkimi modami.


Przydałoby się też odświeżyć poradnik bo mamy całkiem nowy model oporu, i trochę rzeczy jest nieaktualne ;)



192
Fajnie by było jakbyś powiedział jaki masz komputer. Bo grzać może się karta grafik albo procesor i to z różnych powodów.
Jak grzeje się procesor, jedyne co pozostaje to budować mniejsze statki - każda część zwiększa obciążenie.
Jak grzeje się karta grafiki, zmniejsz jakość renderowania i tekstur w opcjach, aczkolwiek ta gra ma tak małe wymagania że wątpię by problem występował tutaj. Mody wizualne poza Scatterer nie wpływają praktycznie w ogóle na obciążenie grafiki, bo wyświetlają jedynie tekstury 2D bez obliczania modeli.

Dobrze byłoby też wyłączyć kompa z gniazdka, otworzyć obudowę i odkurzyć go porządnie. Nie zdejmuj tylko czasem radiatorów, bo będziesz musiał wymienić pastę termoprzewodzącą. I mówię tu żebyś odpiął nie dlatego że może Cie prąd kopnąć, tylko dla tego że możesz coś zewrzeć i usmażysz kompa na amen.
Jakiś czas temu mój komputer też zamieniał się w 600W piekarnik, poszedłem do elektronicznego za całe 15zł kupiłem wentylator 120mm, i zamontowałem klejem na gorąco z przodu obudowy w miejsce zaślepek na napędy CD. Efekt ? Z 80 stopni, zbiłem na 45. Może nie wygląda to najpiękniej, ale ja jestem z tych ludzi dla których liczy się to jak komputer działa a nie jak wygląda.

193
Obsługa techniczna / Odp: Problem z FPSami
« dnia: Śro, 08 Lip 2015, 18:43:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Któryś z modów robi ci takie jaja. Gdy miałem u siebie moda na szyby
Bingo !
Wgrałem mały modzik na odblaski do szyb, bodajże Window Shine. Po usunięciu wszystko śmiga aż miło ! Dzięki za pomoc :D

194
Obsługa techniczna / Problem z FPSami
« dnia: Wto, 07 Lip 2015, 13:37:03 »
Witam

Mam dziwny, i niezwykle denerwujący problem podczas gry. Śmigam w 1.0.2, latam sobie ostatnio samolotami, i gra zdaje się przełączać w 3 tryby. Najpierw wszystko idzie super, płynnie 60 fps, nagle zeskok na stałe 25fps, i momentami zeskok na stałe 12.5fps. Tzn 12.5fps to mi pokazuje licznik pod Alt+F12, a realnie to jest może 2.5fps. Po czym gra nagle jakby się magicznie odcina i jest spowrotem 60fps i tak w kółko.
Co może być przyczyną ? Na pewno nie jest to lag związany z ilością części bo jak wspomniałem latam samolotami, i nic w pobliżu nie ma, co najwyżej części może ubyć jak coś urwę :D
Gram na 1.0.2,x32,  z OpenGl, PC :
- I5 3.8GHz
- 4GB ram
- GTX660Ti 2GB
- Win 7 64x

Nie ma opcji żeby się komp przegrzewał bo programy pokazują że powyżej 45C nie wchodzi. Zużycie CPU w granicach 55-60% z otwartą przeglądarką w tle, a karty grafiki minimalne.

195
Samoloty / RDA-55H Valkyrie
« dnia: Wto, 07 Lip 2015, 11:18:56 »
Dzięki panowie ! Oczywiście zapomniałem dodać zdjęć ładowni... wrzuciłem je już do pierwszego posta ;)
@MlekoPolonia Skrzydeł nie mogłem podnieść bo nie chciały współpracować, często przy ładowaniu gry wybuchały i odlatywały :D
Co do modu :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

@xAnonymusxPL Czas lotu ? Ciężko powiedzieć.. Wszystko zależy od ładunku, prędkości i wysokości.
Zakładając że mamy samolot zatankowany do pełna i bez ładunku, czyli niecałe 200t, na wysokości 3km spalanie wygląda tak :
- 100% mocy, 6 jednostek na sekundę, 290-300m/s - czas lotu wg. obliczeń 60 minut
- 75% mocy, 4 jednostki na sekundę, 200m/s - czas lotu wg obliczeń 90 minut
Obliczenia mają błąd około 2-3%.

Ilość paliwa na pokładzie 22 tyś jednostek.
Czas pracy silników będzie niezmienny, ale zasięg tak bo im samolot cięższy tym wolniej leci przy tej samej mocy ;)

Skojarzenia z Avatarem jak najbardziej słuszne, nazwa nawiązuje do tego filmu, a kokpit to niemal kopia dziobu wahadłowca którego znajdziemy w filmie ;)
Niestety okazało się że rampa ładunkowa nie działa tak jak powinna i trzeba sobie dorobić swoją dodatkową używając Infernal Robotics bo ta jest tak stroma że nawet Kerbal nie wejdzie :D 


Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 38