Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38
166
Fajny pojazd !
Od razu skojarzył mi się z tym :


M247 Sgt. York

167
Poproś o pomoc / Odp: Problemy z spadochronem.
« dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 16:46:35 »
Ściągnij mod Real Chutes. Możesz sobie  wybierać materiał z którego są spadochrony i dostosowywać jego rozmiary do poszczególnych statków, to jest taki mój "must have".
Żeby wejść w opcje musisz otworzyć w hangarze zakładkę "Action groups" i kliknąć na spadochron.

168
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 13:38:26 »
Cieszę się że działa !
 
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie myślałeś nad rozwijaniem tego modu?
Chciałbym, ale nie mam czasu na to.. W styczniu egzamin zawodowy z 4 lat nauki, w maju matura a po drodze jeszcze chodzę do pracy i mam masę innych rzeczy do roboty. W zasadzie to od wakacji Kerbale włączyłem może jeden raz :(

Co do OpenGl i rozdzielczości to niestety nie jestem w stanie nic zrobić. Tekstury wziąłem z RVE, bo sam nie umiem ich zrobić, a problemy z OpenGL są powodowane przez plugin. Jakoś tam się shadery gryzą, ale to jest dla mnie czarna magia  :D

Do modu na pewno powrócę w wersji 1.1 !

169
Samoloty / Odp: Odp: KX-45C Viscious Hawk
« dnia: Pon, 21 Wrz 2015, 21:59:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajny. 4 koła podwozia głównego są dla jaj, czy faktycznie potrzebne? ;)
Na dwóch kołach za bardzo "siadał" przed startem.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wizualnie to najładniejszy samolot kosmiczny, jaki widziałem od bardzo długiego czasu, gratsy!
Dzięki !


170
Szukam modyfikacji / Odp: Mody na "realistyczniejsze" kerbale
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 22:03:06 »
1. RSS + RO
2. Remote tech
3. Deadly Reentry (stockowe grzanie ssie)
4. FAR
5. TAC Life support
6. Persistent Momentum

 O ile od 2-6 jest całkiem "lekkie", tak RSS + RO zjada dużo ramu, i np. mi często gra się wywalała.

171
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 27 Sie 2015, 11:35:45 »
A wiadomo coś o przewidywanej dacie wypuszczenia? Wyrobią się w tym roku ?

172
@KubaAseph Wiem wiem ^^ Wysyłałeś mi go, i latałem nim w 0.90 dość sporo, świetny model !

@Wiarus Nie ma problemu  :)

173
To ja dodam od siebie :

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Pierwszy samolot naddźwiękowy.

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Rakietowy samolot suborbitalny, ustanowił duużo rekordów.

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Platforma badawcza dla skrzydeł o ujemnym skosie.

-Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Pierwszy bezzałogowy wahadłowiec.

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Samolot który osiągnął prędkość Mach 9.6 .

Wracając do niemców :

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Samolot z obrotowymi skrzydłami w formie śmigła :D

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - trójkątny samolocik, który miał być opalany...koksem.

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Popularnie znany jako Salamander, Jednoosobowy odrzutowiec z silnikiem na plecach.

- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Mały rakietowy samolot przechwytujący jednorazowego użytku, startujący z pionowej wyrzutni.

Mam nadzieję że się nie obrazisz  :D :D

Pozdrawiam !

174
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 24 Sie 2015, 16:44:35 »
A ja polecam to : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Taki mój mod must have. Bez tego zadokować nie umiem,  zeza dostaje obracając tą kamerą czy aby na pewno dok jest w osi. A tak mamy ładny wskaźnik, ale nadal musimy odpowiednio statek ustawić ;)
Ewentualnie kamera od Romfarera, choć z tym dokowanie jest trudniejsze, co kto woli :P

175
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 12 Sie 2015, 22:40:01 »
Opis raczej powinien być zbędny, jak ktoś nie zna to hańba mu !






176
Samoloty / Space Ship One
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 16:10:28 »
Witam
Przedstawiam replikę pojazdu firmy Scaled Composites o nazwie Space Ship One.
Jest to suborbitalny samolot przeznaczony do przewozu turystów. Startuje on podwieszony pod samolotem White Knight, na wysokości 15km odczepia się, uruchamia silnik hybrydowy i leci w górę, do wysokości około 115km. Wchodząc w atmosferę "ogony" i krawędź spływu podnoszą się do góry hamując statek, a on robiąc półpętlę zawraca o 180 stopni i wraca na lotnisko.

W grze samolot matka nie wraca do bazy. W momencie odrzucenia SSOne silniki gasną, i po 30 sekundach otwierają się 4 spadochrony na jego grzbiecie.

Zapraszam do oglądania :D











































Lista modów :
- Procedural Wings i Parts
- TweakScale
- Smart Parts (do opóźnienia spadochronów)
- RealChutes
- Adjustable Landing Gear
- NovaPunch 2 (tylko struts)
- Engine Light i odchudzone RVE.

Craft : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !

177
Dobra zacznijmy od podstaw.
Gra pracuje w systemie 32 bitów, co oznacza że może maksymalnie obsłużyć 4GB pamięci RAM. Im więcej pamięci gra zużywa tym jest mniej stabilna. Do 3.6GB powinna działać bez zarzutów, natomiast przy 3.8 prawdopodobieństwo crasha jest bardzo duże.

Gdy uruchamiamy grę każdy plik jest ładowany do pamięci ram. Każdy zbiornik, silnik, bateria itd. jest osobnym plikiem który zajmuje miejsce w pamięci ram którą jak wspomniałem mamy ograniczoną. Przy wgrywaniu modów lepiej nie przekraczać granicy 3.2GB, (mierzone w KSC) bo gra potrzebuje też trochę wolnej pamięci "na bieżąco". Jak "odchudzić" grę opiszę nieco niżej.

WYDAJNOŚĆ

By grać w KSP płynnie, z modami i dużymi statkami na Windows 7. Będziecie potrzebowali co najmniej 6GB ram, a optymalnie 8GB.
Należy pamiętać że wymagania gry to jedno, ale Windows też potrzebuje zasobów do pracy, i jeśli jemu będzie tych zasobów brakować to wszystko inne automatycznie zwolni.

Po wejściu w opcje zobaczymy parę ciekawych funkcji :

- Simulate in background - ta opcja określa czy gra będzie działać w tle. Lepiej zostawić włączoną gdyż poprawia stabilność jeśli tak jak ja lubicie mieć otwartą w tle przeglądarkę internetową i co chwila zmieniacie okna  8) Po odznaczeniu gdy zmienimy okno gra stanie w miejscu.

- Delta Time Physics - maksymalna ilość kalkulacji na sekundę. Im większa wartość tym gra jest płynniejsza ale sekunda w grze jest coraz dłuższa. Komputer jest mniej obciążony, gra nie laguje, ale wszystko jest po prostu wolniejsze.

- Max persistent debris - maksymalna ilość śmieci "debris" w kosmosie. Najlepiej ustawić to na małą wartość np. 25. Każdy śmieć to niepotrzebne obciążenie dla procesora.

- Terrain detail - detale terenu, im wyższe ustawienie tym większe obciążenie karty grafiki oraz pamięci. Ja gram na najwyższym ustawieniu.

- Terrain scatters - włącza wszelakie kamienie i drzewka na powierzchni planet. Zerowe obciążenie dla procesora, i minimalne dla ramu. Nawet stara karta grafiki nie powinna mieć z tym problemu. Najlepiej włączyć.

- Scatter density - gęstość tych obiektów, tu już wedle uznania, zmiana tej wartości obciąża tylko kartę grafiki.

- Render quality level - Jakość renderowania, najlepiej ustawić na Fantastic. Obciąża tylko kartę grafiki.

- Texture quailty - Najważniejsza opcja. Osobiście ustawiam na Half Res. Im wyższe ustawienie tym tekstury mają większą rozdzielczość, ładniej wygląda ale obciążenie ram wzrasta nawet o 0.5GB.

- Aerodynamic FX Quality - jakość efektów atmosferycznych. Najlepiej dać na High bo obciążenie jest małe. (efekty spalania i pseudo efekty bariery dźwięku)

- Edge Highlighting (PPFX) - podświetlanie części gdy najeżdżamy na ikonkę w staging. Lepiej włączyć. Wymaga anti-aliasing minimum 2x.

- Rozdzielczość - ustawiamy zgodnie z monitorem.

- Anti-Aliasing - wygładzanie krawędzi. No to już daje popalić karcie graficznej, i to konkretnie. Ramu i procka nie rusza.

- Frame limit - ogranicznik FPS. Ja daję na 60, nie potrzeba mi więcej a przynajmniej mam stałą wartość i gra nie skacze, 60,100,250,100 itd..

- Pixel Light Count - jest to jakaś wartość od unity, ile "pixelowych świateł" może być na raz obecnych. Mam ustawienie standardowe.

- Shadow Cascades - Jeśli cienie wyglądają nie najlepiej, i nie każda część je rzuca, zwiększ tą wartość. Obciąża kartę grafiki.

RAM

Pamięć RAM, a właściwie jej brak są przyczyną 95% crashów gry.  Jak wspomniałem na początku mamy do dyspozycji jakieś 3.6GB maks, przy czym gra w stocku zajmuje około 2.8GB.
Jakie są sposoby aby to zużycie ramu ograniczyć ? A no jest ich kilka :

- Active Texture Management ATM : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!

Mod konwertuje tekstury  zmniejszając ich rozmiar. Pierwsze ładowanie będzie trwać bardzo długo, często nawet kilka godzin, a gra może się parę razy wyłączyć. Tak ma być, jak gra zdechnie włączamy ją od nowa i czekamy dalej. Po pełnym pierwszym załadowaniu gra będzie się znowu szybko uruchamiać i zużywać mniej pamięci.

- OpenGL i DirectX10.
Są to dwa tryby które można wymusić na grze, i zbić zużycie ramu nawet o 1GB ale niestety mają wady :

                 - DirectX10 - zmniejsza zużycie ram nawet o 0.5GB, gra jest niestabilna i lubi się wyłączyć bez powodu. By uruchomić tworzymy skrót na ekranie, klikamy prawym i wybieramy właściwości. W lini ścieżka dopisujemy -force-d3d11
Przykład : ....KSP.exe" -force-d3d11  (Spacja jest ważna !)


                  - OpenGL - zbija ram nawet o 0.9GB ! Gra jest stabilna,crashe praktycznie przestają istnieć. Niestety gra znacznie zwalnia,                               o koło 2x w stosunku do stockowej wersji. Przy procesorze I5 i statku 180 części miałem około 25fps, gdzie w stocku było 60. Uruchamiamy tak jak Directxa, z tym że dopisujemy -force-opengl-popupwindow i wyłączamy fullscreen w opcjach. (ale gra nadal będzie w pełnym ekranie) Jeśli za pierwszym razem pojawi się czarny ekran wciskamy alt+enter, i w opcjach wyłączamy fullscreen.

ODCHUDZANIE

Trzecim sposobem jest odchudzenie gry.
Polega to na usunięciu z gry niepotrzebnych plików, i zastępieniu stockowych części lżejszymi modami.

Po ściągnięciu i zainstalowaniu moda w folderze GameData otwieramy go i usuwamy takie foldery jak : source,readme,licence,flags. Przyśpiesza to nieznacznie ładowanie, a usunięcie flag (które zwykle szału nie robią) zwalnia trochę ramu.

Warto pozbyć się też niepotrzebnych części. Ja np. używam tylko stockowych baterii bo mi się podobają i w zupełności mi wystarczają. Natomiast posiadam przynajmniej 4 mody które dodają nowe baterie, które mają zbliżone parametry tylko inny wygląd i zawalają pamięć oraz listę w hangarze.
Aby się ich pozbyć otwieramy folder GameData i na przykładzie KW rocketry :
GameData/Kw Rocketry/Parts/
I usuwam folder Electrical wewnątrz.

Każdy kto umie obsługiwać translator i myśleć to ogarnie.
Jeśli chcemy usunąć jakąś część a nie jesteśmy pewni co to, to otwieramy jej folder, następnie w notatniku otwieramy znajdujący się wewnątrz plik cfg, i znajdujemy linijkę "Title" .

Stockowe zbiorniki warto jest zastąpić modem Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ .
 
Modele stockowe znajdują się w GameData/Squad/Parts/ , i aby usunąć zbiorniki wywalamy folder FuelTank.

Odchudzanie modów jest bardzo szybkie, a daje bardzo duże korzyści. Osobiście z KW Rocketry używam tylko silników i po wywaleniu reszty ze 120MB robi mi się 50 :)



Dodatkowo warto się zainteresować modem GC Monitor : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Pokazuje on nam cały czas ilość zajmowanego ramu oraz fpsy. Jeśli ram robi się czerwony to znak że lepiej zrobić quicksave bo gra pewnie zaraz się wysypie.


Cytując klasyka :
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Pozdrawiam

 

178
Gotowe poradniki / Odp: Optymalizacja KSP
« dnia: Pią, 07 Sie 2015, 19:15:57 »
Trochę słaby ten poradnik, żeby nie powiedzieć że w ogóle go nie ma, bo gdybym był początkującym nie dowiedziałbym się nic.
Optymalizacja ksp to temat rzeka, można by o tym książkę napisać, a Ty zrobiłeś malutki wpisik :)
Machnę coś większego bo akurat mi się nudzi.

179
Obsługa techniczna / Odp: Problem z FPSami
« dnia: Pią, 07 Sie 2015, 19:07:36 »
Aerodynamika raczej nie, ale możliwe że termodynamika tak. Teraz są jakieś cuda typu temperatura wewnętrzna, temperatura poszycia, konwekcje...

180
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 05 Sie 2015, 19:52:19 »
Cytuj
-Pograłem sobie też z Romfarerem w Rocket League.
-bawiłem się naszym nowym PS4. Było dziko.
-niezwykle lekko zmęczony zeszłotygodniową wycieczką
-czekał na wyniki egzaminów
W Squadzie jak zwykle praca wre.

Cytuj
Hej! Jestem kobietą
Super. Teraz będą robić jeszcze wolniej, bo zamiast w monitor będą się w cycki gapić  8)

Cytuj
Wszystkie "stockowe aplikacje"
Prawdopodobnie chodzi o takie rzeczy jak hajs, reputacja, kontrakty itd. W pliku persistent są oznaczone jako "scenario" i dodanie takiego wpisu skutkuje pojawieniem się wymienionych rzeczy.

Cytuj
zostanie bakałarzem ("bachelor", taki tytuł naukowy nie mający odpowiednika w Polsce).
Mi w szkole mówili że to taki odpowiednik licencjatu ;)

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38