Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 38
136
Szukam modyfikacji / Odp: Efekt Obertha
« dnia: Śro, 13 Sty 2016, 10:06:59 »
A może protractor ? (z ang kątomierz  :D ) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

137
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Nie, 10 Sty 2016, 14:37:18 »
HyperEdit jak Drangir wspomniał :P
Załaduj stację na pas startowy mocując ją uprzednio na Launch Clamps, wciśnij Alt+H i wynieś na orbitę.

Co do wahadłowca to najlepszy jest CSS Component Space Shuttle, dostępny na Kerbalstuff, z fixem pod 1.0.5 w oficjalnym wątku.
Ale wahadłowce niestety nie należą do najprostszych w pilotażu ;)

138
Statki kosmiczne / Apollo Soyuz Test Project
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 23:15:55 »

Rys historyczny


Atmosfera w latach 60 i 70 ubiegłego wieku była bardzo napięta. Dwa mocarstwa ZSRR oraz USA rywalizowały o podbój kosmosu w tzw. "Wyścigu kosmicznym". Pomimo że na początku prym wiedli Rosjanie wysyłając pierwszego człowieka w kosmos, oraz pierwszego satelitę, amerykanie prześcignęli ich w lądowaniu na księżycu. Po wojnie w Wietnamie, stosunki między krajami poprawiły się i zaproponowano zorganizowanie wspólnej misji kosmicznej. Mimo że konstruktorzy byli przeciwni wytykając sobie na wzajem błędy własnych konstrukcji, w końcu 17 Lipca 1975 roku doszło do orbitalnego połączenia statków programu Apollo oraz Soyuz. Wydarzenie to uważa się za koniec "Kosmicznego wyścigu" i zakończenie rywalizacji między oboma mocarstwami.

Trochę informacji o przebiegu misji

Pierwszy wystartował Soyuz, niesiony rakietą Soyuz-U wystartował z Kosmodromu Baikonur 15 Lipca, o godzinie 12:20 UTC.
Niecałe 8 godzin później wystartował Apollo CSM, niesiony rakietą Saturn IB. Zamiast lądownika księżycowego w ładowni rakiety znalazł się specjalny adapter do dokowania wyposażony w śluzę powietrzną. Ponieważ amerykanie stosowali atmosferę czystego tlenu, a rosjanie atmosferę zbliżoną składem do ziemskiej, astronauci przechodzili między statkami przez śluzę powietrzną zmieniając skład mieszanki. Gazy do dostosowywania mieszanki był przechowywane w dwóch okrągłych zbiornikach na zewnątrz adaptera.

Trochę informacji o modelach w grze

Modele zostały zbudowane w 100% z części stockowych.
Soyuz jest o wiele bardziej zdetalowany od Saturna IB, ponieważ to własnie Soyuza bardziej lubię :D Saturna będę jeszcze prawdopodobnie modyfikować bo pierwszy człon wyszedł bardzo ciężki.
W obu rakietach jest działający system ratunkowy. Muszę powiedzieć ze Soyuz mnie zadziwił, bo  jego parametry są bardzo zbliżone do oryginału, a prowadzi się po prostu cudnie.
Misja przebiegła bez problemowo, i przyniosła mi wiele frajdy. Kapsuła Soyuza tak jak i oryginał zabiera 2 osoby na pokład. Wejście w atmosferę było bardzo długie i delikatne (na oko z 1/3 obwodu planety), ale trafiłem idealnie w miejsca lądowania :D
Silniczki sterujące w Soyuzie w finalnej wersji są zdemontowane by poprawić fpsy (to aż 16 części, przy 200 łącznie), stabilizatory awaryjne z owiewki też zdjąłem bo często się bugowały z owiewką i wszystko wylatywało w powietrze.

Zapraszam do komentowania :D












































..Houston, Mamy Soyuza w zasięgu wzorku..





































MODY :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Screeny z Kronal Vessel Viever  :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Pozdrawiam !

139
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 23:48:19 »
Potwierdzam ! Saturn 1B, a właściwie "produkt Saturnopodobny"  :D

140
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 21:08:31 »


141
Poproś o pomoc / Odp: Cargo bay i warp
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 12:25:27 »
Przy warpie fizyka nie działa, a obiekty lecą po obliczonej trasie. Wtedy gdy fizyka nie działa gra nie wykrywa czy ładunek styka się ze ściankami ładowni czy nie, po prostu prowadzi go po wcześniej wyznaczonej trasie. Gdy wyłączasz warpa fizyka zaczyna działać, i przedmiot nie wyleci z ładowni, bo gra będzie wykrywać zderzenia modeli.
Aby temu zapobiec użyj albo doków, albo chwytaka do asteroid (claw) by złapać obiekt i wtedy nie ma prawa odlecieć.

142
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 08:22:29 »
@Robson teoretycznie wystarczy dokleić do pliku cfg silnika ten kod :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
MODULE
{
name = Landertron
electricRate = 0.05
stagingEnabled = true
}
I powinno grać. Oczywiście trzeba jeszcze dokleić moduł RESOURCE z paliwem, lub zaopatrzyć silnik w malutki zbiorniczek. I siłę ciągu bym obstawiał na poziomie TWR 1.5-2.0, i lądowanie SpaceX style można robić na manualnym sterowaniu mając idealnie gładkie przyziemienie :D

143
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 14:33:27 »
Spoko, to Twój styl gry, jeśli Ci się to podoba nie ma problemu.
Ja wczoraj np. godzinę testowałem system ratunkowy w Soyuzie, bo chciałem to zrobić porządnie i mnie to kręci.
Ale musisz zrozumieć że nie każdy ma wiedzę techniczną, wyobraźnię, i pasję by spuszczać się godzinę nad jednym silniczkiem i woli skorzystać z gotowych rozwiązań.
Nie każdy traktuje tą gre jako wyzwanie i dopracowuje każdy element do perfekcji, a np. gra sobie na luzie by się trochę zrelaksować.
Wszyscy wiedzą że jesteś super, pro i wgl, ale nie każdy ma do tego predyspozycje, i szczerze mówiąc nie widzę sensu tego typu dyskusji. O gustach się nie dyskutuje.
Mam na przykład koleżankę która gra w Kerbale (które jej zresztą pokazałem), nigdy nie interesowała się rakietami, fizyką czy kosmosem, a jedyne co wie np. o misjach Apollo, to że byli amerykanie i lądowali na księżycu. I co mam jej powiedzieć, sorry jesteś ciotą bo Kadaf dwie godziny robił silniczek a Ty użyłaś modu ? Na co dzień uczy się psychologii, w NASA pracować nie będzie, więc nie wiem w czym to przeszkadza.

144
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 12:13:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oczywiście jeśli ktoś jest leniwy i nie posiada zdolności żadnych, ani niespecjalnie umie używać mózgu, to proszę bardzo, modzik trajectories, modzik landertron i jeszcze mechjeb na dodatek. A w ogóle to może najlepiej starszego kolegę poprosić, żeby wszystko zrobił za nas.
Jasne, można testować przez godzinę głupi spadochron i silniczek, a potem siedzieć spiętym żeby czasem nie pominąć tej sekundy gdy trzeba wdusić spację, bo pół sekundy później i szlag wszystko trafi.
Ja np. używam mechjeba i co ? Jestem gorszy ? Gra sprawia mi frajdę i to się liczy. Z autopilota  nie korzystam,  używam tylko okienek informacji, które można tworzyć i nazywać jak się chce, i wyświetlać w nich co tylko chcemy, a w dodatku zintegrować z toolbarem...
I tak np. mamy okienko w którym w hangarze wyświetla nam się deltaV oraz TWR i używając obliczeń z 2 klasy gimnazjum można Twoje cudowanie i testy skrócić do pół minuty obliczeń na kalkulatorze. (ale czy kalkulator to nie jest zbędny mod ? )
Można też użyć np. Smart Parts do wyzwolenia silników na określonej wysokości, czy napisać skrypt w kOS.
Jeśli Ciebie kręci testowanie spadochronu przez godzinę spoko, ale nie mów innym jak mają grać.
Kolega znalazł ciekawy mod, pokazał go, może komuś się przyda.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To tylko zabawa, nie pierwszy etap rekrutacji NASA.
Amen.

145
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 23:11:03 »
Po kilku miesiącach przerwy nie wytrzymałem, zostawiłem robotę i zacząłem kerbalić !
Taki mały teaser galerii która pojawi się niedługo :D 100% części stock + tweakscale oraz mod Kosmodrome.




146
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Czw, 31 Gru 2015, 15:12:53 »

@UP Poduszki można znaleźć tutaj : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


147
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 15:09:56 »
Nowa wersja właśnie wyszła. Brak mi słów  :o :o :o









148
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 15:03:45 »

149
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 13 Gru 2015, 18:06:41 »
Piękne !  :o :o :o
Mógłbyś zrobić jakiś poradnik tworzenia takich części ? Lub może podlinkować coś anglojęzycznego ?

150
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Sob, 12 Gru 2015, 22:32:17 »
Lądowanie na Księżycu Munie to fake !


Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 38