Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - angorek

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 38
106
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 15:13:08 »
Rozbudowanie centrum to pikuś, najfajniejsze jest to planowanie finansów.  Był mod na dotacje rządowe ale od wyjścia 1.0 niestety autor go nie wspiera (bodajże ze względów zdrowotnych) W połączeniu z LifeSupport dawał OGROMNĄ frajdę !
Każdy astronauta dostawał pensję, jeśli wysyłałeś ich na stację kosmiczną i jednocześnie prowadziłeś jakąś inną misję musiałeś brać pod uwagę to czy starczy Ci pieniędzy na dowożenie zaopatrzenia na stację itp. Im astronauta bardziej doświadczony tym większą wypłatę dostawał, jeśli zginął na misji trzeba było wypłacać odszkodowanie rodzinie. Ilość dofinansowania była zależna od punktów reputacji, a kontrakty służyły za urozmaicenie rozgrywki, by dorobić sobie na boku np. wysyłając turystów na orbitę.

107
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 01 Mar 2016, 22:39:32 »
Nowy dewnołt ! :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Skrót :
- Niedługo koniec QA, 
- HarvesteR zabił dysk w kompie, a DrTurkey wymienił kartę grafiki i komputer już się nie włącza.
- dodali szukajkę do części
- owiewki rozpadają się na dwie części, zamiast confetti -
- usunęli klika bugów.



108
Stacje kosmiczne / Odp: MIR
« dnia: Czw, 25 Lut 2016, 23:36:52 »
Dzięki za pozytywne opinie !
Cytuj
Ufam, że ten statek (Sojuza łatwo zbudować ze stockowych części) niebawem się tam znajdzie.
Soyuz właśnie zadokował ! Tak jak sobie życzyliście trochę zbliżeń. Niektóre zdjęcia są rozjaśniane w programie graficznym.
Soyuza już na forum prezentowałem także nie robiłem zdjęć ze startu. Podczas odrzucania owiewek niestety część panelu słonecznego została uszkodzona ale na szczęście energii wystarczyło na ukończenie misji.
Dodano również adapter dokujący dla promu kosmicznego, ale niestety z powodu awarii doku na wahadłowcu, dokowania nie udało się dokończyć. Druga próba zostanie podjęta wkrótce !























Chłopaki bardzo miło wspominają pobyt na stacji, nawet zrobili sobie pamiątkową fotkę ! :D


109
Stacje kosmiczne / Odp: MIR
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 23:51:17 »
Dzięki :D
Mod na wygląd to taki mix :
- KSPRC 1.0.9 dla 0.25 bez zórz polarnych i warstwy extLayer
- KSPRC dla 1.0.5 : tekstury Kerbinu, dymu i ognia.
- Scatterer z podkręconą wodą
- pluginy z EVE 7-4-LR
- Skybox od Raredena
Można zassać tutaj : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

110
Stacje kosmiczne / MIR
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 23:31:41 »
Witam

Ostatnio stwierdziłem że kurde dawno nie zbudowałem żadnej stacji, i pasowałoby coś złożyć. ISS robiłem już 2 razy... ale mam Soyuza !
To składamy MIR :D
Co tu dużo pisać, stacja jaka jest każdy widzi. Żadnej specjalnej roli nie spełnia, miała być repliką, jak mi wyszła sami oceńcie :P
































(tak wiem jeden moduł jest obrócony o 90 stopni.. ale skapnąłem się dopiero po wrzuceniu screenów :D )

Mody :
- Tweakscale
- Dmagic Orbital Science
- Near Future Solar
- Infernal robotics (zawias pod anteną modułu Priroda)
- AIES (2 anteny )

Pozdrawiam !

111
Samoloty / Odp: Wahadłowiec wielozadaniowy Hermes 500
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 22:57:08 »
Będę pamiętać !
 
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Śliczny!!!!!!1111!!!1 <3 <3 <3

Nie, naprawdę mi się podoba, mój ulubiony typ pojazdu chyba.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niebrzydkie pudło, niebrzydkie :)
Dzięki !!  :D

112
Samoloty / Odp: Odp: Wahadłowiec wielozadaniowy Hermes 500
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 22:23:48 »
Hamulców nie tykam bo takie mi się podobają ;)

Dok nie jest przyczepiony bezpośrednio do tłoka, a do kadłuba (structural fuselage), ten jest przyczepiony do tłoka, a tłok do drugiego większego "kadłuba". Przy składaniu jeden chowa się w drugi. Dok działa, i bugów jak dotąd nie uświadczyłem a wykonał już z 7 lotów.

Cytuj
Natomiast nie ma takiej opcji, by w tym układzie udało się chwycić jakiś "obcy" obiekt. Spodziewam się też, że użycie warpa, bądź oddalenie poza zasięg liczenia wspólnej fizyki też spowoduje, że to nie zadziała prawidłowo.
To jakiś bug ? Dawno nie grałem w KSP, a claw to użyłem raptem z 3 razy.

Cytuj
Abstrahując już od kwestii, że gdybym ja dawał do wyniesienia sondę jakiejś agencji kosmicznej, to wolałbym, żeby ta agencja nie wyciągała mojego cacuszka z ładowni za pomocą łapy do ładowania wraków pod prasę.
Ani też elektromagnesu który popaliłby całą elektronikę to raz, a dwa raczej ze stali się ich nie buduje. Najlepiej byłoby zrobić okrągłe porty w które wczepiałaby się końcówka ale jest to aktualnie średnio wykonalne. Owszem wyciągnąć coś z ładowni bez problemu, ale złapiesz tym sondę ? Chyba by mnie szlag trafił.
Satelity są wyrzucane za pomocą decouplerów. Do wciągania używam wyciągarki KAS, i kerbala. Póki co wysięgnika użyłem tylko w celu zamontowania modułu dokującego do stacji.

Edit: mam też obrotoą podstawkę do żyroskopowej stabilizacji satelitów, ale nie wiem czy w grze to coś daje.

113
Samoloty / Wahadłowiec wielozadaniowy Hermes 500
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 19:02:07 »
Witam !

Oto mój nowy wahadłowiec ! Wzorowany na Hermesie z ESA.





Konstrukcja ma 3 wersje :
- 500C (crew) - służy do transportu załogi. Zabiera 2 osoby + pilota. wyposażony w ogniwo paliwowe, chowany dok oraz 2 panele słoneczne.
- 500S (service) - służy do serwisowania satelitów i stacji kosmicznych. Najbardziej wypaśna wersja, posiada ogniwo paliwowe, chowany dok i panel słonaczny, oraz automatyczne ramię i pełne oświetlenie wnętrza i otoczenia.
-500T (transport) - wersja transportowa, do szybkiego i taniego wynoszenia satelitów. Wyposażona tylko w ogniwo paliwowe by zaoszczędzić jak najwięcej miejsca w ładowni.

System startu składa się z zewnętrznego zbiornika i dwóch boosterów na paliwo ciekłe. ("Safety, is number one priority" - Crazy Russian Haker) 
Lata bardzo dobrze ! Ma małe skrzydełka więc lubi dużą prędkość ale jest stabilny i sterowny.

Obrazki niestety po angielsku bo wrzucałem go na forum anglojęzyczne ale myślę że nie będzie problemu ze zrozumieniem ;)





















MODY :

- B9 Procedural wings -> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- TweakScale

- Infernal Robotics

- Adjustable Landing Gear (wrzucone do paczki, bo link z kerbalstuff nie działa)

- Tweakable Everything ( by regulować gimbal i wyłączyć obrót solarów)

- Kronal Vessel Viewer dla obrazków oraz MS Paint i czcionka DigitalStrip ( ta sama co w Cyanide and Happines ;) )

-Zmodyfikowałem też stockowy silnik RS-25 żeby miał większe ISP, bliższe prawdziwemu RS-25. (dołączony do paczki)

Wszelkie uwagi dotyczące latania nim są w oficjalnym wątku : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


DOWNLOAD : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Pozdrawiam !

114
Poproś o pomoc / Odp: Mechaniczne ramiona do wahadłowców.
« dnia: Pią, 19 Lut 2016, 15:14:52 »
Ogarnąłem !  :D Po zmianie opcji zawiasów wszystko śmiga. Prędkość 0.05, przyśpieszenie 4 i działa super nawet z 1 tonowym ładunkiem, przy masie wahadłowca 7.5 tony. Przy prędkości 0.1 niestety SAS nie daje rady go utrzymać równo i trochę nim rzuca.

115
Poproś o pomoc / Mechaniczne ramiona do wahadłowców.
« dnia: Pią, 19 Lut 2016, 12:57:23 »
Witam

Panowie, czy ktoś z was zbudował coś takiego jak mechaniczne ramię/manipulator na wahadłowcu ?
Jeśli tak to w jaki sposób ? Są jakieś warte uwagi mody ?
Zbudowałem sobie małe ramię, niestety zachowuje się jakby było z gumy, nawet przy bardzo powolnych ruchach ze stosunkowo lekkim ładunkiem bo miał coś koło 0.5t. Co prawda działa na tyle dobrze że można coś wyciągnąć z ładowni i wyrzucić w kosmos, ale nie ma szans by coś załadować albo np. podłączyć do stacji. Używam stockowych dwuteowników i elementów z Infernal Robotics.

116
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 17 Lut 2016, 10:27:47 »
Niestety Kadaf ma 200% racji.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ podaje że Squad nie jest firmą produkującą gry, a firmą która zajmuje się marketingiem i reklamą. Pewnego dnia Felipe (HarvesteR) postanowił powiedzieć szefostwu o pomyśle na grę. Ci się zgodzili i Felipe został kierownikiem ekipy robiącej grę. I tak wychodziły kolejne wersje 0.13.... 0.23.5, 0.24. 0.25.... I nagle Felipe rezygnuje z pozycji głównodowodzącego... I bam ! Mamy wersję 0.90 ! Ludzie patrzą o jaa ! Z 0.25 do 0.90 ! Musi być tyle nowegooo ! Kopie sprzedają się jak świeże bułeczki.
Ale co to.. Nagle sprzedaż zwalnia, a na forum pojawiają się komentarze że w zasadzie mało co się pojawiło, bo rzeczy są fajne ale są to bajery i Ci którzy grają na sandboxie (a to większość) praktycznie tego nie zauważają...
Więc zostaje odwalona na szybko wersja 1.0 ! Okej tu już postęp widać, nowa aerodynamika, poprawiona wyporność, system ciepła itd. okej. Wszystko fajnie tylko znowu zrobione na odpi****l. Chwilę później wychodzą 1.0.1, 1.0.2, i tak do 5. Wszystko poprawianie bugów, bo grę trzeba było wypuścić już !! Co z tego że ogólna koncepcja systemu cieplnego była inna ! Zrobi się później...
Trochę bugów poprawione, ale do większości wyszły fixy na forum, przyklejcie temat i miejcie to w dupie...
Hajs leci dalej.
Teraz robią 1.1. Całkiem nowy silnik, telemetria i systemy przekaźnikowe ! O nie nie. Za dużo, wypuścicie wszystko na raz, a potem będziecie musieli, o zgrozo, pracować nad czymś nowym. Wciśnijcie standardową bajeczkę że macie tyle roboty zawalone że się nie wyrobicie ale zależy wam na graczach i łaskawie wypuścicie nowy silnik żeby nie musieli czekać. Aaa potem zaczniecie wrzucać po kawałku to co już macie gotowe, modderzy będą utrzymywać grę a Wy będziecie liczyć kapuchę i tępić  negatywne opinie na forum i fejsie. (co zresztą już robicie)

Update wypuścimy znowu pod kilku miesiącach jak zapał do kupowania opadnie i ludziom znudzi się aktualna wersja. Po wypuszczeniu ludzie znowu dostaną orgazmu i zaczną kupować, i tak przez kolejne kilka miesięcy będziemy leżeć do góry ch**em i liczyć hajs.

117
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Trochę lipa, że planety też podlegają temu modowi, układ w stocku jest raczej niestabilny i takie księżyce Joola się rozlecą po pewnym czasie.
Autor wspomina w oryginalnym wątku że ten układ został zmodyfikowany by zapobiec "apokalipsie".
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dopóki będziesz robił wszystko tak jak w stocku to główna różnica polega na tym, że to co było idealnie ustawioną trajektorią teraz zacznie się powoli rozjeżdżać i pewnie potrzebne będzie więcej poprawek kursowych.
O i to jest super ! Brakowało mi tego w KSP, statek leci 20 lat na Eeloo i trafia na orbitę z dokładnością do kilometra..

118
A tak tłumacząc dla laika który o mechanice orbitalnej nie ma zbyt dużego pojęcia to czym się różni gra na tym modzie od stocku ?
Z tego co widzę każde ciało niebieskie ma swoją orbitę, którą można zmienić, ale załóżmy że orbity są rozmieszczone tak że są stabilne i nie oddziałują ze sobą. Co się zmieni ?

119
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 23:25:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie no ja mam przy gruncie te 20 fps średnio a bez RVE, Scaterrera i Open GL to nawet ze 40-60 :)
Jasne, ale to chodzi o to żeby wrzucić pełnego moda i wszystko działało przy 60fps, no chociaż przy 30.
Bo chyba mi nie powiesz że zainstalujesz sobie RSS w 4K, najnowsze KSPRC i może do tego RO i gra będzie śmigać płynnie ? Zdziwiłbym się gdyby się w ogóle włączyła ;)
Mój komp ciągnie Crysisa 3 i Far Cry 4 na full detalach w 50 fpsach, a w kerbalach na stocku + scatterer przy 250 częściowym samolocie mam jakieś 10-15 klatek...
Ja jestem fanem modów, i części stockowych używam rzadko, bo lubię budować realistycznie wyglądające statki itd. moje KSP to coś pomiędzy stockowym KSP a Orbiterem, ale mam już osobiście dość wgrywania tekstur w zależności od tego gdzie lecę, i ograniczania części do 200-250 bo zaczyna klatkować, mimo że komputer nawet się nie zagrzał.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"ściągnij FAR", "ściągnij EVE"
Z EVE to się zgodzę natomiast jakby Squad zaimplementował FAR na stocku to dopiero wylałoby się morze kaki :) a to, że samoloty komuś nie chcą latać a to, że rozwalają się przy ostrych zakretach itp...
Taa... kiedyś się spotkałem z kolesiem który zaczął wyzywać SQUAD że gra ma pełno bugów bo mu spadochrony nie działają na Munie


[Post scalony: [time]Pon, 15 Lut 2016, 14:33:28[/time]]
Z dniem dzisiejszym zamknięto portal Kerbal Stuff.
Zamiast strony wyświetli nam się tekst w którym autor twierdzi że oficjalnym powodem zamknięcia jest brak czasu oraz chęci na utrzymywanie strony.
Twórca wspomina że Squad od początku walczył o jego zamknięcie, promując wszędzie gdzie się da "Curse", oraz straszył go pozwami o użycie słowa "Kerbal".
Wspomina że prowadzenie strony było strasznie niewdzięczną pracą, a ludzie nie doceniali włożonego wysiłku, i spotykał się tylko z milczeniem lub narzekaniem.
Dodatkowo dziękuje wszystkim którzy odwiedzali jego stronę, modderom, i osobom pomagającym w jej utrzymaniu i podaje garść statystyk odwiedzin.
Dodał że utrzymanie strony kosztowało 180$, a Squad sprzedał na samym steamie do kwietnia 2015 ponad 1 milion kopii gry.

Tekst :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Mój komentarz :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.


Na fejsie powstała grupa ludzi wkur***ych na skład, i chcą wskrzesić stronę. Co z tego wyjdzie zobaczymy.

120
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 15:12:05 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawy jestem co oni robią przed komputerami w czasie "PRACY".
Ktoś powinien stworzyć konkurencyjną grę dla KSP aby zasadzić mobilizacyjnego kopa w dopsko Squadowi.
Siedzą na fejsie i na forum. Squad nie robi nic, bo nie musi. Wystarczy posiedzieć trochę na forum czy anglojęzycznych grupach fejsbukowych by zobaczyć dlaczego. Cokolwiek by nie zrobili, ludzie za granicą chcą się zesrać z radości, do tego stopnia że niektórzy chwalą się że kupili po 4-5 kopi gry bo "jest tak świetna i grają w nią tak długo że sumienie nie pozwala mu grać bez kupna kolejnej kopii"... serio ? 90% postów odnośnie błędów gry kończy się odpowiedziami typu : "ściągnij FAR", "ściągnij EVE", "ściąnij Fixa z forum". "ściągnij xxx".
Squad nie robi nic, bo nie musi a hajs jak leciał, tak leci...
Po wypuszczeniu 1.1, jeśli nie spieprzą nic z kodem i gra naprawdę będzie korzystać z wielu rdzeni, PhysX i ramu do oporu to w 1.2 zobaczymy pewnie tylko anteny, a kolejne update ( o ile wgl będą) będą najprawdopodobniej symboliczne bo moderzy odwalą całą robotę.(bo znikną ograniczenia) Już w tym momencie można grę zmodować tak że ze stocku zostaje w zasadzie tylko interfejs, ale mamy pokaz slajdów.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 38