Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zerdzio

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24
91
Inne / Forumowa misja na Dunę
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 20:26:09 »
Witam wszystkich
Głównym założeniem tego projektu jest przeprowadzenie misji Apollo 18, nie odbyła się ona w "realu", dlatego może przeprowadzimy ją tutaj, każdy będzie mógł wziąć udział, będzie się to mogło odbyć w formie przetargu, np pierwszy przetarg będzie na moduł dowodzenia, drugi na lądownik itd, co o tym sądzicie ?
Oto mój plan działania:
Pierwszy przetarg na Moduł Dowodzenia
Drugi przetarg na Lądwonik
Trzeci przetarg na Łazik
Czwarty przetarg na samą rakietę nośną (Saturn V)
Piąty (opcjonalny) przetarg na Flagę
Na samym końcu potrzebuje 3 dzielnych kerbonautów (was)

Regulamin:
Brak modów w samym projekcie
Dokumentacja z testów
Będą głosowania, od Was zależy kto wygra

Co o tym sądzicie ?


92
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 15:42:48 »
Modzik super, szczególnie podoba mi się ta kometa, w stocku też takie coś powinno być

93
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Coś mniejszego - Space One
« dnia: Sob, 09 Lis 2013, 09:19:10 »
Fajnie się czyta, logicznie napisane, czekam na next



Wysłane z Lumi 625

94
No no, ładnie, to mój wynik: 8.5916 (średnia)
Edit:
Procesor: Intel Core I3-2120 3.30GHz
Ram: Nie mam zielonego pojęcia gdzie to sprawdzić, wiem tylko że 4gb

95
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Sob, 02 Lis 2013, 14:46:13 »
Celtowie

96
Obsługa techniczna / Odp: Aktualizacja gry
« dnia: Sob, 02 Lis 2013, 10:15:42 »
Są dwie opcje:
1. Wejdź na stronę KSP, zaloguj się i pobierz
2. Użyj programu o nazwie patcher w folderze z kerbalami

97
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 08:44:27 »
No dobra to opiszę tu moje dwa problemy :D
1. Gdy klikam connect to łączy mi, nawet nie wchodzę na serwer i disconnected (ip serwera 81.151.110.243: 25565)
2. Gdy chcę pograć normalnie klikam w tym okienku o naprawie Not now, i pojawia mi się okienko w którym powinny być save, ale nic nie ma, przycisków do cofnięcia się do menu też
Przeinstalowałem moda i to samo, jedyną opcją żeby sobie normalnie, samemu pograć jest usunięcie tego save a

98
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 08:14:31 »
Ankieta to najlepszy sposób, ciężko nie zauważyć

99
Samoloty / Boomerang1B SSTO VTOL (Download)
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 20:37:36 »
Ostatnio bawię się SSTO, kilkadziesiąt minut temu zbudowałem takie ładne coś:



To cudeńko potrafi zrobić orbitę i wrócić, posiada system Vtol (na pierwszym screenie wersja bez), bardzo dobrze się wznosi, jak rakieta  ;D
Z góry zgłaszam to do projektu tygodnia  ;)

Klawiszologia:
1- Silnik główny On/Off
2- Silniki Atmosferyczne On/Off
3- Wloty On/Off
4- Vtol On/Off

100
Samoloty / Odp: Kseus1B SSTO VTOL (Download)
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 17:11:48 »
Odpalam silniki pionowe póżniej odpalam zwykłe silniki i gaszę system vtol, wtedy lecę na odrzutowych do ok 21km i odpalam aerospike, można podczepić pod rakietę ale to wtedy nie było by już ssto,

101
Samoloty / Kseus1B SSTO VTOL (Download)
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 16:55:06 »
Witam wszystkich, wreszcie poradziłem sobie z systemem vtol, w rezultacie zrobiłem bardzo fajny w prowadzeniu samolot, mały (w porównaniu do moich poprzednich ssto), po zatankowaniu na orbicie może wylądować na Munie (ja nie dałem doku, jak chcesz to zrób to sam)



EDIT: Plik craft wrzuć do Sph
Klawiszologia:
1- Główny silnik On/Off
2- Silniki Atmosferyczne On/Off
3- Wloty powietrza On/Off (Domyślnie On)
4- System Vtol On/Off

EDIT2:
Wersja przerobiona przez Shinzo

Klawiszologia:
1. Włacza/wyłącza silniki do zawisu
2. Włacza/wyłącza silniki do lotu poziomego
3. Włacza/wyłącza silnik rakietowy
4. Włacza/wyłącza wloty powietrza

102
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 21:11:29 »
4gb ram spokojnie starczą, ale kerbale dziwinie działają na x32

103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Papierowe kerbale
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 14:09:54 »
Wszystko ok tylko nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, mamy sami zrobić modele, projekty części czy jak ?

104
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 07:51:05 »
Dokupić ram albo zmienić windowsa na x64, jeżeli masz xp to zainstalować coś nowszego  ;)

105
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 10:04:12 »
Płacz osieroconych Kerbalątek   ;)

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24