Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zerdzio

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24
151
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 20:56:08 »
Kadafie drogi twoje rozwiązanie jest prawie idealne, tylko że nie mógłbyś dołączać kolejnych części, jak sobie teraz tak myślę to technicznie było by to trudne do zrobienia

152
Avatarnik powiem tyle:
Ja był bym wniebowzięty jakby Sas działał tak jak powinien i zamiast instalatora dać po prostu spakowane (.rar), każdy chyba potrafi zainstalować moda, ew jakiś dezinstalator dać, przed chwilą usuwałem i jest to mocno "walnięte" tak samo jak instalator (musiałem zainstalować/wypakować do innego folderu i skopiować do głównego katalogu)

153
A Sas jest nadal zrypany  :'(

154
Inne gry / Odp: War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 13:17:35 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Widzę w trailerze, że można to kontrolować z pada. I to ma być symulacja? W prawdziwym samolocie obsługuje się kilkanaście rozmaitych guzików, poza oczywiście przepustnicą, sterem kierunku na pedałach i orczykiem. Nie ma opcji obsługi samolotu padem, to może być tylko arcade. Cytując ze strony o grze:
"Gra umożliwia modyfikowanie maszyn, kupowanie i ulepszanie uzbrojenia oraz pozwala zdobywać nowe umiejętności pilotażu." Nowe umiejętności pilotażu? Kupować?:) Weź mnie nie rozśmieszaj haha :)
Czyli co, jak nie przeznaczę 500 creditsów, to mój samolot nie będzie mógł zrobić pętli? :) A jak przeznaczę 20 000 to będę mógł latać do tyłu tak? :) Ależ sim, buhaha:)

Trailer dotyczy trybu arcade, zdolności są, po każdej bitwie dostajesz punkty które możesz sobie przeznaczyć na co chcesz (lepsze wytrzymywanie przeciążeń, szybsza obsługa naziemna po wylądowaniu

Modyfikacje samolotu to np różne typy amunicji, wymiana chłodnicy na nowszą(coś ala wot)

Podszedłeś do tego jak jakiś specjalista, ale prawda jest taka że nie znajdziesz czegoś co łączy symulację z Ił-2 i systemem mmo znanym z Wota, każdy znajdzie coś dla siebie od arcade mode (który jest i tak trudno) po symulację, domyślne sterowanie to takie jak w Ił-2 klawiatura i myszka

Post scalony: Nie, 15 Wrz 2013, 13:21:39
Kadaf nie mam nic do ciebie, ale powiem jedno jak masz hejtować to lepiej wyjdź i idź grać w microsoft flight simulator, zamów sobie jeszcze wirtualny kokpit, albo najlepiej cały samolot ...



Post scalony: Nie, 15 Wrz 2013, 13:24:35
KSP jakoś też nie masz miliona przycisków, a grasz, Wt ma ten sam system pokazuje żeby zrobić symulację nie trzeba wykorzystać całej klawiatury, ośmieliłbym się nawet powiedzieć że wt na FRB jest trudniejszy od Ksp

155
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 08:11:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zerdzio: Użyłem tego moda, i udało mi się w VAB mieć te dwa pojazdy ale... tu się pojawia problem - główna rakieta (nośna) jest ok - czyli nie jest przezroczysta, a ten mój Łazik jest przezroczysty i jakby czerwonawy, i za żadną cholerę nie mogę go przyczepić do rakiety... używam Clamp-O-Tron Docking Port w obydwóch pojazdach - to dobrze? ale jeśli nawet tak, to tak jak pisałem wyżej - Łazik nie chce się dać przykleić do rakiety...
A druga sprawa - czy da się w Hangarze otworzyć port dokowania który jest domyślnie zamknięty? Mam na myśli np. Inline Clamp-O-Tron? Bo raczej wątpię w to, że się nie da...
dzięki :)

Zapomniałem o tym :D, to jak masz w sph to po prostu zbuduj łazik, zapisz go normalnie (jako samolot/rakietę) i za pomocą tego modu dodaj do niego rakietę  ;) ew. poczekaj na 0.22 i tam będziesz mieć coś takiego jak ten modzik, możesz też spróbować zapisać do subassembly łazik bez komputerka sterującego, wtedy dodajesz komputer i podczepiasz rakietę  :D

156
Własna twórczość / Odp: Zabawka "Lądownik"
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 18:19:34 »
Oryginalne, czekam na wersję komercyjną  :D

157
Inne gry / War Thunder [Multiplayer]
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 18:17:33 »
War Thunder (Word of Planes) to gra/symulator od Gaijin Entertainment, studia odpowiedzialnego za Ił-2, gra jest w fazie otwartej bety, na chwilę obecną dostępne mamy lotnictwo, prawdopodobnie pod koniec roku dojdą jednostki naziemne, a póżniej flota, autorzy starają się stworzyć grę o IIwś w której na jednej mapie walczyć będą razem Okręty, Czołgi(Ground Forces) i Lotnictwo, gra oferuje 3 tryby rozgrywki: "Arkejdowy", Bitwy Historyczne, i Symulację, w jednym meczu bierze udział max 32 graczy (na razie), gra jest trudna, daje dużą satysfakcję z każdej wygranej bitwy, gra w tej fazie jest lepsza od Wota i Wowp, jeżeli twórcom uda się zrobić jednostki naziemne tak dobrze jak samoloty to Wot będzie bardzo zagrożony, War Thunder zdobył nagrodę za najlepszą symulację na GamesCom 2013

Warto ściągnąć, pograć i potestować, zapraszam do wspólnej gry
Link do rejstracji (tak to link z mojego profilu ;) ): Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


158
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 12:22:34 »
Podziwiajcie, dziwne że nikt tego nie zauważył  :D


Wideo z oficjalnego kanału ksp na YT

159
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 08:47:33 »
Wtf już 600  :D

160
Poproś o pomoc / Re: Łazik...jak?
« dnia: Sob, 14 Wrz 2013, 08:45:15 »
Buduj w Vab/Sph, i użyj modu subassembly loader (manager), podczep do nośnej, a jak nie chcesz używać modów a masz w Sph to przeżuć plik z Sph do Vab, albo poczekaj na kolejny upadte który rozwiąże ten problem  ;)

161
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 20:25:17 »
Swoją drogą może by wstawiać kopię weekly na blog ? bo trochę smutny taki szary  :'(

162
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 12:41:26 »
Oglądam i oglądam to ze streama i już na początku gadają coś o przesyłaniu danych ze statku na kerbin, i te anteny, na pewno antenki (commutron) będą miały wreszcie zastosowanie

163
Inne gry / Odp: SimpleRockets
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 12:10:53 »
Gra jest po prostu ... fajna, szkoda tylko że na mojej starej x10 nie mogę pograć

164
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 08:52:05 »
Co do uszkodzeń to żeby było realistycznie powinny być małe rzeczy np. panele słoneczne, lampki, baterie i kokpity (np uszkodzenie sasu, drązka sterowniczego, czujników itp)

165
No ładnie, moźe wreszcie Nasa zacznie robić coś porządnego, o co chodzi z tą atmosferą na księżycu ?

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24