Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wielki Piotr

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17
31
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 19:55:53 »
A od ilu FPS gra przestaje być komfortowa?
Może ktoś badał wydajność to się wypowie. Proszę.
Zdaje mi się że te 13-14FPS to dość kiepskawa wydajność ale nie tragiczna.

32
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Mar 2016, 14:46:10 »
"- Skupili się na wersji 64-bit, i podniecają się że nie mogą się już doczekać by zobaczyć jak wiele modów uda się innym upchnąć."

O właśnie!
Liczę na to że nie będzie to tylko "podniecanie się"

33
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 20 Mar 2016, 15:10:53 »
Świetny pomysł z nowym LaunchPadem.
Zwłaszcza że jest kopią tego realnego z Florydy.

34
Inne gry / Odp: Factorio
« dnia: Pią, 11 Mar 2016, 22:30:27 »
Polecam też Capitalism II, to gra ekonomiczna z 1995r.
Grafika taka że łeb boli od pikselozy ale grałem dawno, gram i będę grać.
I jakoś nie potrafię się nią znudzić ani ją do końca przegrać aby mieć jej dość.
Niedawno wydali Capitalizm II Lab (w HD)

35
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 22:05:56 »
Ale zaje.iste! To stock?
Bo aż nie mogę uwierzyć.

Edycja:
Grunt żeby gra nie muliła.

36
Miałem się nie odzywać, jednak proszę o zauważenie że ten temat jest jak kosz. Gdy kosza nie będzie, śmieci będą rozwalone po podwórku (pytania i nowe tematy o spolszczenie). Tak więc pomysł zamknięcia- z deszczu pod rynnę.
Lepiej po prostu ignorować pytania, nie brzmi to zbyt przyjaźnie dla nowych, ale cóż.

37
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 04 Mar 2016, 10:46:16 »
A czy Scaterrer jest już wbudowany w RSS Visual Enhancements???

38
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 19:16:57 »
Robisz wszystko (razem z Orionem) w skali 1:1???
Czy kapsuła ma ok 5m średnicy???

39
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 17:10:50 »
A jest możliwość aby moder mógł stworzyć nowe kontrakty??

40
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 09:42:06 »
 :'( "Ten" dzień już nadchodzi

41
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 22:50:24 »
Cytuj
Nie chcesz grać na karierze, bo ma ograniczenia i jest za trudno, a chcesz mieć ograniczenia jakie daje kariera, bo jest za łatwo?
Tryb kariery nie jest w ogóle dla mnie interesujący, żeby żyć trzeba robić nudne kontrakty. A tryb swobodny jest za swobodny  :-\
Chciałbym złoty środek. Co roczne dotacyjki rządowe a reszta hulaj dusza. Swego czasu nawet edytowałem sejwa żeby mieć na starcie wszystkie części oraz dopisałem sobie pewną pulę pieniędzy, doznania- średnie. Ciągła edycja jakaś nie fajna.

42
Fakt, KSP to gra o inżynierii, nie ma co czytać a trzeba dyńką ruszać. Zresztą co mamy czytać?
Ludzie! nie przeszedłem w swoim życiu chyba ani jednej gry bez spolszczenia dopóki nie złapałem KSP, na początku wydaje się trudno, ale spokojnie się każdy ogarnie, tak by normalnie grać. A jeśli ktoś chce podkręcić klimat polską wersją językową, to niestety na razie nie ma, i nie czekałbym na spolszczenie, tylko zalecam od razu zabrać się do gry, bo i tak się nie ma co czytać. Czy tylko mi się wydaje że dyskusja od kilku miesięcy kręci się w kółko???
Przerąbane, bo każdy nowy gracz szuka na forum spolszczenia którego nie ma, więc publikuje wiadomość odświeżając powtarzającą się dyskusję.
Muszę wycofać się z tego tematu.

43
Tak naprawdę wystarczające spolszczenie wystarczyło by żeby obejmowało komendy, menu, opcje, i inne podstawki. Tłumaczenie części jest bez sensu bo to 90% tłumaczenia, do tego opisy i tak do niczego nie służą, a jak ktoś gra na modach to i tak nic mu ze spolszczenia części bo jest ich miliardy. Są obrazki, Homo sapiens sapiens się ogarnie. I tak nikt nie czyta opisów i nazw części. Ale te kilka przetłumaczonych słów podstawy było by miłe dla oczka  ;D
Tylko żeby te kilka słów przetłumaczyć trzeba, spodziewam się, kopać w systemie niczym KWK Brzeszcze i nikt nie ma czasu bo wszyscy są zajęci planowaniem stworzeniem Tropical Islands na obrzeżach układu.

44
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 12:06:34 »
Mnie się marzy opcja dotacji rządowych do trybu swobodnego np. 5mld/rok. Bo obecnie na tej opcji można rozbijać rakiety hurtowo.
A na karierze nie chce mi się robić kontraktów i są ograniczenia w częściach.

45
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 01 Mar 2016, 23:13:37 »
Ciekawe czy będzie blokowało odpalenie silników gdy osłony nie zostaną odrzucone, tak czytałem swego czasu na forum, nie wiem czy poprawili to w następnych aktualizacjach. W każdym razie było to znaczne niedogonienie gdy ktoś chciał zrobić repliki.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17