Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wielki Piotr

Strony: 1 ... 15 16 [17]
241
Szukam modyfikacji / Real Solar System- mały tuning
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 20:05:25 »
Witam
Potrzebuje pomocy technicznej z pewnym modem.
Chodzi o mod Real Solar System. Prawie wszystko jest git tylko mam problem. Chcę zmniejszyć o 1/3 siłę grawitacji Kerbinu/ Ziemi. Tylko nakierowanie na pliczek bym chciał jak wy wiecie gdzie on jest.
Z modowaniem miałem częsty kontakt w wielu grach. Poradzę sobie, tylko potrzeba mi podstawowych informacji.

I jeszcze kolejne  :D pytanko techniczne. Może ktoś wie czy da się, a jak się da, to jak wgrać swoją muzykę do KSP
Z góry dziękuje za pomoc.

242
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Better_Atmospheres-Version_5.0
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 22:42:36 »
Ok, już mam czego chciałem.

243
Dyskusje o modyfikacjach / Better_Atmospheres-Version_5.0
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 11:33:17 »
Jak zainstalować Better_Atmospheres-Version_5.0???
Wklejam do gamedata jak zalecają i d...
To samo jest jak wklejam do folderu z grą.
Jak macię tego moda to prosiłbym o pomoc w zainstalowaniu.

244
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 16:27:09 »
Ok, dzięki za odpowiedź.
...
Mam bazę na minmusie. Załoga (była) 4 kerbale. Uroczyście wyszedłem kerbalem (luler kerman) na zewnątrz by wbić flagę nasa. Po wbiciu zapisałem, po czym z pomocą plecaka wybiłem się kilkaset metrów nad powierzchnię księżyca. W czasie "powrotu" na glebę. Kerman nie zdążył wychamować i... rozpłyną się w nicość. Uradowany wczytałem ponownie, i co widzę?
Luler lata zamrożony da się go jeszcze odratować?
Na czymś takim "Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ" znalazłem
Ctrl+F10 Ekran wczytywania zapisanych stanów gry (ukryta funkcja, szuka w /KSP/saves/scenarios/)
Mi to nie działa.
Czy w ogóle da się wczytać przedostatni zapis?

245
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 16:30:51 »
Jeszcze dodam że antenki zaczęły też mi działać  :D
Więc mod jest bugnięty od początku do końca
Sam modowałem kilka gier i musiałem się nauczyć znajdować która literka jest źle postawiona w całym milionie znaków. A owa literka powodowała "error"

[Post scalony: Pią, 27 Cze 2014, 21:20:03]
Pytanko

Do czego służy Place-Anywhere 7 Linear RCS Port?
korzystam z RV-105 RCS Thruster Block i nie widzę potrzeby montoważ tego czegoś, a nie wiem co to jest za dysza RCS, może coś przydatnego

246
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 14:13:00 »
Po prostu zostawiłem najważniejsze dla mnie mody. Było ich z 5, zostawiłem 3. Ale podejżewam że za błąd odpowiadał mod "KerbalJointReinforcement_v2.3"
Może nie tą wersję ściągnąłem i się bugnęło.

247
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 13:33:50 »
Ciskałem na właz (crew hatch) i nic
Zresztą nie było problemu z tymi modułami puki nie zainstalowałem pewnego moda. Antenka też ostatnio nie chcę się umieścić na statku w żaden sposób w czasie budowy. Pierdoły a dają znać że coś nie gra.


"Zaktualizowałem"
Wyśmienicie, Duna direct leci dalej  :D
Voyager 10 pędzi 3 prędkością kosmiczną prawie 29km/s zmierzając w przestrzeń międzygwiazdową. Oraz kilka innych sond. Stacja Dalekoorbitalna Martin Marietta dalej krąży ponad 1000 km nad Kerbinem. Dwuosobowa załoga może kontunuować zadanie badania dalekiej orbity. Moduły mieszkalne znów działają jak należy. Lol

248
Poproś o pomoc / Odp: Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 13:20:59 »
Niestety kerbali nie ma w środku, w labolatorium jeszcze widać 1/2 kerbali, na moduł mieszkalny w ogóle nie da się nacisnąć (sprawdzić stan kerbali)...ale jak ich wydostać z labolatorium?
Oni w ogóle znikają z listy kerbonautów na pokładzie (rzekomo nie ma ich na pokładzie)
Sprawdziłem już, to wina modów, dlatego teraz sobię troszkę grę zaaktualizuję.
I modlę się żeby jak najmniej zniszczyła mi ta "aktualizacja" sejwa.

249
Poproś o pomoc / Kilka pytań i problemów
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 11:54:44 »
Witam
Mam problem np. z modułem "PPD-10 Hitchhiker Storage Container" i "Mobile Processing Lab MPL-LG-2"
Kerbale w nim znikają gdy tam wejdę lub posadzę, rozpadają się do poziomu atomów, nie ma ich, null.
Da się przejść do innych modułów nie wychodząc w przestrzeń?


250
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Prędość 310 m/s na wysokości 10km to o 60 m/s za szybko, według tabeli nt. prędkości granicznej. Tabela przydaje się zarówno podczas małych jak i dużych rakiet. Można ją znaleźć na wiki w artykule nt. Kerbinu.

Tak, widziałem tabelę

251
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ogromna rakieta nośna, która większość mocy zużywała chyba na dźwiganie własnego paliwa. Ale stacja zacna, podoba mi się. Mam tylko jedną uwagę - przydałoby się coś do niej zadokować, chociażby prom z transportem szampana do świętowania udanego wyniesienia na orbitę ;)

Siema wszystkim.
Co do rakiety, to po prostu zrobiłem baniaki + silniki i potem dostosowywałem stację.
Chciałem mieć zapas paliwa. Liczyło się tylko to żeby wynieść stację, jestem dopiero początkujący.
Doki są, albo tak mi się zdaje, gdyż nie wiem na 100% czy to służy do dokowania. Użyłem kilku Clamp-O-Tron Sr. Docking Port, na zdjęciach chyba tego nie widać.

Prędkość
99,6 m/s dla 1000m
310m/s dla 10 000m
Nie żartuję, mogę wkleić zdjęcia.

Bo w przypadku dalszych lotów projektuje "lepsze" rakiety niż ta stacja na "beczce prochu"
która ma wylecieć tylko na orbitę.
A po twojej rakiecie dobrze wiedzieć że można wynieść większe ładunki bez budowania gigantów. Czyli bez klatkowania
Ale chciałbym wiedzieć jak bardzo prędkość lotu wpływa na zużycie paliwa?
...czyli z Kerbinu lecieć zgodnie z tabelą a pozostałe paliwo zużywać/przyspieszać statek w kosmosie?

252
Stacje kosmiczne / Odp: Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 21:19:28 »
Zapomniałem napisać że to nie ma być podobne do ISS, po prostu podoba mi się nazwa

Cała rakieta: 5777t
733 części

Stacja:
409 części
242t

Co do rakiety, to prostota to nr. 1 (walka z klatkowaniem)
Mocne silniki
Baniaki paliwa
Linki
+ Baza
I tyle

253
Stacje kosmiczne / Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 21:06:00 »
Witam

Koncern Lockheed Martini podjął się zadania zbudowania stacji orbitalnej w bardzo krótki czas.
Zadanie spełnione! bla bla bla
Nie będę wiele pisał, raczej wkleje zdjęcia.

A więc przejdzmy do rzeczy:

"Budujemy nowy dom,
 Jeszcze jeden nowy dom,
 Naszym przyszłym, lepszym dniom,
 Warszawo!"



Start. Trudny, problem z utrzymaniem pionu, moc silników wyśmienita. Lecimy!



"Ostatnia prosta"



Sprawdzanie modółu komunikacji



"Najtrudniej na początku"





WITAMY NA MIĘDZYNARODOWEJ STACJI KOSMICZNEJ!



Pierwszy świt



Taras widokowy dla kosmicznych "pedziów"



Czas na spacer



Turbodymoman!



Podsumowanie



Baza nie ma być podobna do ISS
Załoga: 7 kerbali
Stacja posiada moduły ewakuacyjne dla 1+1+3=5/ brak miejsca dla 2 kerbali, heh
Baniak paliwa, 86t, można tankować.
Posiada 2 sondy odczepiane bliskiego zasięgu

Dodatkowe informaje:
Rakieta nośna, na orbicie zostało 25% paliwa z 2 poziomu rakiety, zmieściłby się jeszcze baniak paliwa 86t
Stacja jest dla mnie idealna, więc nie budowałem jej większej choć mam do tego warunki (w rakietach nośnych)

Dziękuje



254
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 16:19:53 »
Witam całe forum!
Uwielbiam astronautykę, kosmos kosmicznie  ;D mnie fascynuje. Potrafię oglądać filmy o kosmosie całymi godzinami. Najbardziej fascynują mnie te odległości (co może być tak daleko od Ziemii, marzenie by tam być, na skraju świata materialnego)
Teraz "odkryłem" i kupiłem KSP na steam, czas wyruszać odkrywać nowe światy.
Pozdrawiam

Strony: 1 ... 15 16 [17]