Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Wiarus

Strony: [1]
1
Inne / Kampania sandboxowa
« dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 14:11:36 »
Witajcie kerbonauci! Razem z Hakerem53535 tworzymy sandboxową kampanię forumową obejmującą czasy od samych początków rakiet i samolotów aż do podróży międzyplanetarnych.

Wątek organizacyjny, przeznaczony dla twórców. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Jeśli masz jakieś pomysły, podziel się nimi.

2
  • Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - rakietoplan, myśliwiec używany przez Niemców* w czasie II wojny światowej.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - jeden z pierwszych samolotów powietrznych, które miały wykonać lot suborbitalny - pierwszy bombowiec suborbitalny, miała dosięgnąć Ameryki. Nie wprowadzony do użytku

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - myśliwiec, prawdopodobnie jeden z najlepszych na świecie [świadczy o tym to, że konstrukcja z 1940 roku przestała być produkowana dopiero w 1986 roku]. Wymagany KAX/ inna modyfikacja udostępniająca silniki śmigłowe.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - pierwszy na świecie samolot z silnikiem turboodrzutowym, coś dla fanów klasyki

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - pierwszy bojowy myśliwiec o napędzie odrzutowym.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - najszybszy samolot pasażerski na świecie

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - drugi najszybszy, bardziej znany od poprzednika samolot pasażerski.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - pierwszy samolot wojskowy USA, wyprodukowany przez braci Wright w 1905 roku.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - wielosilnikowy samolot bombowy, pierwszy w histori lotnictwa produkowany seryjnie. Stworzony przez Igora Sikorskiego w 1913 roku.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - brytyjski myśliwiec z czasów II wojny światowej, jeden z najsłynniejszych samolotów bojowych II wojny światowej.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - brytyjski myśliwiec z czasów II wojny światowej, dolnopłat. Odegrał dużą role w czasie bitwy o Anglię.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - niemiecki śmigłowiec z 1936 roku, odbył pierwszy w historii w pełni kontrolowany lot śmigłowca.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - brytyjski samolot z czasów I wojny światowej.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - bombowiec niemiecki z Iw ojny światowej, używany do bombardowania Londynu.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - pierwszy samolot, który odbył nieprzerwany lot przez Atlantyk w 1919 roku. Wcześniej stosowany jako bombowiec w brytyjskim lotnictwie.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - współczesny myśliwiec frontowy opracowany w 1972, odrzutowiec.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - podstawowy myśliwiec używany przez Niemców w czasie II wojny światowej.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - jeden z największych samolotów w czasie II wojny światowej, służył jako bombowiec strategiczny USA, zrzucając bomby atomowe na Hiroszimę i Nagasaki oraz uczestnicząc w śmiercionośnych nalotach na japońskie miasta, czterosilnikowy. Klasyka gatunku ;)

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - długodystansowy myśliwiec wykorzystywany przez Japonię w czasie wojny na Pacyfiku, używany później przez kamikaze. Przez pięć lat nie dawał spać amerykańskim marynarzom na lotniskowcach.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - potocznie zwany Stuka, niemiecki bombowiec nurkujący z czasów II wojny światowej. Zadebiutował w 1836 w siłach powietrznych gen. Franco w tzw. "Legionie Condor", brał udział w kampanii wrześniowej. Co ciekawe, posiadał "trąby jerychońskie" - w czasie nalotu bombowego uruchamiała się głośna syrena, która oznajmiała wszystkim ludziom ich los.

    Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - bombowiec nurkujący produkcji amerykańskiej, używany w wojnie na Pacyfiku. Służył do zatapiania imperialnych okrętów, w czym miał dużą skuteczność.

* Nie bądźmy poprawni polityczni, większość nazistów była Niemcami.

Angorek:


3
Szukam modyfikacji / Osłona termiczna na nos rakiety
« dnia: Pią, 21 Sie 2015, 20:56:30 »
Właśnie budowałem sobie w KSP coś podobnego do rakiety V-2 i mam zagwozdkę - potrzebuję moda, który dodaje osłonę termiczną [ablator] na nos rakiety, bo dotychczas moje rakiety rozpadają się w czasie lotu z powodu przegrzewania [w sensie, że wejście z górnych stref atmosfery do niższych jest u mnie skopane]. Pomożecie?

4
Dyskusje ogólne / Wszystko co powinieneś wiedzieć o Kerbalach
« dnia: Pią, 07 Sie 2015, 10:26:45 »
Czyli przydatne wykresy, wzory oraz ciekawe narzędzia ułatwiające budowanie statków kosmicznych.

Mapa delty v:


Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Skróty klawiaturowe:




Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Temat będzie kontynuowany w tym poście.

5
Gotowe poradniki / Optymalizacja KSP
« dnia: Pią, 07 Sie 2015, 08:58:13 »
Masz małe FPS? Zdarza ci się, że gra często zacina się albo crashuje? Masz słąbszy komputer? Jeśli tak to ten poradnik jest właśnie dla ciebie!

Kilka porad na temat przyśpieszenia KSP:

  • Zainstaluj KSP Mod Admin - pomoże ci to ustawiać rozdzielczość ekranu gry, szybką zmianę pomiędzy trybem pełnoekranowym a okienkowym oraz możliwość wymuszenia trybu OpenGL w szybki sposób.
  • Zmień priorytet procesu KSP.exe na wysoki - dzięki temu gra będzie szybciej się ładować i mieć większy priorytet wśród programów i wykorzystania mocy procesora.
  • Zmniejsz ustawienia grafiki na najniższe - dzięki pozbyciu się niepotrzebnych ustawień możesz rozkoszować się płynnym lotem mimo słabszego komputera kosztem jakości grafik.
  • Żonglerka modami - jeśli nie potrzebujesz jakiegoś moda, nie instaluj go. Jeśli masz jakieś mody i na chwilę obecną nie są ci potrzebne, usuń je z folderu GameData i przenieś w inne miejsce, zainstalujesz je gdy będzie taka potrzeba. Tylko pamiętaj aby nie ruszać folderu Squad. Zaoszczędzisz w ten sposób użycie RAM-u i procesora. Podobnie możesz robić z różnymi częściami wewnątrz modów - budujesz tylko rakiety? Wywal części do samolotów, tylko nie zgub plików zapasowych.

6
Dyskusje ogólne / Rakiety świata realnego - do inspiracji w KSP
« dnia: Śro, 05 Sie 2015, 21:41:01 »


7
Dyskusje o modyfikacjach / Uruchomienie RSS+RO
« dnia: Pon, 03 Sie 2015, 12:56:55 »
Witam, czy RSS+RO pójdzie na komputerze o takich parametrach?

AMD Athlon(tm) ii x2 255
NVIDIA GeForce GTS 450
4 GB RAM
Windows XP

8
Własna twórczość / Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Nie, 02 Sie 2015, 18:21:41 »
Tak, wiem - ta rakieta jest mała, badziewnie wyglądająca, wynosi mały ładunek na orbitę ale za to działa.



Zdjęcie zrobione przez jednego z widzów jacy zebrali się wokół KSC:



Na pasie startowym - zdjęcie oficjalne, podawane do gazet:




TWR = 5,98/6,81
Masa całkowita rakiety = 6135 kg
Liczba części = 28
Delta v = 10,230 m/s dla silników odrzutowych i 3,660 m/s dla silników rakietowych

Resztę specyfikacji podam, jeśli rakieta się spodoba ;)

[Post scalony: Nie, 02 Sie 2015, 20:10:38]
A zresztą, zobaczcie wynik z KER:


9
Szukam modyfikacji / Śmigłowce
« dnia: Pią, 17 Lip 2015, 22:24:33 »
Jak się nazywa mod użyty przez Drangira przy tych śmigłowców? Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: Pią, 17 Lip 2015, 22:41:30]
Przepraszam za zamieszanie, właśnie zobaczyłem, że autor dał listę modów. Chodzi oczywiście o KAX. Temat do zamknięcia.

Oddalam pytanie xD.

10
Hejka! Witam w moim pierwszym AAR-ze z rozgrywki w KSP. Życzę wszystkim dobrej pogody!

Na początek trochę chronologii:

2000 - pierwsze badania nad rakietami balistycznymi.
2002 - powstanie pierwszej bojowej rakiety o małym zasięgu.
2003 - wybuch wyniszczającej wojny pomiędzy Ligą Północy a Związkiem Wschodnim. Użycie nielicznych i bardzo drogich rakiet.
2023 - koniec wojny, zniszczenie Związku Wschodniego, początek zimnej wojny pomiędzy Ligą Północy {LP} a ich dawnym sojusznikiem Konfederacją Wolnych Stanów [KWS].
2025 - Konfederacja wysyła w przestrzeń kosmiczną pierwszą satelitę, początek Programu Woschod.
2028 - Wysłanie w kosmos pierwszego Kerbala - Sergiusza Ilianowicza [KWS]. Szok i niedowierzanie wśród mieszkańców Ligii Północnej, początek paniki przed spodziewanym ataku z kosmosu.
2032 - Stworzenie North Space Company zajmujące się badaniem kosmosu pod egidą Ligii Północnej. Wysłanie Orbitera - sondy kosmicznej [LP].
2033 - wysłanie w kosmos Joela von Allena [LP].
2034 - wysłanie na orbitę Muna dwóch sond: Zond 1 [KWS] oraz Orbitera 2 [LP]
2036 - kryzys międzynarodowy wywołany zestrzeleniem satelity szpiegowskiego Ligii Północy.
2038 - wysłanie sond na Minmusa przez oba kraje.
2040 - pierwszy kraj neutralny Nippon [N] wysyła swojego obywatela Akiro Yamamoto w kosmos.
2042 - gwałtowny rozwój Nippońskiego programu kosmicznego.
2043 - John Locke ląduje na Munie [LP]. Kilka dni później dokonuje tego Mirosław Harmeszawski [KWS]
2045 - powstanie doktryny "Minmus albo fiasko" w konkurujących ze sobą krajach.
2049 - po latach niepowodzeń, planów i badań Wernher von Kerman ląduje na Minmusie. [KWS]
2052 - Josif Rusinowicz ląduje na Minmusie [KWS]
2054 - powstanie pierwszej stacji orbitalnej Kyoto 1 [N]
2055 - powstanie stacji kosmicznych: Mir [KWS],  Skylab [LP]
2062 - przejęcie kilkunastu pojazdów kosmicznych Ligii Północnej przez KWS, wybuch wojny w kosmosie, która szybko przenosi się na Kerbin.
2063 - zbombardowanie przedmieść "astronautycznego przedmieścia" North Space Center. Śmierć większości członków zarządu NSC. Ocalały Wernher von Kerman ściąga ostatnich kerbonautów z kosmosu i włącza systemy autodestrukcji w NSC i wszystkich satelitach, sondach oraz stacjach. Kilka minut później wkraczają żołnierze KWS. Wybuch głowicy termojądrowej pod hangarem.
2066 - pokonanie KWS-u, "wymuszony pokój" pomiędzy obiema wycieńczonymi stronami.
2072 - przewrót w KWS, upadek Konfederacji.
2100 - Wernher von Kerman organizuje Kerbal Space Program zrzeszający agencje kosmiczne z całego Kerbinu pod egidą Konglomeratu Kosmicznego.

[Post scalony: [time]Nie, 12 Lip 2015, 21:32:46[/time]]
Spis korporacji tworzących Konglomerat:

Kerbal Space Program - organizacja założona przez Wernhera von Kermana, posiada zapewnionych 4 członków w zarządzie. Dąży do współpracy pomiędzy korporacjami.

Parthian Corporation - organizacja założona przez trzech generałów wojska Ligii Północnej. Postuluje zmilitaryzowanie programu kosmicznego, niechętnie patrzy na cywilnych pilotów.

Raptor Space Laboratories - korporacja zrzeszająca naukowców, którzy postulują stworzenie laboratoriów wojskowych na orbicie.

Nordic Union - oficjalny przedstawiciel rządu Ligii Północnej. Nastawiony na rozwój rakiet kosmicznych.

Kerman Industries - firma rodzinna założona jeszcze przed wojną, zajmuje się produkcją łazików kosmicznych. Jest pacyfistyczna.

Solar Energy Company - kompania stworzona przez grupę ekologów domagających się rozwoju technologii sprzyjających środowisku, między innymi laboratoriów kosmicznych i badań nad odnawialnymi źródłami energii.

Kerbonauts Left-winged Trade Union - lewicowy związek zawodowy dążący do równego traktowania Kerbali, godziwych warunków pracy i pensji. Najbardziej popierana przez społeczeństwo.

Jebediah Kerman Company - organizacja założona przez Jebediaha Kermana i Valentinę Kerman. Zajmuje się udową części do satelit, łazików i statków kosmicznych.

Manifold Corporation - pacyfistyczna kompania domagająca się oczyszczenia kosmosu ze śmieci powstałych po Rozkazie 66 - samozniszczeniu pojazdów - wydanym przez Wernhera von Kermana wiele lat temu.

Udziały poszczególnych korporacji w KSP:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[Na dole należy kliknąć zakładkę udziały. Kwoty określają jednocześnie maksymalny koszt przedsięwzięć].


Poproszę o przerywnik  ;)

11
Witam, mam następujący problem - w czasie gry w KSP mój komputer nieco zwalnia i grzeje się do 70 C. Mam kilka modów, które prawdopodobnie na to wpływają. Moje pytanie brzmi - czy jest jakaś modyfikacja lub sposób na mniejsze zużycie komputera przez KSP?

Strony: [1]