Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tomasz95

Strony: 1 [2] 3 4
16
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 14 Lis 2015, 01:13:05 »

Razem to brzydko trochę wygląda ale w końcu to skończyłem. No może nie do końca bo zapomniałem dodać naukowców do tego większego ale tym zajmę się innym razem.

17
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 21:49:04 »
Dziękuję że mi to wyjaśniłeś. Wiesz może jeszcze jaka jest maksymalna prędkość wchodzenia w Eve bez wybuchu? (nawet 1500 to dla tej planety za dużo z tego co zauważyłem)

18
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 20:47:48 »
Jak zwykle nie sprecyzowałem. 1. Wejść w atmosferę (myślę że robienie screena do max. 40 000 nad ziemią będzie dobrym limitem) i nie rozwalić rakiety do czasu lądowania. (tym wcześniejszym pokazanym przeze mnie udało mi się wylądować z tego co pamiętam) 2. Bez modów które to ułatwiają.
Jeszcze jakieś wątpliwości? Jeśli tego nie zaakceptujecie to się nie obrażę.

Edit. Właściwie to był pierwszy pomysł jaki wpadł mi do głowy. Jakbym się zastanowił to znalazłbym pewnie jakieś wyzwanie które każdemu przypadnie do gustu.

19
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 18:44:29 »

Najwyższa prędkość osiągnięta przeze mnie podczas wlotu w atmosferę kerbinu. (wyzwania nie mogę stworzyć, nie wiem z jakiego powodu więc zamieszczam tutaj)

Pierwsza część mojej pierwszej bazy z pełnym wyposażeniem na munie. (albo minmusie, nigdy nie mogę zapamiętać który z nich jest który)

20
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 17:29:20 »
Czyli ten converter musi stać na ziemi?

21
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 14:38:06 »
Jak mam przez to paliwo przelewać?

22
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Rutynowa misja ne Eve.
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 13:53:01 »
U mnie taka misja jest niestety niemożliwa bo mój laptop ma problem nawet z lotem na orbitę. (ale na eve już raz doleciałem, nie pomyślałem wtedy że temperatura może być tam aż tak wysoka i wszystko wybuchło podczas wchodzenia w atmosferę, miałem 9 spadochronów ale nawet nie doleciałem do etapu otworzenia ich)

23
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 01:04:45 »
Dziękuję wszystkim za pomoc. Jeszcze tylko nie mogę znaleźć tej części ,,claw''.

24
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 22:19:52 »
Ostatnie pytanie. (tym razem już naprawdę) Do czego używać ksenonowego silnika?

25
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 15:49:12 »
Skoro temat jeszcze nie zamknięty (no chyba że tutaj się ich nie zamyka jakby ktoś z podobnym problemem chciał coś napisać) to zadam pytanie dotyczące jednej z części. ISRU Converter. Do czego on służy i jak działa? (angielski nie jest u mnie najlepszy)

26
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 22:28:48 »
,,Ta gra nie daje forów w czasie wypadków czy błędów konstrukcyjnych, trzeba powtarzać.'' No chyba że ma się save'a.
W takim razie temat można zamknąć.  Już to usunąłem. Ale za to wpadło mi do głowy parę pomysłów na następne misje podczas myślenia jak to połączyć. (jeden z projektów wymaga odpowiedzi na pytanie: czy wytrzymałość danej części na uderzenia z jakąś prędkością dzieli się jakoś przez masę całego obiektu?)

27
Problemy z modyfikacjami / Szybkie pytanie ogólne.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 21:06:42 »
Czy mogę usunąć wszystkie foldery w ,,gamedata'' bez żadnych szkód? Chciałem mody pousuwać. Jeśli chcecie mogę dać screena i napiszecie mi czego nie usuwać żeby nie zepsuć gry. (np. KIS chciałbym sobie zostawić ale mam też parę modów na naukowe części i ani trochę nie wiem do czego one są i jak ich używać)

28
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:52:14 »
Dałoby się jakoś modem Kerbal Inventory System zespawać je ze sobą? Już wiem jak odczepiać i przyklejać części ale to wciąż nie rozwiązuje mojego problemu. Spróbuję jeszcze zadokować.

[Post scalony: [time]Nie, 08 Lis 2015, 18:30:56[/time]]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Z przeniesionym dokiem.
Dokładniej nie dałem rady. Jeszcze trochę to obróciłem potem żeby pasowało i wciąż nic. Jeśli ktoś chce to mogę wysłać save'a żeby spróbował mi to zrobić. Teraz mam inny pomysł. Wyślę tam rakietę z częściami i zrobię z tych dwóch części jednego modułu dwa osobne. (do pierwszego muszę dodać baterie a do drugiego tą główną część i coś do generowania energii)
W tym powyższym przypadku nawet ten wspomniany magnes nie zadziałał.

[Post scalony: Nie, 08 Lis 2015, 20:48:37]
Czy w ogóle da się to zadokować? W próżni to jeszcze dałbym radę ale to jest jakiś koszmar. 8 i pół godziny męczę się z tym. (cała podróż zajęła mi ponad połowę tego czasu, po wylądowaniu chciałem zebrać dane i wysłać ale te moduły tylko razem mogą na coś się przydać) Jeśli ktoś potrafi to szybko zrobić to mogę wysłać save'a. Ja już z tym wytrzymać nie mogę. Teraz mam 4 opcje:
1. Wysłać rakietę z częściami w to samo miejsce co jest chyba niemożliwe bo w KIS nie mogę dodawać do czegokolwiek modułu sterującego. (pokroiłem pierwszy moduł żeby to sprawdzić, nie działało i wróciłem do save'a)
2. Zniszczyć to i zacząć od nowa.
3. Użyć jakiegoś modu/cheatu który zadokowałby to za mnie. (przy pomocy RCS) Zna ktoś taki? Używam teraz jakiegoś dodającego do interfejsu coś od dokowania ale to też nie pomogło.
4. Dać save'a komuś kto umie zadokować w każdych warunkach.
Najrealniejsza jest opcja nr 3 i 4. Na 4 pewnie nikt się nie zgodzi a mod z 3 prawdopodobnie nie istnieje. (mechjeb wymaga chyba dodania jakiejś części do rakiety żeby zadziałał a to jedyny taki mod jaki znam)

29
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:07:09 »
Oba mają doki. Jeden ma na górze a drugi po bokach.
W obu są silniki rcs ale tylko jeden ma moduł dowodzenia czy jak to się tam nazywało.

30
Poproś o pomoc / Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 16:49:00 »
Dokowanie na munie. (chyba) Cały moduł (to wszystko co zamierzałem tam wysłać) rozwalił się na dwie części ale na każdym z nich mam część do dokowania. Już było wszystko idealnie przy sobie ale nie wiedziałem jaki klawisz wcisnąć żeby zadokować.
Tutaj screen sprzed prób dokowania:

Na górze pierwszego i 3 po bokach drugiego.
Więc jakim klawiszem dokować? Czy może samo to się zrobi a ja nie zrobiłem tego wystarczająco idealnie?

Strony: 1 [2] 3 4