Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BlackLion

Strony: 1 [2]
16
Poproś o pomoc / Odp: promy kosmiczne
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 15:14:29 »
Pooglądaj wahadłowce na forum, a potem buduj je na wzór. Pamiętaj, aby kontrolować środek ciężkości oraz kierunek ciągu, gdyż wtedy rakieta się przechyla i jest to nadzwyczaj normalne, możesz też pokombinować z promami, które nie potrzebują rakiet nośnych, wtedy kombinuj z silnikami atmosferycznymi i atomowymi, życzę powodzenia ;)

17
Modyfikacje / Odp: Stock Mod E4
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 12:34:35 »
Dziękuję :) mod genialny.

18
Kadaf, you made my day :). Co do spolszczenia, to z ciekawości pobrałem, i potrzebne są poprawki, oraz trzeba spolszczyć całą grę. Nadchodzą wakacje, więc będę miał duuużo czasu.

PS. Mod ma potencjał (a jak)!

19
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Sob, 21 Cze 2014, 21:16:41 »
Widzę, że afera się zawiązała, więc też się odezwę. Do autora tematu: we wcześniejszych postach pisałeś, że wysyłałeś dziesiątki sond na Muna i Minmusa oraz zbudowałeś jakąś tam bazę na Minmusie, a tymczasem nie umiesz sterować orbitą? (poprawcie mnie jeżeli się mylę) Coś mi tu śmierdzi, tak samo to, gdzie napisałeś, że korzystasz z wersji 0.23. Jeżeli mamy Ci w jakikolwiek sposób pomóc, czy też wyjaśnić, jak małemu dziecku o co chodzi w tej grze, pobierz demo, lub kup grę na steamie oraz przedstaw nam dowód (przekonaj nas) że masz legalną wersję tej gry. Koniec kropka.

20
Siemanko, spolszczenia póki co nie pobierałem, bo lubię grać w KSP mając jeden język, a nie pomieszane polski-angielski, dlatego zgłaszam się na ochotnika jako tłumacz. Angielski znam na poziomie średnio-trudnym, a jak wiemy KSP nie wymaga specjalnie dużej znajomości tego języka. Avatarnik, zgadamy się na PW??

21
Własna twórczość / Odp: [FILM] STS-107
« dnia: Czw, 19 Cze 2014, 18:54:11 »
Wyszło pięknie ;). Mam pytanko odnoście nagrywania, w jakich FPS nagrywałeś KSP?

22
Poproś o pomoc / Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 15:10:49 »
@up mam co do tego 2 kwestie:

Teza:
1. Gra nie jest jeszcze do końca ustabilizowana i takie "smaczki" zdarzają się, (na moim potworku nie miałem jeszcze okazji tego zaznać, widać bugi się mnie boją :D) dlatego save przed wykonaniem każdego manewru, czy też akcji jest jak najbardziej wskazany

Hipoteza:
2. Kerbal Space Program to gra, którą powinno się postrzegać jako realistyczna (jak kto woli) i np. rozbicie się sondy, czy też złe zaplanowanie faz przy lądowaniu jest jak najbardziej realne i nie powinno się w takich sytuacjach "wczytywać sejwika" bo to psuje przyjemność z gry, dlatego nigdy jeszcze po błędzie ludzkim (czyt. moim) nie wczytywałem sejwika, tylko wysyłałem misję ratunkową.

Jak widać Save to temat rzeka, mimo to opłaca się robić F5 jeżeli takie coś już wam się kiedyś zdarzyło. Osobiście uważam, że twórcy tej wspaniałej gry powinni albo diametralnie zmienić kod silnika Unity aby mógł utrzymać tak rozrastającą się grę, lub napisać swój autorski silnik, który poprawiłby wydajność na słabszych PC i nie powodował takich bugów. Pozdrawiam

23
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 12:11:38 »
ZSRK (Związek Socjalistycznych Republik Kerbalskich) to mój save xD, mam nawet flagę i hymn, co powiesz na wyścig gwiezdny? :D a co do statku, to piękny. Obym ja takie tworzył :D

24
Więcej, więcej!! naprawdę dobre opowiadanie ;P też zamierzam takie coś zrobić ;D tylko, że na EVE

25
Gotowe poradniki / Odp: Tworzenie własnych flag
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 20:41:11 »
Nie jestem głupi, zrobiłem wszystko tak jak należy

26
Gotowe poradniki / Odp: Tworzenie własnych flag
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 19:51:30 »
Pomocy, mi żadna customowa flaga nie chce wejść, nawet usunąłem wszystkie i zastąpiłem na jedyną moją, a teraz już nie mam żadnej w menu wyboru  :'(

27
Stacje kosmiczne / Program Kojuz wystartował!
« dnia: Pią, 03 Maj 2013, 21:42:51 »
Po prawie 5 latach działalności kompletnie nieudanego programu KSSR, którego jedynym znaczącym osiągnięciem było lądowanie na Munie, nadszedł czas na rewolucję, sondy topograficzne, zostały przestawione na samozniszczenie, stacja kosmiczna została zdeorbitowana, a samo centrum kradzieckiej kosmonatyki rozpoczęło pracę na pełnych obrotach nad nowym projektem podboju kosmosu - KOJUZ. KOJUZ to program mający wyciągnąć informacje na temat naszego układu Kerbolskiego. Pierwsze testy były przeprowadzane już za kadencji KSSR, lecz były one ukrywane przed rządem z powodu kontrowersji medialnych. Po zrezygnowaniu z KSSR KOJUZ stał się oczami i uszami całego Kerbinu. "KOJUZ to przyszłość" mówi dyrektor naczelny centrum kradzieckiej kosmonautyki. Dzięki poznaniu nowej budowy rakiet i znacznie spokojniejszej załogi i dyspozytorni, udało się w ciągu zaledwie KILKU GODZIN połączyć aż 3 człony jednocześnie, dzięki czemu powstała pierwsza ST.KOJUZ (Stacja kosmiczna KOJUZ). Obecnie planuje się wystrzelenie dwóch lotów na skonstruowanie sondy mającej wlecieć na orbitę Duny, w kosmosie oczywiście. Pierwsze zdjęcia Duny zostały przesłane przez sondę Joolus mającej wcześniej lecieć na Jool, lecz silniki okazały się wadliwe, a sama sonda nie weszła na orbitę Duny, przez co zdjęcia robione z daleka miały okropnie złą jakość. Ale koniec o historii, czas na teraźniejszość i przyszłość :)

Pierwsze dzieło (nie skończone) programu KOJUZ, jest to stacja kosmiczno-transportowo-badawcza.



stacja na tle słońca, wiem że trochę mała, ale będzie się stopniowo rozrastać :)




użyte mody: mechjeb (informacje i takie tam :D) oraz chaterrer (głosy między kerbalami czy jakoś tak)

Strony: 1 [2]