Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sorad.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 19:38:14 »
U mnie na win 7 się nie crash'uje. Mam już wgrane sporo modów i z stabilnością jest ok ale mam problemu z stopnia rakiet muszę wielokrotnie nacisną spacje żeby zadziałało z PPM mam tak samo

32
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 19:32:52 »
Mi wystarczył sam link. Pograłem trochę z cenami o 50% wyższymi i nie robi to dużej różnicy podejrzewam że można by śmiało dać *2.5 i nadal byłoby łatwo zdobywać fundusze

33
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 14:51:46 »
Znalazłem mały modzik który dodaje nam kontrakty na łaziki: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Autor pisze też że zamierza rozbudowywać swoje dzieło i w przyszłości dodać  kolejne rodzaje kontraktów.

I tak w innym temacie wie ktoś jak zwiększyć cenę wszystkich części bez konieczności zmieniana każdego pliku *.CFG ?


34
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 22:14:56 »
Cytuj
Wam też się KSP x64 gryzie z Google Chrome ? Zawsze jak gram puszczam sobie muzykę w tle, ale po włączeniu wersji 64 bit nie mogę używać kart (po zminimalizowaniu gry) a przyciski w grze nie działają.

Kliknij najpierw prawym przyciskiem myszy i potem wszystko powinno działać, u mnie to pomaga

35
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 20:22:44 »
Wiem że dostanę złotą łopatę, ale to idealnie pasuje do tego wątku więc nie będę tworzył nowego

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

36
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Nie, 04 Maj 2014, 22:00:38 »

:'( To już koniec :'(
 :'( PPK kończy działalność :'(




Ok, zamykam i odpinam. W razie czego proszę o kontakt // Raynus

37
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Czw, 01 Maj 2014, 15:24:36 »


     Polska Agencja astronomiczna ogłasza wznowienie przetargu mającego na celu badania topograficzne. Jednak po wielodniowych konsultacjach zadania zarząd podjął decyzje o znacznym okrojeniu zadań spoczywających na wykonawcy: należy zeskanować topograficznie tylko powierzchnie Kerbinu, a zakres poszukiwania ketenu na Kerbinie ograniczamy tylko do do wstępnego skanu (nie musi być zeskanowany w 100% wystarczy tylko zgrubny skan)



Zadania:
  • Skan topograficzny całej powierzchni Kerbinu
  • Zgrubny skan Kerbinu w poszukiwaniu  kethanu

Ograniczenia:
  • Limit części (nie dotyczy rakiety nośnej): 40
  • Możliwe typy konstrukcji: satelita bezzałogowa
  • Po wykonaniu swojego zadania konstrukcja powinna pozostać na stabilnej orbicie o znacznej inklinacji (nie mniej niż 60 stopni)
  • Dostępne badania:
    • Start
    • Bastic Rocketry
    • Survivability
    • Flight control
    • Science tech
    • Electrics
    • PrecisionEngineering
    • AdvancedExploration



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aktualna wersja PPK: KSP 0.23.5

Zgłoszenia będą przyjmowane aż do godziny 22:00 dnia 04 Maja


38
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 23:27:47 »


Polski Program Kosmiczny przechodzi w stan hibernacji aż do odwołania



39
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 18:04:34 »
Nie wiem dlaczego żeś cię tego Dawster uczepił, on nie miał bezpośredniego wpływu na ilość modów w projekcie pomysł żeby PPK było z modami był od początku mój. Dawster nie musiał mnie na nic namawiać sam dążyłem żeby było sporo modów.
               A co do przetargu to sądzę że to wina tego że dałem za mało czasu w dodatku zorganizowałem go w środku tygodnia a nie w weekend poza tym przeskanowanie dwóch ciał może zająć naprawdę sporo czasu.

40
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 22:17:15 »
Z powodu braku chętnych przesuwam koniec przyjmowania zgłoszeń na dzień 13-04-2014 do godziny 22:00

41
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 19:48:23 »
No masz trochę racji, ale skoro już zacząłem to nie wypada robić długiej przerwy żeby czekać na 0.24 bo kiedy wyjdzie też nie wiadomo może w tym miesiącu może nie, a równie dobrze Squad może się ogarnąć i już za 2 tygodnie wypuścić 0.24 a zaraz potem 0.25 nic nie jest pewne więc nie ma co trząść portkami i czekać w nieskończoność bo wreszcie się nie doczekamy.
                                Jeżeli nikt nie będzie brał udziału w przetargach na starej wersji, a twórcy modów których używamy w zabawie będą dawać oznaki życia  to projekt wtedy trochę po hibernuje w oczekiwaniu na kompatybilność, a jeżeli uznam że mod jest martwy to tak jak pisałem wcześniej wtedy będę kombinował.

42
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 18:26:56 »
Spokojnie Kadaf wersja MSI pod 0.23.5 już jest tu masz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ więc następny przetarg będzie na nowej wersji sory źle przeczytałem . Co do Dawstera to nie sądzę żeby chciał sabotować PPK wręcz przeciwnie od początku wspiera mój pomysł.
                    Bez modów nie ma aż takiej zabawy z KSP jak jest z nimi i jako potwierdzenie tych słów daje tu link do twoje najnowszej konstrukcji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ która jasno pokazuje jakie możliwości dają nam mody w kerbalach. Nie rozumiem dlaczego tak bardzo przeszkadzają ci one w PPK

[Post scalony: Czw, 10 Kwi 2014, 18:32:34]
O doczytałem się autor MSI pisze że pracuje na kompatybilnością z 0.23.5 tylko nie ma za wiele czasu więc musimy się uzbroić w cierpliwość

Cytuj
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

43
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 21:24:46 »
Wreszcie zorganizowałem trochę czasu żeby pograć w 0.23.5 I zmiany jakie najbardziej mi się spodobały to dopracowanie punktów manewrowych a najbardziej w nich podoba mi się to że teraz podczas planowania transfer z Kerbinu załóżmy na Müna to gdy scentrujemy  na niego widok pięknie pokazuje się orbita jaką będzie poruszał się statek gdy wejdzie w jego strefę wpływów do tej pory mogłem to zobaczyć tylko przy pomocy Mechjeba. Następną fajną rzeczą jest modyfikacja napędu RCS mianowicie w aktualnej wersji gdy nie jest aktywny żaden silnik to gdy otworzy się przepustnice napęd RCS zaczyna działać jak silnik odpalając swoją moc w przód jak robią to wszystkie inne silniki w KSP niby mała rzecz a mnie niezmiernie cieszy. Nie bardzo podoba mi się opcja że można wielką kilkudziesięciu tonową asteroidę łapać na jakiś lich harpun nie jest to zbyt możliwe pomijając nawet fakt że nie wszystkie asteroidy to lite głazy

44
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 20:22:55 »
Nie wiem kiedy wyjdzie nowa wersja MSI a mam wobec tego moda pewne plany więc dlatego pozostaje nadal przy 0.23. Poza tym nie każdy usuwa stare wersje ja na przykład mam na dysku jeszcze 0.22

P.S
Zapowiadałem wcześniej że przejdziemy na nową wersje jak tylko wszystek mody będą z nią kompatybilne

45
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 17:22:50 »
Zapomniałem napisać trzymamy sie nadal 0.23 bo z 0.23.5 Magic Smoke Industries  póki co nie działa

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7