Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28
151
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 29 Sie 2016, 17:59:49 »
@Bill jeśli można zaklepuję sobie pierwszeństwo w przetestowaniu tej nowej Duny w swojej misji. :D

152
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Pią, 26 Sie 2016, 08:09:57 »
Ale po co to się tak męczyć? LKO jest do 200km oczywiście nie liczyłem tego matematycznie. Są na to dwa sposoby, albo wykonanie jakichś badań czymkolwiek i w ich opisie mamy stan zapisany. Lub po prostu troszku wklepać w google i tak o to proszę bardzo: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ akapit Types of orbit.

153
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Śro, 24 Sie 2016, 21:32:15 »
Całkiem zgrabnie to wygląda. Trzymaj tak, a może będziemy mieli kolejnego twórcę wielkich rzeczy. Jeśli oczywiście będziesz starał się rozwijać;)

154
KerbCon / Odp: KerbCon 2016-Dzień 5
« dnia: Pon, 22 Sie 2016, 17:46:15 »
Może i ja w końcu dołączę. Może odrobinę złamię konwencje i zaprezentuję projekt nad, którym dopiero pracuję. Jednak prezentowana baza matka jest już dziełem skończonym, a jedyne przewidywane modyfikacje to dodanie spadochronów, a może i nie.

Baza jest samowystarczalnym czteroosobowym pomieszczeniem.


Wyposażona ona jest w jednoosobową śluzę z sygnalizacją wyrównania ciśnienia i poziomu powietrza zdatnego do oddychania:



Ten nieforemny ośmiokąt oferuje kerbalom również pełny zakres usług higienicznych. Aneks sanitarny znajduję się po dwóch stronach śluzy:


W centralnej części modułu znajdują się zasobniki na jedzenie i narzędzia oraz zamontowana na nich kuchenka, która służy tak w gotowaniu jak i przy eksperymentach naukowych:


Na skrzydłach bazy zainstalowano cztery łóżka wraz z nowoczesną pościelą specjalnie od B9 Procedural Wings, oraz stół z podstawową zastawą kuchenną:


Baza zawiera również na swoich przesuwnych drzwiach nowoczesne urządzenie wielofunkcyjne służące jako ekran komputerów, ale również jako telewizor. Pierwsze testy na Kerbinie zakończyły się pomyślnie. SOBKOS Company jest na etapie wprowadzania modułu w fazę testów atmosferyczno-kosmicznych. Po, których wyruszy ona na podbój kosmosu.

Baza składa się z 159 części, a jej masa wynosi 8.586 kg. Posiada ona zamontowane również akumulatory a pojemności 4105 jednostek, który wystarczają na okres nocy na planetach wewnętrznych.

Użyte mody:
KAS
KIS
Kerbal Engineer
ScanSat
B9 Procedural Wings
TweakScale
VenStockRevamp
MagicSmokeIndustries
GlassThings
Własne confingi dla TweakScale do kilku części.



155
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 21 Sie 2016, 17:56:56 »
@Mithrill Nie ma sprawy i tak bym nie zdążył bo kleciłem go dzisiaj po wczorajszych problemach. Śledzę całą konferencję i mam nadzieje, że nie będzie ona jednorazowym pomysłem.

156
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 21 Sie 2016, 17:43:24 »
Niestety spóźniłem się na KERBCON z moim autkiem więc opublikuję tutaj. Transportowy dźwig budujący chwilowo bez kreatywnej nazwy:


Oraz w pełni użytkowe pomieszczenie dla czterech osób:


Całkiem wygodne prycze.


Roboczy stół tutaj chyba z czterema kubeczkami czegoś do picia.


I rarytas każdy wie, że miejsce w kosmosie mimo jego ogromu jest strasznie cenne. Więc nietypowe połączenie śluzy powietrznej z pomieszczeniem sanitarnym.

157
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 16 Cze 2016, 23:11:56 »
Gratuluję wszystkim graczom. Macie wiedzę niezbędną do pracy w NASA :P Jak widać na obrazku tam też grają.

158
Szukam modyfikacji / Odp: Drabiny
« dnia: Nie, 12 Cze 2016, 20:20:58 »
Condzi niestety VSR nie dodaje dłuższych drabin niż te rozkładane ze stocka ale owszem jest w nim kilka nowych montowanych radialnie.

159
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 12 Cze 2016, 14:48:58 »
Jeśli się mylę to mnie popraw. Jednak zauważyłem, że KSP nie obciąża skomplikowanie modelu, a przynajmniej w znikomej skali. Z moich obserwacji wynika, że czynnikiem najbardziej obciążającym jest siatka kolizji i tekstura modelu. Dla przykładu czysty model LOX Tank EUS waży 105kb ma on prostą siatkę kolizji składającą się z dwóch półkul i cylindra jednak zwiększa to jego objętość aż do 195kb. W standardowym zapisie dla KSP czyli .mbm plik graficzny dla tego modelu waży aż 4mb. W dds da się zmniejszyć do około 1.5mb. Pomijając kwestię moich mniej czy bardziej trafnych obserwacji w SLS Beta zaprezentowanym przez DECQ, który według mnie jest moderem, który najlepiej odwzorowuje realne projekty jego ORION ma przeszło 46tyś więc kapsuła wymaga takiego nakładu.

160
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 12 Cze 2016, 12:12:03 »
Następna aktualizacja już niebawem. Postarałem się aby trochę zmniejszyć obciążenie dla komputera. Wszystkie tekstury zostały konwertowane do formatu .dds dzięki czemu wielkość moda zmniejszyła się o przeszło połowę z z 511 do 214mb. Czekam również na aktualizację Reflective Plugin która dałaby większą kontrolę nad błyszczącymi teksturami z poziomu plików konfiguracyjnych, niestety zabawa z kanałem alfa dla Texture Replacer jest strasznie żmudna i czasochłonna. Udało mi się także poprawić kilka części w RO obecnie nie powinno nic wybuchać (chyba).


Orion otrzyma też nowy model. Nie wiem który to już z kolei, ale zapewne ostatni. Czeka mnie również przemodelowanie ESM oraz kilku drobniejszych części ze względu na ciągle pokazujące się nowe zdjęcia, a nie grafiki koncepcyjne.

161
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem InfernalRobotics
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 22:06:48 »
Może to absurdalne, ale zadam pytanie czy na pewno umiesz obsługiwać tę modyfikację?
Jeśli nie to zapoznaj się proszę z tym filmikiem:

Jeśli jednak zapoznałeś się z tą instrukcją i nie znalazłeś w niej rozwiązania to proponuję kilka kroków. Po pierwsze sprawdź czy modyfikacja jest poprawnie zainstalowana i czy na pewno pobrałeś najnowszą wersję moda. Po drugie zainstaluj tylko i wyłącznie ten jeden mod czyli IR. Jeżeli zadziała bez problemu dodawaj po kolei pojedynczo mody z twojej listy, aby znaleźć ten, który powoduje problem.
Nie burz się jeśli ktoś pyta o specyfikację kompa. Wersja gry, wersja moda i specyfikacja komputera to absolutne minimum aby móc próbować pomóc komukolwiek.

162
Gotowe poradniki / Odp: Poradnik dla modderów
« dnia: Śro, 25 Maj 2016, 21:10:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jakby ktoś był zainteresowany. W pełni darmowy download modeli prosto z NASA co prawda wszystkiego nie ma, ale kilka ciekawych wzorców na pewno znajdziecie ;)

163
Gotowe poradniki / Odp: Poradnik dla modderów
« dnia: Czw, 19 Maj 2016, 20:42:33 »
Aż tak bardzo nie jestem rozeznany w programach do modelowania. Według mnie jednak blender nie jest taki zły, trzeba tylko przebrnąć przez jego toporny interface. Co do tekstur możliwe, że jest taka strona, ale nic mi o niej nie wiadomo. Jednak bardzo użyteczne i często używane, przynajmniej w realistycznych modach są po prostu odpowiednio nałożone zdjęcia. Co do długości robienia modeli, to idzie to bardzo szybko, no oczywiście w zależności od skomplikowania modelu i tego czy masz na niego pomysł. Wykonanie modelu Oriona zajęło mi jakieś pół dnia, kolejne pół dnia głowiłem się jak go poprawnie wyteksturować, ale to przez moją głupotę. Cały silnik robiłem dwie godziny pisząc jednocześnie poradnik, więc myślę, że to nie jest długo. Jeśli chodzi o modelowanie poszczególnych elementów też nie ma problemów można to robić na jednej scenie albo importować/eksportować do innych plików. Chociaż zauważam tu pewną niedoskonałość polegającą na trudności stworzenia modelu w momencie kiedy nie mamy dwóch rzutów, a na przykład chcemy wymodelować wszystkie rury silnika. Strasznie mi to przeszkadzało przy robieniu jednego z silników do mojego moda.

164
Gotowe poradniki / Odp: Poradnik dla modderów
« dnia: Czw, 19 Maj 2016, 19:34:19 »
@angorek Czekam z niecierpliwością!
@Bill Zastanowię się. Musze rozejrzeć się czy nie wymaga to dodawania trigerów itp. Jeśli to zrobię to na pewno w połączeniu z poradnikiem do tworzenia kapsuł, lądowników itd. Jednak tego bym się spodziewał dopiero jak nauczę się robić przekroje ;)

165
Obstawiam, że to RVE, winged jak zwykle popisał się kunsztem i dopracował wszystko sam ;)

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28