Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Skyline

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
91
Poproś o pomoc / Odp: Bailed out-Problem
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 09:58:11 »
W czystej wersji Kerbali nie ma czegoś takiego, tak więc musi być to wina jakiegoś moda.

Najlepiej, to usuń wszystkie mody, a następnie po kolei je instaluj i sprawdzaj.


(Zanim zaczniesz robić to co ja mówię, to wejdź w inną kapsułę(jakąś ze stocka) i sprawdź ponownie czy tak jest,bo ta kapsuła jest z NovaPunch)

92
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Czw, 20 Mar 2014, 20:34:43 »
Witam

Skoro nikt inny się nie zgłosił, to ja wystartuję.
(aby smigol miał jakąś rywalizacje :D )

Cóż, rozpoczynam w dość nietypowej formie(w moim stylu) robiąc nie opowiadanie, a film.


Cóż, zapraszam do oglądania, i głosowania na mnie, jeżeli wam się spodoba :)

(PS)
Robiłem to bardzo szybko, gdyż właśnie w tej chwili nie powinno mnie być ale chciałem dołączyć do przetargu tak więc zrobiłem i wstawiłem ten film.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

93
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 13:47:39 »
Witam.

Jestem lekko zasmucony jeżeli chodzi o PPK.

Drugi przetarg i już na muna was ciągnie... Zanim "zaatakujecie" Mun'a, to powinny odbyć się szczegółowe badania Kerbinu, bo aktualnie nie ma żadnych szczegółowych danych danych odnoście biomów na Kerbinie.
Mam namyśli zbadanie pustyń, gór... i co najważniejsze - biegunów. Bajdełej , chyba macie zamiar prowadzić ten projekt dłużej niż dwa tygodnie ? :D

Oczywiście , jest to tylko moja własna opinia :p

Pozdrawiam.

(PS. Ludzkość, też nie leci w kosmos aby oblatać na szybko i wrócić. Ludzie wolą lepiej poznać miejsce , w jakim żyją i jego zasady niż lecieć na "hurrraaa" bo to każdy potrafi... a czy jest w tym sens? :D)

94
Obsługa techniczna / Odp: RasterPropMonitor
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 21:56:29 »
Jogurt, ja bym polecał ruszyć trochę głową, o ile coś tam jest ...

1. Te pliki Rasterpropmonitor, to nie są od tego Moda.

2.  Nie wiem , czemu ze wrzuceniem GAMEDATA do FOLDERU KERBAL SPACE PROGRAM MACIE TAKI PROBLEM!!! Jezu, ludzie. Jak nie wiecie, to czyta się instrukcję która znajduje się w paczce którą pobieracie, a jak nie znacie angielskiego... no cóż... Trzeba się w końcu nauczyć.

Polecałbym ci się zarejestrować na tej stronce (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ), są tam darmowe kursy z języka Angielskiego .

(PS. nie róbcie z siebie takich .... nieważne . )


95
Gotowe poradniki / Odp: [Tutotial] Na Minmusa i z powrotem!
« dnia: Nie, 23 Lut 2014, 13:25:40 »
Gratulacje dla forumowicza Voidx323, za odkopanie tematu z września 2013 roku!

Otrzymujesz forumowy zestaw złożony z łopatki i wiaderka! ^^





A tak na serio. Zanim napiszesz komentarz, spójrz na datę utworzenia tematu.

Pozdrawiam, Skyline.

Edit: (twórca tego tematu jest już nieaktywny. Ostatni raz był w listopadzie.)

96
Modyfikacje / Ioncross Crew Support Plugin(Wersja Odnowiona)
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 22:22:24 »

Ioncross Crew Support Plugin

Ioncross Crew Support Plugin,
jest to mod dodający do naszej gry tlen,
który jest niezbędny kerbonautom do przeżycia w kosmosie,dzięki czemu gra staje się trudniejsza. To jeszcze nie koniec! Oprócz tlenu, wydziela się dwutlenek węgla którego musimy się regularnie pozbywać, w przeciwnym wypadku Kerbonauci zostaną uduszeni.

Mod ten , idealnie wpasowuje się w stockowe części, ponieważ zbiorniki tlenu wyglądają jak bak RCS,j edynie został lekko zmodyfikowany aby się odróżniać.
(zamiast żółtego koloru ma niebieski, + mały "dizajn")

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ponieważ projekt został zawieszony z niewiadomych mi przyczyn, niezależny forumowicz stworzył ulepszoną wersję tego moda

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
]

(UP. NOWA WERSJA MODA)

Link do ściągnięcia znajduje się w drugim komentarzu.



W nowej wersji moda doszły następujące poprawki :

- Dodano tlen dla kerbonautów podczas EVA

-Tlen ubywa nawet wtedy gdy pojazd jest nieaktywny (przykład. Jeżeli sterujemy statkiem nad Jool'em, i mamy lądownik na Munie lecz aktualnie nim nie sterujemy, to i tak lądownik traci tlen.)

(Przed rozpoczęciem gry z tym modem proponuję odwołać wszystkie inne loty, bądź założyć nowy save na rozgrywkę z tym add-onem)

97
Własna twórczość / Odp: [FILM][TRAILER]STS-107
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 17:43:59 »
Cytuj
    Nie jestem pewien na jakiej licencji można z nich korzystać, pewnie Creative Commons. Jeśli tak, to Skyline korzysta z nich bezprawnie.   




spokojnie dawster, wiem czego używam i czy mogę używać. Nie musisz się o to troszczyć, a tym bardziej, nie musisz szukać jakiegoś punktu zaczepienia.

98
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie na powitanie
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 17:35:11 »
Ajć, pomyliłem pojęcia.
Przepraszam bardzo.
 Pozdrawiam.

99
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie na powitanie
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 08:38:01 »
Up. Tak jak kolega wyżej powiedział, KSP nie ma jak na razie innych efektów wchodzenia w atmosferę z dużą prędkością niż płomień.

Sorad. To co podałeś, to jest mod na owiewki które chronią ładunek podczas startu i lotu na orbitę, a nie na ekstremalne temperatury.

Deadly Reentry - To jest właśnie mod który wprowadza możliwość wybuchu sondy/lądownika itd... jeżeli nie dodamy tarczy chroniącej nas od ciepła.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

100
Własna twórczość / [FILM][TRAILER]STS-107
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 19:03:41 »
Witam.
Po raz kolejny, prezentuję wam, mojego wykonania film.

NIE JEST TO CAŁY FILM. TYLKO TRAILER.

Tym razem nie będę opisywać co będzie się działo, ponieważ trailer powinien wam to wszystko, opisać.



Co do filmu(jest ich mało, choć są bardzo ważne)

- WAŻNE - Dodano rozmowy kerbali.

- WAŻNE- Dodano Efekty Dźwiękowe

-WAŻNE- Nie ma loga Action!

- Dodano "logo" filmu :)



Pozdrawiam! Miłego oglądania! Zapraszam do komentowania :)

Link do kanału :) : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

101
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie filmików
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 11:19:40 »
Camtasia Studio, służy tylko do nagrywania pulpitu. Aby nagrywać gry, musiałbyś mieć je w okienku, co nie jest zbyt wygodną formą.

102
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:31:22 »
Drangir,  wiele jest filmów na youtube o misjach nasa więc nie wiem czy jest sens wrzucać kolejny film o tym samym. Już lepiej byłoby nagrywać loty ruskiego programu kosmicznego który nie jest aż tak popularny jak amerykański, a jest też bardzo interesujący i ciekawy.


103
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:18:58 »
Szczerze, wątpię aby było to ciekawe.  Misje nasa w kerbalowym świecie mogą jedynie pasować do kerbinu i mun`a, a ukazywanie tych samych lotów lekko przerobiona rakietą byłoby straszne nudne. I jeszcze pozostaje drugie pytanie... czy potrafisz robić ciekawe ujęcia.

104
Własna twórczość / [FILM] Sonda na Eve
« dnia: Pon, 10 Lut 2014, 19:38:13 »
Witam

Jest to już trzeci film który stworzyłem.
Miał być on opublikowany wczoraj, lecz wystąpiły pewne problemy które uniemożliwiły mi "wypuszczenie" go w sieć zgodnie z terminem.

Film ukazuje lot małej sondy, która ma za zadanie zbadać tajemniczą i nieznaną planetę... Eve.


Co do filmu:

-Brak zatrzymującej się kamery w trakcie ujęć.

-Przejścia między ujęciami są szybsze bądź wolniejsze w zależności od "napięcia" muzyki.

-Błąd w muzyce w jednym momencie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, youtube ma jakiś problem z tym. :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam do oglądania :)
Pozdrawiam.


(Komentarze mile widziane :) )

105
Obsługa techniczna / Odp: Wywalanie z KSP
« dnia: Nie, 09 Lut 2014, 19:47:20 »
Spróbuj odpalić KSP jako administrator.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11