Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Skyline

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11
121
Inne / Odp: Teleskop MIT
« dnia: Sob, 25 Sty 2014, 22:34:46 »
Chyba zdjęcia nie działają, a przynajmniej mi :) Wrzuć na inny hosting .


Polecam, imgur.

122
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 13:54:15 »
yyy...zbudować rakietę 2 osobową, zostawiając 1 miejsce dla bob'a zmieniając ilość załogi przed startem...

123
Witam serdecznie uczestników projektu, jak i tych którzy bacznie obserwują się temu przedsięwzięciu. Postanowiłem po raz pierwszy po długim czasie śledzenia P-M-B przystąpić do przetargu.


Skylab Industries, spółka która stworzyła jedynie kilka małych, lecz dość ciekawych projektów, nareszcie postanowiła przystąpić do jakże słynnego, projektu P-M-B. Po długim, lecz nieprzerwanym pracom, udało się zespołowi z S.I zbudować pojazd, który ma za zadanie badać powierzchnię Mun'a, jak i być bazą dla kerbonautów będących na misji.

Tak powstał...           
     


KER-BOAT























Dobre oświetlenie umożliwia prace nawet wtedy, kiedy panują "Munarskie" Ciemności

Ker-Boat,(nazwa pochodzi stąd, że lekko przypomina łódź podwodną) jest to mobilna baza, mająca na celu badanie powierzchnie Mun'a przy pomocy najnowocześniejszych aparatur zawartych w tym pojeździe.

"Bazik" ten, jest lekki(w porównaniu do wagi swoich rywali) i co najważniejsze - świetnie spełnia swoją role jako mobilny ośrodek badawczy.

Tak jak wcześniej wspomniano, został on wyposażony w najnowsze urządzenia, aby zapewnić komfort i możliwość prowadzenia badań.

Pierwszą rzeczą, którą omówimy, jest posiadanie dużej anteny,w tylnej części statku, która utrzymanie łączności z KSC, nawet z najodleglejszego zakątka układu "kerbińskiego"


Wspomnieliśmy kilkukrotnie już zadanie , które ma spełniać nasz pojazd. Musi zapewnić komfort w prowadzeniu badań, dlatego też posiada on wiele aparatur badawczych. Został wyposażony podstawowe, niezbędne urządzenia,czyli termometry,barometry i gravmax(do określenia oddziaływania grawitacji). Ponadto posiada również 6 zbiorników z tajemniczym Goo, które mają sprawdzać, jak zachowuje się maź w warunkach atmosferycznych lub w próżni. Do tego zostały zamontowane dwa zbiorniki naukowe SC-9001 dające możliwość prowadzenia eksperymentów w kosmosie, jak i na powierzchni. Oczywiście, nie zapomniano o najważniejszym elemencie- Laboratorium, które umożliwia prowadzenie bardzo szczegółowych badań.





Główny projektant tej maszyny, wpadł na pomysł aby wcielić w życie dawny projekt naukowca Wernher'a von Kermana. I tak oto, do Ker-Boat'a zostały zamontowane tzw. Nóżki Parkingowe.



Nóżki Parkingowe, zostały pierwszy raz użyte właśnie w tym projekcie! Stworzone,aby zapewnić bezpieczeństwo załodze w każdej chwili. Są one po to, by w razie awarii kół,(które są bardzo częstym zjawiskiem na Muni'e ze względu na pył znajdujący się na powierzchni) nie dopuścić do katastrofy i móc zatrzymać pojazd.

Aby zasilić pojazd takiej wielkości, trzeba by zamontować wiele paneli słonecznych. Ale przecież panele nie działają w dzień! Więc jak tu ciągle dostarczać energię? Otóż Skylab Industries wpadło na zupełnie inny pomysł. Zamiast używać wysłużonych paneli słonecznych jako główny "pozyskiwacz energii", postanowiono że do tego pojazdu zostaną stworzone specjalne generatory, które będą dostarczały prąd w dzień jak i w nocy. Ukrywają się one pod tą blachą. Ze względu na wysoką skalę radiacji, musiały one być szczelnie zamknięte.



Aby zapewnić dużą widoczność, bez schodzenia na powierzchnie Mun'a, zadecydowano o stworzeniu mostka.





Nie zapomniano też o dokach, które umożliwiają zadokowanie do koloni.

(tył)

(przód)

Co to za przyjemność z obserwacji Mun'a , kiedy musicie siedzieć w ciasnej kabinie? No właśnie, żadna. Dlatego stworzono dwa krzesełka dla kierowców, wraz z panelem sterowniczym na zewnątrz.





Dane Techniczne:

Waga(t): 26,43 (aktualnie najlżejszy!)
Ilość Części: 304
Prędkość Max. ok. 25 m/s (nasz pojazd nie był zaprojektowany by był szybki, lecz funkcjonalny i użyteczny)
Ilość ECh: 2500
Ilość kół 12
Ilość nóżek stabilizujących: 8
Ilość kerbonautów: Aktualnie- 2 Maksymalnie- 12(+2 Krzesełka)



DOWNLOAD

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

(Niektóre zdjęcia mogą być powiększone z niewiadomych mi przyczyn, dlatego proszę kliknąć na nie.)
Pozdrawiam :)

124
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Śro, 08 Sty 2014, 13:21:34 »
Jeżeli jesteś nowym graczem KSP, to polecam pierw ogarnąć, jak się buduje rakiety. Jest to klucz do sukcesu.
Następnie, tak jak Megaproize pisze, opanuj sztukę modyfikowania swojej orbity i dokowanie.

I co najważniejsze, rozpocznij swoją przygodę na sandboxie. Kariera jest dość trudna dla nowych graczy ze względu na ograniczenie części, i dużo ludzi (według mnie) po kilku porażkach, odstawi KSP.


Pozdrawiam :)

125
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 19:21:20 »
Według mnie jest to chyba troszkę za ciężkie jak na silnik który ma 50 kN ciągu.

Powinieneś zrezygnować z aż tylu baków monopropelantu, nie są one wymagane w takich ilościach. 4 zbiorniki po 40 j. powinny w zupełności wystarczyć jak na taki lot.

2. Po co ci tyle silniczków do RCS'ów? Daj 4 na dole, i 4 na górze statku,  te po środku nie są potrzebne.

3. Daj 4 silniczki o ciągu 50 kN. Lekko uprościłem twoją wersję statku, na coś mniejszego, ale zachowując główny moduł, dzięki czemu, jest o wiele bardziej wydajny

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (SPOILER)

Oczywiście, nie mówię że musisz coś takiego zbudować by wylądować. Tylko daję instrukcję :)

126
Poproś o pomoc / Odp: Problem z silnikiem
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 18:13:40 »
Nie ma sprawy. Jeżeli chodzi o prąd  to też często zapominam o dodaniu Paneli albo o rozłożeniu ich :)

127
Poproś o pomoc / Odp: Problem z silnikiem
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 18:02:44 »
Proponuję sprawdzić stan Elektryczności w zakładce "Resources" W Prawym górnym rogu ekranu.(czasem ludzie zapominają o tym).


Edit. Jeżeli nie masz prądu to dodaj do statku panele słoneczne i baterie.

128
Poproś o pomoc / Odp: Dolecenie do wybranego miejsca.
« dnia: Sob, 30 Lis 2013, 18:18:57 »
Do takich operacji, w których wymagana jest duża precyzja, używa się Manewrów.
Kliknij w wybrane przez siebie miejsce na orbicie i ustaw manewr.

Kiedy on się włączy, pojawią się znaczki. Każdy z nich odpowiada za coś innego. Powiększanie/Zmniejszanie/Przechylanie/Obracanie orbity.
Jak już zapoznasz się ze znacznikami (kto co robi itd) to stwórz orbitę,jaką chcesz osiągnąć za pomocą nich i w miejscu ustalenia manewru odpal silniki.

Lecz zanim ruszysz, ustaw się na navballu (globusie) w miejscu gdzie jest niebieski znacznik. Następnie poczekaj do momentu aż będziesz w wyznaczonym przez siebie miejscu (tam gdzie ustawiłeś manewr)i odpal silniki.

A i jeszcze jedno. Całkowicie zmniejsz ciąg gdy m/s (wyświetlone obok globusa) będą równe 0.

129
Łaziki / B-2, maszyna inżynieryjno-drogowa
« dnia: Sob, 23 Lis 2013, 14:53:10 »

Zjednoczone firmy Kerbińskie , od teraz znane jako "Skylab Industries", mają zaszczyt zaprezentować swój kolejny, już drugi łazik, który ma brać udział w misjach kosmicznych na księżycu Jool'a- Pol'u.

B-2


Pojazd ten, został zaprojektowany na potrzeby bazy na Pol'u która ma funkcjonować już za kilka lat,więc trzeba było się pospieszyć,gdyż branie udziału w tak ważnym wydarzeniu, to niezwykły prestiż dla firmy.



Aktualna wersja pojazdu B-2, ma zamontowane 2 pary świateł, które dobrze oświetlają teren przed pojazdem, aby mógł on dobrze się sprawować , również w nocy. Dodatkowo, posiada on parę paneli i generatorów, które mają sprawić,aby pojazd był gotów do użytku w każdej chwili.



Oczywiście, nie można zapomnieć o najważniejszej części łazika. Jest to ramię z elektromagnesem, mające na celu podnoszenie,odsuwanie,przenoszenie różnych części które mogą zagrozić programowi kosmicznemu.



Z tyłu pojazdu, znajdują się dwie duże baterie,które w razie awarii paneli, są w stanie przez długi czas utrzymać pojazd bez zasilania.



Tutaj widzimy łazik w nocy. Zostały na nim zamontowane światła dalekiego zasięgu,o których już wspomniałem, i światła awaryjne (czerwono-niebieskie) które informują nas , że łazik jest w trakcie zadania.



I na ostatnim zdjęciu, widzimy małe nóżki. Są one po to, aby stabilizowały pojazd, podczas zmagania się z cięższymi częściami.

Dane Techniczne

Prędkość: 21,5 m/s
Masa: 3,23t
Ilość Prądu w rezerwie:885
Ilość Części:58


(niedługo pojawią się testy na Munie)

Użyte Mody

KAS- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Magic Smoke Industries&Infernal Robotics- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aviation Lights - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Pozdrawiam i zachęcam do komentowania/ sugerowania poprawek itd :D


130
Propozycje & Uwagi / Odp: Kolejne problemy z forum
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 12:16:02 »
Również zgłaszam awarię.

Cytuj
(12:15:48) ChatBot: Błąd: Stan połączenia: 508


131
Stacje kosmiczne / Fobos
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 09:06:29 »
Strasznie mało forumowiczów napisało wątek o swojej stacji(1?) więc ja też się dołączę,aby ożywić temat :P



Skylab Industries ma zaszczyt zaprezentować państwu nową stacje badawczo-szkoleniową.

Fobos

Głównym zadaniem stacji "Fobos" jest prowadzenie badań naukowych w warunkach mikrograwitacji, a także szkolenia nowych załóg do przyszłych misji kosmicznych. Dzięki współpracy wielu organizacji, zebrano potrzebne fundusze na realizację tego przedsięwzięcia, i projekt ruszył pełną parą, i już po kilku tygodniach pierwszy moduł był gotowy do startu.



Na samym początku, stacja była bez załogi ponieważ kerbonauci mieli dołączyć dopiero wtedy, kiedy zostaną dołączone wszystkie niezbędne urządzenia, które umożliwią kerbalom pobyt na Fobosie,bez jakiegokolwiek zagrożenia dla zdrowia.

Kolejne moduły,niedługo po wystartowaniu rdzenia Fobosa, były już gotowe. W tym samym czasie, z produkcji wyszły dwa ramiona z panelami , mające na celu pozyskiwanie energii elektrycznej z energii promieniowania słonecznego. Kolejnym modułem który powstał razem z innymi, to załogowy statek "Trevor-1" z zamocowanym do siebie tunelem,który miał połączyć go ze stacją,a także z tymczasowym "mieszkaniem" dla kerbali.



Następny moduł, który został zadokowany do "Fobosa" to maszt z wieloma antenami, które mają za zadanie utrzymać łączność między załogą a Kerbinem. Ta część, nosi nazwę "Centrum Łączności".



Ostatnia część, to moduł Badawczo-Mieszkalny, umożliwiający długi pobyt na stacji dla 8 kerbali.



Po dokowaniu tych wszystkich części do rdzenia Fobosa, stacja otrzymała taki oto wygląd (to nie koniec budowy!)


















DANE TECHNICZNE:

Parametry Orbitalne:
Ap-155,592
Pe-149,088


Waga:35,53t

Ilość Części:217

ECh:11150 j.

Ilość modułów:6(W tym rdzeń)

Liczba stałej załogi na stacji: 8(bez dołączonego statku Trevor-1), 12(z dołączonym Trevorem-1) + 3 pilotów w kokpicie

Dziękuje za uwagę, zachęcam do komentowania :)



132
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 09:44:46 »
No to i ja, dorzucę coś nie coś :)




133
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Czy jest mod dodający do gry chmury?
« dnia: Sob, 31 Sie 2013, 11:55:16 »
Mod ten nie zmienia kształtu planety. Z kosmosu będziesz widzieć inne tekstury.

(no i możesz też wykasować niektóre tekstury jak ci się nie spodobają.)

134
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Czy jest mod dodający do gry chmury?
« dnia: Sob, 31 Sie 2013, 10:46:50 »
O ile dobrze pamiętam, to chmury włączają się,gdy będzie się na wysokości 100km nad Kerbinem.(Tak, jak napisałem wcześniej)


(Texturki: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

(Są one różne. Tutaj są przykładowe zdjęcia- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )

135
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Czy jest mod dodający do gry chmury?
« dnia: Pią, 30 Sie 2013, 22:36:00 »
Witaj. Istnieje coś takiego jak mod universe replacer. Pozwala on na dodanie różnych tekstur do KSP.



Przykładowe zdjęcie.

(Niestety,chmury są widoczne na wysokości powyżej 100km. Inaczej ich nie zobaczymy)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie używaj proszę modyfikatora move. / Raynus

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11