Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41
76
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 05 Sie 2015, 23:24:00 »
A mi Wikipedia mówi, że poprzedza magistra, więc jest chyba czymś między mgr a licencjatem.

77
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 05 Sie 2015, 19:50:18 »
Hvala. Poprawiam.

78
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 04 Sie 2015, 23:24:44 »
Dzisiaj cię wyprzedzę, baal :P Przypisy w nawiasach moje.

Felipe (HarvesteR)
rozwijałem frameworka. To takie coś na dnie gry - wy tego nie widzicie, ale my tak i jest nam potrzebne. Pomoże nam zrobić super wielkie rzecz, jak Multiplayer. Chodzi o to, by niemodyfikowalna baza pod grę była jak najmniejsza, a większość rzeczy tworzyć za pomocą oddzielnych plików (jak moderzy). Szczerzę mordę, bo to będzie działać.

Mike (Mu)
Z powrotem wcisnąłem portrety Kerbali, by wyświetlały się w grze. (to je usunął? O.O). Tęskniłem za nimi i czułem się samotnie. Przerobiłem też kod, dzięki czemu wszystko idzie płynniej. (taaa, jasne). Wyślę to do QA.

Marco (Samssonart)
Ostatniego tygodnia bawiłem się naszym nowym PS4. Było dziko. Gdzieś w tym tygodniu - mam nadzieję - zaczną się testy KSP na konsolę.

Daniel (danRosas)
Jestem niezwykle lekko zmęczony zeszłotygodniową wycieczką. Po powrocie zajmowałem się ekranem launchera dla Maxa i dorobiłem parę rzeczy. Pograłem sobie też z Romfarerem w Rocket League.

Jim (Romfarer)
Wszystkie "stockowe aplikacje" (??) już współpracują z Unity 5.

Max (Maxmaps)
Pomogłem Badie w rozpoczęciu pracy w studiu.

Ted (Ted)
Bredzi coś o jakiejś analizie danych i Eksperymentalnych Aplikacjach, których naliczył aż 387.

Kasper (KasperVld)
To był dla niego straszny tydzień, ponieważ czekał na wyniki egzaminów, ale wyszły u dobre oceny i zostanie bakałarzem ("bachelor", taki tytuł naukowy nie mający odpowiednika w Polsce).

Andrea (Badie)
Hej! Jestem kobietą, jestem nową Community Manager, cieszę się być częścią KSP, to mój pierwszy tydzień, dziękuję wszystkim z teamu za pomoc, a w szczególności Kasperowi.

Cytując znanego klasyka:
Cytat: baalnamib
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł


Moje przemyślenia:
1. Coraz więcej osób ze Squadu w słowie "Devnote" widzi tylko "Note" i opowiadają o swoim życiu codziennym, chorobach, imprezach, wycieczkach, graniach w gry itd. Ostał nam się tylko Felipe i kilka innych osób.
2. Andrea to wredna baba: Max tak jej ciężko pomagał, a ta podziękowała "w szczególności Kasperowi".

79
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 04 Sie 2015, 22:29:59 »
Ups, zły numerek:

80
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Nie, 02 Sie 2015, 22:25:35 »
Tje, zapachniało mi moim Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :D

81
Modyfikacje / DarkTime [v1.0] by ShookTea
« dnia: Sob, 01 Sie 2015, 19:55:36 »
KSP DarkTime Calculator
Wersja: 1.0
Autor: ShookTea (czyli ja)

Opis:
Nie jest to modyfikacja, lecz narzędzie. Pozwoli ci ono na:
1. Wyliczenie, ile czasu na danej orbicie twoja sonda spędzi w cieniu
2. Wyliczenie, ile potrzebujesz pojemności baterii, by zapewnić stałą pracę sondy (a więc by starczyło baterii na operacje w cieniu)

Program wymaga do działania zainstalowanej najnowszej wersji Javy.

Wprowadź planowaną apoapsę i peryapsę orbity; wybierz obiekt, wokół którego orbitujesz; wpisz sumę wykorzystywanej energii w ciągu sekundy; wciśnij "Oblicz" i gotowe!
Program nie przewiduje w swych obliczeniach ewentualnych zaćmień Słońca. Zwykle jednak nie trwają one zbyt długo. Program ignoruje również nachylenie orbity, jednak nie pogorsza wyników - w orbicie polarnej zdarzają się okresy, w których satelita zawsze jest oświetlony.

Lista obiektów zawiera wszystkie domyślne obiekty w KSP z wyjątkiem Kerbolu.
Można łatwo dodać kolejne obiekty, otwierając plik .JAR za pomocą programu typu WinZip, 7Zip oraz edytując plik planets.txt, dodając w nowych linijkach kolejno: nazwę obiektu, promień w metrach i masę w kilogramach.
Niżej w pobieraniu, oprócz samego programu znajduje się także link do pobrania pliku planets.txt zawierającego również obiekty z moda KerbolPlus.

Uwagi
Należy uważać na margines błędu, który rośnie wraz z wysokością orbity, ekscentrycznością i wielkością obiektu, wokół którego krąży orbita. Margines ten nie powinien jednak przekroczyć 3 minut: w kalkulacji testowej (orbita 100 km x 100 km wokół Kerbinu z wykorzystaniem 0.09 jednostki energii / sekundę) podaje poprawny wynik, zaś w drugiej kalkulacji testowej (orbita 700x200 km wokół Joola z wykorzystaniem 0.21 jednostki energii / sekundę) podaje wynik 572 jednostek, podczas gdy poprawnym wynikiem jest 505 jednostek. Margines ten nie zależy ode mnie, a od ograniczeń procesora wykonującego działania matematyczne (dobrze chociaż, że zawyża, a nie zaniża :P)


Pilnujcie, aby podawać wymiary orbity poprawnie, w metrach. Wielokrotnie zdarzyło mi się przez przypadek podać orbitę w kilometrach i dziwić się, czemu wyszedł błędny wynik.

Zdjęcia programu
Interfejs z wprowadzonymi i przeliczonymi danymi:


Rozwinięta lista obiektów:


Zainstalowany plik planets.txt:


Linki
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Licencja
Program jest udostępniany na licencji Creative Commons CC-BY-SA.
Oznacza ono, że możesz tworzyć własne wersje programu, w tym modyfikacje pliku planets.txt. Możesz rozpowszechniać zarówno swoje modyfikacje, jak i oryginał, jednakże w obydwóch przypadkach musi być podany autor oryginału i link do tego tematu na forum oraz musi być wykonane na podstawie tej samej licencji. Licencja ta zezwala na używanie komercyjne programu i jest zgodna z definicją Licencji Wolnej Kultury.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ by ShookTea is licensed under a Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

82
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 31 Lip 2015, 11:45:43 »
scrollable parts list to będzie właśnie lista partów, w której nie będzie stron, a jedynie ten pasek do przewijania po prawej.

Zaś w kwestii lokalizacji, twórcy spolszczenia dostaną chyba nowe narzędzia. No i mam nadzieję, że będę mógł nadać rakiecie jako nazwę jakiś pangram.
"Puść mą dłoń! Gnij schab, frytkę! Zwóź żel!" FTW

83
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Pią, 31 Lip 2015, 07:54:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
EmDrive kappa
lambda.

Gdzieś tu chyba już był temat o EmDrive, ale zastanawiam się wciąż, jak to się ma odpychać prądem od próżni, jeżeli prąd potrzebuje przewodnika.

84
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 31 Lip 2015, 07:52:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
system wyświetlania listy części został zmieniony (dodają scrollable part list)
W sensie że co? Że nie będzie już stron? Nareszcie. Długo to trwało.
W ogóle mam teraz WTFa, bo scrollable się robi znacznie łatwiej, niż podział na strony.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
jakieś tam biznesy (dragi?)
Przecież to Meksykanie. Była tam kiedyś moja znajoma. W nocy próbowała zasnąć, gdy usłyszała na ulicy "please, don't kill me, ple-" i strzał :P


baal, ja już 10 mam. Też miałem problemy, ale w końcu skorzystałem z instalatora pobranego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

85
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Sob, 18 Lip 2015, 08:12:28 »
Nikt się nie orientuje, bo do ustalania wieku Ziemi skorzystano z datowania izotopowego, a to wymaga wielu próbek gruntu na różnych głębokościach.

Z tego, co wiem, nie ustalono nawet wieku Księżyca.

86
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Czw, 16 Lip 2015, 08:40:30 »
Przypominam, że oszczędności zmniejszyły cenę misji do około 2.5 miliarda złotych. Dla porównania, ZUS wydał do tej pory 3 miliardy złotych na informatyzację.

NASA ++

87
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« dnia: Sob, 04 Lip 2015, 17:38:36 »
Plusy:
Wprowadzili parlament w republikach. Całkiem spoko sprawa: można przedstawić jakąś ważniejszą sprawę, ale żeby wygrać, trzeba zadowolić deputowanych z różnych prowincji, a ci z kolei czegoś wymagają w zamian. Niestety, jest to mały drobiazg, oprócz tego głosowanie może odbyć się tylko co kilkanaście lat.

Armia ruszająca z jednej prowincji na drugą po pokonaniu połowy trasy nie może zostać zatrzymana. Z jednej strony czasem nieco irytujące, ale z drugiej logiczne.

Minusy:
Zwiększyli koszty core'owania (350 pkt. admin.) i zmiany kultury prowincji (1000+ pkt. dipl.). Może się to wydawać dobre, ale takie naprawdę nie jest, zwłaszcza, że Common Sense skupia się głównie na działaniach w czasie pokoju, gdzie wszystkie punkty są ważne. Oprócz tego, jeśli masz claima na prowincję, cena core'owania zmniejsza się tylko o 10%.

Wymuszenie zmiany religii państwa po wojnie jest praktycznie niemożliwe, gdy ma więcej prowincji. Wymaga około 75-95% wyniku wojny NA KAŻDĄ PROWINCJĘ.

Wprowadzili system, w którym można oznaczać sojusznikom, w jakich prowincjach w państwie wroga powinni umieścić armie. Spoko. Szkoda, że AI ma to kompletnie gdzieś.

Można rozwijać prowincje. Chodzi o to, że każda prowincja ma ograniczoną ilość budynków, zależną na przykład od podstawowego podatku. Spoko, można je rozwijać, zwiększając ilość dostępnych budynków, używając do tego MNÓSTWA punktów, które i tak wcześniej WYKORZYSTAŁEŚ NA CORE'OWANIE.

Nagrody po wykonaniu misji dziwne. Stworzyłeś wielką armię? Gratulacje, w zamian przyspieszymy tworzenie armii. Którą i tak już stworzyłeś.

Wprowadzono mechanizm fortów, które wymagają jeszcze większej umiejętności strategicznego myślenia, niż zwykle. Przydatne w multi. AI oczywiście ma forty gdzieś - zupełnie, jakby Paradox wprowadził system fortów, ale zapomniał o rozbudowaniu AI, by mógł te forty uwzględnić.

88
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« dnia: Sob, 04 Lip 2015, 09:40:41 »
No można by niby na nich poczekać, ale nie zwykłem kupować na Steamie gier bez zniżki (no, chyba, że jestem zdesperowany :D), a wątpię, by Horse Lords pokazało się ze zniżką w ciągu następnego miesiąca. Takie na przykład EU4 Common Sense nie miało ani jednego dnia zniżki wakacyjnej, mimo, że jest to ponoć jeden z gorszych DLC do Europy Universalis.

89
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 02 Lip 2015, 09:11:44 »
Tymczasem na IndieGoGo:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zrzutka na spłatę zadłużenia Grecji.
W ciągu pięciu dni zebrali €1282109. Zostało im 5 dni, chcą zebrać bilion 600 miliardów.
Powodzenia.

90
Inne gry / Odp: Civilization V wspólne problemy techniczne
« dnia: Wto, 30 Cze 2015, 18:56:40 »
TRANSMISJA NA ŻYWO

Czat przed grą:

kacper.dr rozłączony.
TheKuba1414 jest teraz hostem
Fernando Riviera :O
techmasterg :D
TheKuba1414 :?
Shinzo aha -_-'
Fernando Riviera Haha :D



Po problemach technicznych, hostem został Shinzo. Później nastąpiła nietypowa sytuacja: według nas Kacpra wywaliło, według Kacpra nas wywaliło. Wspólna wersja nie została ustalona.



Próba ponownego rozpoczęcia gry.



Proponuję zmienić nazwę tematu na "Civilization V wspólne problemy techniczne".

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 41