Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41
556
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 22:37:39 »
Md5, innego wyjścia w PHP bez instalacji bibliotek nie ma. Znaczy, niby są, ale są starsze... i w sumie siedzą tylko po to, by skrypty ze starszej wersji dalej działały.

[Post scalony: Nie, 25 Maj 2014, 10:19:14]
Nowe wieści!

Jeśli komuś się tak strasznie nudzi, że co chwilę wchodzi na stronę z grą, to zauważył już pewnie wiadomość o wersji 0.5.0 i możliwości pobrania gry przez osoby, które tą grę kupiły.


Powodzenia! Miłej zabawy i szukania błędów!

BTW, jak znajdziecie jakiś błąd, od razu piszcie.


No i z okazji nowej wersji, kolejne 4 kody aktywacyjne:

1379-0WYU-OPSD-GHZX
3568-RYIP-ASFJ-ZXBN
2457-9QWR-PDFG-JLZB
2456-80QI-OPSH-KXCB

557
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 22:31:02 »
Właśnie zauważyłem, i nie spodziewałem się tego :D

W każdym razie, kod zdążyli użyć:

benecjusz
walus
JackRyanPL
PanKurczak

Gdy tylko dokończę łączenia się gry z serwerem, wstawię link do pobrania.
Reszta osób, które się zarejestrowały (wielki, dirkuu, nickeagle) - czekać na konkursy i na rozdawanie kodów na stronie shooktea.xaa.pl.

I malutka informacja "dla bezpieczeństwa": Wszystkie dane są przechowywane na serwerze i mam do nich dostęp, ale zarówno hasła, jak i kody aktywacyjne są szyfrowane - dla przykładu, hasło "abc123" jest przechowywane jako "e99a18c428cb38d5f260853678922e03", podczas gdy już delikatna zmiana (np. na "Abc123") całkowicie zmienia kod (w przypadku "Abc123" będzie to "61bd60c60d9fb60cc8fc7767669d40a1").

Piszę to, aby dać wam pełną jasność sytuacji - mam dostęp tylko do już zaszyfrowanego hasła, zaś samego szyfrowania nie można od tak cofnąć - musiałbym sprawdzać każdą istniejącą kombinację liter dużych i małych, cyfr i znaków specjalnych, oraz porównywać otrzymany szyfr z szyfrem w bazie.

Ile to kombinacji? Całkiem sporo, ponieważ można użyć każdego znaku UTF-8, a ich wszystkich jest 65535.
Wzór na ilość kombinacji: hasło o długości N znaków może mieć 65535N kombinacji, a więc:
hasło 1-znakowe: 65535 kombinacji
hasło 2-znakowe: 4294836225 kombinacji
hasło 3-znakowe: 281462092005375 kombinacji
hasło 4-znakowe: 18445618199572250625 kombinacji
hasło 10-znakowe: 1461278645191001064429085634632740697678212890625 kombinacji. (Happy hacking, suckers!)

Dla porównania, hasła składające się tylko z cyfr 0-9 mają 10N kombinacji, a więc hasło 4-znakowe ma 10000 kombinacje, a 10-znakowe: 1000000000 kombinacji (znacznie, znacznie mniej, niż to używane przeze mnie).

Dlatego nikt nigdy w trakcie włamań nie używa wszystkich ciągów znaków, a zamiast tego korzysta z metody "słownikowej" - wrzuca po kolei istniejące słowa i czeka, aż mu się uda (dlatego lepiej nie korzystać z haseł składających się z jednego wyrazu, np. "samochod" - lepiej przerobić i dostać coś w rodzaju "$am0ch0d", a już metoda "słownikowa" zawiedzie.


A dlaczego przechowuję w ten sposób również kody aktywacyjne? Dla mojego własnego bezpieczeństwa - i tak zresztą całość jest zapięta pod tym względem na ostatni guzik, bo gdy potrzebuję kodu aktywacyjnego, to generuję nowy i nigdy nie zostawiam nadmiaru "na zapas".


To wszystko, co chciałem powiedzieć. Jeśli ktoś z osób, które się zarejestrowały, chciały się dowiedzieć, jakie informacje o nim znajdują się w bazie danych, mogę natychmiastowo wysłać wszystkie dane, jakie znajdują się na serwerze.

558
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 02:21:07 »
Uwaga, uwaga!

Można zacząć rejestrację pod adresem Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (domena ".xaa.pl" jest tylko tymczasowa, ale nie wiem, na jak długo)

Na razie nie umożliwi to pobrania gry, ale można już teraz aktywować grę (za pomocą jednego z kodów podanych niżej) i zapewnić sobie w przyszłości udział w zamkniętych testach alfa... a także po wydaniu pełnej wersji!

Ze względu na to, że to na tym forum po raz pierwszy podzieliłem się grą, podam tutaj 3 kody aktywacyjne, które czekają na użycie:

(już użyte, hohoho)

Pojawienie się informacji "Błędny kod aktywacyjny" sugeruje, że:
  • Źle przepisany kod (podanie małej litery zamiast dużej jest błędem)
  • Ktoś już kodu użył...

Oprócz tego, kody będą rozdawane w konkursach, które będą ogłaszane na stronie shooktea.xaa.pl (i być może tutaj), a także dam po jednym kodzie po każdym wydanym update.

559
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 00:35:10 »
Lekki offtop: ja też nie wstawiłem zdjęć z przelotu i nikt się nie czepiał.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka


560
Obsługa techniczna / Odp: Nie wczytują sie flagi !
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 17:27:21 »
Pirat?

561
Obsługa techniczna / Odp: Nie wczytują sie flagi !
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 16:20:14 »
Podstawowa nie jest biała, podstawowa jest KSP.

562
Obsługa techniczna / Odp: usunięcie modów z gry
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 14:30:22 »
Wykonaj czynności odwrotne do instalacji modów, czyli wejdź do GameData i powywalaj wszystkie pliki i foldery z wyjątkiem folderu "Squad" i folderu "NASAMission".

Jeśli jakiś mod bawił się wewnątrz tych folderów, prawy klik na grze na liście Steam, Właściwości, zakładka "Pliki lokalne", wciśnij "Sprawdź spójność plików gry".

563
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 10:44:12 »
Wiem, mam tą grę, a Morphidzi (chyba tak to się pisze) wpadli mi do głowy, gdy zastanawiałem się nad pomysłem rozwoju. Mnożyły się jak chore, i to jak! Kampania je lekko ograniczała, ale w potyczce... nie miałem jeszcze okazji je pokonać, a gra nimi jest praktycznie jedną z najprostszych, jeśli zmierzamy do zwycięstwa.

(Kampania Dynastii Eurazjatyckiej prawie skończona)


I w ramach dziennika zmian:
Wydanie wersji 0.4.0 zbliża się wielkimi krokami - okno badań działa wręcz wyśmienicie, zostało mi tylko sprawić, by badania faktycznie na coś wpływały. A później zostaje mi wykonanie launchera i będę mógł wstawić download :D

[Post scalony: [time]Pią, 23 Maj 2014, 14:33:41[/time]]
Tadam: Wersja 0.4.0 Repetitio est mater studiorum! (Powtarzanie jest matką nauki. W tym przypadku, należy to potraktować dość dosłownie)

  • W prawym górnym rogu wyświetla się ilość zebranych punktów nauki oraz instrukcja otwarcia okna badań (klawisz F2)
  • W oknie badań wyświetlane są 3 kolumny technologii:
    • Odkryte technologie - badania zostały już wykonane.
    • Dostępne badania - można wykonać badania z tej listy, jeśli posiada się odpowiednią ilość punktów nauki.
    • Niedostępne badania - badania zablokowane, wymagające innych technologii.
       
  • Okno badań wyświetla informacje na temat wybranej technologii - koszt odkrycia oraz opis.
  • Technologie mogą mieć wpływ na:
    • Prędkość maksymalną jednostki
    • Prędkość wydobycia
    • Maksymalna ilość wody w zbiorniku
    • Możliwość klonowania i mutacji (wraz z kosztami)
       
  • W oknie startowym wyświetla się numer wersji.
  • Masa małych, technicznych zmian i napraw błędów.

ZDJĘCIA!

W prawym górnym rogu wyświetliła się ciekawa informacja na temat badań.


Biedny, upośledzony Rozpłodnik - nie dość, że w zbiorniku może mieć tylko 3 jednostki wody, to jeszcze w dodatku potrafi tylko się klonować!


No nie, nie może nawet wydobywać wody? I co teraz będzie?! Hmmm... za klonowanie dostałem jeden punkt nauki. Może uda się go wykorzystać?


Za ten jeden punkt nauki mogę kupić technologię wydobycia wody pierwszego poziomu!


Zużyłem punkt nauki, a zdobyta technologia umożliwiła mi wykonanie kolejnych dwóch badań, na które niestety mnie teraz nie stać. Oprócz tego, są znacznie droższe - każda z nich kosztuje 3 punkty!


Tak! Mogę już wydobywać wodę!


Mam już 2 jednostki wody. Mogę znowu się sklonować i zdobyć kolejny punkt nauki!




DODATEK: Lista dostępnych w tej chwili technologii (jest raczej mała, ale wydaje mi się, że wystarczy na tak wczesne stadium), wraz z ceną, wymaganiami i opisem użytym również w grze.

Wydobycie wody Mk I (cena: 1)
Podstawą dla rozwijającej się kolonii jest woda. Opracowanie tej technologii pozwoli Rozpłodnikowi zacząć wydobycie.

Wydobycie wody Mk II (cena: 3, wymaga Wydobycia wody Mk I)
Gdy Rozpłodnik wydobywa wodę, może się okazać, że przydatne będzie szybsze jej wydobycie.

Magazynowanie wody Mk II (cena: 3, wymaga Wydobycia wody Mk I)
Rozpłodnik potrafi przechowywać 3 jednostki wody, jednak jest to za mało, aby dokonać jakiejkolwiek mutacji. 5 jednostek wody na początek będzie idealną ilością.

Magazynowanie wody Mk III (cena: 5, wymaga Magazynowania wody Mk II)
Ilość możliwej do przechowywania wody została zwiększona do 7 jednostek.

Wydobywca wody (cena: 10, wymaga Wydobycia wody Mk II)
Z czasem okazało się, że konieczna może być modyfikacja Rozpłodnika do jednostki, której głównym zadaniem jest wydobycie. Tak powstał Wydobywca, którego podstawowa wersja może wydobywać więcej wody, niż najlepiej rozwinięty Rozpłodnik.

Magazynier wody (cena: 10, wymaga Magazynowania wody Mk III)
Możliwość przechowywania wody stała się tak ważna, że konieczne było opracowanie jednostki, która będzie zajmowała się wyłącznie magazynowaniem.

564
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 08:20:06 »
Byłego redaktora pewnego portalu, chciałeś napisać :D Ilość możliwości, jakie daje MC (mimo, że całkiem duża) starczyła mi na dobre 3 lata, po czym przyszedł okres "przejedzenia się". Plątałem się od gry do gry, za każdym razem czując, że "to jest to" - najpierw przez całkiem spory czas grałem w Europę Universalis (i lubię to robić do tej pory), później troszkę grałem w Terrarię i Civilization V, za każdym razem myśląc, że wciągnie mnie na dłużej - aż trafiłem tutaj :D

EDIT: No i zauważyłem, że Mojang zaczął się uczyć od Squadu. Częstotliwości wydawania update'ów.

565
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 19:37:49 »
W celu zebrania informacji o reakcjach ew. graczy, wstawiłem koncepcję na Steam Greenlight. Niestety, nie uzbierałem jeszcze kwoty aktywującej wrzucanie poprawnych produktów, więc nie można jeszcze głosować nad wprowadzeniem gry do sklepu Steam... ale różnego rodzaju oceny i komentarze mile widziane.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

566
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 17:56:44 »
Nie znam się na jednorożcach. Wiem tylko, że mają jeden róg. I kojarzą mi się z nosorożcami.

567
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 06:50:06 »
Studnię grawitacyjną należy sobie wyobrazić jako zagłębienie w czasoprzestrzeni. W jaki sposób to zakrzywienie może mieć różne zwroty? Jedno leci do góry, a drugie w dół? Wybrzuszenie byłoby możliwe w przypadku białych dziur (których istnienie nie zostało do tej pory stwierdzone) oraz - w dalekiej przyszłości - w napędach antygrawitacyjnych.

Przecież zwroty są tylko dwa, a CD mogą być miliardy. Jak więc przebiegnie zderzenie dwóch CD o tych samych zwrotach (czyli tak, jak będzie zawsze)? HZ nie będzie się zmniejszał, a raczej będzie przypominał kroplę wody, która łączy się z inną kroplą (tak też wygląda zderzenie CD, a masa ma wpływ tylko na to, która z "kropel wody" wpadnie do drugiej).

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka


568
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 17:18:42 »
Cytuj
Jesus (Chuchito): Writing a unity port of the KSPM system.

A mnie zastanawia, czym zajmuje się Hesus (chyba tak to się czyta?). KSPM? Mnie się "M" kojarzy tylko z "Multiplayer".

569
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Wto, 20 Maj 2014, 17:56:34 »
Te pojedyncze cząstki mają tak małą masę, że, na podstawie teorii nieoznaczoności - jeśli znamy masę cząstki, nie potrafimy stwierdzić, czy wpadła do czarnej dziury, i odwrotnie - jeśli wiemy, że wpadła (lub wiemy, że nie wpadła), będziemy mieli znacznie więcej problemów ze zmierzeniem jej masy.

Podobno Hawking coś ostatnio mówił, że czarne dziury mogą z czasem tracić swoją masę, ale muszę jeszcze o tym doczytać, w każdym razie w wydaniu z 2005 jeszcze nic takiego nie było.

570
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Nie, 18 Maj 2014, 22:55:48 »
Teoria funkcjonuje do tej pory, ale żadnej istniejącej teorii nie da się udowodnić w 100%. Można to zauważyć np. w teorii względności, która przestaje działać w przypadku cząstek elementarnych, bądź wszystkich istniejących teorii w przypadku obiektu, który przekroczył horyzont zdarzeń.

Co do stabilności orbity, to nie tylko w przypadku czarnych dziur - biorąc pod uwagę mechanikę kwantową i zasadę nieoznaczoności (im dokładniej potrafimy zaobserwować np. położenie obiektu, tym mniej dokładnie np. jego prędkość), nie możemy przewidywać nawet naszej aktualnej orbity. Prawdę mówiąc, nasza orbita byłaby stabilniejsza, gdyby w środku była czarna dziura, gdyż Słońce w każdej chwili może wyrzucić w wybuchu gaz o dużej masie, w wyniku czego się oddalimy (z powodu słabszej grawitacji).

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka


Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 41