Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41
526
Poproś o pomoc / Odp: Jak zainstalować Damned Robotic mod?
« dnia: Sob, 21 Cze 2014, 22:38:37 »
Instalacja wszystkich modów:
Jeśli w pobranym pliku .ZIP znajdziesz folder GameData, kopiujesz zawartość tego folderu do folderu GameData z gry.
Jeśli czegoś takiego nie znajdziesz, a znajdziesz folder z nazwą moda, a w środku kilka folderów typu "Parts", "Plugins", "Resources" etc., wrzucasz folder z nazwą moda do folderu GameData z gry.

Koniec. Bardzo trudne zaiste.

527
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Sob, 21 Cze 2014, 18:05:35 »
Element4ry, lekki offtop: W jaki sposób zmieniać nazwę/typ z space center? oO

528
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Czw, 19 Cze 2014, 18:46:43 »
v. 0.20? Przy prędkości wydawania update'ów przez Squad jesteś osobą z dość dużym doświadczeniem :)


Ten wątek służy do innych celów, proszę trzymajmy się tego. / @ingwden

529
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Śro, 18 Cze 2014, 15:45:42 »
Nie licząc tego, że się zgadzam...


Cytuj
Moim zdaniem na dwunastolatka mistrza ortografii i fascynata lotów kosmicznych

Zoom

Cytuj
na dwunastolatka mistrza ortografii

Zoom

Cytuj
dwunastolatka


Szybki klik, profil użytkownika  ωίśὴίa ツ (cholewne tak zwane "śmieszne" znaczki)

Cytuj
Reputacja: 0
Płeć: Mężczyzna
Wiek:13


Ja sam nie uważam się za dorosłego (dzieciak ze mnie), ale zapamiętaj sobie po wsze czasy:

Dla osób starszych od Ciebie dwunastolatek i trzynastolatek to jedno i to samo.

Gdybyś nie napisał "dwunastolatka" w życiu (ani w rzyci) nie pomyślałbym, że mamy do czynienia z osobą, która - jakby nie patrzeć - pisze o samej sobie.

Pozdrawiam!
16-latek (i pół!) śmiejący się z 15-letnich gimbusów

(a tak naprawdę to nie)

530
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Pon, 16 Cze 2014, 18:42:29 »
...w składzie której będzie się znajdował również profesor Miodek. Koniec z błędami ortograficznymi, gramatycznymi i stylistycznymi!

531
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 20:17:39 »
Jak to jest z tymi ludźmi, że mają problem, a później piszą "rozwiązany, można zamknąć" bez podzielenia się rozwiązaniem?

532
Własna twórczość / Odp: Star Attack
« dnia: Śro, 11 Cze 2014, 15:12:25 »
apteczki uzupełniające pancerz czołgu, jeszcze czego :D

533
Dyskusje ogólne / Odp: Budowanie ponad gabarytowe.
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 18:31:54 »
No i jest Extraplanetary Launchpads, ale on wymaga szukania złóż, wydobycia, przepalenia na metal, przetworzenia metalu w części rakietowe i dopiero z nich łączenie rakiet. Słowem, kupa roboty, by zrobić malutki stateczek (jest to w przypadku zainstalowania Ketanu - jeśli tego moda nie ma, należy po prostu wysyłać już gotowe części rakietowe na orbitę. Roboty tyle samo, łatwiej byłoby zbudować statek w KSC).

Choć z drugiej strony, istniałaby możliwość lekkiego przerobienia moda, by działał bez konieczności używania tego wszystkiego - po prostu wysłać "dok budujący" na orbitę i... budować.

534
Własna twórczość / Odp: Star Attack
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 13:36:45 »
Czołg. Wygląda. Epicko. Kocham go <3

535
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze beretki
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 13:35:28 »
Postanowiłem odkopać (mimo, że nie tak dawno).

Oto moja beretka:

536
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 13:33:51 »
A, w tym konkretnym punkcie tak. Okej, nie zrozumiałem wcześniej.

Trzeba mieć po prostu olbrzymiego pecha, ewentualnie czegoś nie zauważyć (na przykład tego feralnego wskaźnika)

537
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 11:32:56 »
Trzeba mieć niezłego pecha, żeby akurat trafić w jakiś mały obiekt w kosmosie, nawet jeśli przecina się jego orbitę :)

BTW, jeśli dobrze zrozumiałem, to sporo apocentrum było wyżej, to habitat był wolniejszy, a nie szybszy od stacji.

538
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 11:40:27 »
Obojętnie, czy ma 32-bit, czy 64-bit, i tak więcej RAMu nie wykorzysta, bo Unity jest tylko 32-bitowe. Nie ma sensu dla samych Kerbali dokupywać więcej pamięci, skoro i tak jej gra nie wykorzysta.

Powiedziałbym nawet, że w większości gier RAM nie sprawia problemu, w moim Dellu jest słaba karta graficzna (zintegrowana, buu) i klatkowanie jest czasami wręcz nie do wytrzymania.

539
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 11:36:44 »
Och... jeden z tych...

Co za problem w użyciu innego silnika? Wątpię, byś był w tym stadium samorozwoju w grze, by wydajność atomówki była dla Ciebie tak konieczna.

Poza tym, Ctrl+. (lub Alt+., nie pamiętam dokładnie) możesz używać podobnego przyspieszania czasu, jak w atmosferze, a wtedy silniki działają.

540
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 09:16:26 »
Laptopy nie są do gier.

Kupiłem 2 lata temu laptopa za swoje ciężko zarobione 3 tysiące, tną się nawet gry z okolic 2005 roku (nie mówiąc już o kerbalach). Co teraz? Teraz zbieram na komputer stacjonarny - w tej samej cenie można zdobyć "prawie-super" komputer, na którym nie będzie tyle problemów.

Nie licząc KSP - dopóki nie przerzucą się na 64-bitowe Unity, więcej niż 4 GB nie pociągnie.


Element4ry, ale w tym jego laptopie już jest 4 GB RAMu, a więcej się na 32-bit nie da.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41