Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41
511
Wyzwania / Odp: Czołg
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 12:33:03 »
Z obracaną - oni chyba jednak w to nie wierzą.

I pierwszy raz w rzyciu (skoro już trzymamy się konwencji pisania "rz") widzę czołg, w którym wieżyczka jest na środku.

I w jaki sposób ona się obraca?

512
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem Cacteye Telescop
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 17:23:08 »
Był Toolbar w wymaganych, więc go nie instalujesz. Perełka! :D

513
Deinstalator nie usuwał również kilku innych elementów (np. mobilne laboratorium)

514
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wieści od NASA/ESA/CSA-ASC
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 17:32:17 »
gotowe :)

515
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 14:34:00 »
Ale to było pięć miesięcy temu, a do tej pory jego "witam wszystkich" jest jedyną aktywnością na tym forum :D

516
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 08:38:21 »
Może nie o Kerbalach, ale o nas... a konkretnie, o (prawie)jednym z nas.


517
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 08:24:03 »
Nowy devnote.

Felipe jest w tym tygodniu na prywatnych wakacjach, by doładować baterie po kilkunastu dniach pracy do późnych godzin, by doprowadzić grę do stanu eksperymentów przed następną aktualizacjach. Chcemy przedstawić wam cytat z rozmowy, jaką mieliśmy tydzień temu przed wyjazdem: "Ale w skrócie, tak, 0.24 zostanie wydane również w 64-bitowej wersji Windowsa"

Alex - Ciągle implementuję nowe dźwięki do gry. Myślę, że muszę to wyjaśnić dokładniej: testuję zmiany dźwięków kilku części rakietowych (silniki na paliwo ciekłe, dopalacze na paliwo stałe etc.) na nowe. Dodatkowo pracuję z Lalo nad nowym procesem rachunkowości (? new accounting processes)

Mike - To był długi tydzień naprawiania błędów. Kontrola jakości i eksperymenty idą całkiem płynnie. Gotowy build był bardzo stabilny, zaimplementowaliśmy kilka propozycji modderów i sprawiliśmy, że całość jest troszkę ładniejsza.

Daniel - Wreszcie opublikowałem animację, mam nadzieję, że się podobała! Teraz jesteśmy w fazie postprodukcji kolejnej animacji.

Jim - myślę, że pozbyliśmy się krytycznych błędów UI (interfejs użytkownika) gry. Co oznacza głównie, że można być pewnym poprawności czcionek oraz innych dużych ? (tweaks)

Miguel - Praca nad restrukturyzacją KSP-TV i Squadcast. Dzielenie w eksperymentalnym forum i zabawy z budową. Próba przeżycia Letnich Wyprzedaży Steam.

Bob - Pracowałem z Nassault nad kilkoma filmami - jeden powinien pojawić się jutro! On jest bardzo kreatywny, więc jesteśmy szczęśliwi, mogąc mieć go z nami. Szykujemy się również do wydania kolejnej wersji i uważam, że jest tak duża aktualizacja powinna mieć swoją nazwę. Jeden problem... mamy problem z dogadaniem się, jak nazwać. Proszę, wypełnijcie tą ankietę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (która pomoże nam również z aktualizowaną informacją demograficzną naszej społeczności!), by mieć wpływ na nazwę dla kolejnej aktualizacji!

Ted - ostatni tydzień spędziłem nad kończeniem 0.24 w kontroli jakości i poddać go Eksperymentom (Nie mam pojęcia, dlaczego używają tego słowa w devnote wielką literą - ShookTea).

Anthony - 0.24 jest właśnie w fazie eksperymentów. Jest to ostatnia faza testowa przed wydaniem.

Eduardo - praca nad rachunkowością (?) na nowych procesach i procedurach.

Rogelio na zwolnieniu chorobowym.

Hugo - zauważyłem kilka drobnych problemów. Rozpocząłem również proces ulepszania estetyki i zachowania kilkunastu istniejących części wewnątrz gry. Czekam na wydanie 0.24 i nadchodzącą pracę oraz wieści.

tl;dr:
Felipe na urlopie, Rogelio (cokolwiek on robi) na zwolnieniu lekarskim, reszta skończyła robotę... bo 0.24 jest w fazie eksperymentalnej, po której bezpośrednio następuje ostateczna naprawa bugów (trwająca zwykle mniej niż pół godziny) oraz wydanie w świat!

Bob mówi, że update jest tak duży, że zasługuje na nazwę, ale nie potrafią się dogadać, więc zrobili ankietę - link jest umieszczony w tłumaczeniu.



Chopins, najwyraźniej wyjdzie na początku lipca. A być może nawet wcześniej, skoro tak się cieszą, że już nic nie muszą robić i mają wolne.

518
Poproś o pomoc / Odp: promy kosmiczne
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 18:21:48 »
Skoro jest taki problem ze śmieciami, to rozumiem, że autor jest realistą "śmieci nie da się zniknąć przez tracking center"? Pochwalam :D

519
Dyskusje na dowolne tematy / Wieści od NASA/ESA/CSA-ASC
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 18:03:31 »
Ot, taki sobie mój pomysł, gdyby ktoś nie miał np. Twittera (pewnie się nie przyjmie i będzie ochrzan, że znowu śmiecę)

O-co-chodzi? O wieści od amerykańskiej Narodowej Agencji Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej NASA, Europejskiej Agencji Kosmicznej ESA i Kanadyjskiej Agencji Kosmicznej CSA (Canadian Space Agency, vel Agence spatiale canadienne ASC), a także od przyjaciół astronomów. Ogólnie, różne wieści.

I przydałby się znacznik spoiler

Od razu zapowiadam - ponieważ dużo zwrotów jest używanych głównie w j. angielskim (np. closest approach), zwroty te umieszczam w wersji nieprzetłumaczonej w nawiasie kursywą. Podobnie w razie zagrożenia złego przetłumaczenia - opinie i poprawki mile widziane.


Część I - pierwsze ślady czarnej materii, zwierzęta i Superman na ISS

NASA Technology - media zaproszone dziś do obejrzenia testowego pomieszczenia kontrolnego drukarki 3D i zbiornika kriogenicznego (cryotank).
"duży, gruby i gotowy do testów"





NewHorizons2015 (misja zbadania Plutona) - dokładnie za rok będziemy na 3 tygodnie przed zbliżeniem (closest approach) oraz tworzeniem końcowej trajektorii. Ma to nastąpić 10 dni przed Plutonem (? these can take place down to Pluto-10 days).



Reid Wiseman (NASA, aktualny mieszkaniec ISS) - Łącznik pierwszy -> laboratorium -> moduł Columbus. Dotknięte dwie poręcze - nowy poziom w umiejętnościach latania.

Odpowiedź od CSA-ASC - poziom Supermana!



NASA - mrówstronomowie (Antstronauts) na ISS? Zdobyte dane mogą nauczyć nas wiele o Internecie i algorytmach robotyki.





ESA Science - Pierwszy krok do odkrycia cząstek czarnej materii? Zastanawiające promieniowanie X wskazuje na czarną materię
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ





Universe Today - odległy blazar (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) 3C 454.3 wybucha. Możliwe do zaobserwowania przez amatorskie teleskopy.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ





The Daily Galaxy - Diament wielkości Ziemi - skamieniały biały karzeł, stary jak Droga Mleczna, krąży wokół gwiazdy neutronowej.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



SPACE.com - najnowsze, niesamowite zdjęcie z Curiosity:




Kapitan Mike Foreman (NASA, STS-123 Endeavour i STS-129 Atlantis) odpowiada na pytanie - "Czy spotkał się pan kiedyś z jakimś rodzajem życia obcych poza Ziemią?" - Przykro mi, ale nie.



The Daily Galaxy - Stephen Hawking: "Dlaczego Droga Mleczna nie roi się od mechanicznego lub biologicznego życia?"



NASA - załoga ISS rozmawia o życiu w kosmosie i ogląda mundial 260 mil (ok. 418 kilometrów) nad Ziemią wraz z telewizją ESPN o 9:25 czasu ET



NASA - Tranzyt ISS przez Słońce widziane z Holandii.



[Post scalony: [time]Śro, 25 Cze 2014, 08:20:56[/time]]
Część II - zdjęcie dnia, APOD, nowy Devnote KSP

Najpierw coś niezwiązanego z astronomią, ale jakże ciekawe :D

Professor Snape - to ona wygra grę o tron.





Astro Picture Of the Day (Astronomiczne zdjęcie dnia) - galaktyczny klaster "Herkules"





Curiosity Rover - Wszystkiego najlepszego dla mnie z okazji mojego pierwszego roku marsjańskiego! W nagrodę, .MP4 ze mną.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Buzz Aldrin (chyba każdy tutaj wie, kto to jest) - Na wakacjach w moim rodzinnym stanie NJ (Nowy Jork) ze siostrą Maddy - młoda, ma tylko 89 lat. I tak spędzam czas na Twitterze...



NASA - Testy drukarki 3D zakończone, urządzenie gotowe do wystrzelenia na ISS.





Reid Wiseman (NASA, aktualnie na ISS) - nie korzystam często z 800mm (soczewka do aparatów/kamer/lunet etc.), ale Coronado było absolutnie warte wysiłku (worth the effort)





Alexander Gerst (ESA, urodzony w Niemczech, aktualnie na ISS) - Zrobiłem zdjęcie pustemu skafandrowi kosmicznemu, który gra na gitarze powietrznej.





Kerbal Space Program - nowy devnote! Szybkie tłumaczenie:

Felipe jest w tym tygodniu na prywatnych wakacjach, by doładować baterie po kilkunastu dniach pracy do późnych godzin, by doprowadzić grę do stanu eksperymentów przed następną aktualizacjach. Chcemy przedstawić wam cytat z rozmowy, jaką mieliśmy tydzień temu przed wyjazdem: "Ale w skrócie, tak, 0.24 zostanie wydane również w 64-bitowej wersji Windowsa"

Alex - Ciągle implementuję nowe dźwięki do gry. Myślę, że muszę to wyjaśnić dokładniej: testuję zmiany dźwięków kilku części rakietowych (silniki na paliwo ciekłe, dopalacze na paliwo stałe etc.) na nowe. Dodatkowo pracuję z Lalo nad nowym procesem rachunkowości (? new accounting processes)

Mike - To był długi tydzień naprawiania błędów. Kontrola jakości i eksperymenty idą całkiem płynnie. Gotowy build był bardzo stabilny, zaimplementowaliśmy kilka propozycji modderów i sprawiliśmy, że całość jest troszkę ładniejsza.

Daniel - Wreszcie opublikowałem animację, mam nadzieję, że się podobała! Teraz jesteśmy w fazie postprodukcji kolejnej animacji.

Jim - myślę, że pozbyliśmy się krytycznych błędów UI (interfejs użytkownika) gry. Co oznacza głównie, że można być pewnym poprawności czcionek oraz innych dużych ? (tweaks)

Miguel - Praca nad restrukturyzacją KSP-TV i Squadcast. Dzielenie w eksperymentalnym forum i zabawy z budową. Próba przeżycia Letnich Wyprzedaży Steam.

Bob - Pracowałem z Nassault nad kilkoma filmami - jeden powinien pojawić się jutro! On jest bardzo kreatywny, więc jesteśmy szczęśliwi, mogąc mieć go z nami. Szykujemy się również do wydania kolejnej wersji i uważam, że jest tak duża aktualizacja powinna mieć swoją nazwę. Jeden problem... mamy problem z dogadaniem się, jak nazwać. Proszę, wypełnijcie tą ankietę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (która pomoże nam również z aktualizowaną informacją demograficzną naszej społeczności!), by mieć wpływ na nazwę dla kolejnej aktualizacji!

Ted - ostatni tydzień spędziłem nad kończeniem 0.24 w kontroli jakości i poddać go Eksperymentom (Nie mam pojęcia, dlaczego używają tego słowa w devnote wielką literą - ShookTea).

Anthony - 0.24 jest właśnie w fazie eksperymentów. Jest to ostatnia faza testowa przed wydaniem.

Eduardo - praca nad rachunkowością (?) na nowych procesach i procedurach.

Rogelio na zwolnieniu chorobowym.

Hugo - zauważyłem kilka drobnych problemów. Rozpocząłem również proces ulepszania estetyki i zachowania kilkunastu istniejących części wewnątrz gry. Czekam na wydanie 0.24 i nadchodzącą pracę oraz wieści.

520
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 17:30:07 »
Buu, KerbPainta widzę :D


Ale nie marudzić, Wakabayashi. Kolorki znikną, jak plik będzie użyty gdzieś, gdzie nie ma moda.

521
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 17:28:12 »
Ale przy cięższych sytuacjach trudno jest zrozumieć samego siebie. Wiem to z własnego doświadczenia - niedawno przyłapałem się na tym, że się uczę ( :o)

522
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 16:51:27 »
Tró z Wielką Trójcą, ale lepiej poczekać z wyrokiem śmierci - nie wiem, ile lat ma Proize, ale być może właśnie ma jakieś egzaminy?

523
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 18:41:24 »
Z tego, co zrozumiałem, do środy jest czas na zgłoszenia, a w czwartek ogłosi wyniki :)

524
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 14:23:34 »
Chcesz wyłonić dwóch zwycięzców, a były dwa zgłoszenia. No, na razie duży wybór masz.

525
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 10:56:59 »
Ciekawostką jest fakt, że w trakcie rejestracji nie potwierdza się znajomości regulaminu - po prostu wcześniej wyświetla się "dość długi tekst", mówiący o tym, że administracja może wyciągać konsekwencje za zachowywanie się niezgodnie z regulaminem. Żadnego znaczka "przeczytałem i akceptuję regulamin" nie było. BTW... czy naprawdę ktoś poza mną czyta regulaminy w trakcie rejestracji? :D Bo np. mnie po przeczytaniu pewnego regulaminu* ominęły mnie problemy :)


Ja bym dokładniej zanalizował ten fragment:
"jeśli w regulaminie zabronione jest pomagać piratom lub banowanie ich to nie pomagaj albo banuj"
To jest jawne wskazanie na posiadanie pirackiej kopii gry.

Jeszcze dalej:
W regulaminie nie jest zabronione pomagać piratom. Nie jest nawet zabronione pisać tematów czy prosić o pomoc, mówiąc przy tym o sobie jako o piracie (pewnie dlatego ominął mnie ban w temacie "powitania", gdy jeszcze nie miałem kupionej gry). Jeśli chodzi o piractwo, zabronione jest tylko umieszczanie nielegalnych kopii oraz propagowanie piractwa ("jestem piratem, jestem od was lepszy, bo mam to samo, co wy, a nie musiałem płacić").

Regulamin tutaj jest wyjątkowo krótki, naprawdę warto go przeczytać i wiedzieć, co można, a co nie :) - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


* Pamięta ktoś Pobieraczka? :]

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 41