Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41
496
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 17 Lip 2014, 10:11:57 »
No i brawo :D


Mnie zaskoczyło samo to, że chcieli publikować przedwczoraj - byłem w 100% pewny, że premiera będzie w niedzielę.

497
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 22:02:56 »
JackRyan, zwykle gdy tłumaczę (np. gdy robiłem wieści od NASA) moje problemy z tłumaczeniem lub logicznością, ewentualnie słowa, które mało kto zna, tłumaczę w nawiasach i kursywą :D (Whack-a-bug - taka gra Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Nie licząc tego, dzięki niezmierne - miałem okazję przeczytać jedno z niewielu amatorskich (? - nie wiem, czy amatorskich, ale nie chodzi o poziom, tylko o to, czy np. tłumaczysz zawodowo) tłumaczeń, które były wykonane dobrze.

498
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 20:27:05 »
Cieszy mnie niezmiernie to tłumaczenie! Byłem wcześniej w połowie pisania własnego, ale niechcący zamknąłem przeglądarkę  :'(

BTW,

nikt z ekipy nie chciał kolejne nazwy zaczynającej się na „K”.

Ja to przetłumaczyłem na:

nikt z ekipy nie chciał kolejnej K-nazwy

:D

499
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 10:28:57 »
Ja bardziej zwróciłem uwagę na coś innego... będzie trzeci tryb :D


Cały update będzie wprowadzony do trybu Kariery, ale pojawi się tryb "Science", który daje nam tryb kariery w stylu 0.23, z wyłączonymi funduszami, kontraktami i reputacją.


Szach mat, przeciwnicy 0.24 :D

500
Wyzwania / Odp: Xenon w ruch! Rekordy pułapu jonolotów.
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 16:10:34 »
Offtop:
Widzę, że nie tylko mnie nie chce się aktualizować Toolbara :D

501
Obsługa techniczna / Odp: linux i demo
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 15:05:23 »
No toś dał specyfikację... a podobno w instrukcjach oprogramowania w rozdziale dla Windows jest poprawna instrukcja, w rozdziale dla Maców jest "Nimi nikt się nie przejmuje" a w rozdziale dla pingwinów "Oni na pewno poradzą sobie sami".

Wielce szanowny panie, specyfikacja to możliwie jak najpełniejszy opis komputera. Ty podałeś procka i grafikę. A co wymagam(y) od użytkowników Linuxa?
Procka, grafy, RAM, płyta główna, dystrybucja, dysk twardy i inne - im więcej, tym lepiej - a w przypadku Kerbali jeszcze dodatkowo wersje i mody.

Oprócz tego, najważniejsza rzecz: zaprezentuj, co dokładnie robisz, co się dzieje i gdzie jeszcze szukałeś odpowiedzi na to pytanie i co z tego wywnioskowałeś.

502
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 09:29:31 »
To. Nie wiem, jak jest dalej, ale pierwsza technologia, "Start", która jest odkryta na początku, nie zmieniła swojego "składu".

503
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 20:30:52 »
Szczerze mówiąc, bardzo wątpię. Myślę raczej, że będzie to jedynie zmiana miejsc kilku części, zmiana cen, być może łączenie kilku części w nowe technologie, ale raczej nie będzie żadnych dużych zmian - a szkoda, sam bym tak chciał.

504
Inne gry / st4X - Powrót programistów z stPentagon Corp.
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 12:07:02 »
Już zaraz na wstępie lekki offtop: Colony upadło, straciłem cały kod źródłowy. GitHub nie pomógł - miałem dużo problemów z odzyskaniem. Od teraz kod zapisuję na pendrive :)

st4X

Pierwsze pytanie - czym jest "4X"? Jest to skrót często pojawiający się przy strategiach takich, jak serie Civilization, Anno lub (swego czasu moje ulubione gry) Galactic Civilizations i Dragon Throne. Rozwinięcie tego skrótu to:
eXplore (eksploracja) - odkrywanie terenów
eXpand (ekspansja) - powiększanie obszarów znajdujących się pod kontrolą gracza
eXploit (eksploatacja) - zbieranie i wykorzystywanie zasobów na kontrolowanym terytorium i zwiększanie efektywności już używanych
eXterminate (eksterminacja) - atakowanie i eliminowanie rywali

Czym się wzoruję?

W grze Colony niektórzy zauważali (zresztą słusznie) podobieństwo do rasy Morphidów z gry Earth 2160. Tutaj mamy do czynienia z próbą przeniesienia zasad rządzących grą Galactic Civilizations II do świata gry Anno 1602.


Co jest?
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aktualna lista budynków

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Plany na najbliższą przyszłość

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.


Plany na Nie-Tak-Bardzo-Bliską Przyszłość™

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Zdjęcia

Główny ekran gry. Dziwnym trafem generator postawił moją wyspę w lewym górnym rogu mapy.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Kliknąłem na moje miasto. Mam 11 pól zielonych, 3 żółte i jedno czerwone. Zbudujmy farmę!
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

W sumie, stać by mnie było na zakup - mam 50 tysięcy TC, a cena farmy to 100 TC (koniecznie muszę podnieść te ceny)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Zdecydowałem się jednak na budowę. Będzie to trwało przez 8 tur. W międzyczasie kupię warsztat na raty.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Do podstawowej ceny utrzymania kolonii, równej 50 TC, doszła jeszcze cena utrzymania warsztatu - 7 TC na turę. Oprócz tego, prace nad farmą oraz raty za warsztat zwiększają wydatki łącznie o 30 TC, co razem daje 87 TC na turę. Całe szczęście, że 40% podatku zapewnia mi przychód rzędu 115 TC na turę
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Praca nad budową farmy została wreszcie zakończona. Zwróćcie uwagę, że maksymalna ilość mieszkańców wzrosła o 2000.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Pobierz plik z instrukcją tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (przeczytaj tę instrukcję. Choć i tak wiem, że pewnie tego nie zrobisz.)


Niusy
Dodałem ankietę do zbierania opinii publicznej - mam dylemat w sprawie nadania nazwy dla pojedynczej tury, ponieważ powtarzanie co chwilę zwrotów w stylu "każdej tury", "co turę" jest męczące, znacznie łatwiej jest wypowiedzieć np. "codziennie" lub "co tydzień", jest to bardziej "naturalne".


1 Tak, wiem, że pustynia również jest ziemią jałową. Nazwy te są (chyba) tymczasowe.
2 Wprowadzanie tej uważanej za ważną funkcjonalności jest w tym etapie bezsensowne - aktualnie każda większa zmiana kodu (a takie zdarzają się często) jest powiązana z tym, że zapisy gry sprzed zmiany stają się kompletnie bezużyteczne.

505
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 18:44:45 »
Spróbuj włączyć/wyłączyć SAS/RCS w obydwóch statkach, podobno jakieś problemy z tym są.

506
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 08:41:34 »
"Dla tak małego programu chyba nie ma większego sensu zakładać github czy inne repozytoria." - jest sens, zawsze, nawet właśnie dla małych programów. Zdarzało mi się nawet zakładać repozytoria dla rzeczy niebędących w ogóle programami, a zwykłymi folderami z dokumentami - w razie konieczności formatowania komputera, użycia plików na innym komputerze lub odzyskiwania starszych wersji w razie błędów zakładanie repo jest idealne.

I skąd wiesz, że to mały program? Bo ma małe okienko? Bo mało waży? Bo mało robi? Kodu nie widziałeś.



Freeware mamy w tej chwili, ale... podaj definicję utworu? Bo według polskiego prawa autorskiego, utworem są również dzieła wyrażone słowem, symbolami matematycznymi i znakami graficznymi, pod co podlegają nie tylko literatura, ale również programy komputerowe.
Dopóki w danej licencji nie będzie wyraźnie napisane "utwór muzyczny", "utwór filmowy" itd., licencja może dotyczyć wszystkich utworów.

507
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 08:35:13 »
Kochany mój <3

Mam kilka, hmm, uwag?
1. Uwaga do wszystkich, tak na wszelki wypadek: Nigdy nie piszemy "jest błąd", raczej "coś robię źle". Jeśli napiszecie pierwsze i okaże się, że błędu nie ma, a wy coś zrobiliście źle, programista może być wkurzony, a jeśli napiszecie drugie i okaże się, że jest błąd, możecie nawet oberwać przeprosinami :D
2. Uwaga do cię, Maciuś - Licencja - sam zapominam często to robić, ale skoro publikujesz tutaj takie coś, to powinniśmy wiedzieć, czy możemy np. publikować dalej, czy podawać autora, itd.

Dzisiaj, gdy istnieje tyle licencji, głupotą byłoby pisać własną, dlatego też chciałem ci przedstawić kilka propozycji (wybrałem je ze względu na to, że podałeś program za darmo, a to ogranicza liczbę licencji):

CC-BY, CC-BY-SA, CC-BY-NC, CC-BY-ND, CC-BY-SA-NC i CC-BY-NC-ND to najpopularniejsze kombinacje licencji Creative Commons. Oznaczenia:

BY - Wolno kopiować, rozprowadzać, przedstawiać i wykonywać objęty prawem autorskim utwór oraz opracowane na jego podstawie utwory zależne pod warunkiem, że zostanie przywołane nazwisko autora pierwowzoru.

NC - Wolno kopiować, rozprowadzać, przedstawiać i wykonywać objęty prawem autorskim utwór oraz opracowane na jego podstawie utwory zależne jedynie do celów niekomercyjnych.

SA - Wolno rozprowadzać utwory zależne jedynie na licencji identycznej do tej, na jakiej udostępniono utwór oryginalny.

ND - Wolno kopiować, rozprowadzać, przedstawiać i wykonywać utwór jedynie w jego oryginalnej postaci – tworzenie utworów zależnych nie jest dozwolone.


Dalej, z bardziej "wolnych", jest GNU-GPL, dająca 4 podstawowe wolności:
0 - wolność uruchamiania programu w dowolnym celu (spełniona!)
1 - wolność analizowania, jak program działa i dostosowywania go do swoich potrzeb (poprzez plik configs - spełniona!)
2 - wolność rozpowszechniania niezmodyfikowanej kopii programu (czy można upubliczniać twój program dalej?)
3 - wolność udoskonalania programu i publicznego rozpowszechniania własnych ulepszeń, dzięki czemu może z nich skorzystać cała społeczność (innymi słowy, udostępnienie kodu źródłowego i pozwolenie innym ludziom na modyfikacje i publikacje)

Problem z GNU-GPL polega na tzw. licencji wirusowej - program bądź biblioteka GNU-GPL może współpracować z innymi programami/bibliotekami tylko wtedy, gdy również są w GNU-GPL. To ograniczenie znosi licencja GNU-LGPL.


3. Używaszli GitHub/SourceForge/innego serwera VCS opartego na Git? Jeśli tak, nie będziesz miał mi za złe, jeśli poproszę o np. link, bym mógł pooglądać kod? :D

508
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: [0.23.5] Częściowy problem z mechjeb
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 20:52:42 »
Moda instalujesz poprawnie. Masz zainstalowane jakieś inne mody? Na pewno instalujesz wersję moda odpowiednią do wersji gry?


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
czym jest wybielacz w tym przypadku ?

Środkiem do prania białych ubrań.

509
Dyskusje o modyfikacjach / Re: [0.23.5] Częściowy problem z mechjeb
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 17:10:25 »
skarbor - już 3 dzisiaj znaleziony przeze mnie internauta, który obraża się, gdy wytyka mu się błędy.

Jak chcesz zadać jakiekolwiek pytanie, skorzystaj z tego: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (to jest kierowane głównie do programistów, ale zawiera rady pomocne dla wszystkich)

Kadaf, pisałem, że gra nie toleruje zbyt mocnych wybielaczy  :)

510
Dyskusje o modyfikacjach / Re: [0.23.5] Częściowy problem z mechjeb
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 08:09:21 »
OT: Najwyraźniej użyłeś zbyt mocnego wybielacza. (i szukajcie, o co chodzi  ;))

A nie wyświetla się po prawej stronie okna gry taki przycisk "MechJeb"? No i co "wrzucasz" do GameData? Plik .ZIP, czy folder? A jeśli folder, jaka jest jego zawartość?

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 41