Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41
46
Poproś o pomoc / Odp: Jak przeprowadzić
« dnia: Wto, 22 Gru 2015, 09:21:58 »
Nie znalazłeś, bo nawet nie szukałeś. Po wpisaniu w Google "KSP Scanner" pierwsze trzy linki prowadzą na stronę KSP Wiki z opisem użycia skanerów (najwięcej informacji w drugim):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A trzeci link prowadzi do filmu na YouTube, gdzie można obejrzeć, jak to się robi.

47
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Nie, 20 Gru 2015, 13:37:47 »
Taaa... xD


48
A będą pany grać z modem CK2 Plus? Przy drugim podejściu ktoś mi polecił, naprawdę znacznie ulepsza to grę :D

49
A ja polecam moda trajectories. Pisanie o bezużyteczności moda, który robi coś przydatnego to najlepsza droga do ogłupienia newbie. Tym bardziej, że nawet wprowadza trochę realizmu, bo nie uwierzę, że takie np. NASA czy inne Roskosmosy powroty na Ziemię robią "na czuja", bo przecież wystarczy nieco praktyki.

Mod nie podaje bezpiecznej trajektorii, ale może zapobiec obawie przed nadmiernym odbiciem się rakiety od atmosfery. Można ustalić ją w ten sposób, by łagodnie wchodziło w atmosferę i jednocześnie nie wracało z powrotem w przestrzeń kosmiczną.

50
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Sob, 28 Lis 2015, 23:27:37 »
Jak ja.
Gratuluję dobrej decyzji.
Witamy!

51
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 25 Lis 2015, 14:40:27 »
Dzisiaj ja chcę przetłumaczyć dewnołta! Ale nie będę stylizować, jak baal, bo nie umim.

Cześć wszystkim!
To jest tydzień, w którym podjęliśmy wielką decyzję: zaczynamy być wdzięczni naszym zbyt optymistycznym celom. KSP jest owocem naszej miłości (<3 #nohomo ~~S.T.) i chcemy widzieć w tej grze wszystkie możliwości, jakie tylko mogą być. W przypadku aktualizacji 1.1, trzy tygodnie QA i eksperymentów nie mogły ocenić jakości gry, w jaką celujemy: praktycznie wszystkie elementy gry zostały w jakiś sposób zaktualizowane. I planujemy zakończyć pracę pod koniec tygodnia. To była największa przebudowa istniejących części gry, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy, i jaką kiedykolwiek planowaliśmy robić. Praktycznie każdy pojedynczy element interfejsu użytkownika został zmieniony. Wydawanie tej aktualizacji z minimalnym testowaniem zostawi nam mnóstwo nienaprawionych błędów i zrujnuje zadowolenie z gry, dlatego postanowiliśmy przełknąć naszą zbiorową dumę, porzucić wewnętrzny bożonarodzeniowy deadline i przenieść termin aktualizacji 1.1 do 2016. Mamy nadzieję, że rozumiecie naszą decyzję i ją wspieracie.

Przez ostatni tydzień Ted i Joe (Dr Turkey) spędzili na wielu spotkaniach, planując alokację czasu i zasobów przez następne kilka miesięcy. Pragmatyzm jest tu kluczem. Optymizacja wewnętrznej komunikacji jest tu ważna, ponieważ wszystkie małe zmiany nagrodzą nas wielkimi ilościami czasu (WTF, nie rozumiem ~~S.T.). Na jednym ze spotkań dostaliśmy też trochę interesujących ofert partnerskich, ale jest jeszcze za wcześnie, by o tym rozmawiać.

Wracając do deweloperki: monotonne staje się powtarzanie co tydzień, że pracujemy nad interfejsem. Felipe (HarvesteR) zaktualizował system okienek dialogowych, które korzystały ze starego interfejsu, wśród nich okienko załogi wewnątrz pojazdu, panel wyników naukowych i statystyki w menu głównym. Dzisiejszy kamień milowy to wszystkie elementy interfejsu przetransferowane w nowy system. Jest to dobry znak postępu, który witamy z wielkim uśmiechem po sześciu, siedmiu miesiącach prac nad interfejsem.

Więcej postępu od Jima (Romfarer), który przelewał się nad menedżerem faz i pozycją launchera gry na ekranie (rly? bez względu na to, z czego korzystają... pozycja okienka to przecież tylko jedna linijka kodu. ~~S.T.). Mądre korzystanie z powierzchni ekranu w różnych ustawieniach sprawia, że uwalniamy tak potrzebną graczom przestrzeń i usuwamy nieład z ekranu, dzięki czemu możemy wypełnić go innym nieładem. (naprawdę, tak napisali. ~~S.T.).

System anten przekaźnikowych ciągle "work in progress": Bob (Roverdude) zaimplementował kilka mechanizmów, które będą zachęcać do rozwoju silnej sieci przekaźników z buffami ("robust relay networks with buffs", czekam na propozycje lepszego tłumaczenia ~~S.T.). Dobry system przekaźników pozwoli na przykład przekazać więcej nauki z instrumentów badawczych, niż jest to obecnie możliwe, ale będzie wymagać znacznie większej ilości pracy do wykonania przed badaniami. Pomyślcie, jak łazik Curiosity korzysta z satelity Mars Reconnaissance Orbiter do przesyłania sygnałów do domu, lub jak Philae używa do tego Rosetta'y.

Po stronie kontraktów, Brian (Arsonide) napisał nowy system, którego próbował zrobić już od dłuższego czasu: zamiast obecnego zachowania, gdzie gra generuje kontrakty w losowy sposób wraz z postępem gracza, gra będzie teraz dołączała "wagę" do każdego kontraktu i użyje ją do nauczenia się preferencji gracza, sprawiając, że te kontrakty, które gracz preferuje, będą pojawiać się częściej.

Chris (Porkjet) walczył ze zmianami, jakie Unity 5 wprowadziło do shaderów. Zmiany sprawiały, że grafika wyświetlała się znacznie gorzej. Zamiast pisać kod omijający problemy, postanowiliśmy przenieść się na nowy "standardowy" shader Unity 5.

Dave (TriggerAu) kontynuował pracę nad KSPedią i zrobił aż 45 zdjęć. Teraz QA szuka w tym błędów.

Od strony społecznościowej: oficjalne forum przenosi się ze skryptu vBulletin 4 do IPS 4 pod koniec tygodnia, co sprawi, że część danych niestety zostanie utraconych. Kasper (KasperVld) pracował nadgodzinowo przez weekend, by upewnić się, że stare linki będą działały tam, gdzie to możliwe, i kończył migrację bazy danych. Cieszymy się, że przenosimy się na nową platformę, która lepiej odpowiada naszym potrzebom... i która została zrobiona w trakcie tej dekady. Forum będzie zamknięte przez piątek i sobotę, by transfer mógł się wykonać.

Wchodźcie na forum, Twittera, Facebooka i Reddita! (lol, wszędzie tam jestem. ~~S.T.)
Cya

52
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Nie, 22 Lis 2015, 09:28:08 »
A ja mam do państwa pytanie.

Czy w Space Engineers da się jakoś włączyć nowo pobrany mod w już istniejącym zapisie gry?
Pytam, bo gdy ostatnio patrzałem, nie było (chyba) takiej możliwości. Strasznie to irytujące: zbudować coś sporego a później znaleźć ciekawego moda, który pasuje do konstrukcji... ale nie można z niego skorzystać.

53
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 22 Lis 2015, 09:21:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie, bo baal nie czerpie z tego zysku. Czytanie ze zrozumieniem, szach mat!

Ale tam jest "and/or", a nie samo "and" :P


Mnie zastanawia teraz, jak będzie wyglądać to nowe fazowanie.

54
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 19 Lis 2015, 12:35:39 »
baal, złamałeś prawo ;_;
Autor zdjęcia nie pozwolił ci na publikację jego dzieła ;_;

55
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 14 Lis 2015, 18:59:38 »
Fizycy wiedzą: jednostka rzecz święta.
Programiści Google też to wiedzą.

Skoro więc po wpisaniu w wyszukiwarce "polish zloty" otrzymujemy kurs złotego w USD, to jeżeli wpiszemy "polish zloty (PLN)", dokonujemy mnożenia tego kursu.

Co więc otrzymujemy?
Dolary do kwadratu.



A co, jeśli na końcu dodamy jeszcze N? Toż to mnożenie przez 1 niutona! Oczywiste więc, że wynik będzie podany w metro * kilogramodolarach kwadratowych na sekundę kwadrat.


56
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 09 Lis 2015, 21:54:46 »
Ekhem...
Update 1.0.5 już jest.

Ekhem2:

KasperVid powiadomił na forum KSP, że Miguel a.k.a. Maxmaps żegna się ze Squadem po ponad 2 latach współpracy.

57
Gotowe poradniki / Odp: Mun czy minimus
« dnia: Nie, 18 Paź 2015, 08:42:03 »
Pff. Minmus? Błe. Ja Minimusa wolę.

Kiedyś przy graniu w trybie nauki rzadko kiedy lądowałem kilka razy na tym samym obiekcie: cały czas było tylko leć-zrób badania-prześlij: po pierwszym lądowaniu na Munie miałem wystarczającą ilość technologii, by móc lecieć na Dunę bądź Eve, a mimo to leciałem jeszcze na Minmusa, bo był bliżej.

Wraz z powstaniem trybu kariery i doświadczeniem astronautów często łączę kontrakty typu "postaw flagę na M." / "wróć na M." / "zrób badania na M." ze szkoleniem nowych ekip: mają blisko, raczej nic złego się niedoświadczonym nie stanie, a później będę mógł ich wysyłać na dłuższe trasy.

@OffTop
RSS + RemoteTech - na pewno ktoś kiedyś próbował takiego połączenia. Ciekawie się gra? Bo ja, szczerze mówiąc, się na RT nudziłem strasznie. Nie chodzi tu absolutnie o niski poziom trudności, ale o brak chęci do wysyłania pierdyliarda satelit.

58
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Woda na Marsie
« dnia: Wto, 29 Wrz 2015, 09:09:06 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie wiedzieli czy to wynik wody, czy wiatru

Teraz już wiedzą.

59
Dyskusje na dowolne tematy / Woda na Marsie
« dnia: Pon, 28 Wrz 2015, 19:14:25 »
Strumienie słonej wody płyną na Marsie! Naukowcy odkryli na to dowody dzięki analizie danych zebranych przez amerykańską sondę Mars Reconnaissance Orbiter (MRO).

Amerykańska Agencja Kosmiczna po latach badań znalazła rozwiązanie zagadki Marsa. Czerwona Planeta nie jest, jak do tej pory sądziliśmy, wysuszoną pustynią, ale okresowo może się na niej znajdować woda w stanie ciekłym.

Woda na Marsie jest obecna w formie strumieni, które spływają po nasłonecznionych stokach kraterów, pozostawiając po sobie charakterystyczne smugi. Zjawisko to było obserwowane już od dawna, jednak dopiero teraz naukowcy znaleźli niezbite dowody na to, że "smugi" są efektem działania wody.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

60
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 20:44:57 »
Pamiętajcie li, by narzecza wysokopolskiego stosować, pozbawionego wszelakich wpływów mów ze światów germańskich a wzbogaconych własnymi słowyma pokazującymi lepiej piękno mowy naszej. Czemuż mamy przykładem tem "premier" mówić, co jest z mowy żabojadów, gdy nasze własne "rządowłodziec" mamy? Po cóż nam "krajowa rada radiofonii i telewizji", gdy mówić możemy "krajowa rada dalsłyszni i dalwidni"? Islandzki język na tem przykład czysty* jest i na każde obce słowo własne wymyślają, by nie wpaść pod władanie zagranicznych psubrać.

Coś czuję, że tym razem bana dostanę jak nic.


* czysty (łac. "purus") → puryzm

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41