Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41
346
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 20:11:18 »
Sugeruje ona, co piszę już po raz trzeci, dodanie ficzera nie związanego z refaktoryzacją kodu. Napisałem już przykład - ze strategiami i częściami SP+.

Czekam na kolejne teorie spiskowe, wśród których mogłaby się znaleźć np. ilość piratów morskich wpływająca na zanieczyszczenie atmosfery - bo wszak ilość takich piratów od stu lat maleje, jak również od stu lat podnosi się zanieczyszczenie. To sugeruje chyba jednak wpływ piratów na atmosferę, prawda?

Jeśli naprawdę chcecie więcej takich zależności, polecam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Są tam tak samo poważne powiązania, jakie wy tworzycie, np. wykres ilości osób, które utonęły przy skoku do basenu, porównana do ilości filmów, w jakich zagrał Nicolas Cage.

347
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 14:26:03 »
Genialny człowieku! Nie ma to absolutnie żadnego związku z łączeniem dwóch obiektów. Jest to po prostu kolejny ficzer.

To tak, jakbyś ogłosił, że dodane w 0.25 strategie powstały dzięki wprowadzeniu części od Spaceplane+. Są to dwie całkowicie oddzielne od siebie funkcje.

348
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - Forumowa megakampania?
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 20:33:35 »

Murchad mac Donnachad Ua Briain, pierwszy tego imienia, z Bożej łaski król Munsteru, hrabia Thomondu, prawowity władca Ormondu i Desmondu, przyjaciel Walijczyków

Wielce szanowni królowie i książęta!

Z ogromną przyjemnością ogłosiłem zaręczyny mego syna Máél-Duina mac Murchada Ua Briaina, z Ciri, córką holenderskiego księcia Dirka V.

Wyrażam ogromne ubolewanie w stronę firmy Paradox Interactive, twórców gry Crusader Kings II, z powodu opublikowania przez nich nowego DLC, przez które przybyło mnóstwo błędów uniemożliwiających dłuższą grę. W imieniu wszystkich cywilizowanych państw świata żądam jak najszybszego opublikowania łatki, która naprawi błędy i umożliwi satysfakcjonującą grę. Do czasu umożliwienia normalnej gry projekt Forumowa Megakampania zostaje wstrzymany.

Z ogromnym smutkiem i ubolewaniem,
Pozdrawiam
Murchad I Ua Briain
Z Bożej łaski król Munsteru, hrabia Thomondu, prawowity władca Ormondu i Desmondu, przyjaciel Walijczyków

349
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 19:14:58 »
Chyba źle to zrozumiałeś. Nadal wszystko będzie oddzielne, "połączenie" jest sprawą czysto techniczną "w kodzie" i nie będzie możliwe do zauważenia.

350
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 16:26:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U Kapiozana stage świeci na fioletowo. U mnie jak wczytuje pojazd, to przez chwilę jest fioletowa lampka, ale jak już komputer policzy wszystkie elementy, to zapala się na zielono.

Dało mi to do myślenia.

Przede wszystkim, nikt nie zadał podstawowego pytania: Jaki sprzęt ma kolega.

Kapiozan, Przytrzymaj klawisz Windows i wciśnij klawisz R. W okienku, które się wyświetliło, napisz "dxdiag" i wciśnij enter. Jeśli wyświetli ci się okienko z pytaniem o sterowniki podpisane cyfrowo, wciśnij "Tak" lub "Nie", obojętnie. Wyświetli się okno. Spisz stamtąd informacje:
Procesor
Pamięć
Wersja programu DirectX

Być może pamięć RAM jest zapchana i nie może wczytać pojazdu w całości.

Z drugiej strony, znalazłem informacje o momentach, w których pojawia się fioletowa lampa:
1. Gdy załadowałeś pojazd, np. do wystrzelenia go, i fizyka nie została jeszcze w pełni uruchomiona. Kolor zielony powinien pokazać się w ciągu kilku sekund, najpóźniej po minucie.
2. Gdy właśnie przeszedłeś do kolejnej fazy. Zielony powinien wrócić jak w pkt. 1.
3. Gdy wcisnąłeś kombinację Alt+L, która blokuje przechodzenie do kolejnej fazy. Wciśnij jeszcze raz kombinację Alt+L, by odblokować przechodzenie do kolejnej fazy.

351
Dyskusje na dowolne tematy / Rozdział II - Wycieczka na Krym
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 20:09:26 »
Rozdział II – Wycieczka na Krym
Minuta po północy 17 sierpnia 2002 roku, okolice Sewastopola, Republika Autonomiczna Krymu

Trzy „Seahawki” szybko przyleciały od południowego wschodu, ze strony Morza Czarnego, gdzie zatrzymał się lotniskowiec. W jednym z helikopterów siedział Potomac, w kombinezonie maskującym, pomalowany na czarno. Z głośników usłyszał komunikat pilota: 5 minut do celu. Porucznik otworzył plecak ze sprzętem. Na wierzchu leżał multikomunikator – przypominał nieco lunetkę snajperską przymocowaną do słuchawki dousznej. Przyczepił komunikator do głowy, włożył słuchawkę do ucha oraz ustawił mikrofon. W lunetce od strony oka znajdował się ekranik z podglądem planu całego laboratorium, po stronie przeciwnej kamera rejestrowała obraz i przesyłała do Pentagonu.

Wyjął z plecaka także nóż oraz pistolet. W kieszeni bocznej leżał laptop, kilka śrubokrętów i kabli. Włączył komputer i zaczął czytać leżący tam raport.
Cytuj
Tajne laboratoria badawcze 50 kilometrów na północ od Sewastopola są prowadzone przez Romana Romanowicza Knetojina, który według posiadanych przez Departament Obrony USA informacji jest pod stałą kontrolą mafii Kresimowa vel Fosforonowa.
W laboratoriach prowadzone były prace nad tzw. Zombifikacją, czyli pozbawianiem człowieka wszelkich emocji i ludzkich odruchów. Umożliwiałoby to w późniejszych etapach przejęcie całkowitej kontroli nad człowiekiem. Kompleks badawczy od kilku tygodni jest ewakuowany i przenoszony w nieznane miejsce, oznaczane kryptonimem „S”. Ma to związek ze zdradą nieznanego szpiega wewnątrz Departamentu Obrony USA, który wyjawił informacje o planowanej operacji zniszczenia bazy na Krymie.
Baza na Krymie jest prawdopodobnie broniona przez duże oddziały prywatnej armii, w tym członków mafii Kresimowa oraz wynajętych żołnierzy.
Porucznik Alex Potomac otrzymuje następujące cele:
  • Infiltrować kompleks badawczy, unikając wykrycia.
  • Dotrzeć, przesłuchać i zlikwidować Romana Romanowicza Knetojina.
  • Zdobyć informacje o dokładnym położeniu punktu S, do którego przenoszony jest kompleks badawczy.
  • Zniszczyć kompleks badawczy
  • Opcjonalnie: Zdobyć informacje o wszelkich badaniach przeprowadzonych w kompleksie badawczym oraz ich rezultatach.
  • Opcjonalnie: Zlikwidować Antona Markiejowicza Kresimowa vel Michaiła Markiejowicza Fosforonowa, jeśli dojdzie do spotkania.
  • Opcjonalnie: Zdobyć informacje umożliwiające identyfikację ewentualnego szpiega w Departamencie Obrony USA.
Uwagi:
  • W ramach ewakuacji obiektu do punktu S rozstawiono w krytycznych punktach konstrukcyjnych dwa ładunki wybuchowe oznaczone X1 i X2, które mają za zadanie usunąć obiekt po zakończeniu ewakuacji. Poprzez detonację ładunków należy zniszczyć cały obiekt.
  • Zakazuje się kontaktu Potomaca z jakimkolwiek członkiem personelu bazy, poza sytuacjami koniecznymi oraz przesłuchaniem Knetojina.
  • Po otrzymaniu przez centralę informacji o uruchomieniu 5-minutowego procesu detonacji ładunków X1 i X2, Potomac ma natychmiastowo przejść do punktu ewakuacyjnego, gdzie dotrze śmigłowiec ratunkowy.
  • Wszystkie systemy szyfrowania i bezpieczeństwa wewnątrz obiektu posiadają według danych wywiadu identyczne schematy szyfrowania i zabezpieczeń. Do komputera dołączony jest program deszyfrujący, kable do łączenia komputera deszyfrującego z komputerem deszyfrowanym oraz – w razie ukrycia wejścia kabla – zestaw śrubokrętów do usuwania obudów.
  • Misja zostaje utajniona na okres lat 50 z możliwością przedłużenia o kolejne 50 lat po upływie lat 40.
-Minuta do celu – usłyszał z głośników. Postanowił zameldować się w centrali. Wcisnął przycisk przy słuchawkach. Na ekranie w lunecie pokazał się obraz generała Aethora.
-Generale, za minutę będę u celu.
-Dobrze, Alex. Pamiętaj, masz 3 godziny na wykonanie zadania. Jeśli w czasie tych trzech godzin nie otrzymamy informacji o uruchomieniu sekwencji detonacji, uznamy cię za zmarłego i puścimy bombowce. Masz wolną rękę. Zamelduj, gdy wejdziesz do środka. Bez odbioru.

Helikoptery zatrzymały się w powietrzu, na wysokości czterech kilometrów. Potomac sprawdził jeszcze raz, czy wszystko spakował z powrotem do plecaka. Później skoczył.

Otworzył spadochron jak najniżej, jak to było możliwe. Szybko schował go przy leżącej w pobliżu skrzyni. Sprawdził mapę – przed wejściem do wewnątrz musiał przejść przez główny posterunek kontroli, magazyny i lądowisko dla helikopterów. Wszystkie trzy obiekty strzeżone.  Zaczął powoli chodzić między skrzyniami, aż dotarł do skrzyżowania w kształcie litery „T”. Na mapie, aby dotrzeć do magazynów, musiał skręcić w lewo. Podkradł się tam i wyjrzał – brama była zamknięta, a panel sterujący po drugiej stronie płotu, pilnowany przez strażnika. Jeszcze raz sprawdził plan obiektu – aby dotrzeć do panelu sterującego, musiał cofnąć się i skręcić w prawo.

Za każdym razem, gdy podchodził do krawędzi skrzyni, sprawdzał za pomocą minikamery połączonej przez bluetooth z komunikatorem, co jest po drugiej stronie. Zauważył trzech strażników patrolujących teren. Każdego z nich udało się zwabić w ten sam sposób – rzucając kamieniem. Wystarczało podrzucić kamień w taki sposób, by hałas przyciągnął strażnika w okolice Potomaca. Ten zaś mógł zakraść się i szybko uderzyć nożem w szyję żołnierza.

-Kiedyś ruscy lepiej się bronili – myślał porucznik, zakradając się do strażnika pilnującego bramy. – przy każdym hałasie wołali kolegów.

Po szybkiej i cichej likwidacji żołnierza i wciśnięcia przycisku, zauważył, jak po drugiej stronie płotu otwiera się brama. Przyjrzał się przy okazji, co jest dalej: po przejściu przez bramę pokazywały się już drzwi do pomieszczeń magazynowych. Zaczął wracać się do bramy, przeszedł przez nią i dotarł do drzwi. Nie było na nich klamki, zaś obok przymocowany do ściany był panel, do którego można było włożyć kartę magnetyczną. Wyglądało na to, że każdy pracownik kompleksu ma taką kartę, w której zapisane są uprawnienia wstępu do poszczególnych sektorów.

Alex rozejrzał się jeszcze, czy nikogo nie ma, po czym za pomocą śrubokrętów otworzył obudowę czytnika. Zgodnie z raportem, w celu ewentualnych napraw czytnika, umieszczono w środku gniazdo kontrolne, które pasowało dokładnie do jednego z wtyczek z plecaka. Jedną końcówkę podpiął do gniazda, a drugą do komputera, po czym uruchomił program. Zażądał od czytnika otwarcia drzwi na 15 sekund, po czym zwinął szybko cały sprzęt z powrotem do plecaka i wszedł do magazynów. Drzwi zamknęły się za nim automatycznie.


cdn.

352
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 19:13:14 »
Zacytuj mi miejsce, w którym wziąłem uproszczenie Jacka za coś wiążącego, bo osobiście czuję się teraz obrażany.

Zaproponowałem jedynie, żeby zamiast tworzyć od nowa aerodynamikę wprowadzili kompletny FAR i nie wynajdowali koła od nowa. To wy tworzycie teorie spiskowe, jakobym od razu wiedział, że na pewno FAR zostanie wprowadzony (co pewnie nie nastąpi).

353
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 08:36:37 »
W ogóle zauważyłem, że Squad prowadzi jakąś dziwną politykę numerów wersji.

Najprostszym i najpopularniejszym sposobem na numerację jest A.B.C, gdzie:
A oznacza bardzo duże zmiany wersji, wymagające napisania od nowa całego programu
B oznacza dodanie ficzera do istniejącego programu
C oznacza naprawy błędów i mniejsze ficzery.

Przy czym zasada jest taka: jeśli dodajemy np. nowy ficzer, to zwiększamy B o 1, a C liczymy od zera. Podobnie, gdybyśmy robili wszystko od nowa, zwiększamy A o 1, a B i C robimy od nowa.

Śmiesznie więc było już wtedy, gdy postanowili zrobić wersję 0.23.5 zaraz po 0.23 (omijając 0.23.1, 0.23.2 etc). W dodatku nie uznali tego za zwyczajną wersję, ale za "połówkę wersji" (i dlatego dali .5). Żeby było jeszcze śmieszniej, planowali dać 0.23.5 dopiero po 0.24.

A teraz wyskakują z kompletną zmianą i wersją 0.90, tylko dlatego, że byłaby to beta. Jest to kompletnie pozbawione sensu. Co z tego, że beta? Dalej mogłaby mieć wersję 0.26.

Pod tym względem Squad jest po prostu śmieszny, i to w negatywnym znaczeniu tego słowa.


Jeśli zaś chodzi o same "nowości":
Zaskoczony jestem pseudo-FARem, ale według mnie mogliby go zaimplementować w całości, zamiast bawić się w robienie czegoś, co już ktoś zrobił.
Surowce - mimo, że byłbym z takowych chyba zadowolony, ale szczerze boję się, jak to zrobią.
Samo słówko "beta" może zaś oznaczać, że zbliżamy się do pełnej wersji gry, która będzie cechowała się prawdopodobnie tym, że nowości zostaną ograniczone do minimum, a kolejne wersje będą tylko bugfixami.

354
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by KubaAseph]
« dnia: Śro, 15 Paź 2014, 19:58:54 »
Kwestia czysto techniczna: Ciężko jest uznać "części stockowe" jako "Użyte mody". Jest to przecież całkowite przeciwieństwo.

355
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 14:39:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
fajnie byłoby też jakby w grze pojawił się Toolbar mod.

Przecież pojawił się wraz z bodajże 0.24 i zleceniami. Na co kolejny Toolbar?

356
Modyfikacje / Bombs [1.5] [KSP 0.25]
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:17:35 »
Bombs v1.5 [KSP 0.25]
Autor: PatPL
Licencja: CC BY-NC-SA 4.0

Dzieło Polaka: Mamy możliwe do zniszczenia budynki, ale bomby konstruowane ze stocka są brzydkie. Mod "Bombs" dodaje bomby oraz rakiety.



Na obrazku znajdują się wszystkie dodane części, ponumerowane od 1 do 16.
Numerami od 11 do 16 oznaczone są typowe bomby o masie od 50 do 2500 kilogramów. Aby je zamontować, wystarczy jest przyczepić do części "bomb binding" (numer 9). Bomby mają wbudowane decouplery - wystarczy je uruchomić, a bomba zacznie spadać.

Korzystanie z rakiet (numery od 1 do 5) jest bardziej skomplikowane. Umieszczamy na samolocie część "rocket binding" (numer 10), na niej zaś rakietę, korzystając z "angle snap" (klawisz C).

MOJE POMYSŁY:
Najłatwiej przenosić rakiety na skrzydłach samolotów. Bomby można schować w dodanej w wersji 0.25 części transportowej Cargo z Spaceplane+.

ZDJĘCIA:
Bomby gotowe do zrzucenia:


Rakiety gotowe do wystrzelenia:


Wystrzelona rakieta:



Download:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Link do forum KSP: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

357
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 12:41:01 »
Ja osobiście byłbym zachwycony KAS.
Kethane owszem, jest ciekawy, ale pełny sens zyskuje tylko w połączeniu z Extraplanetary Launchpads, dzięki któremu można budować poza Kerbinem kompletne pojazdy (baza startowa na Minmusie byłaby świetnym pomysłem!) - Kethane jest przerabiany na wszelkiego rodzaju paliwo, a mod dodaje wykrywacza rudy (działa jak wykrywacz kethanu), która może zostać wydobyta i przetworzona na metal, metal jest przetwarzany na części rakietowe, a te są używane jako surowiec do produkcji rakiet. Wadą tego moda jest (przynajmniej według mnie) olbrzymi piec, w którym przetapia się rudę na metal. Nigdy nie udało mi się tego nawet wynieść na orbitę, nie mówiąc już o posadzeniu na konstruowanej bazie na Minmusie.
Bez EL całość ogranicza się do dodatkowego tankowania. Uniemożliwiałoby to tworzenie kompletnych kolonii mogących produkować własne pojazdy, ale można by tworzyć stacje benzynowe, które uzupełniały paliwo w zbiornikach.
O Visual Packu raczej nie będę się wypowiadał, bo i tak mi nie zadziała na moim laptopie z procesorem z drewna. Może, gdybym kiedyś kupił nowy sprzęt (a mam takie plany), skorzystałbym z takiego moda. Gdyby postanowili go wprowadzić, to (mam nadzieję) pojawiłaby się opcja wyłączenia - taki rodzaj zabezpieczenia przed -5 FPSami ;D

Poza tymi wymienionymi, jak na razie moje marzenia się spełniają (Enhanced NavBall, SpacePlane+). Może więc pomarzę troszkę więcej: chciałbym widzieć Chatterera (chyba najbardziej pozbawiony sensu mod, ale nie wyobrażam sobie gry bez niego), PreciseNode (chyba każdy przyzna, że byłoby to przydatne) oraz jakiś porządny interfejs umożliwiający tworzenie i używanie plików językowych.

Delikatny OT do JackaRyana: Kiedy podsumowanie września? :]

358
Samoloty / Odp: X3
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 09:34:10 »
Może to być trudne. O ile dobrze pamiętam, ktoś na tym forum wylądował SSTO na Dunie i wrócił.

359
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 20:30:45 »
Ostatnie zdjęcie to bullshit. To "device" do dalekiej komunikacji nie zostało stworzone przez Saurona - to jeden z palantírów wytworzonych przez Fëanora. Za ich pomocą osoba obdarzona silną wolą mogła oglądać dowolne miejsce na świecie (ale nic nie słyszała, więc kolejny błąd w filmie LotR). Nieznana jest liczba palantírów, prawdopodobnie było ich 8. Każdy różnił się rozmiarem i posiadaną mocą, niektóre miały władze nad innymi, każdy był wykorzystywany do nieco innych zadań (w zależności od woli prawowitych posiadaczy). Przykładowo, Elendil z Westernesse, przywódca Númenorejczyków, ustawił swój na Tol Eressëę. W samym Śródziemiu zaś przyniesiono siedem palantírów, z czego trzy zostały przekazane do skarbca Arnoru, trzy służyły w Gondorze, a jeden trafił do rąk Sarumana, który, próbując "podglądać Saurona", został przez niego zaczarowany.

360
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 20:24:24 »
Nie pomyliły ci się zdjęcia przypadkiem? Bo ja widzę tylko nowe skrzydła :)

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41