Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41
286
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 17:29:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ShookTea, co to niby za argumenty, że jak się nie podoba to nie korzystaj. Kompletnie bez sensu. Wyobraź sobie, że Squad zapowiada, że teraz przez kwartał będzie się zajmował tylko i wyłącznie produkcją koszulek i kubków z kerbalami. Pewnie, nie chcesz, to nie kupuj, ale co to za argument w ogóle? Mi cały czas od BARDZO dawna chodzi o lokalizowanie środków w rozmaite punkty rozwoju. Pewnie, kariera okej, niech sobie będzie, osoby pozbawione wyobraźni i nieumiejące samemu sobie wymyślać celów stanowią większość i dla nich kariera jest niezbędna. Ale rozwój kariery zajął twórcom już trzy czwarte ROKU. Roku podczas którego z powodzeniem można było wprowadzić surowce, life supporty, lepszą aerodynamikę i parę innych rzeczy. Tymczasem ludzie którzy mogli to projektować zajęli się jakimiś bzdetami, a czas leci. Pamięta ktoś z was kiedy miały wejść surowce? Ano tak się składa, że półtora roku temu. Pas asteroidów miał wejść kiedy? W kwietniu. Gdzie jest? Nie ma. Mógłbym takich zapowiedzi Squadu przytoczyć jeszcze kilkanaście, a jakbym się wysilił to kilkadziesiąt.

Chciałem wycinać fragmenty, które mnie interesują, ale to bez sensu, więc przytaczam całość.

Ilu ludzi pracuje w Squadzie? Zerknąłem do najnowszego devnote'a. Około 10 osób. Z czego zaledwie trzech zajmuje się samym programowaniem.

Ci trzej goście stworzyli w kilka lat jedną z najbardziej niesamowitych gier, w jakie miałem kiedykolwiek okazję zagrać. W ciągu godziny gry nauczyłem się więcej, niż przez 4 lata nauki fizyki.

Zacząłem od wersji 0.18. Wtedy była ta moja pierwsza godzina, w trakcie której opanowałem fizykę naszego świata lepiej, niż w szkole. Grałem na Sandboxie, bo inaczej się nie dało. Od tamtej pory każdy pojedynczy update daje mi samą radość z nowych rzeczy. Gdy pokazała się kariera (dzisiejszy tryb "nauki"), przerzuciłem się na nią. Później przerzuciłem się na poprawną karierę. Z każdego update'a byłem zadowolony. Wyczekiwałem na nie ze zniecierpliwieniem.


Kadafie kochany. I cała reszta. Chciałbym się z wami podzielić magicznym sposobem cieszenia się z każdej aktualizacji. Jest ona bardzo prosta, choć może być niezrozumiała dla osób, które nie miały styczności z programowaniem i nie wiedzą, jakie to jest cholewnie trudne. Przestańcie oczekiwać od Squad cudów. KSP to cholewna gra indie wyprodukowana przez cholewną firmę niezależną. Nie przyjdzie do ich siedziby taki Gabe Newell czy Bill Gates, by powiedzieć "Felipe, twoja gra nie zadowala graczy, zwalniam cię".



Ty chcesz asteroid, ktoś inny będzie chciał podtrzymywania życia, ktoś inny będzie chciał surowców. OK. Ale z kolei ja chciałem poziomów budynków, ja chciałem systemu doświadczenia. I co? Squad postanowił, że najpierw zajmie się tym. Mieli do tego prawo. A teraz ty piszesz, że to są bzdety. Mam się poczuć obrażony? ;) Ja nie potrzebuję pasa asteroid, dokładnie tak, jak ty nie potrzebujesz systemu doświadczenia. Nazywanie trybu kariery trybem "tylko dla osób, które nie mają kreatywności" jest kompletną bzdurą. TRZEBA wykazać kreatywność i zdrowy rozsądek, by wyprodukować pojazd, który wykona zadanie. Kto ci zabrania robienia w karierze tego, czego chcesz? Nie jesteś zmuszony do wykonywania TYLKO kontraktów. Rób je, zarabiaj pieniądze, wydaj je na zrealizowanie swoich planów. A jeśli nie podoba ci się zabawa pieniędzmi, masz od tego sandbox.

287
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 10:16:38 »
Och, wreszcie ktoś, kto nie marudzi.

Zauważcie wreszcie, że od bardzo dawna nie wprowadzono rzeczy, której nie udałoby się ominąć.
Nie podobają ci się nowe części/katalogi? Nie korzystaj z nich.
Nie podoba ci się rozbudowa KSC? Zacznij z dużą kwotą na początek i rozbuduj od razu.

288
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 17:56:42 »
A ja nadal nie mam szczęścia. Jeszcze nigdy nie zadziałała mi żadna konstrukcja z SPH.

289
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 14:10:25 »
@Drangir
A czy lista ToDo nie jest czasem robiona przez społeczność? Squad mało ma z tą listą wspólnego.

290
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 21:08:32 »
Cytat: SPS
nie mam pojęcia kto to wymyślił, ale zupełnie niepotrzebne według mnie.Mogli to już zostawić po staremu.
Przecież zostawili po staremu. Jeśli tylko nie będziesz ruszał strzałeczki na górze po lewej, nie zauważysz najmniejszej ròżnicy.

Cytat: baalnamib
Tortilla Sanchez Estebes San Diego Testosteroneros
Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso?

Cytat: JackRyanPL
Przepraszam.
Wybaczamy.

291
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 14:45:17 »
Zapomniałeś o dwóch gigantycznych plusach:
1. gizmo
2. katalogi w SPH/VAB

292
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 11 Gru 2014, 21:57:53 »
Rowan Atkinson (Jaś Fasola) śpiewa Odę do Radości po niemiecku. Przez chwilę.


293
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 18:53:43 »
@Bóg na Twitterze:
"«Kim Kardashian: Moja Ciążowa Waga Była Karą od Boga.» Nie, Kim. Jest nią twoja egzystencja."


294
mafia21:
O ile dobrze pamiętam, wystarczy... umieścić kamerę na pojeździe i wcisnąć przycisk "Camera" w kokpicie na ekranie.

295
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 21:21:13 »
Z tego, co zrozumiałem, ma to być częścią gameplay'u, a limit będzie osłabiany (zwiększany? zmniejszany? nigdy nie wiem, jak to napisać) wraz z rozwojem. Tylko czego? VAB? Nauki? W każdym razie będzie miło.

No i całkiem ciekawe wspomnienie o tym, że trzeba koniecznie informować graczy o limicie masy w trakcie gry.
Inaczej uznają to za błąd.
I będą zgłoszenia.

296
Dyskusje na dowolne tematy / Rozwiązanie problemów z Adblockiem
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 20:44:00 »
Najpierw adnotacja niby-prawna, aby nikt nie mógł się przyczepić. (I tak pewnie ktoś to zrobi, ale nie będę odpowiadał)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

1. AdBlock(Plus)
Najczęściej pojawiający się problem jest związany z niewłaściwym oprogramowaniem. Często użytkownicy instalują program "AdBlock Plus", sugerując się tym, że słowo "Plus" wskazuje na ulepszoną wersję zwykłego AdBlocka.
W rzeczywistości programy AdBlock i AdBlock Plus to dwa osobne plug-iny, przygotowane przez różne firmy. Firma, która przygotowała AdBlocka Plus, nawiązuje często umowy z różnymi reklamodawcami. Na podstawie tych umów właściciele AdBlocka Plus otrzymują kwoty pieniężne w zamian za przeciwdziałanie blokowaniu reklam danych reklamodawców. Rezultat tego jest prosty: Użytkownicy z zainstalowanym AdBlockiem Plus nadal widzą reklamy, a twórcy programu dostają za to pewne kwoty.

Rozwiązanie tego jest proste: Jeśli masz program AdBlock Plus, usuń go i zainstaluj zwykłego AdBlocka. Nie jest on gorszy (co mogłaby sugerować nazwa), a wręcz przeciwnie.


2. Wskaż AdBlockowi reklamę
Jeśli masz zainstalowanego poprawnego AdBlocka, możesz łatwo wskazać, której reklamy chcesz się pozbyć. Masz na to aż dwa sposoby.
Obydwa przykłady zostały zrealizowane w przeglądarce Google Chrome. Próba polegała na pozbyciu się napisu "Wykryliśmy, że używasz programu AdBlock Plus(...)".
Kliknij!

Najpierw kliknij na przycisk programu AdBlock i wybierz z otwartego menu opcję "Zablokuj reklamę na tej stronie".


Teraz, przesuwając myszą, zauważysz, że niektóre elementy podświetlają się. Najedź myszą tak, aby podświetlony został fragment, którego chcesz się pozbyć, i kliknij.


Może się okazać, że nie ukryje się całość (np. ramka), a tylko część (np. tekst w ramce). Wtedy za pomocą suwaka można "dostroić" ukrywany element - obowiązuje prosta zasada: im bardziej w prawo przesuniesz suwak, tym więcej ukryjesz. Przesuwaj suwak w prawo tak długo, aż zniknie cała zawartość, którą chcesz ukryć, a zostanie widoczna ta zawartość strony, którą chcesz widzieć.


Teraz możesz wcisnąć "Wygląda dobrze". Więcej tego elementu nie zauważysz!

Zaznacz!

Jeśli nie ufasz swojej myszce (lub masz drgawki ręki), wygodniejszym sposobem będzie zaznaczenie fragmentu, np. tekstu, przytrzymując lewy przycisk myszy. Robisz to tak, jakbyś chciał skopiować tekst.


Następnie klikasz prawym przyciskiem myszy na zaznaczony fragment, wybierz opcję "AdBlock/Zablokuj tę reklamę".


Wyświetla ci się okienko z suwakiem, takim samym, jak w poprzednim przykładzie.


Dalsze czynności wykonujesz dokładnie tak samo, jak w poprzednim przykładzie.


3. ?
4. Profit!


Gotowe! Wszelkie problemy z "krnąbrnymi" reklamami, wyświetlającymi się pomimo zainstalowanego AdBlocka, powinny natychmiastowo zniknąć.


Post Scriptum:
Jeśli ktoś czuje się urażony tym, że przedstawiłem w przykładzie taki, a nie inny fragment, odsyłam do "adnotacji niby-prawnej" na początku posta.

Pozdrawiam!

297
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jakiej muzyki słuchacie?
« dnia: Śro, 26 Lis 2014, 09:57:28 »
ODKOP, bo muzyka to temat wiecznie żywy (a temat wiecznie żywy nie może umrzeć!)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (z filmu "Matrix"!)
//

Tekst pochodzi z Upaniszadów, jednej z wielu świętych ksiąg hinduizmu.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

I tłumaczenie na język polski (moje, zrobione ze znalezionego tłumaczenia angielskiego)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

298
Dyskusje ogólne / Odp: Silniki odrzutowe w rakietach wynoszących
« dnia: Pon, 24 Lis 2014, 21:25:07 »
Ekhem...

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

299
Obsługa techniczna / Odp: KSP Crash
« dnia: Czw, 20 Lis 2014, 07:34:43 »
Eee tam, sam mam 4 GB RAM i z 15 modów, FPSy nie spadają mi poniżej 30 (chyba że patrzę na Kerbin. Zawsze mi musi wtedy zamulać i spadają do 15-20)

300
Zawsze przy wrzucaniu jakiegokolwiek moda do KSP (a spolszczenie jest modem), trzeba zawsze sprawdzać, czy przypadkiem twórca moda nie zapakował GameData do jeszcze innego folderu, tak jak w tym przypadku.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 41