Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41
271
Łaziki / Odp: Odp: Quad Scorpio
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 14:58:45 »
I nakładasz ponad 100-procentową marżę :P

272
Całość cholernie mi się podoba. Jako jeden z niewielu pokazałeś, jak bardzo upływa czas - Milenium 3 startuje 13 lat po jedynce.

Ale. Takie malutkie drobnostki:
1. Jeśli "Milenium" pochodzi od "Tysiąc", to ładniejsze byłoby chyba "Millennium". Twoja wersja też jest poprawna, ale w oczy kole :P
2. Zwykle tłumaczę sobie używanie owiewek bez zainstalowanego FARa jako chęć "realizmu" i ochrony delikatnego sprzętu przez tarciem i oporem powietrza. A później widzę hamowanie w atmosferze Joola :D

273
W karierze Stage Recovery jest jednym z moich modów obowiązkowych, czyt. takich, które powinny zostać wcielone do poprawnej gry.

274
Modyfikacje / Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
« dnia: Pią, 26 Gru 2014, 23:08:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mogło by być coś takiego:

"Congratulations! XXX Kerman was born. He/She will be avaliable for space program in XX.XX.XX

Autor moda chce go "urealnić" - wymagać, by w kapsule znajdowało się 2 kerbali, a nie tylko jeden, oraz dać dłuższy czas oczekiwania. Możemy jednak na to dość poczekać.

Zastanawiam się jedynie, z czego wzięła się nazwa urządzenia: "Klone" zamiast "Clone"
-Zasada zaczynania nazw od K
-Autor jest Polakiem lub tym podobnym piszącym słowo od ang. "clone" literą "k"
-Jest Kanadyjczykiem i chciał nawiązanie do liścia klonu.

275
Modyfikacje / MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
« dnia: Pią, 26 Gru 2014, 20:22:00 »
MoarKerbals
Wersja 1.0 do KSP 0.90
Opis:
Zdarzyło mi się parę razy grać z modami ExtraplanetaryLaunchpads, pozwalającego na konstruowanie statków poza Kerbinem. Łączyłem go z modem Kethane, dzięki czemu mogłem od razu dostarczać mu paliwo. Chciałem założyć bazę na Minmusie - brak atmosfery i znacznie słabsza grawitacja ułatwia start i nie wymaga dużych rakiet nośnych.
Był jednak bardzo duży problem. Musiałem ograniczać się do pojazdów bezzałogowych lub dostarczać załogę z Kerbinu na Minmusa. Pomysł odpadł jeszcze zanim zacząłem się nim zajmować.

Dziś jednak odkryłem genialny mod, MoarKerbals, którym chcę się z wami podzielić. Jest on niezwykle prosty, ale jakże przydatny - element (skopiowany żywcem lądownik Mk2 ze zmienioną nazwą), który potrafi WYTWARZAĆ kerbonautów.

Proste? Tak! A daje ogrom możliwości, nie tylko "bazę wypadową" na Minmusie. Mogę wreszcie zrobić kolonię na Laythe z prawdziwego zdarzenia, nie mówiąc o "statku-matce" - gigantycznym pojeździe konstruowanym na orbicie, który sam poprzez mikro-lądowniki zbiera materiały na samorozbudowę.

Warto wspomnieć, że mod bez przeszkód współpracuje z MKS i TAC Life Support oraz posiada dodatkową konfigurację pasującą do moda Community Tech Tree.
Screen:

Kendos Kerman dołączył do programu kosmicznego!
Instrukcja instalacji:
Instalacja przebiega standardowo. Mod wymaga ModuleManagera, by działał w pełni poprawnie, ale ten nie jest załączony. Jeśli instalowałeś jakieś mody, prawdopodobnie masz już ModuleManagera, ale jeśli go nie ma, pobierz go Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
Download:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

276
Dyskusje ogólne / Odp: Jak się uczyliście grać !
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 15:00:32 »
Dokładnie. Obecnie transferów międzyplanetarnych nie wyobrażam sobie bez kalkulatora i efektu Obertha.

Ciekawostką jest ilość zabieranego paliwa, silników etc. na jedną misję w czasie - krzywa Gaussa:



Z każdym kolejnym lotem zabierałem na początku coraz więcej paliwa, by jak najdalej polecieć. Ostatnio jednak zacząłem oszczędzać i - zwłaszcza w trybie kariery, w którym gram na wysokim poziomie trudności - eksperymentować z rakietami wynoszącymi. Zwłaszcza, że ostatnio uświadomiłem sobie, że mniejsze ładunki do około 3-5 ton można łatwo wynieść na całkiem dużą suborbitę zaledwie jedną rakietą na paliwo stałe S1 SRB-KD25k (to jedna z tych dwóch wysokich, z ciągiem 650 kN):

277
Dyskusje ogólne / Odp: Jak się uczyliście grać !
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 10:12:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Filmy, metoda prób i błędów, przesadzanie z ilością dopalaczy, poznanie taśmy, większe rakiety, latanie jak debil, poznanie asparagusa, stopniowe wznoszenie się na wyżyny, doradzanie innym. To w skrócie moje kolejne stopnie uczenia się o KSP.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dodawałem coraz więcej paliwa, silników i dopalaczy, dopóki rakiety zaczęły dolatywać tam gdzie chciałem.

Ciekawe, że non stop przewija się dodawanie większej ilości dopalaczy i paliwa.
Gdy zaczynałem, nie myślałem za bardzo o czymś takim, jak TWR, i stwierdziłem, że im więcej paliwa, tym dalej doleci. Nie wpadłem na pomysł dodania również silników.

BTW, szybciej opuściłem SOI Kerbinu, niż stworzyłem orbitę. Po prostu leciałem do góry. A gdy zauważyłem, że nagle moja orbita na mapie się kończy, z przerażeniem czekałem, co się wtedy stanie. Nic się nie stało. Zacząłem orbitować wokół Kerbola, a miałem wrażenie, jakbym opuścił cały układ planetarny :P

278
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wspieranie forum bitcoinami
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 15:22:05 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
mogło organizować nawet jakieś bardziej spektakularne konkursy
"bardziej" spektakularne? To w ogóle są tu jakieś konkursy, w których można coś wygrać? Jestem szczerze zaskoczony.

Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że BTC nie mają zbyt wielu "fanów" w Polsce.

279
Dyskusje ogólne / Odp: Jak się uczyliście grać !
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 15:20:06 »
Grałem. Po prostu. Wiedza sama przyszła.

280
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: POLSA 2015
« dnia: Nie, 21 Gru 2014, 10:34:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Może jestem niedoinformowany ale po co im te 30 Milionów złoty jak kompletnie NIC nie zrobili przez ten pierwszy okres działalności? Więc budżet z tego pierwszego okresu na pewno został. (Chyba że sobie przedwcześnie dawali wypłaty)

Jaki pierwszy okres? Jaki budżet z pierwszego okresu?
Budżet jest ustalany na cały nadchodzący rok i jest "nieruszany". POLSA została powołana 26 września, a więc ponad 10 miesięcy po uchwaleniu budżetu na 2014. O ile wiem, kasy wtedy jeszcze nie mieli.

281
Dyskusje na dowolne tematy / POLSA 2015
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 13:56:37 »
Ot tak, w ramach wiadomości, które właśnie znalazłem.

Wczoraj zakończyło się ostatnie w tym roku, 83. posiedzenie Sejmu (17-19 grudnia). Grudzień zwykle skupia się na ustalaniu budżetu na nadchodzący rok. PO i PSL zaproponowało pewną modyfikację do budżetu, z którą (O DZIWO!) zgodził się PiS i SLD. Co wnosi ta modyfikacja?

Polska Agencja Kosmiczna POLSA będzie w 2015 r., swoim pierwszym roku działalności, dysponowała kwotą... 30. MILIONÓW. złotych.

Dla porównania, wysłanie na LEO satelity w standarcie CubeSat (10x10x10 cm, 1.33 kg) kosztuje niecałe 350 tysięcy złotych.

282
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wszystkie gry mam z płyt   :'(

Jeśli pamiętasz ceny płyt, zapraszamy :)
Ewentualnie jeśli gra, którą masz na płycie, jest dostępna na Steamie, możesz wziąć cenę stamtąd.

Cytat: Moskit
Te domyślne ceny na Steamie to jednak są chore i częstokroć uda nam się dostać dany tytuł w o wiele interesującej cenie.
Prawda, można by podawać dwa wyniki, ale ja nie pamiętam, za ile kupiłem kerbale, a osiągnięty wynik poniżej 1 Eg mówi mi, że byłbym gotowy kupić grę nawet bez zniżki :)

283
Zastanawia mnie, jak bardzo opłacalne były zakupy gier. Zrobiłem małe podsumowanie wszystkich moich gier na Steamie, biorąc cenę w Sklepie, mnożąc przez 4 (bo nie chciało mi się szukać dokładnego kursu euro→złoty), następnie podzieliłem przez ilość godzin.. W uproszczeniu:
1 epigra (nowa jednostka ^^) = 1 zł / 1 godzina

Wynik pokazuje, ile złotych zapłaciliśmy za jedną godzinę gry, co oznacza, że im mniej epigier, tym bardziej opłacalny był dla nas zakup gry.

Moja lista wybranych gier wg. ilości epigier:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Proponuję, by jak najwięcej osób przyłączyło się do tej "zabawy" - dowiemy się, jak bardzo dane gry były dla nas opłacalne, czyli jak dużo radości mogliśmy czerpać w porównaniu do wydanej kwoty.
Sugeruję, aby nie dawać cen zniżkowych, tylko pełne - może to przy okazji pokazać, jak dużo kasy chcą wyciągnąć twórcy za ewentualną miernotę.

Dziękuję za pomysł userowi wbielak: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

284
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 20:33:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ale ja uważam że przeliczając USD na godziny zabawy KSP jest jedną z najlepszych inwestycji w gry jakie poczyniłem.

Och, to jest dobry pomysł. Chyba zaraz zrobię temat w dyskusjach offtopowych.

285
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 18:10:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Squad nie jest studiem niezależnym. Sekcja KSP którą znamy, jest częścią większej firmy i zarówno Harvester jak i Maxmaps są tam normalnie zatrudnieni.

Lul Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"The Mexican indie video game company, developers of Kerbal Space Program"


Kadaf, to im nie ufaj. Miej głęboko gdzieś, co ci obiecują. Jak z politykami. Czy wierzysz w obietnice polityków? Bo ja nie. Nie obchodzi mnie, co obiecują, ale czekam na konkrety. Ot, to cała moja magiczna sztuczka, dzięki której cieszę się z każdego update'a - bo mam niespodzianki.

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 41