Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 41
211
Inne gry / Odp: Civilization V wspólna gra
« dnia: Pią, 06 Mar 2015, 18:04:49 »
Ach, kupiłem mikrofon. Specjalnie dla was :D

212
Inne gry / Odp: Civilization V wspólna gra
« dnia: Pią, 06 Mar 2015, 15:39:55 »
Będę mógł w sobotę LUB w niedzielę, jeszcze nie wiem, kiedy dokładnie.

A wpadłem "na chwilkę", bo zapomniałem :D

213
Humor / Print Screen!
« dnia: Pon, 02 Mar 2015, 15:46:59 »
Proponuję gromadzenie w jednym miejscu wszelkich print screenów waszego autorstwa, o ile takowe robicie. Ja staram się gromadzić zdjęcia z dziwnymi zbiegami okoliczności, nieudolnymi próbami ominięcia czegoś etc.

Przykład z naszego forum, z pozdrowieniami dla Billa:



Source: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

214
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Mar 2015, 13:50:37 »
ManiakalnySmiech, przecież sprawdził, że będzie nowe podwozie, i wyraża swoje oczekiwanie. Co próbowałeś udowodnić?

Ja chciałbym zobaczyć, jak będzie dokładnie wyglądał ten Raport Inżynieryjny.

215
Inne gry / Odp: Civilization V wspólna gra
« dnia: Nie, 01 Mar 2015, 09:25:33 »
Dołączyłem w połowie i równie szybko zniknąłem, bo całkiem zapomniałem, że mamy się w sobotę spotkać. Problemy rodzinne et cætera :P

Do następnej gry, o ile mi coś nie wypadnie, dołączę z chęcią na dłużej :)

216
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 20:47:52 »
Mieszkamy tak blisko siebie, a ja tego nie widziałem? Jestem oburzony. To jest piękne, będzie pasowało do makiety szkoły.
(No, teoretycznie nie, ale jeśli rakieta wybuchnie...)

Masz zamiar to gdzieś jeszcze zgłaszać? :D

Ach, BTW. Jakie to ma wymiary? Czy naprawdę Antares było takie małe, że w "słabej" skali 1:400 model jest takiej, a nie innej wielkości?

217
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Program kalkulujący orbity w VBA
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 20:23:22 »
Coś mi w samej elipsie nie odpowiada. Być może to wina tego, że jest przekrzywiona i półoś wielka nie jest równoległa z osią OX (a w tle są proste równoległe), ale mam złudzenie, że to w ogóle nie jest elipsa. Nie potrafię wskazać miejsca dwóch ognisk. Spróbuj zrobić (o ile się da) wykres bez linii równoległych do OX w tle (sama oś OX oraz OY może zostać, bo o ile się orientuję, jest ona jednym z ognisk elipsy).

218
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 14:01:04 »
Devnote.
Najważniejsze IMHO:
  • Ostatniego tygodnia skupili się na owiewkach (!)
  • Gotowa jest "proceduralna generacja mesh" (WTF? "procedural mesh generation"), którą można umieścić w edytorze i ustawić owiewki według własnego uznania
  • Dzięki podziałowi na panele możemy odłączać je indywidualnie lub w grupach, co daje pełną kontrolę nad odłączaniem owiewek
  • Mike był chory jak pies ("as sick as a dog" lol), a w lepszych momentach zajmował się efektami nagrzewania aerodynamicznego
  • Daniel cieszy się, że wszystkim się Walentyna podoba, pracuje nad animacją, ale na razie wszystko wygląda brzydko
  • Jim zajmował się Raportem Inżynieryjnym, który właśnie poszedł do testów QA.
  • Max cieszy się, bo gra ma fajną społeczność. Rozpisał się na cały akapit.
  • Ted tak bardzo zajął się testowaniem Raportu Inżynieryjnego, że aż grypy dostał, biedactwo.
  • Rogelio modelował i teksturował.

219
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Program kalkulujący orbity w VBA
« dnia: Wto, 24 Lut 2015, 10:53:38 »
Niezbyt związane z tematem, ale planowałem kiedyś zrobić appkę do wyliczania asyst grawitacyjnych. Projekt upadł z powodu braku czasu, ale może się za to jeszcze zabiorę. Jeśli tak, wrzucę, bo może się przydać.

PS. Miało się to nazywać "MechMaciuś".

220
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 22 Lut 2015, 18:22:59 »

221
Inne gry / Odp: Civilization V wspólna gra
« dnia: Nie, 22 Lut 2015, 18:18:37 »
Wchodzę w to! Tylko pytania:
1. Prędkość gry?
2. Poziom trudności?
3. Obecność AI/barbarzyńców/państw-miast?

222
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 21 Lut 2015, 09:54:25 »
Wygląda zarąbiście! Oświadczam się :D

223
Poproś o pomoc / Odp: Zbieranie nauki z przyrządów badawczych
« dnia: Pią, 20 Lut 2015, 21:43:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pam pam pam! Gratuluję zdobycia złotej łopaty za bezsensowny odkop. Brawo! Oto twoja nagroda

EJ! A ja? :(

224
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 20 Lut 2015, 19:00:25 »
Czeski język piękny język



Dla nieogarniętych:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

225
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:23:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ore 0.00% - 5.33% oznacza według mnie, że w danym miejscu jest od 0 do 5% surowca.

Może też oznaczać skuteczność wyciągania.

BTW, powrót mnie po tygodniu nieobecności. Witam wszystkich, przyjmuję zakłady: za ile dni dostanę status moderowany? :P

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 41