Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 [2] 3 4 ... 41
16
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 05 Kwi 2016, 15:15:51 »
Ja poświatę widziałem już wcześniej. Za bardzo skupiłeś się na modowaniu i dawno nie latałeś :P

17
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 01 Kwi 2016, 17:48:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
41 70 72 69 6c 20 46 6f 6f 6c
"April Fool" w heksadecymalu.

18
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Mar 2016, 14:44:13 »
Znalazł miliard błędów.
Jak zawsze :D

19
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Mar 2016, 22:48:23 »
Jestem delikatnie wcięty i nie rozumiem żartu, może mi ktoś wyjaśnić?

20
Inne gry / Factorio
« dnia: Pią, 11 Mar 2016, 21:09:04 »
Dlaczego nikt do tej pory nie wspomniał o tej niesamowitej grze?



Próbowałem to jakoś opisać, ale ogromu tej gry nie potrafię wyrazić słowami. Lepiej jest znaleźć jakiś gotowy opis, a jeszcze lepiej samemu zagrać.

Niezależna strategia ekonomiczna, w której zajmujemy się rozbudową i zarządzaniem siecią fabryk na niebezpiecznej obcej planecie. Tytuł został opracowany przez dwóch czeskich programistów, czerpiących wzorce z klasycznych tytułów pokroju SimCity, Civilization i Transport Tycoon. Do naszych obowiązków w grze należy troszczenie się odpowiednie zasoby surowców, niezbędnych do wznoszenia kolejnych budynków, ustawiczny rozwój naszych włości i wprowadzanie nowych technologii, wynajdywanych w specjalnych centrach badawczych. Musimy zadbać również o bezpieczeństwo naszych fabryk, nieustannie atakowanych przez rdzennych mieszkańców planety. Wszystkie elementy łączy dosyć złożony system zależności, gdyż fabryki to nie tylko same budynki, ale także ich wyposażenie, uzbrojenie oraz odpowiedni system transportowy. Oprawa gry jest dość minimalistyczna i wykonana została w prostym, dwuwymiarowym stylu graficznym, który nie odciąga uwagi graczy od samej rozgrywki.
(~~GRYOnline.pl)

21
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 05 Mar 2016, 15:55:59 »
Paaanie, nie trzeba nawet Painta. Google Translate sam tworzy te piękne kwiatki, niczego nie trzeba przerabiać :P



22
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 05 Mar 2016, 11:03:05 »
Właściwie nie wiem, jak to skomentować, więc po prostu to tu zostawię.


23
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 01 Mar 2016, 14:11:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak się dowie Squad to zacznie swój terroryzm.

I na co kuźwa tłumaczyłem ich list otwarty? Na co się męczyłem, skoro najwyraźniej nikt ich nie czyta?


Co do tematu:

<3

24
Dyskusje ogólne / Odp: Jasności planet w KSP
« dnia: Sob, 27 Lut 2016, 19:13:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbale dostrzegają podobnie jak my [...] Mun i Minmus

Wiem, o co chodzi, ale i tak zrobiłem tu XD
Poważnie, jestem zboczony tą grą. Raz widziałem Księżyc na (prawdziwym) nocnym niebie i szukałem drugiego punkcika XD

25
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 24 Lut 2016, 18:41:48 »
Ee tam, ja bym jeszcze wspomniał o paru innych sprawach. Na przykład że chcą przerobić zapisy gier, by składały się z modułów, dzięki czemu wszelkie modyfikacje i aktualizacje nie będą ich psuć. BTW powiedzieli, że brzydko, że jest coś takiego, jak psucie się zapisów, w pełnoprawnej wersji gry. Niech to powiedzą specom od Paradoxu.

KSPedia i PartTools (czymkolwiek to drugie jest) są już gotowe.

Romfarer naprawił kilka bugów, w tym jeden, który mnie wkurzał od zawsze: gdy buduje się w symetrii, np. stawia się 6 boosterów, w stage'ach są one łączone w jeden przycisk. ALE wystarczy odpiąć i przypiąć z powrotem, by pojawiły się dwa przyciski: jeden od tego jednego klikniętego boostera i jeden od 5 pozostałych. Naprawili to podobno. Nathanael optymalizował coś z temperaturami.

26
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajny poradnik ,
ale  foty z imgur wetnie  znowu lepiej wrzucać na hostingi typu flickr
Chyba właśnie na flickru wycina, na imgurze nie znikają przez dłuugie lata. Tak po prawdzie, to jeszcze nie zauważyłem, żeby cokolwiek stamtąd zniknęło.

27
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 17 Lut 2016, 22:29:55 »
Mamy odpowiedź Kaspera w kwestii Kerbal Stuff. W spoilerze tekst angielski. Przetłumaczę zaraz, jeśli będzie mi się chciało.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Powiem tyle, że IMHO goście ze Squadu mają sporo racji. Zostaliście... dobra, inaczej: zostaliśMY w pewien sposób poddani pewnemu psychologicznemu trikowi.

[Post scalony: [time]Śro, 17 Lut 2016, 23:06:00[/time]]
Tłumaczenie. Wszelkie babole poprawiać.

Witajcie!
Dostaliśmy mnóstwo (mnóstwo!) maili, wiadomości i tweetów z pytaniami o to, co stało się z KerbalStuff, jaka jest nasza odpowiedź na obecny tam tekst oraz czy moglibyśmy odratować tą stronę. Ponieważ KerbalStuff był chyba najpopularniejszą - poza oficjalnymi - stroną społeczności gry, uważamy, że ważne jest, byśmy przedstawili nasz punkt widzenia na wydarzenia ostatnich kilku dni.

Aby zrozumieć pozycję, jaką KerbalStuff miał w społeczności, musimy cofnąć się do jego korzeni. Hostowaliśmy kiedyś nasze własne repozytorium modów, SpacePort. To był bardzo prosty system bazujący na Wordpressie i zarządzanie tym było, cóż, niezbyt łatwą sprawą. W 2014 pojawiły się dwie opcje: przebudowa SpacePortu od zera i kontynuowanie inwestowania dużych ilości czasu, albo oddanie repozytorium innej instancji. Zdecydowaliśmy na to drugie i utworzyliśmy umowę partnerską z siecią Curse.

W tym czasie społeczność zaczęła proces tworzenia strony zastępczej dla SpacePort, utrzymywanej przez społeczność ("Wyzwanie Majiir"). Gdy ogłosiliśmy nasze partnerstwo z Curse, steam i Sircmpwn stworzyli KerbalStuff. KerbalStuff urósł do (jednego z) największych repozytoriów modów dla KSP. Posiadało głęboką integrację z CKAN, menedżerem modów używanym przez wielu graczy i modderów. Początkowo strona była hostowana przez Majiira, po kilku miesiącach Sircmpwn przeniósł stronę na swoje własne serwery i od tego czasu Majiir nie udzielał się więcej w tym projekcie.

KerbalStuff ciągle rósł, aż osiągnął punkt, gdzie dotychczasowy hosting już dłużej nie wystarczał. To zdecydowanie pokazuje, jak wielka była popularność tej strony w społeczności KSP. W tym tygodniu strona zniknęła, po czym ostatecznie wróciła z wiadomością, że została zamknięta. Zaskoczyło to chyba wszystkich. Biorąc pod uwagę fakt, że KerbalStuff był niezależną stroną, zamknięcie tego serwisu jest personalną decyzją Sircmpwna i nie mamy w tym udziału. Nie otrzymaliśmy żadnej prośby o pomoc i/lub przejęcie kontroli nad stroną ani przed, ani po wyłączeniu, nie wiemy też nic o tym, aby w ogóle ktokolwiek został o to poproszony.

Wiadomość, którą Sircmpwn umieścił na stronie, wskazuje na brak zainteresowania w kontynuacji prac serwisu jako na powód jego zamknięcia. Tamto tłumaczenie, oprócz naszej apatii, budziło i wciąż budzi pewną niezgodę z niektórymi umieszczonymi tam informacjami. Ponieważ tamte argumenty powodowały wiele... nazwijmy to "pasyjnych"* pytań w naszą stronę, na które czujemy się w obowiązku odpowiedzieć.

Po pierwsze, jesteśmy obwiniani o kontynuowanie wspierania Curse jako oficjalnego repozytorium modów, mimo, że KerbalStuff hostował ich więcej. Powód tego leży w historii kreacji tej strony: jej założeniem od samego początku było bycie nieoficjalną, niezależną alternatywą dla oficjalnego repozytorium modów. Curse zapewniał, i wciąż zapewnia, stabilną platformę do umieszczania modów i innych treści z gry i zwyczajnie nie ma powodów do przerywania naszej współpracy z nimi. Z tych dwóch powodów nigdy nie korzystaliśmy z możliwości wykorzystania KerbalStuff jako "oficjalnego" repozytorium modów. Podobne argumenty mogą zostać użyte przy innych inicjatywach społeczności, takich jak KerbalX, CKAN, czy Subreddit KSP.

Nawiązując do KerbalStuff nie będącego oficjalną stroną, byliśmy oskarżani o to, że nigdy nie wspominaliśmy KerbalStuff publicznie. Mimo, że nie linkowaliśmy do KerbalStuff w launcherze gry, samej grze ani na naszych stronach, często rozmawialiśmy o nich ze społecznością, w postach na forum, w mediach społecznościowych. Nigdy aktywnie nie promowaliśmy strony, ale na pewno jej nie ignorowaliśmy. Wielu ludzi pracujących dla Squad wyrażało swój sentyment do KerbalStuff. Nasi deweloperzy, którzy pracowali nad grą, mieli również czasem umieszczone tam swoje własne mody.

Na koniec, chyba najważniejszy argument: zostaliśmy oskarżeni o grożenie stronie działaniami prawnymi. Chcemy wskazać, że nic takiego się nie działo. W 2014 roku, gdy KerbalStuff dopiero się rozwijało, byliśmy w trakcie procesu rejestracji znaku handlowego na słowo "Kerbal". Częścią tego procesu jest to, by właściciel znaku handlowego badał możliwe naruszenia znaku handlowego. Brak powodzenia mógłby poskutkować kompletną utratą praw do znaku handlowego.** Rozmawialiśmy z ludźmi odpowiedzialnymi za KerbalStuff, by ustalić, jaki charakter będzie miała ich strona, a część scenariuszy zawierała możliwą zmianę nazwy KerbalStuff. Ponieważ jednak okazało się, że serwis ten ma mieć charakter niekomercyjnej społeczności, szybko okazało się, że wobec KerbalStuff nie zostaną wytoczone żadne czynności prawne; nigdy nie podejmowaliśmy czynności prawnych wobec KerbalStuff ani jakiejkolwiek innej strony społeczności używającej słowa "Kerbal" w nazwie. Cieszymy się, że Sircmpwn szybko usunął tą część tekstu ze strony Kerbalstuff, ale i tak otrzymaliśmy na ten temat dużo pytań.

To chyba moment na zakończenie tego posta, ale nie moglibyśmy tego zrobić bez podziękowania Sircmpwn za jego pracę, która niewątpliwie przysłużyła się społeczności. Utrzymywanie serwisu takiego, jak KerbalStuff, kosztuje zarówno czas, jak i pieniądze, i niewielu ludzi byłoby gotowych zrobić czegoś takiego. Dziękujemy.

Obecnie społeczność KSP pracuje nad alternatywną stroną (nazwa robocza: SpaceDock) bazującą na frameworku KerbalStuff udostępnionym na licencji Open Source. Mamy nadzieję, że ta nowa strona wypełni pustkę dla wielu ludzi. W czasie, gdy to piszemy, wygląda na to, że Sircmpwn nie pozwoli nowej grupie na użycie nazwy KerbalStuff, domeny kerbalstuff.com ani bazy danych użytkowników i modów. Oznacza to, że ta strona będzie musiała zaczynać od zera, ale jeśli będzie im potrzebna pomoc, jesteśmy gotowi poszukać dróg, poprzez które będziemy w stanie ich wesprzeć. W międzyczasie modderzy mogą dzielić się swoimi modami przez dowolnie wybrany przez nich sposób; oczywiście rekomendujemy do tego Curse, przynajmniej jako prowizoryczny środek zastępczy.

Ponownie dziękujemy Sircmpwnowi i Majiirowi za prowadzenie tej świetnej strony, jeszcze większe podziękowania dla niesamowitej społeczności modderów, i najlepsze życzenia dla drużyny, która podjęła się próby odbudowy KerbalStuff.

PRZYPISY MOJE:
* "pasyjnymi" - nie w znaczeniu "ktoś się czymś pasjonuje", tylko w znaczeniu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
** porównując: to tak, jakbyście postanowili zarejestrować kolor niebieski jako znak handlowy waszej firmy. Nie jesteście w stanie wyśledzić wszystkich nielegalnych użyć tego znaku handlowego, więc urząd odpowiedzialny za rejestrację znaków handlowych może wam tej rejestracji nie udzielić, a wręcz na pewno wam jej nie udzieli.

28
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 16 Lut 2016, 12:39:22 »
No wiesz, komunizm jest utopią, gdyby udało się go zrealizować w 100%, to Ziemia byłaby istnym rajem... na Ziemi xD
Ale się nikomu nigdy nie udało i nie da się tego zrobić :C

29
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 15 Lut 2016, 18:54:49 »
W kwestii tych statystyk...

Nie bez powodu podali, że Squad sprzedał milion kopii gry. Kilka linijek wcześniej wspomniał o 993 550 unikalnych użytkownikach KerbalStuff.

A odkryłem to, bo próba zaktualizowania jakiegokolwiek moda na CKANie kończyła się błędem 404.

BTW, nie kosztowało go to $180, tylko $100/miesiąc. Musiałby płacić $180, gdyby zainwestował w lepszy hosting, co powoli się zbliżało z powodu zbyt dużego ruchu na stronie.

EDIT: Curse jako pomysł nie jest wcale taki zły: celują w bycie jakąś bazą modów dla wielu różnych gier. Z realizacją znacznie gorzej.

30
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 10 Lut 2016, 19:38:21 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
we pushed the antenna and telemetry system back meaning it won’t be a part of update 1.1

Klasycznie.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 41