Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25
76
Samoloty / Odp: XS-03 Prom SSTO >>>FULL STOCK<<<
« dnia: Czw, 20 Mar 2014, 19:40:31 »
Bardzo zgrabny projekt, jeden z ładniejszych SSTO jakie widziałem w kerbalach, nie tylko tu na forum. Well done! ^^

77
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Nie, 16 Mar 2014, 17:03:16 »
Pograłem sobie wczoraj z fullje trochę. Całkiem przyjemny ten survival. Graliśmy na 10x szybkości, ale i tak zbudowanie statku trwa wieki. I mówię tu o małym stateczku do wydobycia, nie o jakimś kolosie, statku matce. Jestem strasznie ciekawy jak to wpłynie na walkę, bo na chwilę obecną zbudowanie myśliwca to taki wysiłek, że nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się pchać do walki, gdzie może go stracic po jednym, celnym strzale przeciwnika. Chociaż znerfili rakiety, co jest dobre, bo wcześniej kilkoma strzałami można było przeciąć asteroidę. No i pojawił sie ciężki pancerz, który jest drogi, ale praktycznie nie do ruszenia. Dawno nie grałem w SE, ale developerzy ewidentnie nie śpią. Ilość zmian na plus jakie spotkałem po miesiącu czy dwóch nie grania, po prostu oszałamia. W chwili obecnej da się już całkiem przyjemnie pograć. Jeśli ktoś czekał na moment aż zostaną wyeliminowane bugi psujące grę z pierwszych buildów, to ten moment już nastąpił, nic tylko kupować. Polecam! ^^'

78
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 15:21:29 »
Sweet :D

79
Inne gry / Odp: Spin Tires
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 14:44:10 »
Zagrałem w to kiedyś. Nawet mam do dzis na kompie. Pojeździłem kilka minut i mi się znudziło. Technologia ciekawa, ale gra średnio, chociaż możliwe, że to po prostu nie dla mnie i tu leży pies pogrzebany.

80
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Pon, 10 Mar 2014, 21:19:23 »
Mam pytanie, kto wpadł na taki genialny pomysł żeby pliki powrzucać na speedy share? Przecież to każe pobrać instalator, który jeśli sie nie jest uważnym dodaje tonę syfu do kompa (sic!).

Jeśli ktoś tego nie poodznacza to będzie miał toolbara, jakąś gównianą stronę ustawioną na startową i do tego każde wyszukiwywanie w google bedzie przekierowywane przez jakieś podejrzane gówno. Dalej jest nie lepiej bo jeśli sie na następnej stronie zgodzimy na wszystko to pobierze nam i zainstaluje dodatkowo jakiś badziewny program, którego nikt z pewnością nie potrzebuje.
Nie mówiąc oczywiście, że żeby dostać wymagane pliki to musimy zainstalować jakiś yebany downloader o_O
Seriously, zmieńcie to!

81
Inne / Odp: AB-140 "Pionier"
« dnia: Pon, 03 Mar 2014, 01:39:57 »
Świetny patent z wlotami powietrza jako tarcza hydrofobowa. Nie znałem tej mechaniki. Tak właściwie to Twoja maszyna na wodzie zachowuje się jak wodolot. Zatem niebędę sie rozwodzić nad tym jak bardzo zawiódł mnie przód w tym pojeździe :P i życzę tyko jak najwięcej takich pomysłów na podobne i niepodobne innowacje.

82
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

ORP-Husarz


   


Capsule Co odpowiedziało na potrzeby swego największego klienta raz jeszcze. Tym razem budując krążowni... statek badawczy ORP-Husarz.

Masa pojazdu: 211,51t
Liczba części: 500
Orbita: 666km
Zasilanie: RTG & solar panels
Monopropelant: 465 jednostek
Paliwo rakietowe: 8460 jednostek
Utleniacz: 10340 jednostek
Silniki: 14 x silniki atomowe
Załoga: 12 kerbali
Doków: 4 duże
Kapsuły ratunkowe: 6
Tryb zdalnego sterowania: tak
Wersja: prototyp



Okręt został zaprojektowany by dbać o kieszeń użytkownika. Według filozofii, że 14 silników nuklearnych to najekonomiczniejsza opcja, na wygodne przemieszczanie przeszło 211t statku. Do tego statek na wyposażeniu ma silnik hamujący, zamontowany z przodu aerospike. Dzięki czemu w ekstremalnych sytuacjach nie trzeba się obracać całym pojazdem, a wystarczy wcisnać 2, na panelu pilota.


   


Pojazd główny w zamyśle nie używa też RCSów, żeby nie trzeba dowozić morza monopropelantu co chwila. Zamiast tego korzysta z systemu żyroskopów, zasilanych energią elektryczną. A ta dzięki zastosowaniu RTG i paneli słonecznych jest odnawialna, zatem statek jest prawie autonomiczny.


   


Krążownik ma na wyposażeniu cztery kapsuły ewakuacyjne i dwa myśliw... pojazdy ratunkowe RAT. Zaś RATy są wyposażone dodatkowo w 4 torpedy do niszczenia kosmicznych śmieci i w ogóle wszystkiego, co by mogło zagrozić Husarzowi. Zresztą sam krążownik też ma swoje systemy obronne...


   


Całość została zbudowana w pierwszym dniu po ogłoszeniu przetargu. Niestety, prokrastynacja sprawiła, że cała masa planowanych usprawnień nie została wcielona do tego projektu, a zgłoszenie jest wrzucane na ostatnią chwilę :/ Niestety sprawiła też, że nie zbudowano nośnej, a skorzystano z magii Hyper Edita, ale dokładnie tak jak było dozwolone. Statek poleciał więc na swoją 666km orbitę z początkowej 99km.


   


Cóż, to by było na tyle. Jeśli spodobał Ci się mój projekt, może warto by oddać na niego głos? Thanks & See Ya! 8)


Jeszcze link do Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ z resztą screenów.

83
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Śro, 26 Lut 2014, 16:00:01 »
Mam dwie propozycje, ciekawe czy obie równie atrakcyjne? ;)


Pierwsze co mi przychodzi na myśl to rozszerzenie operacji na Minmusa. To by praktycznie rozpoczęło zabawę od początku. Stacja na powierzchni, systemy komunikacyjne, baza na orbicie, łaziki, promy i wszelkie potrzebne pierdoły. W końcu PMB to Polska Baza Księżycowa, a że jest i drugi księżyc... Koncept by na tym tylko zyskał wdg. mnie.


Druga opcja to dodanie kethanu i wydobycia do paczki modów. To by otworzyło masę możliwości dla Muna. Pierwszy przetarg na jak najdokładniejsze skany księżyca, znaczy satelity mapujące i monitorujące złoża. Drugi na moduł dowodzenia dla kolejnej bazy, tym razem centrum wydobycia. Kolejne na wszelkie potrzebne budynki bazy. Następne na pojazdy wydobywcze, rafinerie, wahadłowce itd. Ciekawą opcją byłaby też rafineria jako moduł w Overlordzie. Słowem, możliwości jest masa, tylko brać i działać ^^'

84
@up
Było startować Kadafie, miałbyś spore szanse myślę, a tak możesz wysyłać jedynie pocztówki ;p


Pozostaje mi zatem cieszyć się zwycięsstwem. Wznoszę zatem toast herbatą! To mały krok dla PMB, ale wielki dla Capsule Co ;)

85
Samoloty / Re: [0.22] Spiker II V-TOL I + misja na laythe
« dnia: Wto, 25 Lut 2014, 20:36:38 »
Niezły, na moje o wiele zgrabniejszy od prekursora, ale o gustach się nie dyskutuje ;) Jedyne co ja bym zrobił inaczej, to montaż silników do startu pionowego. Przymocowałbym je do krzywizny kadłuba jedak, a SAS bym dał w to miejsce za kabiną i przed silnikiem na tyle. Głównie dla estetyki, ale też dlatego, że delikatnie zmniejszasz wtedy ciąg silników pionowych i samolot z moich obserwacji jest stabilniejszy z silnikami lekko skierowanymi w bok.
Tak czy inaczej cieszy mnie bardzo, że coraz więcej ludzi bawi się w VTOLe, tak trzymać! ^^'

86
Właśnie skończyłem to testować i wynik zaskoczył nawet mnie. Szczerze wątpiłem czy Destiny podoła z tym co ma na pokładzie zdeorbitować. Jednak nie byłbym sobą, gdybym najpierw tego nie sprawdził...

Tyle paliwa miała Destiny w momencie dokowania. Nie dodałem, ani nie odjąłem, ani jednostki. Stan na stacji pozostał nie zmieniony.



Zatem odpalamy tryb ekonomiczny...



...i paliwa starcza nam mniej więcej na tyle.



Ale, ale! Ta dziecina ma jeszcze morze RCSów na pokładzie! Zatem kładę telefon na klawiszu H i idę zrobić i wszamać obiad. Jakieś pół godziny i dwie orbity później... Voilà!


Jak widać dobrnąłem do atmosfery i mam jeszcze jakieś 20% monopropelantu. Zatem powrót jest wykonalny całkowicie na zasobach Destiny. Chociaż wydajniejszy dolot znacznie ułatwiłby zmagania w drodze do domu. Muszę kiedys przetestowac tryb ekonomiczny przy manipulacji orbitą. Nie mniej to jest mój obiecany dowód. Statek jest w pełni sprawny, uff ^^'


P.S.
Przy okazji wyszło, że Destiny bez problemu wytrzymuje czterokrotną akceleracje fizyczną, czego chyba jeszcze nie dokonał żaden z moich wcześniejszych promów, o podobnych gabarytach o_O


87
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...)
Cytuj
Czego na dniach spróbuję dowieść, a w razie czego, zupełnie za darmo, wystrzelę Claw z misją dotankowania

Ekhem, Claw nie wygrał przetargu na pojazd tankujący

Dopiero zauważyłem, toć to żart był o_O
Ale zapominając o tym na chwilę, pojazd który wygrał raczej nie przewozi paliwa w adekwatynych ilościach, do zatankowania pojazdu wielkości Destiny. Wola ludu. Co z tego, że Claw nie wygrał przetargu? To znaczy jedynie, że nie byłby finansowany z budżetu PMB. Lot za darmo, pokrywany ze środków korporacji, nie musi nawet dokować do stacji, wystarczy że zadokuje do samego promu ;P Ale to wszystko tylko gdybanie, bo zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.

88
Jako że wygrałem jednym głosem, co normalnie oznacza dogrywkę i po rozmowie z Proize na chacie, razem uznaliśmy, że możnaby ogłosić remis i przyjac oba projekty. Wygrałem tylko przez missclick Proize, który zagłosował przypadkiem na mnie. Inaczej głosy rozłożyłyby sie dokładnie odwrotnie. Zresztą w przetargach specjalnych to nie byłaby wcale nowość. Więc proponuję przyjęcie obu pojazdów.

89
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Destiny


   

   


Capsule Co po raz kolejny, startuje w szranki do PMB! Tym razem przetarg tak nieoczekiwany, że gdy został po raz pierwszy zaproponowany... to został wyśmiany. No bo niby gdzie tu miejsce w Munarskim przedsięwzięciu na SSTO!? A jednak, stało sie!
Z uwagi na branżę, w której nasi, najlepsi projektanci, czują się jak rekiny na bankiecie oraz długoletnie tradycje firmy, nie mogło zabraknąć naszej propozycji. Tak oto powstała - Destiny


Masa pojazdu: 140,64t
Liczba części: 550 (za ekskluzywnym pozwoleniem, thx bro ^^')
Zasilanie: RTG
Monopropelant: 1793 jednostek
Paliwo rakietowe: 6780 jednostek
Utleniacz: 6160 jednostek
Silniki: 15 x RAPIER
Załoga: 20 kerbali, w tym pilot
Tryb zdalnego sterowania: tak
Wersja: prototyp



Prace nad pojazdem, zaczęły się mniej więcej w momencie, gdy pojawiły się pierwsze pogłoski, co będzię tematem obecnego przetargu. Jednak bardziej były kontynuacją prac nad napędami typu RAPIER. Destiny to po prostu starszy brat Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




Zaczęto ambitnie, pojazd miał przewozić osiem pomarańczowych, największych zbiorników paliwa. Już po pierwszej próbie obcięto tę ilość 2x, po kolejnej znowu 2x i tak juz zostało. Jednak nie zrezygnowano ze wszystkich początkowych założeń... W efekcie wehikuł może zabrać 20 kerbali i 2,25 pomarańczowego zbiornika na lot. Z tym, że z reguły, dla lepszego rozłożenia masy, usuwa się część utleniacza. Co zresztą ma sens o tyle, że przez pierwszą fazę lotu nie jest nikomu potrzebny i zwyczajnie zostałby tylko na dnie baku, bez sensu.


   


Chwilę po starcie pilot ustawia optymalny kąt natarcia i rozpoczyna wznoszenie. Przez poczatkową fazę lotu Destiny należy ustawić tak aby przyspieszenie nigdy nie spadało poniżej 0,1m/s^2. Z czasem, w miarę jak paliwa ubywa i pojazd staje sie lżejszy, ten kąt również można powiększyć, by jeszcze szybciej wspiąć się do wyższych partii atmosfery.


   


Gdy docieramy na upragniony pułap 13km, Destiny ustawia się, prawie że poziomo. 20 stopni kąta natarcia, pozwala na leniwe nabieranie pułapu (ok 10m/s) i coraz szybsze nabieranie prędkości (przyspieszenie rośnie do ok 1m/s^2). Pojazd rozpoczyna drugą fazę lotu, rozpęd.


   


Statek ze wszystkich stron zaczyna ogarniać plazma, a poszycie topić, więc pilot już wie, że maszyna sprawuje się jak należy, a on za chwlę bedzie musiał przejść do kolejnej fazy - nabierania pułapu. W momencie gdy silniki wyłączą tryb atmosferyczny, należy ostro zadrzeć dziób do góry, trzeb się jak najszybciej znaleźć wyżej, ponad atmosferą.


   

   


Docieramy na orbitę, pozostaje tylko wytyczyc kurs na stację. Mamy niewiele paliwa i złą inklinację, ale udaje się zaplanować w miarę sensowny manewr.


   


Jeszcze tylko szczęśliwe dokowanie... Uff, dobrze że te podwozie daje światło bo inaczej pilot niczego by nie widział.


   


Wehikuł ma szereg grup funkcyjnych, chociaż nie są jakoś kluczowe do jego działania, jednak zawsze zwiększają odrobinę komfort użytkowania, no i zaspokajają tę podświadomą, wewnętrzną potrzebę do przeprowadzenia listy kontrolnej na pasie startowym.

1 włącza i wyłącza silniki
2 przełącza tryb pracy atmosferyczny/próżnia
9 odpowiada za drabinki





DISCLAIMER:

Na koniec małe sprostowanie. Tak, przekroczyłem limit części, przyznaje sie bez bicia. Tak po prawdzie to wyżebrałem jego zwiększenie od kierownika. Jednak uważam, że przy 500 częściach komputerowi 50 w tą czy tamtą nie robi różnicy, ale to nie dlatego zdecydowałem się na taki ktok. Otóż jak wspominam wyzej pracowałem nad tym od skończenia Gila, forumowi bywalcy wiedzą kiedy to było. Jeśli ktos zauważył moją absencję ostatnio na chacie to wynikała właśnie z tego, że czas na kerbale spędzałem w kerbalach, dokonując cudów! Tak, cudów bo sprawiłem, że cegła lata jak szybowiec. Szkoda mi było porzucić taki projekt tylko dlatego, że nie mogłem zejść poniżej limitu, a próbowałem do bólu. Zbudowałem tyle wersji prototypowych, że aż musiałem policzyć ile ich było i wychodzi, że ta Destiny, którą prezentuję, to 13 z serii. Zbudowanie i przetestowanie każdej... Sami sobie pomyslcie ile to czasu.
Poważnie się zastanawiałem czy aby nie wywalić z trochę taśmy i upchnąć jakoś w ten sposób konieczne wloty (których zresztą nie jest wcale tak dużo bo wyszło w rozmowach na czacie, że wypada ok ~4 na silnik), ale osłabiłoby to konstrukcję i prawdopodobnie nie dałoby się nią wylądować. Pewnie nikt by tego nie sprawdził, ale wolałem poprosić i grać uczciwie.
Jeszcze jedna sprawa, do której muszę się przyznać. Doleciałem co prawda do stacji, ale na oparach. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że ten lot był lotem testowym, maszyny po modyfikacjach. Na 100% Destiny jest w stanie wrócić na powierzchnię jeśli pożyczy ciut ze stacji i prawie z równą pewnością upieram się, że jest w stanie dolecieć tak, aby nie musiała się do tego posuwać. Czego na dniach spróbuję dowieść, a w razie czego, zupełnie za darmo, wystrzelę Claw z misją dotankowania ;)


Cóż, to by było na tyle. Jeśli spodobał Ci się mój projekt, może warto by oddać na niego głos? Thanks & See Ya! 8)


Jeszcze link do Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ z resztą screenów.

90
Niesamowity eksperyment socjologiczny jest właśnie prowadzony na Twitchu, gdzie kilkadziesiąt tysięcy ludzi na raz, próbuje grać w jedną grę! W co grają? W Pokemon Red, zdaje się. Jak? Otóż na chacie można pisać komendy typu: start, select, a, b, right, left, up & down; które korespondują z konsolowymi przyciskami, jakich normalnie używałby gracz, a IRCowy bot tłumaczy je na kod gry. Haczyk tkwi w tym, że każdy moze napisać kompletnie co innego, a wszystkie komendy są traktowane z taką sama wagą i wykonywane natychmiast. Nietrudno się domyślić jaki chaos, ta anarchia wywołuje w ruchach i wszelkich akcjach, podejmowanych przez naszego protagonistę. Stąd wyszła potrzeba wprowadzenia dodatkowego trybu gry, demokracji, gdzie bot zlicza, która opcja zdobyła najwięcej głosów i te właśnie akcję podejmuje. Także obecnie gra funkcjonuje w tych dwóch trybach i losy świata Pokemon balansują pomiędzy anarchią i demokracją (można je wpisywać jak wcześniejsze komendy). Jednak trolli jest taka masa, że podczas mej wizyty w tym piekle, anarchia trzymała się cały czas mocno. Mimo tego udało się zrobić całkiem spory progres. Jak wbiłem na Twicha, to akurat trwało rozbijanie się o ściany siedziby zespołu R. Mam trzecią w nocy i ludzie śpią w domu, ale i tak śmiechłem hardo gdy zobaczyłem ten nieprzerwany ciąg sprzecznych, spontanicznych poleceń, pisanych przez taki tłum. Wyglada to mega dla każdego, kto choć raz grał w pokemony i wie czym to się je :D

Tu macie link do właściwego
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
gdzie sami możecie zagrać naraz z przeszło 90 000 ludzi... naraz. Have fun and good luck, you will need it ;)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25