Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 23 24 [25]
361
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 22:26:02 »
Akurat ze skręcaniem to on nie ma problemu ;P Prędzej można go nazwać nadsterownym. Ale wystarczy użyć Caps Locka i lata jak po sznurku. Oczywiście możliwości zmiany kierunku w poziomie przy użyciu tylko A i D są ograniczone, jako że nie ma żadnego statecznika pionowego. Co jest całkiem pomocne gdy podchodzimy do lądowania na pasie lotniska. Ale obrócenie się o 90 stopni w okół swojej osi i skorzystanie z W i S jest bardziej pro i tak też należy tym latać ;) Polecam pobranie i przetestowanie osobiście. Serio, czasem odpalałem grę tylko po to, żeby tym polatać. Dlatego podzieliłem się tym właśnie projektem.

362
Dyskusje ogólne / Odp: Flaga?
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 21:52:57 »
Schulze13 Twój projekt jest genialny w swojej prostocie! Obie wersje są świetne :D
Taka ciekawostka ode mnie. Wiecie, że logo Coca Coli kosztowało okrągłe 0$? xD Koleś który odkupił recepturę i wszelkie prawa do produkcji od wynalazcy użył do sklecenia reklamy czcionki przemysłowej, która w tamtych czasach była w powszechnym użyciu w USA i każdy mógł ją wykorzystać. Z czasem przywarła do marki na stałe. Swoją drogą ciekaw jestem czy ta czcionka do dziś jest w domenie publicznej...  ???

363
Poproś o pomoc / Odp: Space Centre
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 21:34:07 »
To najprawdopodobniej przez to, że masz delikatnie przepustnicę podniesioną. Nie można zmienić pojazdu, ani wyjść do menu podczas przyspieszania. Czasami grawitacja może też powodować podobne warunki i gra myśli, że trwa przyspieszanie, ale to nie trwa z reguły długo. Spróbuj opuścić przepustnicę bardziej (przytrzymując przez moment ctrl) albo po prostu skorzystaj z klawisza X, domyślnie ścina moc silników pojazdu do 0.

364
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 21:17:04 »
Nope. W sumie to ja się nawet cieszę z tego, że samolot nie zachowuje się już jak perpetuum mobile. Zabawa bugami jest fajna, ale tylko przez chwilę, na dłuższa metę psuje fun z gry. Jednak jakby co save'a udostępniłem, każdy może spróbować odtworzyć tę możliwość jeśli chce, tym bardziej skoro już wie o tych preferencjach, ja swoje wylatałem ;)

365
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 20:27:26 »
Dzięki  8)
Samolot był z początku zaprojektowany jako bugolot i w poprzedniej wersji gry ten patent działał. Maszyna mogła wyłączyć silnik i osiągni wcale dużo nie spadały xD




Niestety teraz już nie ma tak pięknie. Samolot ma SAS, ale po jego włączeniu nic specjalnego się nie dzieje. Tylko nie jestem do końca pewien czy to dlatego, że faktycznie to poprawiono czy raczej dlatego, że lepiej wyważyłem samolot  ???

366
Propozycje & Uwagi / Odp: Brak opcji edytowania postu na forum
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 20:10:53 »
Same here! Jeszcze przedwczoraj bym sobie dał rękę uciąć, że była taka opcja. Dziś już nie jestem tak tego pewien ;P

367
Samoloty / Trylobite
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 19:56:23 »
Sins Corp. odtajniło ostatnio jeden z projektów, zbudowanych na zlecenie Kerbalskich Narodów Zjednoczonych. Mowa tu o Trylobite Technology i samolocie o kryptonimie roboczym X-32. Gdy tylko to zrobili wybuchła wrzawa medialna, bowiem nietypowy wygląd pojazdu sugeruje zastosowanie osiągnięć jakiejś obcej technologii. Sins Corp. stanowczo zdementowała wszelkie takie pogłoski w stosownym oświadczeniu, co tylko bardziej utwierdziło zwolenników teorii spiskowych w ich przekonaniach ;)

Do rzeczy, przedstawiam Wam Trylobite:





Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pojazd ma fenomenalne właściwości lotne. Nie posiada żadnej sztywnej powierzchni nośnej, o ile nie liczyć korpusu samolotu, rzecz jasna. Stąd też robocza nazwa (X-32), wzięta od liczby wszystkich lotek jakie ma to cacko. Obecnie jako że zakończono fazę rozwojową, pojazd otrzymał oficjalna nazwę Trylobite. W chwili obecnej nie ma jednoznacznego zastosowania dla tego typu jednostki. Niektórzy sugerują możliwość udostępnienia planów jakiejś cywilnej firmie, w celu produkcji masowej, cywilnego samolotu akrobacyjnego. Jednak główni przeciwnicy takiego rozwiązania, zwracają uwagę na zbyt łatwą możliwość uzbrojenia samolotu i zrobienie z tego cudu aerodynamiki, śmiercionośnego myśliwca I klasy. Mogłoby to zachwiać pokojem planety, dlatego raczej pomysł nigdy nie zostanie wcielony w życie. ;)

Maszyna porusza się ze średnią prędkością 150 m/s, w locie poziomym. Przy czym w każdym momencie lotu potrafi bez problemu wykonać zwrot o 180 stopni.



Gdy tylko wehikuł przekroczy 50m/s odrywa się gładko od pasa startowego. (Jebedaiah zarzeka się, że zrobił to samo przy 30m/s, ale nie ma fotek, więc nikt mu nie wierzy)



Sins Corp. dba o bezpieczeństwo swoich pilotów testowych dlatego jak w każdej swojej konstrukcji wyposażył maszynę w system ewakuacyjny, odpalany jednym przyciskiem.



Jednak zazwyczaj obywa się bez tego, gdyż wylądowanie tym cackiem to nic trudnego. Pojazd wybacza błędy największych nawet żółtodziobów i żeby go rozbić trzeba naprawdę się postarać. Latanie nim to czysta przyjemność.

Jeśli ktoś ma na to ochotę to Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Have fun! ^^'

368
Samoloty / Odp: Eagle Mk3 VETOL
« dnia: Sob, 02 Mar 2013, 16:38:48 »
Czy bez zbędnych to bym do końca nie powiedział. Te silniki musiałem do czegoś zaczepić, więc wykorzystałem baterie, które wcześniej podczepiłem pod hardpointy, bo to była najbardziej płaska część jaka była dostępna. Dodałem później moduł bezzałogowy więc nabrało to trochę sensu, ale na początku było tylko po to żeby jakoś przyczepić silniki, Wersje Mk1 i Mk2 różniły się właśnie tym drobnym szczegółem, że było to gorzej rozwiązane.




Co więcej to rozwiązanie jak na razie sprawdziło się tylko w tym modelu. Gdy ukończyłem wersję Mk3, myślałem przez moment, że skoro mam technologie, to uda mi się usprawnić wszystkie poprzednie VETOL-e, ale jak się szybko okazało niekoniecznie... Czeka mnie z tym jeszcze trochę zabawy ;)

369
Wyzwania / Odp: AC -1000
« dnia: Czw, 28 Lut 2013, 17:08:36 »
Sins Corp. postanowiło podjąć się wyzwania, odtworzenia modelu AC-1000. Po kilku próbach udało się osiągnąć zadowalające rezultaty, bowiem już wersja Mk2 okazała się na tyle stabilna by ją przestawić światu.






Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pojazd ma trzy grupy funkcyjne:
1 - włącza/wyłącza silniki do wznoszenia, jak i odpowiednie wloty powietrza
2 - włącza/wyłącza silniki do lotu poziomego, jak i odpowiednie wloty powietrza
3 - włącza/wyłącza wszystkie wloty powietrza
Ten zestaw sprawdził się w moich wcześniejszych VTOL-ach, w tym wehikule tez dał radę. Dzięki temu nie potrzeba żadnych modów. Maszyna jest w całości zbudowana ze stock'owych części.
Jeśli się zaczyna start od spacji to można zapomnieć o 3 opcji i jedynie odpowiednio manipulować 1 i 2.

Jeżeli dostosuje się odpowiednio poziom ciągu to jednostka płynnie startuje. Jeśli się przesadzi to maszyna robi efektownego backflipa po czym ląduje na "twarzy".

Jednostka ma sporo mocy, lata się przez to dość agresywnie, ale 4 silniki turboodrzutowe to wciąż za mało, żeby powstrzymać opadanie. Prawdopodobnie wystarczyłoby dodać trochę więcej powierzchni nośnej, ale popsułoby to wygląd. Jednak da się tym latać, wystarczy od czasu do czasu na moment wcisnąć 1 i maszyna podrywa się w górę. Jest sporo powierzchni sterowej, więc delikatne operowanie W i S sprawia, że proces odbywa się bezboleśnie.

Jeśli kogoś to interesuje to Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ*.

* Sins Corp. nie odpowiada za żadne urazy czy śmierć w wyniku użytkowania tego pojazdu. To model eksperymentalny, latasz na własną odpowiedzialność. ;)

370
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Śro, 27 Lut 2013, 14:56:18 »
Moskit mam pytanie, bo jednej rzeczy nie czaję. Jakim cudem ostatnia metoda jest najefektywniejsza, skoro decopulery nie przenoszą paliwa? Jeśli mamy normalnego asparagusa to w efekcie kończymy z taką samą ilością paliwa w rdzeniu, obojętnie czy silnik był włączony od początku czy nie. Czy chodzi po prostu o całościowe ujęcie paliwa i to, że 7 silników zeżre go więcej i szybciej niż 6? To jedyne wytłumaczenie jakie mi przychodzi na myśl, bo jak wynika z filmu sposób definitywnie działa. Staram się tylko dociec dlaczego? o_O

371
Samoloty / Odp: Manta Hilary x2
« dnia: Śro, 27 Lut 2013, 00:11:27 »
Genialny samolot! Dobra robota ;D

372
Samoloty / Odp: Eagle Mk3 VETOL
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 19:39:56 »
Tak, startuje pionowo, gładko i pewnie :D
Raz niewiele brakowało, ale jeszcze nie udało mi się zrobić stabilnej orbity żadnym :/

373
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Ulubione filmy [TOP 10]
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 18:57:49 »
Pianista seriously? o_O Film nienajgorszy, ale żeby od razu top ten? Nudny na moje ;P
Lubię Tarantino bardzo więc cieszy mnie Pulp Fiction. Dorzuciłbym Bękarty Wojny do listy.
A tak poza to może Zielona Mila, Lot nad kukułczym gniazdem, Mechaniczna pomarańcza (chociaż tutaj to bardziej podobała mi się książka, zresztą w następnym także), Lśnienie, Matrix, Hobbit, Piąty Element.
Z ostatnich nowinek to może Atlas Chmur, jest dużo hejtu na ten film. Może to dlatego że bracia Wachowcy nie są już dalej braćmi? xD Kto wie? Mi film się podobał. Pewnie jakbym pomyślał jeszcze z 5 minut to znalazłbym drugie tyle, ale chyba starczy 8)


Co do najgorszych to Iron Sky był przecież od razu jako żart przestawiany. Na moje wcale nie taki zły, dopiero zakończenie wydało mi się przesadzone za bardzo :/

374
Samoloty / Eagle Mk3 VTOL
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 17:30:35 »
Siema,
to mój pierwszy post więc chciałbym z tego miejsca przywitać wszystkich stałych bywalców. Kerbale dają mi mnóstwo radości, chociaż rzadko wystrzeliwuję jakąkolwiek rakietę, na razie ;) Głównie buduję samoloty. Po wielu niepowetowanych stratach, wśród tych małych, zielonych bohaterów i poszerzeniu linii brzegowej przy centrum kosmicznym, wrakami samolotów, w końcu udało mi się osiągnąć jakieś rezultaty.


Przedstawiam Wam swojego VTOL-a:





Galeria! -> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Startuje praktycznie z miejsca, ląduje też przyzwoicie. Potrzebuje do tego niewiele przestrzeni. Jego przeznaczeniem jest bezzałogowe dolecenie do kerbala, który wylądował gdzieś na kontynencie, z dala od bazy i musiałby przebyć setki kilometrów na piechotę by wrócić do domu ;) Dzięki temu, że po wylądowaniu jest w stanie wystartować z miejsca, jest do tego idealny.

Maszyna jest tak zbudowana, że przejście do lotu poziomego dzieje się praktycznie samo. Wystarczy delikatnie wspomagać się W i S, żeby wszystko odbyło się gładko. Trzeba jednak pamiętać by w odpowiednim momencie wyłączyć silniki do startu. Bo w miarę jak się rozgrzewają ich pełen ciąg jest za silny  Spędziłem masę czasu latając tym wehikułem, żeby znaleźć idealny poziom ciągu, żeby samolot utrzymywał się w miejscu i jest to dość trudne, ale wykonywalne. Jednak żeby nie tracić kontroli warto zostawić ciąg horyzontalny.
VETOL ma też tę przewagę, że gdy straci się panowanie, np po zbyt ostrym skręcie wystarczy włączyć na chwilę silniki wertykalne i samolot stabilizuje się znacznie szybciej.


Jego właściwości są ciekawe, chociaż normalnie start wygląda tak:

- Przepustnica na maksa
- Spacja
- Gdy już leci się w miarę horyzontalnie wciskamy 1, żeby wyłączyć silniki wertykalne i przejść do klasycznego lotu :D





To jest też wersja zaawansowana tej procedury...

Żeby kontrolować samolot dodałem mu kilka grup funkcyjnych:
1 - włącza/wyłącza silniki do startu pionowego, dodatkowo robi to samo z odpowiednimi wlotami powietrza (co jest ważne bo one powodują drag, czyli potrafią ściągać samolot z kursu)
2 - włącza/wyłącza silniki do lotu poziomego i tak samo odpowiednie wloty powietrza
3- włącza/wyłącza wszystkie(!) wloty powietrza (dodałem tę opcję bo domyślnie wloty są otwarte, co nie koresponduje za sprytnie z dwoma pierwszymi opcjami ;)

Jeśli chcesz wystartować naprawdę bystro należy zrobić tak:
- przepustnica na maksa
- zamiast spacji odpalić 1 i 2
- poczekać aż silniki się wyłączą (wloty się zamknęły, to przez to)
- teraz wystarczy wcisnąć 3 i rozkoszować się startem niczym rakietą =)




- gdy już w miarę poziomo lecimy dajemy 1, żeby wyłączyć silniki i wloty do startu pionowego i lecimy

Ten motyw jest ciekawy o tyle, że zauważyłem kiedyś wyłączanie się silników w czasie lotu i nie wiedziałem, co się dzieje. Po krótkich poszukiwaniach doszedłem do tego, że to przez zbyt mało powietrza zasysanego przez samolot. I chociaż nie planowałem użycia tej właściwości kerbalowej fizyki, to ucieszyłem się jak dziecko, kiedy znalazłem praktyczne zastosowanie. Samolot wręcz wystrzeliwuje w górę! Normalnie jednak potrzebuje kawałka pasa startowego, niewielkiego ale jednak.

Samolot ma system awaryjny, jak sytuacja jest nie do wyciągnięcia wystarczy spamować spację, a kerbal przeżyje 8)


Jeśli ktoś jest tym zainteresowany to tu ma Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Enjoy! (Link zaktualizowany do wersji Mk4)

CHALLENGE!
Wyląduj pionowo, w miejscu. Da się.. ale trzeba wyrobić skilla. Lataj bezpiecznie! =)

Strony: 1 ... 23 24 [25]