Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25
346
Łaziki / Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« dnia: Śro, 17 Kwi 2013, 15:23:18 »
Szczerze? Nie wiem. Nie liczyłem, a nie mam teraz mechjeba zainstalowanego, także nie zważę :/

Zbudowałem za to wersję Mk2, poprawiłem w niej pancerz bo mnie tył wkurzał w Mk1, był krzywo zrobiony. Dzięki zmianom minimalny zasieg zwiększył sie z 1,5km na 4km! Dodatkowo pojazd dostał rakietnicę z 16 małymi rakietami (z moda już tym razem), do obrony perymetru wokół wyrzutni. Teraz nic już nie zbliży się bezkarnie! 8)








347
Łaziki / Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 22:05:05 »
Da się sterować, wystarczy szybko przełączyć się na rakietę. Dostałty w tym celu po baterii i płaskiej sondzie, oraz lotniczym SASie, no i mają lotki rzecz jasna. Ale jeśli zostawi sie je samym sobie, to lądują w glebie ok 1,5km od wyrzutni.

Edyta:
Postanowiłem sprawdzić ten maksymalny zasięg i wyszło 13,5km.





348
Łaziki / Odp: Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 19:34:14 »
Pancerz poszedł gładko, podwozie, a konkretniej jego rama, sprawiły najwięcej problemów. Potrafiły się złożyć w najmniej oczekiwanym momencie. Troche potrwało zanim to dopracowałem ;)

349
Łaziki / Kruszyna Mk1 - Mobilna Wyrzutnia Rakiet Balistycznych
« dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 19:23:50 »
Sins Corp. zyskało ostatnio kontrakt na budowę mobilnej wyrzutni rakiet. Możliwość pojawiłą sie w idealnym momecie dla firmy, bowiem już jakiś czas temu w Sins Corp. zaczęto prace nad ciężkim podwoziem, które świetnie nadawało się do takiego zadania.





Początkowo miała być to mobilna baza księżycowa i w sumie nadal sie do tego nadaje, jednak wojskowe przeznczaenie uznano za mniej "kłopotliwe" w realizacji, dlatego dostało priorytet.

Z początku planowano przenoszenie jednej, dużej rakiety. Ale z braku wystarczajaco silnych materiałów, szybko zmieniono plany i zdecydowano o przenoszeniu dwóch mniejszych. Tak powstała Kruszyna Mk1:






Pojazd ma napęd elektryczny, dodatkowo został wyposażony w nuklearne generatory prądu, dzięki czemu jego zasięg jest nieograniczony. Jest w stanie zregenerować akumulatory, nawet w biegu, wystarczy zdjać noge z gazu i toczyć się na luzie. Nie jest może najszybszy, bo nie jest w stanie rozpędzic sie powyżęj kilkunastu m/s, ale nadrabia to siłą ognia. Zaś gdy wystrzeli już swoje maleństwa, po wszystkim może zwyczajnie odjechać, jak gdyby nigdy nic.





Załoga składa sie tylko z dwóch kerbali. Kierowcy i technika:




Przepisy BHP wymagaja by podczas całych manewrów nosili ubranie ochronne, paliwo rakiet jest toksyczne. Jednak są sowicie opłacani, więc sie nie skarżą. Jakby mi płacili 3 tabliczki czekolady na godzinę tez mógłbym to robić ;)



Z początku myślano o rakietach na paliwo ciekłe, ale okazały sie zbyt skomplikowane i problematyczne. Przez moment wydawało się, że cały projekt zakończy sie fiaskiem. Bez działających pocisków, wyrzutnia była bezużyteczna.



Na szczęście testowano też inne rozwiązania.




Ostatecznie zdecydowano o użyciu paliwa stałego.




Projekt nie ujrzałby światła dziennego gdyby nie jedna niestandardowa część (z moda Dammned Robotics, zdaje się), zawiasów, które pozwalają rozstawić platformę do salwy. Cała reszta to części stockowe.
Teraz jeszcze tylko wykombinować głowice nuklearne i doomsday coraz bliżej ];->

350
Statki kosmiczne / Odp: Feniks Mk3 SSTO
« dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 08:55:00 »
Proszę państwa, wiadomość z ostatniej chwili! Dzisiejszego ranka, o 8:30 Zulu, Feniks Mk3 SSTO ustanowił stabilną orbitę wokół Kerbinu!



Może nie najpiekniejszą, bo amplituda wyniosła jakieś 30km, ale własną ^^'
A oto bohater, który dokonał tego wyczynu:






Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mk3 to bardzo odchudzona wersja swoich poprzedników (tylko 264 części). Wszystko co było zbędne wyleciało, aby maszya mogła zabrać jak najwięcej cennego paliwa, a i tak starczyło go na styk. Do deorbitacji zostały jedynie RCSy. Ale to głównie dlatego, że po drodze na orbitę było kilka nieprzewidzianych manewrów i nieco paliwa się zmarnowało...

Od dziś na orbicie mozna znaleźć sie w niecałe 11 minut i to tylko za pomocą tego kosmicznego samolotu! Świat po raz kolejny, stał się nieco mniejszy 8)

351
Inne / Odp: Więcej SCIENCE w ROCKET SCIENCE
« dnia: Wto, 16 Kwi 2013, 00:08:52 »
Puchacz - idealny przykład jak cudzą pomyłkę przekuć we własny sukces ;)

A tak poważniej to wow i jeszcze raz, nawiet większe WOW! Kawał porządnie zrobionej roboty. Poza tym świetnie udokumentowany event. Lubię jak jest na co popatrzeć. Duuuuużo zdjęć, to podstawa. Jest też co poczytać... Cały system nazewnictwa to jednak trochę za dużo, jak dla mnie. Nie zrobiłbym tego sobie xD Propsy za to, że Ci się chciało. Tylko nie zapomnij, żeby ktoś Ci potem streścił o czym była lekcja :P

352
Statki kosmiczne / Odp: Feniks SSTO
« dnia: Pon, 15 Kwi 2013, 20:13:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Projekt świetny, bardzo podoba mi się ten model z mikro panelami ale, że aż 310 części to ja piernicze :P

No mi też bardzo sie podobała. Wspólnie z Kadafem na to wpadliśmy. Jednak 310 części to ma ten model. Wersja Mk2, z mikro panleami miała 475 i to było dopiero w połowie drogi do celu. Duże panele są rozmieszczone od spodu i od wierzchu, więc generują dość prądu prawie pod każdym kątem, wystarczy ich połowa i napęd jonowy nie jest w stanie wyczerpać bateri. Także ta sekcja 165 mikro paneli zastępowała tylko górną sekcję tych rozkładanych. Żeby konstrukcja była kompletna trzeba by dodać jeszcze drugie 165 mikro paneli, a to dałoby 640 części (sic!). Chciałem jednak sprawdzić jak to zadziała i test wyszedł bardzo niepomyślnie, więc dokończenie roboty sobie odpuściłem.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Bardzo mi się podoba twój projekt, co do"ulepszeń" próbowałeś dodać w skrzydłach dopalacze?

p.s.
Czy tylko ja widzę na 2-gim screenie"normandie"?

Jeszcze nie eksperymentowałem z chemicznymi silnikami, ale to dlatego, że na początku bardzo chciałem się bez nich obyć. Planowałem osiagąć orbitę jedynie na odrzutowych silnikach, wiem ze to wykonywalne. Jonówki miały być jedynie po to, żeby popchnąć maszynę dalej... Jednak obecnie testuje już odchudzoną wersję Mk3 gdzie pozbyłem się napędu jonowego i instalacji z ogniw i zastanawiam się właśnie jak najzgrabniej przypiąć do tego rakiety. ;)

A co do doszukania się podobieństwa z Normandią, to jest to jeden z lepszych komplementów jaki mi się ostatnio przydarzył, dzięki ^^'

353
Statki kosmiczne / Feniks SSTO
« dnia: Nie, 14 Kwi 2013, 18:59:52 »
Sins Corp. po sukcesach jakie odniósł ich VTOL Eagle, zaczęła testować wojskową wersję Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ jak jeszcze żadnej poprzedniej maszyny.



Szybko okazało się, że ten model ma potencjał do osiągania olbrzymich prędkości.



W niezwykle krótkim okresie po odkryciu tych właściwości powstał prototyp na bazie poprzedniej maszyny, nazywany roboczo Feniksem. Pozbyto się zespołu silników do startu pionowego i w to miejsce wyposażono pojazd w rewolucyjny napęd przepływowy (40 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Circular Intake 8)).



Testy nowej jednostki napędowej szybko pokazały, że czas przenieść badania na wyższy poziom. Tak oto powstał główny bohater tej historii Feniks Mk1 SSTO (Single Stage to Orbit)






Wechikuł został zaprojektowany do osiągnięcia orbity w jednym kawałku i wyposażony we wszystko co mu do tego mogłoby być potrzebne:

- moduł bez załogowy
- SAS
- RCS
- 3 silniki Turbo Jet Engine
- 8 silników jonowych PB-ION oraz
- 14 paneli słonecznych Gigantor XL, które rozkłada powyżej pułapu 26km, co umożliwia odpalenie napędu jonowego ze 100% wydajnością.



Po drodze, za sprawą dwóch inżynierów, którzy po nocach siedzieli nad projektem ;) powstała nawet wersja wyposażona w 165 mikro paneli słonecznych OX-STAT, zamiast tych rozkładanych. Instalacja miała umożliwić korzystanie z napędu jonowego nawet w niższych partiach atmosfery i być przy okazji prawie 3x lżejsza, ale koncept okazał sie chybiony (chciało mi to zabić kompa pokazem slajdów).



Domyślnie pojazd ląduje jak szybowiec, ale jest też wyposażony w zestaw "na wszelki wypadek", złożony z odłączanego kokpitu i dwóch spadochronów Mk2-R.




Maszyna posiada kilka grup funkcyjnych:

1. włącza/wyłącza wszystkie 3 silniki odrzutowe
2. włącza/wyłącza wszystkie 8 silników jonowych
3. rozkłada/składa wszystkie panele słoneczne
4. włącza/wyłącza środkowy silnik - To bardzo ważna funkcja. Podczas ślizgania się na granicy atmosfery bardzo często dochodzi do zgaszenia silnika. Jeszcze w fazie prototypu okazało się, że dwa silniki w tandemie się nie sprawdzają. Zawsze któryś wyłączy się pierwszy i pojazd wpada wtedy w niekontrolowany młynek. Dlatego w decydującej fazie lot jest podtrzymywany na jednym silniku, który można odpalać wielokrotnie, właśnie dzięki tej opcji.
5. odpowiada za drabinki


Na papierze wszystko wygląda świetnie, pomyślano o wszystkim. Jednak jak na razie pojazd sprawdził się, w najlepszym układzie, w lotach suborbitalnych. Za pierwszym razem paliwa starczyło na drugą stronę kerbinu, za Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, na okrążenie prawie całego. Przy czym Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ do ustanowienia stabilnej orbity. Jeszcze się nie poddałem, ale możliwe, że to mój brak skilla wszystko rujnuje. I tu wkraczacie Wy dzielni piloci. Na końcu tego posta udostępniam Feniksa Mk1 SSTO do testów. Chętnie zobaczę śmiałka, któremu uda się ustanowić stabilną orbitę tym maleństwem. Jeśli wpadniecie na pomysł jak zmodyfikować maszyę, żeby poprawic jej osiagi, nie krępujcie się, wszelkie poprawki mile widzane ^^'

Na koniec pełna Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ustanowienia orbity.

I rzecz jasna download:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (310 części)

354
Samoloty / Odp: Eagle Mk4 VTOL
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 21:17:41 »
Uzbroiłem dziś swój samolot w system Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i kilka rakiet 8) Nie warto do tego zakładać nowego wątku więc wersję Mk4 przedstawiam tutaj.
Poza uzbrojeniem maszyny poprawiłem też nieco awionikę, wygląda gorzej ale steruje się lepiej.
Wyważenie wszystkiego poszło łatwiej niż myślałem, ale wymagało poświęcenia kilku dzielnych pliotów :(



Ogólnie ta maszyna śmierci przenosi teraz:
2 pociski typu JAWRD Wasp
10 pocisków typu Lazor Missile
oraz 2 bomby typu Lazor Bomb
Wszystkie pochodzą z moda: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Świetny patent na czyszczenie śmieci wokól pasa startowego, wystarczy namierzyć debrie i odpalić rakiety, ubaw jak cholera :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Edyta:
Postanowiłem sobie, z nudów, zobaczyć ile wyciagnie ta maszynka po zrzuceniu bomb i efekt tego testu przeszedł moje najśmielsze oczekiwania ;D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Screen zaktualizowany. Po kliknięciu w obrazek przejdziesz do galeri dokumentującej bicie rekordu!

Teraz z takim rekordem zastanawiam się czy go nie przemianować na Feniks :o


Edyta druga:



Ta, zdecydowanie Feniks ^^'
A teraz muszę przestac się nim bawić i przy okazji skończyć już z edytowaniem tego posta o_O


Edyta trzecia:

Samolot miał swoje 5 minut, sami zobaczcie ^^' (zaczyna się od 10:50)


355
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Czw, 11 Kwi 2013, 20:13:52 »
Zdaje się, że ktoś dowiedział się o Trylobite tech, wykradł ją i przniósł na wyższy poziom ;) Zresztą sami zobaczcie:



Pod filmikiem na YT jest link do zassania. Pobrałem to i powiem tylko jedno... This is madness! ^^

356
Statki kosmiczne / Odp: KORD A
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 04:03:39 »
Genialny patent! ;D
Przyznaj się, żeby te kerbale wróciły do domu, na powierzchnię planety, potrzebują sie przesiąść w jakiejś stacji na kapsułę kosmiczną, czy toto ma jakiś system do deorbitacji?

357
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt K.E.B.
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 02:23:45 »
Bardzo zacna baza :D Przyznaj, ile czasu ustawiałeś bazę do screena tym dźwigiem? ;)
A ten przyszły projekt, wygląda po prostu miodnie, chętnie poczytam o nim coś więcej. ^^'
Btw zrobiłeś sobie swoje własne wiki... jak!? o_O Jak to się robi?

358
Statki kosmiczne / SHV Mk4
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 00:49:30 »
Wszystko zaczęło się od grafiki, którą mrdzarek wrzucił wczoraj na chat:



I uznałem że fajnie byłoby to zbudować. Po całym dniu testów powstało kilka wariantów transporterów/ tankowców, czyli Super Heavy Vehicles, w skrócie SHV. I jak na razie najlepszymi charakterystykami mogą się pochwalić dwie wersje (różnią się tylko horyzontalnym zestawem napędowym) :

Mk4 Tanker (444 części)





Mk4b Tank (408 części)


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co to robi? Póki co dobrze wgląda i nawet jako tako lata. Docelowo miał to być transporter paliwa. Jak zrozumiałem, wyprodukowanego na Dunie. Miał startować pionowo i zabierać przy okazji 3 największe zbiorniki paliwa. Cóż, w efekcie moje maleństwo potrafi startować pionowo i ma 4 pomarańczowe, plus 2 połówki, czyli ilościowo 5 pomarańczowych zbiorników. I całe to paliwo to chyba wciąż za mało, żeby zrobić tym orbitę :/ Na pewno za mało na Kerbinie, ciekawi mnie jak by to śmigało na Dunie. Czy to w ogóle wykonalne. Pewnie nie, ale o tym za chwilę...

Model Mk4 ma jeszcze sporo nierozwiązanych kwestii.  Jednostka ma np. 4 domyślne "sloty" na spadochrony, ale jak wykazały testy i 10 razy tyle to za mało, żeby się nie roztrzaskać :/

Pojazd ma sporo zachodzących na siebie części, co czasem, kiedy np. odpala mi się skanowanie antywirusowe w tle, może powodować implozję na pasie startowym zaraz po wczytaniu, albo w momencie startu.



Dzieje się tak z powodu lagu, wywołanego zbyt wolnym ładowaniem zasobów gry do pamięci RAM. Podejrzewam że na wolniejszych komputerach może to być nie do przeskoczenia :/

Kwestia podwozia. To które jest, jest do bani. Koliduje z awioniką. Ale chciałem zaprezentować, co na razie udało mi się wypracować bo mam już powoli dosyć tego pojazdu. Od wersji Mk5 chyba już to poprawiłem, ale było z tym trochę gimnastyki, dlatego temat w Mk4 na razie olewam.

Awionika, czyli wszystkie części lotnicze jakie to ma na sobie, nie służą tylko wyglądowi. One generują siłę nośną i to na tyle mocną, że niedługo po starcie można wyłączyć silniki wertykalne i lecieć niczym samolot... przeszło 260t samolot 8)



Grupy funkcyjne... No jest tu tego trochę. Obie wersje mają je zorganizowane nieco inaczej, ale kilka głównych jest niezmiennych:
1. Włącza/wyłącza całą przednią sekcje silników wertykalnych
2. Włącza/wyłącza całą tylną sekcje silników wertykalnych
3. Włącza/wyłącza sekcję mniejszych silników horyzontalnych
4. Włącza/wyłącza horyzontalny główny silnik, i tu jest właśnie różnica Mk4b nie ma poprzedniego punktu.
5. Włącza/wyłącza gibanie Rockomaxa bo w skrajnych przypadkach jego wariowanie potrafi rozerwać pojazd
6. Włącza/wyłącza połowę przedniej sekcji silników wertykalnych.



Ta ostatnia, to ważna funkcja bo pozwala ustabilizować lot i ustawić maszynę pod łagodnym kątem, w pozycji umożliwiającej powolne wznoszenie. Funkcje 1 i 2 w tym modelu to element sterowania, równie aktywny jak WASD. Jazda jest jak na rodeo przez to. Testy wykazały potrzebę wypracowania jakiegoś rozwiązania tego problemu i tak powstała ta oto opcja.
Do pozostałych grup poprzypisywane są takie rzeczy jak osłony włazów czy drabinka. Mało istotne w każdym razie.

Edyta: Wybaczcie, wersja Mk4b ma funkcje w innej kolejności trochę, ale ich sens i przeznaczenie jest to samo, wystarczy sobie obczaić przed startem, która co robi ;)

Ta "kruszyna" waży ponad 260 ton i ma przeszło 400 części, a ja w planach mam już kolejne, większe nawet wersje.

Pokażę Wam tylko jednego screena Mk6 Transportera (552 części)



Ta jednostka lata jeszcze lepiej od Mk4, ale jest też jeszcze bardziej niestabilna. Głównie z powodu jeszcze większego laga, o którym wspominałem wyżej. Wykorzystałem w niej patent, o którym ktoś wspominał na chacie, twierdzący że Rockomax podczepiony pod białe zbiorniki się nie przegrzewa. I to faktycznie działa :D Docelowo ma transportować do 8 kerbonautów, plus pilota, z powierzchni na orbitę . Uznałem że skoro transport paliwa to mrzonka to niech przynajmniej toto transportuje kerbali. W sumie ten projekt ma potencjał i jeśli tylko uda mi się dopracować kilka szczegółów to pewnie wersja Mk7 będzie w pełni samodzielnym statkiem transportowym. Systemy ewakuacyjne jednak nie spełniają na razie standardów jakiegokolwiek bezpieczeństwa. Zazwyczaj po aktywacji rozwalają cały statek xD Dlatego prace nad modelem wciąż trwają, a w to miejsce udostępniam mniej awaryjną jednostkę.


Zatem jeśli kogoś to interesuje to tu ma linki do wersji:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Enjoy! ^^'


P.S.
Co Wy na to żeby zrobić  z tego wyzwanie? W sensie dolecieć tym na drugą planetę i wrócić. Dajcie znać w komentarzach czy komuś chce się zabrać to maleństwo na wycieczkę i sprawdzić jak by się zachowywało na Dunie. Jeśli są chętni to się coś zmontuje ;)

359
Mówiłem to już kilka razy na chacie, ale powiem jeszcze raz, zajebisty statek! ;D
Btw mówisz, że ma 11 miejsc, ale widzę tylko 3 pody ratunkowe... To trochę jak Titanic xD

360
Samoloty / Odp: Trylobite
« dnia: Nie, 03 Mar 2013, 15:29:35 »
Ekhm, jak nie jak tak? Użyłem Mk16 w prototypie, zbudowanym w którejś z poprzednich wersji gry. Wtedy nie było jeszcze tych Mk2-R. W aktualnym modelu spadochrony są tylko na kokpicie i to właśnie te, które sugerujesz ;)

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25