Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
271
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 19 Lip 2013, 17:33:38 »
Proszę, pierwsze migawki by Scott Manley:



by Pleborian



and by Solar Gamer



Mi już ślinka cieknie :P
Btw wbrew hejterom nic podobno ma nie wybuchnąć po wczytaniu świata na 0.21, autorzy zadbali o zabezpieczenie na tę wyłączność.

272
Samoloty / Odp: Derph A-1
« dnia: Pon, 15 Lip 2013, 15:48:34 »
Dzięki Tobie znalazłem sobie nową tapetę ;)


273
Dyskusje na dowolne tematy / Nasz układ słoneczny ma ogon?
« dnia: Sob, 13 Lip 2013, 15:34:25 »
Wrzucam link do artykułu, który mnie zaciekawił. Ogon czy warkocz, mniejsza z terminologią. Sonda Interstellar Boundary Explorer (IBEX) dostarczyła ciekawych dowodów na od dawna rozważaną tezę...

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(Link przez wykop, a nie bezpośrednio, bo pod tematem pojawiło się kilka dodatkowych, ciekawych linków)

274
Rakiety / Odp: Luna I
« dnia: Sob, 13 Lip 2013, 03:01:59 »
Diakon, ale że chcesz savea? Czy po prostu zbudować podobną na własna rękę? Bo jeśli to drugie to nie ma sprawy, nie musisz pytać o takie coś. o_O

A jeśli chcesz mojego savea to nie ma problemu, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!

275
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Pią, 12 Lip 2013, 19:41:59 »
Wyszedł właśnie najnowszy dodatek w Polsce: Brave New World i dopiero co skończyłem zasysać. Ponawiam ofertę, chętnie bym z kimś z Was pograł  ;)

276
Inne gry / Odp: Minecraft Redstone LED Monitor & Edytor tekstu by me
« dnia: Pią, 12 Lip 2013, 19:36:50 »
Nie dam savea, bo nie mam. To jest postawione na publicznym, międzynarodowym serwerze. Każdy tam może wbić, wystarczy, że ma oryginał gry.

Link do strony serwera jest pod filmikiem, ale wklejam i tu:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dowiesz się tam, że wystarczy w zwykłym trybie multiplayer, podać jako adres:
cube.jl2579.net
I jesteś w grze.

Jak chcesz to mogę Ci podać koordynaty mojej działki, ale łatwiej się ustawić jakoś na czacie i teleportować, bo liczby idą tam w tysiącach. :-\

A co do redpower to nie jara mnie to. Lubię czystą wersję gry i zwykły redstone. Redpower upraszcza wszystko strasznie, a tak to jest przynajmniej jakieś wyzwanie i mam co robić, kombinując ze zwykłym redstonem 8)

277
Humor / Odp: Kawały
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 21:36:10 »
Podobno na świecie jest tylko 10 typów ludzi. Ci którzy rozumieją liczby binarne i ci którzy ich nie rozumieją. Łapiesz? ;)

278
Rakiety / Odp: Luna I
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 10:04:47 »
Jak napisałem, taki mam styl budowania, samo tak wychodzi. Wiem, że da się zbudować ultra lekką konstrukcję. Jak również napisałem, doleciałem już kiedyś na księżyc i to jeszcze na wersji bardzo demo, gdzie było bardzo dużo ograniczeń i rzecz była sporo trudniejsza.
Duży zestaw ma jeszcze jeden cel, o którym nie wspomniałem. Na początku planowałem wysłanie misji od razu z łazikiem, potem odchudzając maszynę się go pozbyłem. Jednak teraz wiem, że mógłbym przy prawie takim samym zestawie spokojnie tym łazikiem wylądować. Dlatego Luna II powstanie najprawdopodobniej w oparciu o ten sam zestaw wynoszący i pchający, a Ty ze swoją tekturą juz czegoś takiego nie zrobisz :P

279
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 03:25:16 »
O! Ja mam Civ V, czystą podstawkę. Straciłem niejeden weekend na pykanie tylko w to i nie żałuje ani trochę. Jestem właśnie jednym z takich graczy, którzy zaczęli swój romans z seria dopiero od 5, a o wcześniejszych częściach co najwyżej słyszeli. Spodobało mi się to bardzo. Próbowałem przekonać znajomych coby sobie toto sprawili i żebyśmy pograli po sieci, ale nie było chętnych, a moje groźby i szantaże nie odniosły skutku :-\ I tu moje pytanie do Was, skoro jest tu tych parę osób, które znają dobrze temat, to może ktoś ma chęć pograć po sieci? Może nawet ktoś to już robił kiedyś, przetarł szlak i mógłby przeprowadzić forumowiczów przez cały proces, żebyśmy sobie mogli pograć grupą? Jeśli nie to wspólnymi siłami znajdziemy rozwiązanie każdego problemu jaki może wyniknąć, w to nie wątpię. To jak, ktoś reflektuje?

280
Też wylądowałem na dachu, tylko że SPH, ale mogłem po tym spokojnie wystartować. Oto prawdziwa potęga VTOLa! 8)

Sweet focie na dowód:






A co by nie było samego off topu to muszę przyznać, że całkiem ciekawe konstrukcje. Masz swój styl, więc rozwijaj go dalej. Mów co chcesz, ale zbudowałeś kilka tych samolotów jednak, więc chyba złapałeś bakcyla ;)

281
Rakiety / Odp: Luna I
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 00:11:10 »
Taki mam styl budowania, co począć? Nie wiem z czego to się bierze. Zawsze jak zaczynam budowę to sobie powtarzam, tylko nie przesadź, tylko nie przesadź, tylko... cholera przesadziłem. Jak na łazik księżycowy faktycznie jest to spore.
Jednak na swoja obronę mogę powiedzieć, że po paru testach ta konstrukcja została usprawniona na tyle, że o żadnej niestabilności tu już nie ma mowy. Rakieta spisuje się świetnie. Nie pozostawia też żadnego fragmentu na wieki na orbicie. Wszystkie wynoszące elementy spadają na powierzchnię i znikają. Jedynie moduł napędowy i lądownik lecą dalej.
Lądownik nie posiada już nawet RCS-ów bo nie są potrzebuje. Duży SAS wystarcza w zupełności do kontrolowania orientacji w przestrzeni i w dodatku maszyna reaguje całkiem żywo.
Ponadto układ czterech symetrycznie rozmieszczonych silników praktycznie sam się stabilizuje. Piąty w środku jest bardziej do powrotu. Chociaż pracuje równolegle z czwórką pozostałych, to ten układ działa na zasadzie mini asparagusa. W efekcie, gdy lądownik startuje z powierzchni, paliwo najpierw wyczerpuje się w radialnie zamontowanych zbiornikach i można odrzucić balast. Zaś balast roztrzaskuje się o srebrny glob i jest pozamiatane, żadnego śmietnika, zero debrie i o to właśnie chodzi.
Także nie dało się zrobić mniejszego, chyba że komuś nie przeszkadza masa śmieci w przestrzeni, mi osobiście przeszkadza.

Edit:
Zresztą moje zwyczajowe komplikowanie konstrukcji, akurat tutaj wyszło temu kerbalowi na dobre. Gdybym zrobił coś mniejszego i prostszego, po wyczerpaniu paliwa na orbicie Muna nie miałby szans na powrót. Ba, nawet na lądowanie! Także nie ma tego złego... ;)

282
Łaziki / Odp: Chopper
« dnia: Czw, 04 Lip 2013, 18:43:40 »
Głównym sensem tego projektu było zbudowanie motocykla w Kerbalach i udało się. Jednak prowadzenie go jest dość kłopotliwe. Dlatego już samo przejechanie nim dłuższego dystansu może być sporym wyzwaniem. Miałem przy testowaniu go sporo frajdy. W końcu nauczyłem się z grubsza panować nad kierunkiem jazdy. Dlatego udostępniam go do pobrania. Nie ma tu wiele części, a zabawy jest masa!

@piórek:
Właśnie przechylanie jest kluczowym elementem skręcania w tym pojeździe. Im agresywniej wychylimy motocykl tym łatwiej skręcimy, ale i większe ryzyko, że się przewrócimy. Po nabraniu wprawy można całkiem sprawnie skręcać. Szerokość pasa startowego wystarcza, żeby zawrócić. Jednak należy zapomnieć o balansowaniu przy pomocy SAS-u i 3x większa ich ilość nie pozwalała wywrzeć jakiegokolwiek pozytywnego wpływu na kontrolę jazdy. Całe sterowanie odbywa się tylko słabszymi i silniejszymi skrętami w lewo/prawo.

@Wawrzyn:
Futurystyczny powiadasz? Ciekawe, mi się wydawało, że właśnie jest podobny do klasycznego motocykla. Spróbuj sam zbudować coś w kerbalach, co by go bardziej przypominało :P

283
Łaziki / Chopper
« dnia: Czw, 04 Lip 2013, 09:01:20 »



Sins Corporation znowu zaskakuje! Tym razem firma, znana z produkcji zaawansowanych samolotów i eksploracji przestrzeni kosmicznej, postanowiła zatrząść branżą motoryzacyjną! Jak dowiadujemy się z materiałów prasowych, które nam udostępniono, najnowszy rumak ze stajni Sins to pełnoprawny, rasowy, sportowy motocykl! Jest w 100% napędzany energią elektryczną... Ale, ale, jak znamy naszych czytelników, prawdopodobnie zżera Was ciekawość jak to cacko wygląda? Dlatego zacznijmy od najważniejszego, oto pierwsze ujawnione fotki!








Firma dementuje jakoby była to nieudana konstrukcja kosmicznego łazika. Jak zapewnia producent, pojazd od samego początku był projektowany z myślą o rynku cywilnym i młodych Kermanach, Chcemy przede wszystkim zaistnieć w umysłach młodych kerbali, naszych potencjalnych przyszłych pilotów. - Tłumaczy rzecznik prasowy Shinzo.

Gdyby któryś Kerman zastanawiał się, co to właściwie jest ten cały motocykl to już wyjaśniamy czym to się je. Otóż jest to jednoślad, pojazd który ma jedynie dwa koła i którym jeździ się balansując środkiem ciężkości, oraz odpowiednio manewrując.





Z początku może to być nieco kłopotliwe, ale wystarczy parę wywrotek i nabieramy wprawy, by niedługo potem mknąć niczym wiatr, 80km/h



Jak wspomnieliśmy na początku, pojazd jest napędzany wyłącznie energią elektryczną. Jednak dzięki wykorzystaniu kosmicznych technologii przy budowie, motocykl dostał niezwykle sprawny system odzyskiwania energii. Maszyna raz naładowana w fabryce, praktycznie nie potrzebuje ponownego ładowania! Podobno zapewnia to sześć modułów RTG PB-NUK w połączeniu z jednym Z-500 RBB, cokolwiek to znaczy.. Możliwe że czytają nas spece, którzy rozumieją ten fachowy żargon, nam wystarczy, że działa!
Podobno pojazd został też wyposażony w żyroskopową stabilizację przechyłu. Czymkolwiek by to nie było, brzmi nieziemsko!
Jak podaje producent, wehikuł jest tak lekki jak to tylko możliwe. Jednak w razie wywrotki, pojedynczy Kerman mógłby mieć problem z przywróceniem go do pionu. Dlatego też każdy model został wyposażony w system samopionujący. Wystarczy nacisnąć guzik i wszystko dalej dzieje się samo, a po chwili stoimy. Naciskamy guzik drugi raz i ruszamy. To jest tak proste, że nie trzeba nawet wstawać z fotela!






Jeszcze trochę materiałów prasowych. Kierowca testowy dziarsko opuszcza moduł dowodzenia Krab by sprawdzić jak zachowuje się Chopper po ostatnich poprawkach.







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że wersja, która trafiła do seryjnej produkcji, będzie dodatkowo wyposażona w stylowy błotnik na tyle. Mała rzecz, a cieszy!




I Ty, już dziś możesz zamówić swojego Choppera!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)

UWAGA: Skorzystanie z oferty grozi świetną zabawą! Sins Corp. nie ponosi odpowiedzialności za czas "zmarnowany" na jeżdżeniu Chopperem.

Kilka porad na start:

1. Włącz SAS i pozostaw aktywnym, trochę pomaga, szczególnie przy pierwszych próbach.
2. Możesz zablokować skręcanie tylnego koła klikając na nie prawym przyciskiem myszy i wybierając najwyższą opcję. Dzięki temu nieco łatwiej się steruje.
3. Balansuj, skręcając raz w lewo, raz w prawo i sprawdź dokąd zajedziesz! Przy odrobinie wprawy można całkiem sprawnie kontrolować kierunek jazdy.
4. Ważne klawisze: Sterowanie za pomocą WSAD. Jeśli się wywrócisz, wciśnij G, żeby wrócić na koła. Żeby wysunąć/schować drabinki dla kerbala wystarczy wcisnąć 1. Światła zapalasz za pomocą U.
5. Dobrej zabawy! Enjoy 8)

284
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 17:42:10 »
Madrian coś Ci chyba umknęło :P

Dane Rakiety "SpaceWeb 7"
- masa całkowita z ładunkiem  (3433.07 t)
(...)
- waga ładunku wyniesiona na orbitę 505.39 T

285
Humor / Odp: Kawały
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 17:37:40 »
Jednym z moich ulubionych kawałów zarzucę ;)

Rozmawiają dwa rekiny, stary i młody. Młody mówi:
- Słuchaj, ty jesteś taki stary, doświadczony, powiedz mi, jak się poluje na ludzi?
- Na ludzi mówisz? No, na ludzi to poluje się tak: Jak już znajdziesz jakiegoś, to podpływasz do niego, wystawiasz swoją płetwę nad wodę i robisz jedno kółko, drugie kółko, dla pewności jeszcze jedno i wtedy atakujesz i jesz...
- Ale dlaczego tak!? Nie można zrobić jednego i jeść, albo od razu jeść?
- Dlaczego? Dlaczego... W sumie, jak lubisz z kupą, to możesz i od razu...

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25