Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
226
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 21:16:22 »
Dobrze Ci się wydaje. Wyzej na fotkach jest wersja Mk1. Czaple od Mk2 (która też jest na kilku zdjęciach) czyli i najnowsza wersja Mk3a mają dodatkowa parę lotek na przedzie. Ze względu na zbiorniki z paliwem dla RCSów musiałem kombinować, żeby wyważyć całość na nowo i takie coś się okazało niezbędne. Jednak w locie wygląda i zachowuje się bardzo podobnie, więc nie pstrykałem już miliona bardzo podobnych fotek.

227
Samoloty / Odp: Jakiś taki myśliwiec by pawler92
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 19:26:01 »
Ładny i zgrabny. Widzę, że jak i ja, lubisz skośne stateczniki. Szkoda, że maszyna przez takie coś traci trochę na właściwościach lotnych. Wszelkie beczki i korkociągi stają się nie lada wyzwaniem. Da sie nad tym zapanować przy odrobinie wprawy, ale mogliby w SQUADzie jakoś to rozwiązać, żeby tak nie wariowało designerskie cacko. Ta opcja do skonfigurowania lotek, co była gdzieś w jakimś modzie byłaby miła, ale pewnie da sie to zrobić nawet prościej. Coby sam kod gry rozumiał, że w samolocie nikt nie chce kompletnie pozbawić go siły nośnej, obojętnie co zamierzał zrobić.

228
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 19:07:23 »
Zaiste ma, ale zalecam latanie ze wszystkimi silnikami odpalonymi jedynie podczas transferów z jednego trybu lotu do drugiego. Byłbym zapomniał wspomnieć, że kontroluje się je grupami funkcyjnymi, jak w pierwszym projekcie!

1 - zawis
2 - lot

Do tego 8 pocisków w jakie toto uzbroiłem odpala się w fazach przed silnikami do lotu poziomego, więc jak chcecie lecieć do przodu to dajcie po prostu 2 (Silniki są na paliwo ciekłe, więc ile ciagu ma w danej chwili maszyna, z takim odpali rakiety!) Takie rozwiązanie zastosowałem ze względów bezpieczeństwa, bo często pilotom z rozpędu odpalał się system ewakuacji i cała maszyna nie raz roztrzaskała się przez taką głupotę w drzazgi. Ostawała się tylko kabina pilota na spadochronach ;)

229
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 18:55:31 »
W sumie link wciąż istniał w pamięci mej przeglądarki, więc wrzuciłem i Mk1 spowrotem. Zatem mówisz i masz, ale to tak trochę przy okazji. Bowiem prace nad maszyną trwały dalej i to ich wynik chciałem do tematu dorzucić. Tak powstała wersja Mk3a, uzbrojona, mocniejsza (posiada o 2 silniki więcej do zawisu), słowem: niebezpieczniejsza. W sumie to Sins Corp, gałąź firmy odpowiedzialna za wojskowe projekty, powinna to prezentować, ale chrzanić to. Nie chce mi się pisać fabuły, która i tak nikogo nie interesuje. :P

Screeny z SPH jedynie, ale pokazują świetnie różnicę względem poprzednich konstrukcji:






Obecna wersja jest pewnie ostatnią z lini. Projekt dostał nieco więcej mocy, ale wydaje się być przez to nieco mniej stabilny. Trzeba uważać by nie przesadzić bardziej, niż w poprzedniej wersji. Może to być wina pocisków, których niestety nie da się wpasować na wysokości środka masy bo zwyczajnie nie ma ich tam do czego przyczepić. Po ich odpaleniu maszyna powinna lepiej lewitować.

Link do pobrania można znaleźć w pierwszym poście.

P.S.
Myślałem ostatnio nad zrobieniem filmiku, w którym bym pokazał jak wyważać samolot, żeby zrobic z niego VTOLa. Bo da się to zrobić prawie z każdą konstrukcją latającą. Ktoś byłby tym w ogóle zainteresowany, jak myślicie?

230
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 18:16:51 »
Widać na statystykach, tylko że było to wczoraj, a więc dzis będzie 8 dzień. Jednak to sobie siedzi na otwartej zakładce i się samo sobą zajmuje. Ja tylko od czasu do czasu wbiję i wykupię ulepszenia. Na tym etapie gry, gdy wszystko juz kosztuje w miliardach i bilionach, to więcej już za bardzo nie można zrobić. Miałem za cel zdobycie wszystkich achiwmentów i ulepszeń, ale twórcy mnie zrobili w wała, bo gdy brakowąło mi zaledwie kilku dodali po drodze nowe... Zobaczymy ile mi zajmie ich zdobycie teraz. A potem to rzucę w cholerę i najchętniej zapomnę! ;)

231
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 23:38:13 »
Amatorzy! Co Wy wiecie o wypiekaniu... ;)






232
Propozycje & Uwagi / Odp: Tagi w Galerii
« dnia: Czw, 05 Wrz 2013, 01:18:05 »
Cały pomysł idzie sprowadzić do tego, że jeśli ktoś używa mody w swoim projekcie to mógłby w tytule zawrzeć [moded], a jeśli tego nie ma to znaczy że rzecz jest w 100% stock.
Widzę dwa ale.

Pierwsze, jeśli zrobić z tego zasadę to należałoby zdefiniować, co kwalifikuje się do [moded]. Czy wszystkie czy jedynie mody, które dodają jakieś części do gry, które zostały uwzględnione w projekcie i wiemy, że bez ściagania jakiegoś badziewia nam toto nie pójdzie. O ile w ogóle jest uwzględniony download, rzecz jasna. Ale przecież są też mody, które w ogóle nie dodają części, a kompletnie zmieniają rozgrywkę. Pomagające orbitować czy wykonywać manewry. Co z nimi? I tu leży kość niezgody moim zdaniem bo coś takiego może sie szybko stać upierdliwe, dla ludzi którzy używają takich właśnie modów, ale budują ze stockowych części...

Drugie ale jeśli nie robić z tego zasady szybko zrobi sie bałagan. Niektórzy będą przestrzegać systemu, inni nie będą, a w efekcie nie będzie można na tym polegać za bardzo. W alternatywie moderatorzy będą musieli stalkować kogoś o poprawienie tematu albo robić to za kogoś, obie opcje równie upierdliwe na dłuższą metę.

Co do uwzględniania skrótów dla co ważniejszych modów to jest to kompletnie bez sensu. I mówię absolutne nie. Co jak użyję wszystkich z listy? Mój tytuł zamieni się w chmurę tagów i każdy kto zacznie go czytać znudzi sie i przestanie zanim dotrze do tytułu. No bo chyba nikt nie proponuje tu: wybierz sobie najważniejszy, bo to by sie kompletnie mijało z głównym założeniem.

Reasumując, mógłbym żyć z tagami [stock] i [moded], ale nie będę płakać jeśli tego nie wprowadzimy bo 99% moich projektów jest [stock] ;)

233
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Wto, 03 Wrz 2013, 23:14:04 »
@up:
Dla zachęty mówisz 9/10?
No to co powiesz na to, że właśnie powstała wersja Mk2? Postanowiłem dodać brakujące ogniwo czyli monopropelant. Wywaliłem też zbędne części i wyważyłem wszystko od zera. Samolot nieco przytył, ale dzięki temu przy przepustnicy podniesionej na maks, mamy zawis z delikatna tendencją do wznoszenia, czyli stan idealny. Dodatkowo manewrowość zwiększyła sie o całą klasę, więc teraz możliwe jest wylądowanie praktycznie wszędzie, gdzie sobie tylko wymarzymy 8)







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Btw: Podmieniłem wersję w pierwszym wątku, żeby każdy mógł sobie pobrać ulepszony produkt.

234
Samoloty / Czapla VTOL
« dnia: Wto, 03 Wrz 2013, 09:58:52 »


Od czasu powstania Capsule Co firma nie wypuściła praktycznie żadnego samolotu. Oczywiście jeśli Mantę uznać za statek kosmiczny, a nie po prostu za jeden wielki samolot. Pominąć mozna też sporadyczne przecieki odnośnie prac rozwojowych nad wysłużonym już Feniksem, które nigdy nie zostały oficjalnie potwierdzone. Wszystko to nasuwa ponury wniosek: czyżby firma, dawniej przodująca w awiacji, zarzuciła dobre tradycje i zapomniała o rozwoju gałezi, z której wyrosła? Nic bardziej mylnego! Na zwołanej dziś rano konferencji prasowej ogłoszono, że w zakładach Capsule Co rusza właśnie seryjna produkcja cywilnego VTOLa, Czapli. Jako pierwsi prezentujemy zdjęcia tej nowatorskiej konstrukcji:








Samolot został zaprojektowany i wykonany z myślą o klasie wyższej. Potrafi pionowo startować i lądować, nieruchomo zawisnąć w powietrzu oraz płynnie przechodzić do i z lotu poziomego, w którym bez większego problemu przekracza mach3. Niech plebs lata dalej helikopterami, prawdziwa elita biznesu lata VTOLami!






Znakomite osiagi zapewnia w sumie aż 10 silników odrzutowych. Z czego 4 służą do pionowego startu i lądowania oraz zawisu, zaś 6 do lotu poziomego. Dzięki czemu maszyna rozwija zawrotne prędkości, oszczędzając czas pilota i dostarczając mu przy tym masę zabawy!






Każdy jest w stanie pilotować nasz samolot! To na prawdę jest łatwe. Wszystko sprowadza sie do opanowania dwóch grup funkcyjnych:

1. Odpowiada za włączanie/wyłączanie zestawu silników wertykalnych.
2. Odpowiada za włączanie/wyłączanie zestawu silników horyzontalnych.

[UWAGA] Jeśli Twój samolot nie stoi twardo na ziemi, prowdopodobnie chcesz, a właściwie to w Twoim najlepszym interesie jest, żeby chociaż jeden zestaw silników pracował!*
*Capsule Co nie ponosi odpowiedzialności za wszelki uszczerbek na zdrowiu tudzież inne straty spowodowane błędem pilota.

W razie jakichkolwiek problemów wystarczy aktywować procedurę awaryjną ABORT, a kapsuła wraz z pilotem odłączy się od maszyny i bezpiecznie opadnie na spadochronach ku kerbinowi.




Na koniec tradycyjna Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oraz download jeśli ktoś chciałby przetestować moją maszynę.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (124 części)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (152 części)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ(208 części)
Najnowsza i zarazem najmocniejsza wersja, do tego uzbrojona w 8 pocisków rakietowych, typu powietrze-ziemia!



P.S.
Zalecane jest zwiększenie ciągu tuż przed pionowym przyziemieniem i odcięcie zapłonu w momencie gdy koła dotkną gleby.
To chyba tyle.

235
Ładny, zgrabny kawałek techniki. Rzadko kiedy podobają mi sie pojazdy tego typu, ale Tobie sie udało zaspokoić me estetyczne gusta i w dodatku zrobic coś, co faktycznie działa. Dobra robota :D

236
Inne gry / Odp: Planetary Annihilation
« dnia: Wto, 20 Sie 2013, 15:16:36 »
Tak po prawdzie to można tę grę mieć za 20$ co przy obecnym kursie daje 63,13 złotego, tylko że "dopiero" w dniu premiery, co wcalnie nie ma tak długo potrwać. To jest najniższa możliwa dotatacja, na chwilę obecną, w ich systemie, żeby dostać kopię gry. A to jest po prawdzie mniej niż zpłaciłem chociażby za kerbale, więc nie tak źle, w sam raz nawet za dobrą grę ;) Co do dnia premiery to z tego, co wiem, co zdążyłem wyszukać na temat, Ci kolesie zebrali już całą kase jaką chcieli, coby nie pracować za darmo, a nie była to mała kwota. Nie znaczy to wcale, że im więcej kasy zbiorą tym dłużej będą robić grę. Po prostu zatrudnią wiecej grafików i programistów. Gra ma być zrobiona za miesiac-dwa jeśli dobrze zrozumiałem. Niestety w sierpniu już rozdyponowałem za dużo kasy na gry, ale za miesiac chyba się skuszę. Definitywnie nie wywalę 90$ za dostep do wadliwej bety bo bym sobie tylko pewnie popsuł pierwsze wrazenie, ale za gotowy produkt, 60-70 zeta? Całkiem dobry interes na moje ^^'

237
Statki kosmiczne / Odp: Morda7
« dnia: Pon, 19 Sie 2013, 16:49:19 »
Brakuje mi opcji w ankiecie, wiec napiszę czego mi brakuje: wiecej zdjęć. Jakby nie patrzeć ten dział to galerie, a w galerii powinno być sporo obrazków. Chcesz pisać historyjki? Spoko, większosć forumowiczów to robi, ale okrasz tekst fotkami. Jedna fotka z zewnątrz to na moje stanowczo za mało (bo wszyscy dobrze wiedzą jak wygląda ten pod wewnątrz ;)).

238
Inne gry / Odp: Planetary Annihilation
« dnia: Sob, 17 Sie 2013, 06:39:33 »
Właśnie założyłem wątek gdzie pytam:
Hej! Słyszeliście o Planetary Annihilation? Gra jest obecnie w fazie alfa, a dostęp do niej kosztuje. Ale tak bardzo, bardzo, baaardzo chciałbym w to pograć, że jestem poważnie rozdarty...
Dlatego wklejam wszystko tu, co by odświeżyc temat i udawajmy, że tamtego nie było ^^'

Tu mam link do rozwinięcia trailera, który juz był wklejony powyżej. Zawiera krótki wywiad z twórcami:




A tu z polskim komentarzem faktyczny gameplay w aktualnej formie, by Wonziu:




Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Jestem totalnie kupiony tym co tu zobaczyłem, a nieczęsto się to zdarza o_O

239
Statki kosmiczne / Odp: Feniks SSTO
« dnia: Sob, 17 Sie 2013, 00:36:23 »
Fifi nie doczytałeś chyba, albo ja nie przedstawiłem tego dość jasno. Feniksy od wersji Mk3 nie używają silników jonowych bo to sie okazało zbyt nieefektywne. Ostatnia wersja używa dwóch aerospikeów do manwerów poza atmosferą.
A co do clippingu masz prawo uważać i budować jak lubisz. Ja jednak uważam, że skoro gra daje takie opcje to można je eksploatować, jeśli prowadzi to do czegoś ciekawego ;) Jeśli SQUAD to kiedyś wyeliminuje, nie będę płakać, ale dobrze by było gdyby chłopaki dali coś wtedy w zamian. Np jak było z Minecraftem i systemeami boosterów dla kolejek. Swego czasu to była spora część gry budowanie kolejek i ludzie wciąż i wciąż wynajdowali nowe layouty eksploatując glitche, żeby napędzać wagoniki. Potem przyszedł patch i wszystko to stało się bezużyteczne, ale gracze dostali w zamian elegancki system torów napędzanych czerwonym proszkiem. Nowy silnik działający w dwóch ośrodkach jak ten z moda B9 byłby miły, albo nawet kilka takich silników i nie będzie na takim układzie przegranych ^^'

240
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Pią, 16 Sie 2013, 05:08:49 »
Właśnie muszę go potrulać do przodu, bo ostatnio wsiaknąłem w inne gry, kosztem kerbali. Szczególnie w Saints Row the Third, a za tydzień gdzieś wychodzi 4... :/ Wszystko przez to Humble Bundle! xD Oferta na Steam była całkiem całkiem, ale oferta na Origin jest jeszcze lepsza! Słowem, jest w co grać ostatnio ;)

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25