Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
211
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wingsuit dude, Jeb...
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 01:09:41 »
W takim razie niezwykle miło mi powitać nową forumowiczkę!
Nie ma tu zbyt wielu przedstawicielek płci pięknej, więc z marszu będziesz traktowana jak królowa. ^^'
A tak trochę bardziej serio, to na forum panuje z reguły przyjemny klimat. Łatwo się tu zadomowić. Dobre towarzystwo zawsze w cenie, więc zapraszam do aktywnego użyszkodnikowania ;)

212
Dyskusje na dowolne tematy / Wingsuit dude, Jeb...
« dnia: Sob, 28 Wrz 2013, 21:09:05 »
Chyba odkryłem przypadkiem na cześć kogo Jeb dostał swe imię...



A tu nie wszystko poszło jak zwykle...



Ogónie to chciałbym tego kiedyś spróbować, ale kasa to problemem nie do przeskoczenia na ten moment, jak dla mnie :/


Edit:
O, a tu Scotty Bob!


213
Statki kosmiczne / Odp: Yamato
« dnia: Sob, 28 Wrz 2013, 16:55:33 »
Śliczności :D Robisz naprawdę fajne maszynki. Takie coś to ja rozumiem, wygąda jak okręt bojowy, a nie jak  kolejne coś poskładane z kratownic i taśmy. Zreszta wszystkie Twoje statki wyglądają.
Miejsce na 15 kerbali. W pełni obsadzony? Czy reszta doleci wraz z uzbrojeniem? Widzę masę miejsca na drony wszelakie i działka. Ile części jak do tej pory?
Rozumiem, że ten dziwny mod produkuje paliwo z prądu skoro jest samowystarczalny? Jeśli tak to podrzuć linkiem bo fajny patent. A do Atlantis mam jeszcze w planach dosłać cztery budynki...
Jednak ja mam zasadę, że zawsze jak zbuduję coś z modami to robię też wersje bez modów. W razie updatea wtedy nie tracisz pliku craft. Tylko nie jestem pewien czy tu dałoby radę takie coś zrobić. Jeśli tak to pomyśl nad tym bo bardzo fajny statek Ci wyszedł. ;)
Jedyne co bym zmienił to ta przejściówka na silniki. Przecież jest już rozdzielacz na cztery z dużej średnicy. W ten sposób jak jest teraz wydaje się jak by łatwo można je stracić. No chyba że tak miało być, żeby trochę przerwać walcowaty kształt.

214
Zatem Capsule Co zgłasza swój wehikuł!


Control Tower Mk1

Części: 53
Masa: 17,15t
Załoga: 1-5 kerbali
Zasilanie: 2 ogniwa słoneczne (SP-W 2x6) i 2 generatory RTG (PB-NUK) oraz 1 bateria (Z-1k)
Łączność: 2 anteny Communotron 16

Jej smukły i elegancki design doda stylu każdej bazie 8)
W dodatku wieża jest wyposażona we wszystko, co potrzebne by kontrolować loty, przyloty i odloty innych załóg w obrębie bazy.

Disclaimer: Zbiornik paliwa został użyty w konstrukcji głównie ze względów estetycznych. Nie przechowuje paliwa dla innych pojazdów, lepiej na nim nie polegać.











Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

215
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 19:20:22 »
Z dużych są wciąż 4 wolne. Chociażby wszyscy, którzy są jeszcze przedemną, postanowili do nich zadokować i  tak jeszcze będzie miejsce dla mnie, w razie czego :P Więc nie wiem, na co ich jeszcze więcej, póki co. Zobaczymy, co inni jeszcze podeslą. Ja tylko rzuciłem luźną propozycją ;)

216
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 18:51:32 »
Spoko Zerdzio, bywaj!

Oli, no właśnie ten moduł by pasował idealnie do tego Twojego rozdzielacza, specjalnie pod niego go zaprojektowałem. Duże ogniwa zawsze poprawiają wygląd każdej stacji. Po co rozdrabniać sie na dwa mniejsze, jak można dosłać drugi moduł, taki sam, innym razem? Poza tym zaczyna brakować mniejszych doków. Ta kratownica by trochę poprawiła sytuację, no ale jak chcecie.

217
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 16:53:36 »
Myślałem, co wyslę jak już nadejdzie moja kolej i mam dwa pomysły.

Pierwszy to to, co wydaje sie oczywiste, czyli elektrownia z ogniw słonecznych. Wiem, że nim nadejdzie moja kolej to pewnie ktoś już wyśle coś w temacie. Jednak jak komuś nie chce się za bardzo kombinować to zaprojektowałem ogniwo, które ma idealnie 50 części. Chętnie udostępnie, ja bym wtedy dosłał drugie i by to wygladało jakoś, w sensie oba byłyby takie same.




Wychodzę z tą propozycja tylko dlatego, że to ogniwo jest zaprojektowane w taki sposób by wpasowało się do Manty. Jeśli ktoś zaprojektuje własne pod rakietę, nie będę mógł użyć mojego wahadłowca prawdopodobnie by dowieźć bliźniaka. A te da się równie łatwo doczepić do rakiety jak każde inne. Jedyny minus to brak RCSów, ba nawet dronki, ale łatwo dorobić element sterujący do zadokowania, a potem go oddokować. Ta kratownica ma 6 doków ;)

A jeśli nikomu nie chce się w to bawic to spoko, podeslę coś innego. Mam w zanadrzu moduł ewakuacyjny i serwisowy zarazem. :D

218
Inne gry / Odp: Zabawa orbitami
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 21:28:45 »
Kadaf wpadł na pomysł by zamiast gwiazd użyć planet, w modelu podwójnym. Fajne wzorki się wtedy tworzą, ale i szybko umykają z kadru takie układy.

219
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 17:48:21 »
@up:

Tak, bez modów. Mówie o nim, że to mój mistrz :D Pierwszy go pokazywałem na forum. i od początku próbuję podrobić jego styl, ale wciąż najlepsze co mi wyszło to Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, która ledwo jest w stanie dociagnąć na orbitę z podobnym jak na filmiku ładunkiem.

220
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 03:40:58 »
O rzesz ty orzeszku, jakie robicie z igły widły to głowa mała! o_O
A kto zabronił, żeby się moduły powtarzały? W swej funkcji rzecz jasna. Jedyne czym nasze moduły powinny się różnić tak po prawdzie, to design.
Uważam, że wywalanie projektu jakiegoś użytkownika, tylko dlatego, że wysłał coś bardziej złożonego (a przy tym i praktycznego) to chwyt poniżej pasa. Już rdzeń powinien tak wyglądać, żeby każdy mógł doczepić moduł gdzie zechce. Gdyby tak było od razu nie było by tego tematu w ogóle.
Przecież i tak nie będą te nasze moduły pełniły, nawet w zbliżonym stopniu, tak wyspecjalizowanych funkcji jak moduły ISS. Utnijmy tu mżonki. W kerbalach jest wiele fajnych części, ale cokolwiek byście nie zbudowali to jakieś się powtórzą. Zawsze będzie w tym odrobina paliwa, rakietowego i RCSowego. I co za problem nawet jak każdy moduł będzie wytwarzać prąd? Przecież to nawet mądre, żeby nie polegać na jednym jedynie module w takich sprawach.
Protestuję też przed ucinaniem budowy przy obecnym składzie. Przecież o niebo fajniej mieć dużą stację, niż pierdyriald malutkich. Chcę dostać w łapki to co stworzymy i dosłać swoje, a nie, że nie zobaczę nawet ułamka tego wszystkiego u siebie w grze. Jak powstał pomysł to była mowa o jednej stacji i proponuje tego się trzymać.
Move on people!

221
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 16:42:15 »
Jakby ktoś był zainteresowany to zgłaszam, że chyba wszystkie dotychczasowe części (mogę sie mylić, nigdy w to nie grałem po prawdzie) można wyrwać za 6$ na Humble Weekly Sale. Oferta będzie ważna jeszcze przez jakieś 5 dni, takze wypadałoby sie pospieszyć ;)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

P.S.
Grafa w tym simie wygląda lepiej od EVE Online, a to do tej pory nikomu się nie udało, przynajmniej w moich oczach. Zdecydowanie sobie to kupię, ale raczej nie w dniu premiery niestety :/

222
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 16:17:01 »
Dopiszcie i mnie do kolejki! Mogę być na końcu spokojnie. Po tankowaniu Atlantis(przeszło 1300 części) takie maleństwo nie powinno zrobić na moim złomku wrażenia ;)

223
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 23:06:06 »
No spoko, możliwe. Więc pewnie coś te coookies wykasowało. Jakaś okresowa konserwacja systemu, oczyszczanie zasobów, brat próbujący zatrzeć ślady fapania do internetów, coś w podobie musiało zajść na Twoim kompie po drodze ;)

224
Inne gry / Odp: Ciastka
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 19:09:47 »
Nope, ja produkuję już ponad 4 miliardy na sekundę. 8) Gra bez żadnych zgrzytów rozpoznaje mnie codziennie. Ale jeśli to rozpoznaje po ip, a któś ma zmienne, wtedy no cóż, jak tylko się rozłącza to wszystko przepada.

225
Inne gry / Zabawa orbitami
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 15:18:53 »
W sumie nie jest to gra, a strona internetowa, ze zrobionym zdaje się we flashu, prostym symulatorem. Intuicyjny kreator pozwala zaprojektować nasz własny układ orbitalny, a trajektorie planet i asteroid w zamian kreślą dla nas niesamowite obrazy...

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A tu kilka screenów z tego, co udało mi sie wyczarowac przez kilka minut zabawy:






Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25