Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
196
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Apartamentowiec Mk3




Capsule Co z dumą prezentuje swoje najnowsze osiągnięcie, tym razem w dziedzinie architektury kosmicznej! Korporacja po raz kolejny wzięła udział w przetargu PMB, tym razem na moduł mieszkalny, proponując kompleksowe, lecz wciąż komfortowe rozwiązanie.

Waga: 74,66t
Liczba części: 80
Zasilanie: 1 RTG
Liczba mieszkań: 21
Miejsc mieszkalnych: 42
Pokoje rekreacyjne: 3
Dodatkowe wyposażenie: lądowisko na dachu
Wersja: Mk3



Apartamentowiec od Capsule Co to zgrabny kompromis, pomiędzy ergonomią, niezawodnością i designem. W projekcie wwzględniono nawet propagację światła w budynku i jego okolicy! Na moduł składa się 21 dwu-osobowych mieszkań, zajmujących w sumie siedem pięter, po trzy na każde piętro.


Dodatkowo w budynku znajdziemy jedno biuro dla kwatermistrza, z którego ma stały podgląd na perymetr wewnatrz i po części w koło budynku.


Dach został zgrabnie zagospodarowany na taras widokowy. Stąd też kwatermistrz ma dostęp do swej domeny...



Ale zaraz zaraz, powiecie, tam nie ma jak się dostać!


Nic bardziej mylnego, w końcu jesteśmy na księżycu, wykorzystajmy to dla naszych celów! Każdy kerbonauta został wyposażony w jetpack, w końcu to min. dlatego wszystkie kerbalątka świata marzą by kiedyś dać się wystrzelić w kosmos. Jednak dla bezpieczeństwa przygotowaliśmy dla kerbonautów specjalne lądowisko...




Co za lądowanie! Brawo dla naszego dzielnego Kermana, który zademonstrował właśnie jak to się robi. Teraz może zejść po którejś z drabinek by popodziwiac widoki z tarasu, lub wprost z lądowiska skorzystać z któregoś z trzech pokoji rekreacyjnych. Gdzie mozna się trochę opalić, popatrzeć na ukochany Kerbin lub gwiazdy, zadzwonić do domu, czy zwyczajnie zrelaksować się na chwilę.






Mieszkania niezależnie od poziomu również wykorzystują przewagę niskiej grawitacji. Jednak do trzeciego piętra da się śmiało doskoczyć bez jetpacka. Zatem, do co najmniej 9 mieszkań mogących pomieścić w sumie 18 kerbali, dostęp nie jest uzależniony od monopropelantu w plecaku. Niniejszym załozenia przetargu zostały spełnione.


Gdy już dostaniemy się do mieszkania, w każdym znajdziemy przytulne wnętrze i okno. Bowiem nic bardziej nie wywołuje depresji jak klaustrofobiczne pomieszczenia, z których nawet nie da się wyjrzeć bez ubierania się w skafander i otwierania śluzy. Nawet jeśli ktoś ciagle gra w Human Space Program to i tak lubi wyjrzeć od czasu do czasu co tam słychać w bazie.




To by było na tyle, mam nadzieję, że się podoba. Jeśli tak, śmiało głosuj na Capsule Co. See You! ;)

197
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 16:04:24 »
Bigmikepl, świetna scena :D

A sama gra prezentuje sie miodnie, co juz pisałem zresztą na czacie. Ogólnie nie mogę się doczekać bo brakuje obecnie gier na rynku z realną fizyką w kosmosie. Szczerze to poza kerbalami nie byłbym w stanie wymienić ani jednego tytułu. Także trzymam kciuki za sukces tego tytułu i mam nadzieje, że panowie deweloperzy nie skaszanią go jakimś brzydkim wtrętem, który zepsuje ten fun jaki emanuje z tego trailera.

198
Inne gry / Odp: Defect SDK
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 15:53:06 »
Taki Spore, faza komórki, z trochę lepszymi bajerami. Pewnie gra na całe 15 minut, a że nie ma nastepnej fazy w 3D to spektakularnego sukcesu nie wróżę. Nie mniej pewnie zagram. Grywalność takie gierki mają ogromną czasem.

Btw przypomniało mi to świetną retro grę, w którą można zagrac online nim wyjdzie toto:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

199
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

System Komunikacyjny HYDRA




System składa się w sumie z dziewięciu satelit, z czego sześć krąży w koło Muna, a trzy w koło Kerbinu.
Zatem mamy sześć identycznych satelit: Hydra I, Hydra II, Hydra III, Hydra IV, Hydra V oraz Hydra VI, w podanej niżej specyfikacji:

Waga: 1,13t
Liczba części: 139
Zasilanie: 4 RTG i 4 ogniwa słoneczne oraz 2 baterie
Wysokość orbity: 1 797 km nad Munem
Okres orbitalny: 19h 45m
W inklinacjach:
0 stopnii - 2 satelity
60 stopnii- 2 satelity
120 stopni - 2 satelity
Rozstawienie: w parach, co 180 stopni
Wersja: Mk1

Opis: Satelity księżycowe systemu Hydra zapewniają łączność nie tylko z bazą księżycową, ale i z dowolnym miejscem na jego powierzchni! Capsule Co poszło o krok dalej niż wymagał przetarg, ponieważ dzięki zastosowaniu sprawdzonej rakiety hybrydowej Claw (po nieznacznych modyfikacjach) okazało się, że można wszystkie satelity dostarczyć w jednym locie. Czyli za tę samą cenę, więc czemu nie? W efekcie powstał system wspierający długoterminową eksplorację księżyca. System jest tak czuły, że wyłapuje czat między kaskami kerbonautów, dlatego nie potrzeba żadnych anten nadawczych. Dodatkowo radionadajniki, w jakie są wyposażone satelity, bez trudu przekazują wiadomości na powierzchnię, miezy sobą i dalej do satelit obsługujących Kerbin. Tak naprawdę napisanie specjalnego oprogramowania, które filtruje szum pochodzący z promieniowania kosmicznego i milionów mikrofalówek odpalanych każdego dnia na naszej planecie... pochłonęło większość budżetu przeznaczonego na projekt. Nasi informatycy stwierdzili nawet, że za podwyżkę byliby w stanie napisać kod dla obecnego systemu, który byłby w stanie lokalizować, co do metra, z jakiego miejsca na powierzchni Muna został nadany komunikat, ale woleliśmy w to miejsce wyjechac wraz z kierownictwem na wczasy.  Jednak możliwość istnieje...


Z ciekawostek należałoby wspomnieć, że satelity krążą po połowicznie stacjonarnych orbitach, no przynajmniej te dwie w inklinacji 0. Czas obiegu orbity każdej z sześciu jest równy dokładnie połowie doby księżycowej, która wynosi 39,5h. Dodatkowo każda z par satelit patrzy na dokładnie przeciwną stronę księżyca w tym samym czasie i używa pozostałych do ewentualnej komunikacji z przeciwną stroną.


Jak już poniekąd wspomniano, wszystkie satelity dostarczono w jednej misji załogowej, rakiety: Hydra I. Rakieta to tak po prawdzie koń pociagowy Capsule Co Claw Mk4, która to wersja została zaprojektowana specjalnie na potrzeby tej misji. W skład załogi weszli nieustraszeni:

Bob Kerman i Kirk Kerman

Bob bo był potrzebny do tego zadania ktoś z mózgiem. Kirk bo zazwyczaj jest duszą towarzystwa, więc jego zadanie polegało głównie na podtrzymywaniu dobrej atmosfery. Jednak Bob nie wiedzieć czemu był niezwykle wdzięczny chłopakom z działu konstrukcyjnego za osobną kabinę. Zatem Kirk miał utrudnione zadanie, bo mógł co najwyzej przez radio relacjonować jak u niego pachnie... W każdym razie obaj kerbonauci spisali się świetnie i szczęśliwie powrócili do domu, lądując zaledwie 100km od KSC, na morzu, po trwającej w sumie 4 dni i 10 godzin misji. Razem ze sobą sprowadzili swój statek, stawiający satelity, a jego szczątki spłonęły i spadły bezpiecznie do oceanu.

















Drugą, bardzo ważną częścią systemu, są trzy, pozostałe satelity: Hydra VII, Hydra VIII oraz Hydra IX, o specyfikacji:

Waga: 1,13t
Liczba części: 139
Zasilanie: 4 RTG i 4 ogniwa słoneczne oraz 2 baterie
Wysokość orbity: 2 868 km nad Kerbinem
Okres orbitalny: 6h
W inklinacjach:
0 stopnii - 3 satelity
Rozstawienie: co 120 stopni
Wersja: Mk2

Opis: Satelity geostacjonarne systemu Hydra są kluczowym elementem technologii komunikacyjnej proponowanej przez Capsule Co. Ich zadanie polega na odbieraniu i przekazywaniu dalej sygnałów pomiędzy Kerbinem, a Munem. A dokładniej pomiedzy KSC, a bazą księżycową. Zostały zaprojektowane wyłacznie do tego celu, ale ich rozstawienie pokrywa swoim zasiegiem wszystkie szerokości i długości geograficzne planety. Więc za dodatkową opłatą Capsule Co jest w stanie udostępnić opcję komunikacji z Munem z dowolnego miejsca na Kerbinie. Jednak póki co satelity zamiast nasłuchiwac sygnałów z powierzchni, nasłuchują wiadomości z Muna. W tym zadaniu spisują się świetnie, niezależnie czy księżyc unosi się nad zachodnią czy wschodnią półkulą, komunikacja z bazą księżycową jest zawsze możliwa.








Ta część systemu została dostarczona bezzałogowo, przy pomocy kolejnej wersji rakiety Claw. W misji Hydry II prawie wszystko odbyło się bez zakłóceń... Nie licząc małego wybuchu, przy przechodzeniu do trzeciej fazy. Jednak rakieta jak i ładunek pozostały nietknięte, więc misja byłą kontynuowana i zakończyła się pełnym sukcesem. Szczątki rakity nośnej spłonęły ekologicznie w atmosferze Kerbinu.








Złośliwi twierdzą, że zdecydowano się na wersję bezzałogową, po tym jak Kirk po zakończeniu swojej misji, opublikował na facebooku serię sweet foci, wszystkie z dopiskiem: "Takie tam, w pracy..." A na nich, każdy mógł zobaczyć tajną poniekąd aparaturę... Jednak rzecznik prasowy korporacji odmówił komentarza w tej sprawie.













Na koniec tradycyjna galeria z pokaźą ilościa screenów, głównie z orbitowania i korygowania orbit:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

200
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Sob, 05 Paź 2013, 21:00:25 »
Znalazłem dzisiaj chwilę więc podesłałem i moduł naukowy rafała3920. Oto najaktualniejsze fotki stacji (moduł naukowy to ten najbardziej po prawo):





Save poszedł do JackRyanPL bo Megaproize się do mnie nie zgłosił.

201
Poproś o pomoc / Odp: mechjeb 2.0.9 jak leciec na dune
« dnia: Sob, 05 Paź 2013, 15:01:39 »
Zgaduję, że jechanie nim kilkadziesiat kilometrów. Fajnie by było jakby sam był w stanie to zrobić i nie trzeba było trzymać cały czas W, ale takie technologie to mają w NASA, a nie w kerbalach :P

202
Poproś o pomoc / Odp: mechjeb 2.0.9 jak leciec na dune
« dnia: Sob, 05 Paź 2013, 11:47:06 »
Sęk w tym, że ten manewr nie działa z reguły, MechJeb potrafi wytracić prędkość orbitalną do zera i zamiast na Dunę leci się na Kerbin :P Widziałem kiedys u Wonzia na streamie. Jak go widzowie pokierowali to spadł do oceanu xD
Także starzy wyjadacze powiedzieli prawdę, jak jest. Lepiej tam lecieć bez bawienia się MJ. A jeśli już się przy nim upieramy, to i tak należy cały czas ogarniać, co on robi i nie ufać bezgranicznie bo inaczej rzeczywiscie źle się to kończy ;)

203
Zatem Capsule Co zgłasz oficjalnie swój projekt!


System Cerberus

W jego skład wchodzą trzy niezależne moduły z których dwa identyczne orbitują w okół Muna, a trzeci stacjonuje w bazie księżycowej. Zatem mamy w kolejności:


Cerber I

Części: 120
Masa: 29,9t
Stan: synchroniczna orbita na średniej wysokości 1 797 km
Załoga: pojazd bezzałogowy, w pełni zautomatyzowany
Zasilanie: 18 ogniw słonecznych (Gifantor XL)
Antena nadajnik fal K, 24 rozkładane panele, są tak naprawdę elementem składanej anteny, nie produkują energii ;)
Produkowana moc: 1 166 400 Ech/h
Zarządzanie energią: transmisja za pomocą fal K, (system produkuje tyle energii, że zapełnia swoje akumulatory po minucie pracy, dlatego jest zaprojektowany do wypromieniowywania nadmiaru energii, potężna atena ma za zadanie ukierunkować to promieniowanie do odbiornika na powierzchni)






Cerber II

Części: 120
Masa: 29,9t
Stan: synchroniczna orbita na średniej wysokości 1 797 km
Załoga: pojazd bezzałogowy, w pełni zautomatyzowany
Zasilanie: 18 ogniw słonecznych (Gifantor XL)
Antena nadajnik fal K, 24 rozkładane panele, są tak naprawdę elementem składanej anteny, nie produkują energii ;)
Produkowana moc: 1 166 400 Ech/h
Zarządzanie energią: jak wyzej






Cerber III

Części: 60
Masa: 12,23t
Stan: stacjonuje w bazie, na powierzchni księżyca
Załoga: moduł bezzałogowy, w pełni zautomatyzowany
Zasilanie: tylko z odbiornika, stacja nie produkje energii we własnym zakresie
Antena odbiornik fal K
Pojemność akumulatorów: 17 030 Ech
Zarządzanie energią: Moduł odbiera tyle energii, że zazwyczaj zajmuje się utilizacją jej nadmiaru, odprowadzając go do podłoża. Które to jest tak naelektryzowane, że wystarczy wbić gdziekolwiek w orębie bazy w pył księżycowy żarówkę, a zacznie świecić. Zresztą pozostałe budynki są zasilane właśnie w myśl tej zasady. Jednak stacja została wyposażona w dwa doki, średni i duży, przez które mogą ładować się wszelkie łaziki.





Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




204
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 04 Paź 2013, 19:45:41 »
Piranie spokojnie, musiałem Twój moduł przeparkować, jest teraz przyczepiony do mojego, do tego centralnego doku, tylko, że po nieoświetlonej stronie. Mówiłeś na filmiku, że jak coś to można przestawić, więc się nie krempowałem. Skorzystałem nieco z jego RCSów ;)

205
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 04 Paź 2013, 12:26:25 »
Jakby się ktoś zastanawiał co w temacie to nie zakosiłem sejwa i nie wyjechałem do ciepłych krajów.
Robię filmik, mam już nakręcony cały materiał, musze go tylko obrobić i wrzucic na YT więc lada chwila się ukaże. Póki co kilka screenów, głównie ze stacją w obecnej formie.






Btw, niech następna osoba w kolejce podeśle mi na PW swój mail, to dostanie save.

206
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Chciałem zgłosic swój projekt, ale chyba jest już za późno? Powiedzcie że nie, napracowałem się przy tym jak cholera. Od wczorajszego wieczora próbowałem bezskutecznie wbić na forum. Gdybym wiedział, że już zamknięto przyjmowanie zgłoszeń to bym nie siedział nad tym pół nocy i dziś od rana... ???

Capsule Co miało zaproponować System Cerberus









Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

System składa się z dwóch stacji orbitalnych (Cerber I i Cerber II), satelitarnych farm słonecznych, ustawionych na połowicznej geostacjonarnej orbicie. Czyli księżyc robi jeden obrót w okół własnej osi, a satelita w tym czasie dwie orbity. Obie stacje są umieszczeone po przeciwnych stronach orbity, wiec gdy jedna zachodzi nad ksieżycowym horyzontem, druga wschodzi.
Trzecim i ostatnim ogniwem jest stacja odbiorcza (Cerber III), na powierzchni Muna, w bazie. Do niej satelity transmitują wytworzoną energię przy pomocy fal K. Odbiornik zawsze jest w zasięgu jednego, albo drugiego satelity. Stacja posiada dwa porty dokujące, średni i duży, do ładowania ewentualnych łazików. Jednak spokojnie zaspokoi też wszelkie potrzeby całej bazy księżycowej.

Powiedzcie że mój projekt sie jeszcze załapie to zrobię posta jak należy, pliss! Zbiegło mi się to z moją kolejką przy FSS, a robię o tamtej akcji filmik, stąd spóźnienie. :-\

207
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pon, 30 Wrz 2013, 02:16:16 »
Dostałem save i wszystko śmiga. Widzę, że jest plik craft rafal3920, ale w hangarze, nieposłany. To jak podesłać i przy okazji ten moduł?

208
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 17:22:33 »
To by wychodziło, że do mnie :D Nie bardzo wiem komu teraz wysłać swojego maila więc podaję tutaj:

shinzosin@gmail.com


@oli:

Wychodzi na to, że owszem, wyślę zasilanie. Moduł już dawo gotowy, a nikt nie wysłał jeszcze porządnej elektrowni. Tylko, że mój moduł nie bardzo ma jakiekolwiek baterie... :/ Spróbuję chociaż z jedną wcisnąć.

209
Inne gry / Odp: Planetary Annihilation
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 04:55:41 »
Się dzieje w temacie! Wypuszczono betę, a w sieci pojawiły się już pierwsze zderzenia planet i księżyców.



Tym razem to już aktualny gameplay. Z tego co widziałem na gameplayu zwykłych ludzi jest to nieco mniej widowiskowe bo działa mniej płynnie. Za to rzeczy, które działały dość tragicznie w alfie, teraz wydają się być nieco bardziej ogarnięte. Zatem tylko czekać aż i ten cudowny mechanizm usprawnią ^^

210
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 02:24:39 »
Hej!
i jak się sprawy mają? Rozumiem, że Schulze ma już save i nad nim pracuje, czy jeszcze nawet nie? Przypominam, tak na wszelki wypadek, że ja tu niecierpliwie czekam na swoją kolej...

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25