Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
181
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Wto, 22 Paź 2013, 20:13:45 »
@up:
Grześu, nie złapałeś puenty. My tu staramy się pomóc komuś kto ma problem z normalnym dokowaniem, a nie skomplikować proces jeszcze bardziej.

182
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 17:02:47 »
Jest polski Gameplay by Wonziu!






183
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 13:34:51 »
Ano, trzeba dać decopulery osobno, jak chce się mieć jakąś część odłączaną. Ja widzę tu duże zastosowanie dla kratownic, powiązanych setkami metrów taśmy. Można zbudować cały szkielet, który będzie sie zachowywać jak jeden element. Podobnie można zrobić jeden wielki stage rakiety, chociaż tu bym nie przesadzał bo podobno łączenia są słabsze niż na stocku. Mimo to jest to spore udogodnienie.

184
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 11:43:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Proszę w jak najszybszym terminie poprawić temat do poprawnej formy dostępnej:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

@Ray, Ty tak na poważnie? o_O Dałem przecież filmik, który wyjaśnia wszystko. Scott wyczerpał temat. Download też jest. Serio mam dodawać screeny?


@fullje:
Mod zastępuje części na jedną część, ale nie zastępuje wszystkich ich funkcji. Np do poda nie wejdziesz, panele się nie rozłożą, baterie przestają spełniać swoją funkcję, doki staną się nieaktywne. Mod przelicza co najwyżej ile paliwa powinna mieć taka część i ile ważyć. Pierdoły musisz dodać osobno, do gotowego elementu. Zatem są pewne ograniczenia, ale i tak jest fajnie, bo modyfikacja pozwala zmniejszyć ilość części drastycznie.

185
Statki kosmiczne / Odp: For Science (lądowanie na Eeloo)
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 23:38:24 »
Nieźle, kawał drogi. Ile w sumie punktów z badań? Liczba dla mnie lepiej przemawia do wyobraźni ;p

Co do hostingu to moze być, ale proszę, nie używaj formatu "na forum", tylko linków do pliku. Tutejsze forum automatycznie je pomniejszy w razie potrzeby. A jeśli zależy Ci żeby otwierało się to w innym oknie to poporawiaj ten zaimportowany kod i podmień linki na bezpośrednie, do samych plików, żeby po kliknięciu w miniaturkę otwierało się samo foto, bez tego szajsu do okoła.

Patrz:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ   Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ   Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ   Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ   Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Poklikaj teraz w te miniaturki. Prawda, że lepiej? Jak masz jakieś pytania pisz na pw ;)

186
Inne / Odp: Nasze najciekawsze raporty naukowe!
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 04:44:07 »
Skoro tak bardzo się tego wzbraniacie, to proszę moderatora o tymczasowe zamknięcie tematu. Do odwołania, aż kiedyś wspólnie, na chacie, uznamy że nadszedł czas by go odmrozić ;)


Zamknięte // Raynus

187
Inne / Lot kamikaz... akrobacyjny!
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 04:38:52 »
Pomyślałem, że przydałby się wątek, gdzie mozna by się pochwalić, pod czym udało nam się przelecieć.
Niewiele jest takich miejsc w kerbalach, ale po ostatnim updatecie, w samym KSC i okolicach naliczyłem trzy!

Zasady są proste.
Należy opublikować co najmniej z kilka screenów, przy podejściu, w trakcie i po manewrze, tak by nie było żadnych wątpliwości, że wyszedł komuś stunt.
Mozna równie dobrze nagrać filmik, jeśli komuś się chce.
Mile widziane zamieszczenie garści informacji o pojeździe, jakim się dokonało swego wyczynu.

Zatem, co by dać przykład. Oto mój remake Trylobitea, którego publikowałem jako jeden z pierwszych pojazdów tu na forum. Remake bo zrobiłem to na trybie kariery i nie mam wszystkich części. Ba! Nie mam nawet kółek...

Trylobite Mk1

Masa startowa: 6,99t
Liczba części: 50
W tym lotek: 38
Załoga: 1
System abort: tak





A to mój przelot pod mostem w R&D 8)







Edit:
Tak sobie jeszcze latałem tym samym samolotem chwilę i udało mi sie wykręcic jeszcze jeden manewr...
Przelot pod tunelem w R&D









Mam nadzieje, że znajdzie się ktoś poza mną, chętny do tej zabawy xD

188
Inne / Odp: Nasze najciekawsze raporty naukowe!
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 22:39:35 »
No dajcie spokój po tygodniu gry nie będzie już żadnym spoilerem to co tu się opublikuje o_O

189
Inne / Nasze najciekawsze raporty naukowe!
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 22:37:15 »
Teraz skoro 0.22 jest już do pobrania nadszedł czas by założyc ten wątek. Zatem jeśli masz jakiś zabawny raport naukowy możesz go opublikować tutaj, najlepiej w postaci screena ;)

Żeby dać coś od siebie, oto jeden z pierwszych raportów jakie można dostać...


190
Modyfikacje / UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 20:18:53 »
Scott znalazł prawdziwą perełkę i nagrał o niej filmik, który dziś opublikował.



Link do pobrania ze Space Portu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co robi ów mod? Otóż pozwala z kilku części stworzyć zupełnie nową, jedną. Oblicza równolegle jaką powinna mieć masę, ile powinna zawierać paliwa, itd. i to przy posiadaniu takiej samej siatki kolizji jak bez tego udogodnienia. Liczba części spada drastycznie! Poza tym pozwala ominąć kombinowanie z dokami, żeby złączyć jakieś elementy. No po prostu cudo!

191
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 00:59:27 »
Cholera, teraz wcale mi nie jest fajnie przez ten shitstorm jaki rozpętałem. Żartowałem, nie kwestionowałem na serio pracy Oliego. Ale zapomniałem, że wystarczy iskra, żeby się rozpętało piekło. Dajcie spokój ludzie, to miał być żart, nie palenie na stosie.


192
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 23:10:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...) Po długim locie którego nie opiszę bo wyglądał jak każdy inny (...)

Taaa, szczególnie w kontekście tej fotki, o której zapomniałeś, że widać na niej HyperEdita...


193
Bibliografia T_T nie widziałem tego słowa od matury xD

194
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 16:58:58 »
Nie mam pojęcia tak prawdę powiedziawszy o_O Wydaje się jakbym grał w to całe życie, ale to zdecydowanie niemożliwe. Może po prostu od zawsze marzyłem o takiej grze ;)

Chwila na stronie KSP znalazłem datę: 2013-01-11, to dzień gdy nabyłem własną kopię, ale grałem wcześniej w demko :D

195
Zajebisty pomysł! I niezgorsze wykonanie ;) Well done ^^'

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25