Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25
166
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 16:50:27 »
Zawsze wszelkiego typu ograniczenia i restrykcje psują zabawę, ale rozumiem potrzebę wprowadzania jakichś. Tak jak jest może zostać.
Po prostu zawsze budowałem i latałem tak, żeby wykorzystać maksymalnie paliwo w dolnych fazach, a że zostaje mi go trochę po doleceniu na orbitę to zużywam na manewry. Kłóci się z moją filozofia trochę odrzucanie sprawnego silnika, kiedy mogę się nim wspomóc w transferze orbitalnym. Teoretycznie stan paliwa jest taki sam z silnikiem czy bez, przed manewrem. Więc to raczej nie byłby problem, po prostu miałbym trochę wiecej na minus, ale zapamiętam, że cała moja orbita ma być poniżej 100km.

167
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 15:12:29 »
Dzięki Kadaf 8)

@up
Yyy ja ten przepis o odrzucaniu rakiety i sprawdzaniu stanu paliwa przed 100km rozumiem tak, że mój statek  nie może wylecieć ponad 100km nad powierzchnię Kerbinu. Jeśli się sprężam z manewrami to chyba dobrze, co nie? ???
Inna sprawa, że gdyby to był screen to nie miałbyś pojęcia, że wykonałem już transfer, no chyba że domyśliłbyś się po prędkości orbitalnej...
Tak po prawdzie to ja to uważam za zbędną komplikację. Na moje powinno się liczyć paliwo całego zestawu, w tym i nośnej i nie byłoby żadnych sporów. Na lunch padzie i po wylądowaniu by się tylko sprawdzało ile jest w baku i to by ucięło wszystkie dyskusje czy machlojki. Jestem pewien, że dałoby się dostosować system punktacji tak, żeby zniwelować te duże liczby jakie przy obecnym sposobie by się pewnie pojawiły ;)

168
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 00:41:09 »
Z lekkim poślizgiem, ale jest! Materiał filmowy z mojego podejścia do poprzedniej misji. Zapraszam do oglądania kazdego kto jest zainteresowany, jak i czy w ogóle. udało się uratować forumowiczów z księżyca ;)


169
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 11:40:13 »
Pojawiła sie fajna opcja, odnośnie tej gry. Dzięki Moskitowi można ją kupić taniej. Wszystko wyjaśnia filmik:


170
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Coś mniejszego - Space One
« dnia: Pią, 08 Lis 2013, 04:53:34 »
Porządna relacja. Bardzo przyjemnie się czytało. Chcę więcej! :D

Btw:
Zaciekawił mnie ten fragment...
Cytuj
(...) wszystko wyglądało w porzadku. Jezu, bezproblemowy lot! Jak cudnie (...)
Znaczy, że Jezus Kerman też się przytrafił? xD

171
Statki kosmiczne / Odp: Voyager 1
« dnia: Czw, 07 Lis 2013, 19:15:06 »
Bardzo fajny statek. Super że opublikowałeś swoją konstrukcję. Nie sądzę żeby silnikom coś groziło, Osłony powinny się gładko zsunąć jak dodasz trochę ciągu po ich uwolnieniu. Przynajmniej dla mnie tak to zawsze działało... ???

Popraw tylko proszę linki. Żeby wyświetliły się na forum jako obrazki. Jeśli nie wiesz jak, to nic trudnego. Kliknij edycja posta i przed i za każdym z linków dopisz takie coś:

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img]link[/img]
Acha, możliwe że powinieneś mieć do tego bezpośredni link do obrazków. To też łatwo dostać. Wystarczy, że klikniesz na każdy prawym i powinieneś mieć tam opcję: "Kopiuj adres URL grafiki". I to właśnie ten adres chcesz mieć pomiędzy tagami, jakie Ci podałem wyżej. jeśli cos Ci sprawia trudności, pisz na pocztę, pomogę.

172
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Pon, 04 Lis 2013, 22:26:11 »
Capsule Co postanowiło odpowiedzieć na dramatyczny apel jaki nadszedł z KSB SNAPE i tak się składa, że nasi chłopacy znaleźli czas by nagrać o tym film, a ja na tym filmie położyłem swoje łapki. Zatem, cóż mi pozostaje, jak życzyć przyjemnego oglądania! ^^'


173
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec wzorowany na prawdziwym (B9)
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 18:25:22 »
@up:
Widzisz ile sasu on tam ma? Samo to wystarczy, żeby zachować kontrolę. Możliwe że nadal próbuje się wymknąć nadanej trajektorii, ale można to wtedy łatwo ręcznie skorygować ;)

174
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec wzorowany na prawdziwym (B9)
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 18:16:03 »
Ładny, chyba pierwsza Twoja konstrukcja, która podoba mi się wizualnie :P
SAS overflow z tego co widzę. Przy takiej korekcie powinien prowadzić się jak po szynach. Co masz za problemy z nim?

175
Stacje kosmiczne / Odp: YAKSS - Yet Another Kerbin Space Station
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 22:26:30 »
Fajna, przypomina mi moją drugą stację Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, która zresztą do dzis krąży nad Kerbinem na moim głównym save. Też miała robić za stacje paliwową, ale wysłałem do niej kilka misji i stwierdziłem, że ma na to za mały bak. Musiałbym ją rozbudować kiedyś, ale mam już inne, fajniejsze projekty, więc rozbudowa poszła do szuflady na bliżej nieokreślony czas.

Życzę żeby Twoja stacja lepiej skończyła. I fajnie, że się odważyłeś opublikować projekt, potrzeba tu świeżej krwi ;)

176
Samoloty / Odp: Kseus1B SSTO VTOL (Download)
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 17:43:56 »
Niepotrzebnie dałeś w swoim modelu silniki rakietowe do startu pionowego, ta maszyna raczej nie poleci dalej niż na orbitę. A zużywasz przez to do startu oxidaizer. Jak widać na odrzutowych stratuje równie gładko ;) Szkoda, że dziś tak późno usiadłem na kompa, bo podesłałem Ci moja wersję, jak już opublikowałeś swoją, ale to praktyka czyni mistrza, więc cieszy mnie, że sam rozkminiłeś jak zrobić ze swojego samolotu VTOL ^^'

177
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Puma Mk3









Capsule Co postanowiło wyjść na przeciw wymaganiom swoich klientów i wykorzystało nieoczekiwane przedłuzenie przetargu by opracować ulepszona wersje swojego łazika, eliminującą wszystkie wady pierwszej propozycji. Tak powstała Puma Mk3. Oto garść informacji technicznych:

Waga: 9,94t
Liczba części: 80
Zasilanie: 16 RTG
Pojemnośc baterii: 5280 ECh
Szacowany zasięg: nieograniczony
Prędkość maksymalna: ok 24m/s
Tolerowany przechył: ok 40 stopni
Załoga: 4 kerbali + 1 pilot
Tryb zdalnego sterowania: tak
Dodatkowe wyposażenie: mobilne laboratorium
Wersja: Mk3



Pierwsze, co rzuca się w oczy to mniejsze gabaryty łazika. Inżynierowie niechętnie, ale w końcu zrezygnowali z 8 miejsc dla pasażerów, na rzecz wymaganych 4. Jednak nadal każdy z pasażerów ma do dyspozycji komfortową kabinę. Ofiara nie poszła na marne. a inżynierowie dokonali dzięki temu zabiegowi kilku usprawnień, na które wcześniej limit części nie pozwalał. Przede wszystkim pojazd ma teraz nieograniczony zasięg! 16 modułów RTG generuje dość energii by podtrzymywać nie tylko nieprzerwaną eksplorację, ale i równoległe prowadzenie badań i transmitowanie wyników. Ogromna bateria nie była już dłużej potrzebna, a miejsce wielkich paneli słonecznych zajęły zasobniki z tajemniczym glutem.




Pojazd ma wbudowanych kilka funkcji specjalnych, dostępnych dla pilota poprzez wybranie odpowiedniego guzika w kapsule. Zatem:

1 - Odpowiada za hamowanie tylną osią
2 - Odpowiada za blokadę skrętności tylnej osi
9 - Odpowiada za aktywowanie mobilego laboratorium
0 - Odpowiada za rozkładanie/chowanie drabinki



Podczas tych kilku przejażdżek, wykluło się pare zasad użytkowania niniejszego łazika, których należy przestrzegać jak biblii, inaczej produkt nie podlega gwarancji!

1. Przed każdą jazdą wciśnij F5!
2. Korzystaj z Hamowania tylną osią za pomocą klawisza 1. Unikniesz wtedy wielu przykrych wypadków.
3. Korzystaj z SASu! Jazda przy włączoym SASie drastycznie skraca drogę hamowania.
4. Nie przekraczaj 25m/s, nawet jeśli pojazd na to pozwala. Inaczej się rozbijesz!
5. Pamiętaj że masz w opcji blokadę skecania w tylnej osi, pod 2. Uwierz, często pomaga.


Słowo od producenta:

Łazik został wykonany dokładnie w tej samej technologii co Puma Mk2. Jego właściwości jezdne nie powinny zatem sie zmienić. No chyba, że na lepsze. Dodano opcję blokady skręcania tylnych kół, a także opcję hamowania jedynie tyłem, aby poprawić wszelkie skazy pierwowzoru. Zabrakło jednak czasu na testy. Zostawiamy zatem dyrekcji przetargu sprawdzenie tych wszystkich usprawnień i niecierpliwie czekamy na relację ;)

To by było na tyle, mam nadzieję, że propozycja się podoba. Jeśli tak, śmiało głosuj na Capsule Co. See You! ;)


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


P.S.
Zostawiłem na tym samym save oba łaziki, żeby testujący mógł sobie łatwo porównać oba. Nie pogniewam się jeśli jeden z nich zostanie skasowany :) Ale przed zdetonowaniem niepotrzebnej maszyny proszę pamietać o wczesniejszej ewakuacji pilota ^^'

178
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 10:32:34 »
Pamiętacie moje maleństwo? Maleństwo urosło :D


Waży prawie 9 328t i jest już niemal ukończone. Jak na taka masę całkiem sprawnie manewruje. Ale muszę odpocząć od SE, bo spędziłem w tej grze już stanowczo za dużo czasu. Strasznie wciaga mnie ten gatunek gier.

179
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 24 Paź 2013, 19:36:49 »
Ja mam w miarę silnego kompa, quada po 2,5Ghz na rdzeniu, więc nie odczuwam laga jakiegos specjalnego. Raz jak leciałem pokaźnym statkiem i trafiłem na sporą gromadę asteroid, to przy ich renderowaniu miałem spadek FPSów na chwilę, ale jak się tylko pokazały było już ok. Poza tym przy zderzeniu dwóch statków można zaliczyc spadek FPSów, raz oglądałem katastrofę jako pokaz slajdów, ale też najwyżej przez kilka sekund. Jak gra sobie policzy już co ma gdzie lecieć z jaka prędkością to wszystko śmiga, także nie ma tragedii.
Inna sprawa że promień renderu jest mały, trochę za sztucznie ograniczony na moje. Jak się odleci od stacji za bardzo to mozna jej już nie znaleźć po jak nie wpadnie w drodze powrotnej w bąbel renderu to jej nie zobaczysz mimo, że przelatujesz tylko kilkadziesiąt kilometrów obok :/


Mi też screeny nie działają. Niby gra ma w klawiszologii F4 od tego, ale mi to nie działa. Dlatego używam demo Frapsa do łapania screenów ;)

180
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 24 Paź 2013, 06:23:28 »
Grałem bez przerwy, przez jakies 8h i przestałem jedynie dlatego, że wypadałoby się przespać chociaż z trochę. Gra wciagnęła mnie totalnie, jest świetna! A oto niekompletny jeszcze efekt mojego dłubania:









Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Gorąco polecam! Budowanie jest intuicyjne, chociaz sterowanie nieco toporne. Nie działaja jeszcze wszystkie bajery, ale w końcu to bardzo wczesny build. Wszystko to jednak idzie wybaczyć, bo to co jest już teraz, śmiga gładko i warte jest zaiwestowania w tę produkcję kazdego dolara ;)

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25