Capsule Co postanowiło wyjść na przeciw wymaganiom swoich klientów i wykorzystało nieoczekiwane przedłuzenie przetargu by opracować ulepszona wersje swojego łazika, eliminującą wszystkie wady pierwszej propozycji. Tak powstała Puma Mk3. Oto garść informacji technicznych:
Waga: 9,94t
Liczba części: 80
Zasilanie: 16 RTG
Pojemnośc baterii: 5280 ECh
Szacowany zasięg: nieograniczony
Prędkość maksymalna: ok 24m/s
Tolerowany przechył: ok 40 stopni
Załoga: 4 kerbali + 1 pilot
Tryb zdalnego sterowania: tak
Dodatkowe wyposażenie: mobilne laboratorium
Wersja: Mk3
Pierwsze, co rzuca się w oczy to mniejsze gabaryty łazika. Inżynierowie niechętnie, ale w końcu zrezygnowali z 8 miejsc dla pasażerów, na rzecz wymaganych 4. Jednak nadal każdy z pasażerów ma do dyspozycji komfortową kabinę. Ofiara nie poszła na marne. a inżynierowie dokonali dzięki temu zabiegowi kilku usprawnień, na które wcześniej limit części nie pozwalał. Przede wszystkim pojazd ma teraz nieograniczony zasięg! 16 modułów RTG generuje dość energii by podtrzymywać nie tylko nieprzerwaną eksplorację, ale i równoległe prowadzenie badań i transmitowanie wyników. Ogromna bateria nie była już dłużej potrzebna, a miejsce wielkich paneli słonecznych zajęły zasobniki z tajemniczym glutem.
Pojazd ma wbudowanych kilka funkcji specjalnych, dostępnych dla pilota poprzez wybranie odpowiedniego guzika w kapsule. Zatem:
1 - Odpowiada za hamowanie tylną osią
2 - Odpowiada za blokadę skrętności tylnej osi
9 - Odpowiada za aktywowanie mobilego laboratorium
0 - Odpowiada za rozkładanie/chowanie drabinki
Podczas tych kilku przejażdżek, wykluło się pare zasad użytkowania niniejszego łazika, których należy przestrzegać jak biblii, inaczej produkt nie podlega gwarancji!
1. Przed każdą jazdą wciśnij F5!
2. Korzystaj z Hamowania tylną osią za pomocą klawisza
1. Unikniesz wtedy wielu przykrych wypadków.
3. Korzystaj z SASu! Jazda przy włączoym SASie drastycznie skraca drogę hamowania.
4. Nie przekraczaj 25m/s, nawet jeśli pojazd na to pozwala. Inaczej się rozbijesz!
5. Pamiętaj że masz w opcji blokadę skecania w tylnej osi, pod
2. Uwierz, często pomaga.
Słowo od producenta: Łazik został wykonany dokładnie w tej samej technologii co Puma Mk2. Jego właściwości jezdne nie powinny zatem sie zmienić. No chyba, że na lepsze. Dodano opcję blokady skręcania tylnych kół, a także opcję hamowania jedynie tyłem, aby poprawić wszelkie skazy pierwowzoru. Zabrakło jednak czasu na testy. Zostawiamy zatem dyrekcji przetargu sprawdzenie tych wszystkich usprawnień i niecierpliwie czekamy na relację

To by było na tyle, mam nadzieję, że propozycja się podoba. Jeśli tak, śmiało głosuj na Capsule Co. See You!

P.S.
Zostawiłem na tym samym save oba łaziki, żeby testujący mógł sobie łatwo porównać oba. Nie pogniewam się jeśli jeden z nich zostanie skasowany

Ale przed zdetonowaniem niepotrzebnej maszyny proszę pamietać o wczesniejszej ewakuacji pilota ^^'