Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
151
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Wto, 19 Lis 2013, 16:06:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...) użyłem napędu przepływowego z feniksa jak mniemam

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...) już na orbicie, bałem się że zabraknie paliwa rakietowego
no czas wracać do domu (...)

Nice ^^'


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja daję do SSTO zbiorniki do Jetów i osobne do do orbitalnych.
Na Jetach osiągam możliwie wysoki pułap i prędkość, a jak się już kończy prawie paliwo (i pojazd jest lżejszy), zmiana napędu i kontynuacja lotu na orbitę. (...)

Każdy lata jak lubi. Na moje niewykorzystany Oxidaizer waży mniej od pustych baków ;)

152
Samoloty / Odp: Fe-32 Ajax Mod. PW
« dnia: Wto, 19 Lis 2013, 15:56:11 »
Fajnie mi się patrzy na rozwój Twoich, samolotowych konstrukcji. Bo sam też zaczynałem od samolotów. Spróbowałeś moze zbudować coś co doleci na orbitę? SSTO to jedna z najfajniejszych rzeczy jakie można zrobić w temacie, ale i zarazem jedno z największych wyzwań ;)

153
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Wto, 19 Lis 2013, 15:52:33 »
Na czystej grze nie ma takiej opcji. Jest mod, do zdalnego sterowania pojazdami, ale bardzo zaawansowanY. W sensie trzeba trochę liznąć programowania, żeby go ogarnąć, więc nie wiem czy nawet szukać nazwy?
Pozostaje robić to ręcznie i to jest o wiele prostsza oraz mniej problematyczna sprawa ;)

Są też mody gdzie satelita mapuje jakąś powierzchnię, czy to żeby zrobić mapę powierzchni planety, czy żeby poszukać surowców, ale o ile dobrze się orientuje też trzeba lecieć takim pojazdem. Takze nie ma lekko, nawet jeśli mod zajmuje się samym sobą, to i tak nie zrzuci to z Ciebie konieczności latania takim statkiem czy sondą.

Co do remote tech to właśnie jest to jeden z takich modów, które komplikują sprawy, a nie ułatwiają

154
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 18:24:43 »
O widzisz, to nie wiedziałem. Tylko, że szybkość transmisji można też usprawnić, dając na statek wiecej niż jedna antenę. Bo wtedy wyniki badań z różnych urządzeń, mogą być transmitowane równolegle.

155
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 17:06:35 »
Tak, sa potrzebne do transmisji wyników badań. Jeśli np nasz pojazd nie ma planowanego powrotu na Kerbin i tym samym nie odzyskamy statku, poprzez recovery, to anteny są jedyną drogą do zdobycia punktów science. Jednak trzeba pamiętać, że transmisja odbywa się z jakąś tam stratą i dlatego generalnie bardziej opłaca się zachować dane i odzyskać je ze statkiem.

W 0.22 weszły badania dopiero, więc i wtedy zmieniło sie działanie anten, wcześniej tylko wyglądały, teraz są kluczowym elementem w eksploracji kosmosu. To jest zapewne ta zmiana, o której wyczytałeś.

Wiem, że Scott Manley zaraz po tym jak 0.22 wyszło, wspominał w jednym z filmów, że popatrzył na liczby i nie zauważył jakiejś specjalnej jakości w różnicy transferu miedzy podstawową i wypasioną anteną. Osobiscie tego nie sprawdzałem, ale zaufałbym temu panu, takze nie warto specjalnie forsować drzewka dla lepszej anteny ;)

Sieć satelit bez modów nie daje nic. Jeśli chcesz pobawić się w tworzenie sieci komunikacyjnej, polecam mod Remote Tech.

P.S.
Witam na forum =)

156
Samoloty / Odp: Messershmitt Aero
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 01:49:43 »
@up:
Z reguły chcesz je mieć w jednej osi, wzdłuz pojazdu, tej poziomej. Mogą się idealnie pokrywać, ale nie muszą. Generalnie, lepiej mieć środek liftu za środkiem masy, niż przed. I na podobnej zasadzie, powyzej niż poniżej środka masy. Jak sam zauważasz, center of mass przesuwa się w trakcie lotu do tyłu, dlatego jak wysuszysz bak, do połowy powiedzmy, samolot może tracić sterowność i dlatego wielu daje center of lift do tyłu bardziej. Ja preferuję bardzo niewielki rozjazd tych markerów i zazwyczaj wszystko śmiga pięknie.

157
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Helium-3







Capsule Corporation z radością powitało wznowienie rozbudowy bazy księżycowej, a tym samym i eksplorację lunarskiej powierzchni. Jako odpowiedź na przetarg, na najnowszy element infrastruktury księżycowej, pierwszy moduł stacji Overlord, zaporojektowano Helium-3. Innowacyjny moduł dowodzenia, powiązany z hubem komunikacyjnym.

Waga: 31,13t
Liczba części: 83
Zasilanie: 3 RTG
ilość reflektorów: 3
Ilość anten: 2
Prędkość orbitalna: ok 388m/s
Wysokośc orbity: 210km
Załoga: 4 kerbali
Tryb zdalnej obsługi: tak
Dużych doków: 2
Średnich doków: 9
Liczba drabinek: 15
Dodatkowe wyposażenie: 3 huby komunikacyjne
Wersja: Mk1




Stacja posiada na tę chwilę mieszkanie dla 4 kerbonautów plus 3 moduły dowodzenia. Po 1 na każdy węzeł komunikacyjny, ale o tym za chwilę. Na jej załogę skłąda się w tej chwili czterech najbystrzejszych z naszych pilotów:

Dowódca: Bob Kerman
Koordynator kontrolerów: Dudsey Kerman
Pierwszy kontroler: Genebert Kerman
Drugi kontroler: Jedburry Kerman



Stacja, poza wymaganym dokiem senior (w liczbie dwóch), została wyposażona w dziewięć średnich portów dokujących. Które zgrupowano po trzy w węzły, w taki sposób by do stacji mogło zadokować nawet i dziewięć pojazdów naraz. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie, ponieważ zdajemy sobie sprawę z potrzeby posiadania sporej ilości portów dla prężnie rozbudowywanej stacji, a średni dok to z reguły standard w większości pojazdów kosmicznych. Do dalszej rozbudowy stacji przeznaczono dwa duze doki umieszczone w centralnej osi stacji. Ale tylko od kierownictwa projektu zależy jak będzie zarządzać dostepnymi możliwościami. Stacja z łatwością może poświęcić jeden węzeł na rzecz dalszej rozbudowy i wciąż będzie mogła przyjmować i odprawiać znaczące ilości pojazdów, w tym samym czasie. Zdajemy sobie sprawę, że przetarg nie dotyczył huba komunikacyjnego, jednak polityka naszej firmy to: patrzeć w przyszłość i starać się sprostac wymaganiom klientów, jeszcze zanim o nich pomyślą ;) Zapewniamy również, że nasz moduł spełnia wszelkie wymagania jako moduł dowodzenia.






Dowódca ma zawsze idealny podgląd na sytuację, oraz chyba najlepszy widok z biura jaki można sobie wymarzyć...


Pojazd ma wbudowanych kilka funkcji specjalnych, dostępnych dla kontrolera poprzez wybranie odpowiedniego guzika w kapsule. Zatem:

7 - Odpowiada za otwieranie/zamykanie osłon doków
8 - Odpowiada za rozkładanie/chowanie drabinek










Powyżej prezentujemy też od razu wymagane fotki za dnia i w nocy, wykonane przez odrzucony na orbicie Muna, moduł transferowy. Zaś poniżej sam start rakiety, oraz co ciekawsze etapy podróży.


















Orbitę domykaliśmy RCSami, ale dzięki temu nie zmarnowaliśmy nawet kropli paliwa i orbita wyszła idealnie 210-210km nad powierzchnią srebrnego globu. Jednak nie byłoby to możliwe gdyby nie leciał z nami Bob Kerman oraz tak łebska załoga, która wytyczyła jeszcze nad Kerbinem kurs niemal na idealną, zakładaną wstępnie orbitę. Ufamy, że nasz projekt spełnia wszelkie wymagania przetargu, a wręcz wyprzedza zapotrzebowanie, spełniając przy okazji kilka z przyszłych ^^'


Link do galerii gdzie znajdziecie wiecej fotek z tej misji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Link do save: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

158
Samoloty / Odp: Messershmitt Aero
« dnia: Nie, 17 Lis 2013, 19:19:38 »
Takie maleństwo zawsze będzie trudne w lądowaniu bo za mocno reaguje. Pomaga bez wątpienia latanie na włączonym SAS i capslocku, ale przy takim rozmiarze najłatwiej chyba wyposażyć go po prostu w spadochrony i wylądujesz nawet na dachu VAB jak sie postarasz ;)

159
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Sob, 16 Lis 2013, 18:07:53 »
Jedyne z czego jestem dumny w tej misji to fakt, że mój Claw wyniósł przeszło 85t na orbitę.
Jakby ktoś był ciekaw ile czasu poświęciłem temu wszystkiemu, to mam screena na dowód ile materiału nagrałem:


Jak pisałem wcześniej to nie uwzględnia czasu na próby itp. Najbardziej boli że potem ja to muszę skurczyć do pół godziny, żeby ktokolwiek to w ogóle obejrzał ;_:
Mówisz że to angażuje czas fullje? Wiem o  tym, jak sam widzisz go nie żałuję. Ale przecież jest Was dwóch. Zawsze jeden może przygotować misję, a drugi ją przetestować. Taki tip mały na przyszłość.
Dobra, kończę narzekanie. Sam jestem sobie winien, że zmarnowałem ten czas przez jeden nieprzetestowany do końca element.
Róbcie dalej swoją robotę chłopaki bo robicie coś świetnego i podnosicie jakość forum takimi akcjami ^^'

160
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Sob, 16 Lis 2013, 15:41:45 »
Doleciałem, a doleciałem i wróciłem to wielka różnica. Ja też doleciałem i to zapewne najtaniej jak się da, dwoma promami i statkiem matką. Zebranie kerbali w jedno miejsce nie taki pryszcz, spróbuj, wyzywam Cię! Wykonaj tę misje sam, od początku do końca i opublikuj, ciekaw jestem za ile dni pojawiłaby sieTwoja odpowiedź ;)

Edyta:
Heh oki :P

161
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Sob, 16 Lis 2013, 15:29:14 »
Czy ja wiem fullje czy taka łatwa? Spędziłem nad tym "prrzeszło trzy dni" i muszę się poddać. Ten czas oczywiście daję w nawiasie, chodzi tu o czas wolny z trzech dni, zaraz sprawdzę ile realnych godzin materiału nagrałem na odcinek... Ale będzie to zaniżone o czas planowania i eksperymentów.
Przez mój brak doświadczenia w lotach na inne planety (tak, pierwszy raz poleciałem na Dunę) przeliczyłem sie i brakuje mi paliwa na manewry tak jak sobie to ułożyłem w planach. Ale największy cios w plecy zadał mi mój prom SSTO, bo wersja Mk1 lądowała i startowała bez problemu, a potem domykała orbitę na 100km i miała jeszcze paliwo na rendez-vous ze statkiem matką. Podczas gdy nieprzetestowany Mk2 zaledwie 3t cięższy, wleciał najwyżej na 30km, a gdzie tu jeszcze do orbity...
Zrobię tę misję, zawziąłem się i ją zrobię, ale za kilka dni dopiero, żeby udowodnić sobie, że się da. Póki co mam alergię na kerbale. Rage quit zrobiłem na jakiś czas. >:(

Btw
Może warto posłuchać społeczności i rzeczywiście obniżyć trochę poprzeczkę? Jeśli ktoś wcześniej latał na Dunę i obczaił co trzeba zrobić to mógł z miejsca podziękować. Chyba tylko ja, jeden ignorant, pomyślałem łatwizna i mina mi zrzedła po drodze. Łatwiejsze misje to też większa frekwencja, gwarantuję Wam to.
Apeluję też do Was chłopaki, fullje i Kadaf, zanim zapostujecie misję, wykonajcie ją najpierw obaj! Jeśli w tym celu trzeba wydłużyć czas miedzy misjami nawet to spoko, nie obrazimy się jeśli misja bedzie miała atest w postaci screena ;) Sami się wtedy przekonacie czy rzeczywiście Wasza misja jest łatwa czy trudna. Bo na tę chwilę WYDAJE SIĘ Wam, że to jest proste!

162
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 20:52:55 »
Heh pewnie tylko kwestja taktyki w drodzę na orbitę. Moje SSTO też nie zawsze od razu dolatują. Nawet prawdę powiedziawszy bardzo często jest tak, że próbuję i próbuję i dupa. Ale trzeba próbować do skutku i sie nie poddawać. Zgaduję że brakuje oxidaizera, żeby domknąć orbitę? Ja z reguły nie daję w ogóle zbiorników z samym paliwem. Jego zuzycie nigdy nie jest takie jak przewidzę, więc lepiej targać zbędny utleniacz niż zbędne paliwo, bo w kosmosie mozesz dzięki temu dłuzej manewrować. Oczywiście to popsułoby design z uwagi na bak, którego użyłeś, ale coś kosztem czegoś ;)

163
Samoloty / Odp: Pudło-1 by pawler92
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 15:52:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wow. Że też fizyka w ksp pozwoliła na coś takiego. Ciekawe jakby się sprawował z ferram areodynamics :)

Latałby, tylko inaczej bo środek liftu by się przesunął, wiem jak moje B-2.0 czy Manta się zachowywały po instalacji tego moda. Właściwie to żaden craft mój nie latał, dlatego odinstalowałem. Z tym modem trzeba po prostu budować rzeczy od zera i wtedy śmiga bez problemu.


A i co by nie było offtopu no Pudło wygląda jak prawdziwe pudło xD Nie eksperymentowałes z nadaniem jakiejś płynniejszej krawędzi natarcia temu brzegu? Patrzę na Twoje projekty i wszędzie widze tę kanciastość :/

Taki mały tip, może się przyda:
Ja zawsze biorę ten prostokąt i altem go trochę odchylam. Czasem trzeba pomarudzić we wszystkie strony WSADem, a nawet przy pomocy Q i E, żeby znaleźć równe przyłożenie do krawędzi. Jednak potem jest już z górki bo można kopiować taki element wzdłuz całego skrzydła i prawie za kazdym razem ten wypracowany kawałek daje się przyczepic bez większych problemów, jak trzeba. Z dolnej krawędzi wtedy robisz to samo tylko odwracasz element o 180 stopni i masz piękną krawędź natarcia, a nie, pudło ;p

164
Samoloty / Odp: SStO mkI
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 15:37:24 »
Stary, serio? Jedno zdanie i jeden screen? o_O
No samolot wygląda świetnie, stacja też. Już tam nie będę pisać tego samego, możesz sobie co następuje po kropce, przczytać patrząc na tamten temat.
Mógłbyś trochę wątek rozbudować. Podać choćby ile części toto ma, ile waży, jakie ma przeznaczenie, jakieś osiągi, no i z parę fotek wiecej. Bo jedna fotka moim skromnym zdaniem nie kwalifikuje się jako galeria ;P

165
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Śro, 13 Lis 2013, 12:28:24 »
Wow! Właśnie odpaliłem save z Duną i okazało się że jestem na czerwonej planecie jako kerbal... No dzięki, tylko czemu tak daleko od reszty? T_T Nie jestem pewien czy da się mnie uratować xD Ktoś tym kerbalem jechał taki kawał czy go zrzuciliście tam z orbity?

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25