Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25
136
Samoloty / Odp: Inflier mkII
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 12:06:26 »
@up:
Też mi podobne prędkości wychodziły przy testach Feniksa. Jeśli lecieć tak wystarczająco długo to można zrobić orbitę na samym paliwie odrzutowym. Tylko potem nie ma za bardzo jak wrócić xD


Fajnie widzieć, że moje rozwiązaie na coś się przydało. Btw nie napęd opływowy, a przepływowy xD Chociaż to stare dzieje są. Od dawna już stosuję głównie te boczne wloty bo to jednak sporo części mniej, a skutecznośc taka sama ;)

137
1. Jeśli masz na myślii światła w symetrii to wybranie jednego przypisze wszystkie do tej samej grupy. Można to obejść tylko w jeden znany mi sposób. Zamiast np. 6-krotnej, ustawiasz odpowiednio dwie 3-krotne i wtedy możesz przypisać połowę świateł do jednej grupy, a drugą połowę do drugiej.
A jeśli chciałbyś po prostu móc zgasić część świateł jakimś klawiszem to przypisz te wybrane do grupy. Potem w trakcie lotu, dajesz U - zapalaja się wszystkie, dajesz np. 1 - gaszą się te wybrane i śmiga.
Możesz też wyrzucić z zakłądki utylity część świateł, wtedy U ich po prostu nie zapali.

2. Nie można obracać o mniejszy kąt. Jednak czasem można przesunąć część, np na okrągłym zbiorniku, o kawałek i z tamtego miejsca ustawić kąt jaki chcemy. Mozliwe że musisz zmienic ustawienie symetrii z tego kanciastego na okrągłe (przycisk obok tego do ustalania krotności symetrii). Wtedy gra przestaje ustawiać "na szyny" przyczepiany element i mamy więcej opcji. Jednak pilnuj wtedy symetrii bo czasem wychodzą przez to cuda... :/

3. Chyba sie nie da, a jeśli jest to możliwe to co najwyzej za pomocą C albo V, jak żadna z tych opcji nie działa to niestety.

4. Nie ma takiej opcji.

5. Wystawiasz element na lunchpad i odpalasz mapę. Na krawędzi po prawej masz schowaną zakładkę pod ikonką i od informacja, tam znajdziesz szukaną masę. Ten sam patent oczywiscie działa i na orbicie, czy w trakcie lotu.
Inna opcja to z lunch pada przejscie do centrum radarowego i odszukanie tej samej zakładki, ale wcześniejszy sposób jest chyba wygodniejszy, co nie?

6. Taśma, albo doki. Z tym że taśma i pewniejsza i łatwiejsza w użyciu. Jeśli jednak decydujemy sie na doki to to działa tak, że jak tylko gra wczyta pojazd na lunch padzie i fizyka zaskoczy, elementy zadokują do siebie i zamkniesz np wspomniane koło. Jednak trzeba pamiętać, żeby przyczepić doki do właściwych elementów. Jest to trochę kłopotliwe, ale do zrobienia.

138
Inne / Odp: Polska Myśl techniczna [Film] Wahadłowiec
« dnia: Wto, 26 Lis 2013, 14:38:25 »
Ujęcia spoko, historia spoko, muzyka spoko. Dwa ale tylko...
1. Czemu nie 720p?
2. Te przerobione głosy są creepy. Nie idź tą drogą! Jak rozumiem sam wszystko nagrywasz? Czemu nie normalnym głosem? Zapewniam Cie, że cokolwiek myślisz o swoim głosie, brzmiałby lepiej. Przez pierwsze 3 linijki można przeżyć, ale dalej to już zaczyna przeszkadzać.
Nie jestem żadnym ekspertem i bynajmniej nie chcę za żadnego uchodzić, ale moim zdaniem jakbyś poprawił te dwie rzeczy, to byś miał pierwszorzędny filmik, a tak masz tylko filmik ;)

139
Stacje kosmiczne / Odp: Station Kerbin I
« dnia: Pon, 25 Lis 2013, 17:54:07 »
To tym bardziej powinna zostać na niskiej orbicie bo masz większą prędkość orbitalną, na starcie, tylko że takie działo byłoby chyba wtedy za mało..
Chociaż chyba mogłoby się udać, jakbyś miał tę stację na granicy wpływu Kerbinu, gdzieś za Minmusem, ale to mało praktyczna miejscówka na stację ;)

140
Ogłoszenia / Odp: Zastrzeżenia do obecnego silnika forum
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 19:23:32 »
Wspomniane już screeny, to jedno, ale jest coś, co możnaby jeszcze dodać w temacie. Gdy tworzy się posta skrypt automatycznie retuszuje zdjęcia do preferowanego na forum formatu. Niby ok, ale już przy edycji tego samego posta, zaledwie kilka sekund później, tak się nie dzieje. Często przez to właśnie posty nowych użytkowników wyglądają tragicznie. Bo jak ktoś o tym nie wie i spróbuje dokleić po fakcie jeszcze jeden link, to ten doklejony screen zostaje wyświetlony w oryginalnej rozdziałce. Burzy to estetykę, a użytkownik może pół dnia zachodzić w głowę czemu tak sie dzieje i nie wpaść na rozwiązanie bo nie jest zaznajomiony z bbcode np. Na bank dałoby się to poprawić, chociaż przy zmianie silika pewnie ten problem samoistnie by się wyeliminował.

Inna rzecz, która irytuje. Przy edycji posta nie raz brakuje narzędzi, jakie są dostępne przy jego zakładaniu. Bardzo często jestem zmuszony przepatrywać to co napisałem, w poszukiwaniu fragmentu kodu, żeby go skopiować w inne miejsce, zamiast po prostu zaznaczyć i wybrać odpowiednią opcję. Wydłuża to czas tworzenia posta i jest cholernie niewygodne, a mniej zaawansowanym użytkownikom zapewne tworzy ścianę nie do pokonania.

Jeszcze jedno, kompletnie z innej beczki. Statystyki forum, coś co jest teoretycznie dostepne dla każdego, ale nie do końca... Pewnie nawet 90% użytkowników nie wie, że coś takiego istnieje. Kiedyś straciłem dobry kwadrans na szukanie, jak je wydobyć na światło dzienne. Przydałby się jakiś bardziej wyeksponowany dostęp do nich, na górnej belce może?

141
Obsługa techniczna / Odp: Grafika
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 19:12:49 »
Stary, używaj F5 jak jesteś na orbicie jeszcze i jak się rozbijesz to nie kończ lotu, tylko wczytuj F9 i próbuj jeszcze raz, do skutku. Ja do dziś nie raz przy pierwszym podejściu zaliczam faila. Własnie po to jest opcja quick save & load ;)

142
Obsługa techniczna / Odp: Grafika
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 18:46:40 »
A czy przypadkiem cień nie ma jakiegoś osobnego suwaka w opcjach graficznych? Ja nigdy jakoś nie miałem problemów z jego wyświetlaniem. Oczywiście ustawieniami bawiłeś się z głównego menu, nie z menu w czasie gry? Bo jeśli nie to widziałeś bardzo okrojone opcje.

Co do innych tricków to możesz zamontować na pojeździe światła. Tylko że je widać na powierzchni relatywnie późno, w ostatnim momencie praktycznie.
Inny patent to widok z wnętrza kabiny na radarowy pomiar wysokości. Jest taki zegar, którego skala sięga od 0 do 2000m i pokazuje ile masz do przyziemienia bardzo dokładnie. Ląduj według niego, a powinno zagrać. Niestety ta opcja jest dostępna jedynie w misjach załogowych.

143
Stacje kosmiczne / Odp: Station Kerbin I
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 18:41:03 »
Stacja niczego sobie. Nigdy nie budowałem dział kosmicznych chociaż wiem czym to się je ;) Tylko, że jak przeniesiesz ją na wyższą orbitę, to działo stanie się bezużyteczne. Z niskiej orbity jeszcze strącisz kerbala, ale z wysokiej już raczej nie bardzo, co najwyzej zniekształcisz jego orbitalną trajektorię.

144
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 02:32:31 »
Szczerze? Właśnie najciekawszych rozwiązań można oczekiwać po kimś, kto nie zna ogólnie przyjętych zasad. Jak w tym powiedzeniu: Coś jest niemożliwe do czasu, aż znajdzie się ktoś kto o tym nie wie i to zrobi ;)
Sam na tę chwilę mam przesyt kerbali, ale jeden z moich obecnych projektów to statek, którego masa liczona jest w tysiacach ton i te wszystkie tabelki i schematy można śmiało wyrzucić do kosza, bo z nimi nigdzie by się moją konstrukcją nie zaleciało. Ja zawsze podchodzę do kwestii kreatywności otwarcie jak tylko sie da. Ktoś coś robi wbrew sztuce? Niech robi, zobaczymy co z tego wyniknie. No chyba, że mówimy o pracy zespołowej i to miałoby blokować grupę, wtedy nie ma miejsca na indywidualizm. Ale na własnym podwórku? Jak najbardziej! :P

145
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 01:27:19 »
Panowie, nie o to tu chodzi, że da się zbudować mniejsze i wydajniejsze. O tym wie każdy, zapewne i diakon. Tu chodziło po prostu o wyegzekwowanie zasady add more boosters do maksimum. A wszyscy zamiast po prostu pisać awesome i ogólnie achy i ochy pouczają, że powinno się to zbudować, tudzież pilotować inaczej ;)

146
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Sob, 23 Lis 2013, 17:41:25 »
Właśnie dlatego z reguły nie kupuję gry przed premierą. No oczywiście są wyjatki, typu: gry indie, ale to osobny temat. Duże studia bardzo czesto robią mega kampanię na starcie, nakręcaja hype, a potem po premierze słychać tylko rozczarowanie :/

147
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 16:15:45 »
@up:
Oni tam w Meksyku niekoniecznie muszą wiedzieć, co to są mikołajki xD


A co do klamota to wcale nie musiałby być taki zły. Wystarczyłoby żeby swiatła zapalały się w oknach i stacja z tymi modułami wyglądałaby bajecznie.

148
Poproś o pomoc / Odp: Problem z TT-38K Radial Decoupler
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 16:08:45 »
Niestety nie da się zrobić czegoś takiego. Dlatego daje się tylko jeden decopuler pośrodku i doczepia taśmą drugi koniec. Jak nie masz taśmy to na jakiś czas odłóż ten projekt i rushuj drzewko w kierunku taśmy. To chyba drugi czy trzeci tier, któryś z górnych. łatwo tam dotrzeć, a taśma w kerbalach to podstawa ;)

149
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Czw, 21 Lis 2013, 16:13:16 »
Szkoda, wielka szkoda. Wchodzę dziś do neta i same złe wiadomości. :-\

150
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 23:51:58 »
Shinzo przybywa na ratunek! ;)
Znowu nagrałem filmik. Przepraszam za skopane audio, mam nadzieję że da sie to oglądać mimo to. Enjoy ^^'



P.S.
Mogłem opublikować już ten film, prawda?

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25