Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25
121
Poproś o pomoc / Odp: Minmus + Drzewko
« dnia: Sob, 07 Gru 2013, 10:48:53 »
Po pierwsze witam na forum :D

Po drugie, na luzie da się tym co masz dolecieć na Minmusa. Mogę udostępnić Ci swojego crafta, screen nie powie Ci tyle. Doleciałem, wylądowałem i wróciłem tym bez najmniejszego problemu. Jak to budowałem to miałem jeszcze mniej części odblokowanych niż Ty, więc powinno się odpalić na karierze. Jednak jak o czymś zapomniałem i jest tu o jakąś część za dużo, to odpal to sobie na sandbox, żeby zwyczajnie popatrzeć co i jak ;)

Pobierz pojazd: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (519 części)



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

P.S.
Nie jest to najlepsza z moich konstrukcji, ale z tymi częściami więcej nie udało mi się wycisnąć. W drugiej fazie zaczyna tracić przyspieszenie, to normalne dla tej maszyny. Jak tylko spali część paliwa i wyleci z gęstej atmosfery znowu zaczyna nabierać prędkości. Niestety, przez to trzeba dość długo lecieć prosto w górę, co nie jest najekonomiczniejsze, ale grunt że działa. Gravity turn można zaczynać, jak na nowo przekroczy 200m/s. Na orbitę dolatuje się z jednym czy trzema silnikami z asparagusa, ale to spokojnie wystarcza, żeby zrobic transfer na Minmusa. Hamowanie i lądowanie wtedy trzeba wykonać już na paliwie z lądownika, ale ten ma na to dość paliwa. Powrót to fraszka. Wystarczy opuścić wpływ Minmusa w kierunku przeciwnym do jego ruchu obiegowego. Wtedy łatwo daje się ustawić taki kurs, żeby Kerbin ściągnął Cię własną grawitacją. Niewiele trzeba już wtedy robić, więc nie martw się, że zostaje Ci mało paliwa na końcu. Jest go aż za dużo, a przynajmniej w sam raz.

122
Inne / Odp: LEGO
« dnia: Sob, 07 Gru 2013, 09:42:02 »
@up:
To nie do końca działa tak jak myślisz. Screen pokazuje wadliwe odpalenie świateł. Normalnie najpierw zapalało się to dolne, potem równolegle te na bokach i wreszcie te górne. Natura redstonea i klocków, nie pozwalała mi na wierne odwzorowanie systemu. Nawet shevronów jest 8, a nie 7 jak powinno być w standardowych wrotach. Teraz pewnie już dałoby się zrobić, to o czym mówisz, bo doszły nowe komendy, ale wtedy skupiałem się przede wszystkim na funkcjonalności. Najważniejsze było, żeby każde wrota mogły się połączyć z każdymi innymi wrotami na mapie, bezprzewodowo, i to działało. Tak po prawdzie to najwięcej problemu właśnie sprawiały aspekty wizualne. Sama teleportacja to jakaś 1/3 systemu. Aktywacja wody i świateł w wybranych, docelowych wrotach, to był największy problem. Dodanie efektu zapalania pojedynczych shevronów, zwiększyłoby jeszcze tę dysproporcję. Dlatego jakiś kompromis jest niezbędny, miedzy realizmem i funkcjonalnością, bo zbudowanie jednych takich wrót jednak trochę trwa ;)

123
Obsługa techniczna / Odp: screenshoty
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 21:57:51 »
Każdy podaje ten przycisk do screenów w Steam i wszyscy źle bo domyślnie jest F12 od tego, ale darujcie sobie juz bo chodzi o wersje nie Steam, stand alone.

124
Inne / Odp: LEGO
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 21:52:55 »
Ja tego miasta nie wyniosłem żadną rakietą. Ono jest SSTO, samo doleciało na orbitę ^^'

No SG-1 jak i Atlantis oraz Universe obejrzałem wszystko. Plus trzy filmy kinowe, które są świetne. Szczególnie Stargate Continuum, kończący wątek Goauld i Stargate The Ark of Truth, kończący wątek Ori. Polecam! Jak komuś przypadło do gustu SG-1 to z reguły i Atlantis mu pasuje, bo tam też zespół podrużuje, eksploruje i spotyka nowe cuda. Walczą o przetrwanie ale też nie są już takimi newbie na arenie galaktycznej, na co miło się patrzy. Oczywiscie brakuje pierwotnego składu, który przewija się gdzieś tam w tle, sporadycznie, ale jednak. A w 5 sezonie Carter zostaje szefową na Atlantis, i to chyba jest mój ulubiony sezon. Universe to już inny typ serialu. Może być, ale nie ma już tego czegoś, co miały wcześniejsze serie. Pewnie dlatego to ucięli. Wróc do SG-1 chociaż, bo trzy ostatnie sezony były całkiem niezłe, ale polecam też Atlantis :D

A teraz juz ucinam offtop z mojej strony, bo wyszedł temat o Stargate, zamiast o LEGO xD Ale mój wątek, więc na trochę mogłem pozwolić, bo strasznie lubię i to i to ;)

125
Inne / Odp: LEGO
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 20:11:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...)
Jest tu jakiś fan Stargate?
(...)

Ja, ja, ja! xD
Może nie z LEGO, bo wtedy jak się nimi bawiłem to Stargate jeszcze w Polsce nie istniał, ale tez z klocków ;)


Przy czym te wrota działaja :D W sensie na zwykłym MC można się przy ich pomocy teleportować po różnych lokacjach na tym samym świecie.

A jeśli to mało to polecam mój wątek na forum:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)


I co by nie robić samego off topu to fajna drużyna, Tali najbardziej mi sie podoba. Za to kroganin jakby zobaczył swoją podobiznę to by Cię chyba użył jako papieru toaletowego xD

126
Ogłoszenia / Odp: Zastrzeżenia do obecnego silnika forum
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 17:06:18 »
Faktycznie, przy korzystaniu z modyfikuj, wszystkie brakujące mi opcje śmigają. Teraz mi łyso xD

Jestem pod wrażeniem tego, jak skrupulatnie są rozwiązywane problem po problemie. Tylko że to wszystko, chociaż bardzo miłe, nie rozwiazuje głównej przyczyny, która pchnęła użytkowników do fantazjowania o innym siliku forum, czyli czatu. Ostatnio rzadko tam zagladam, ale zakłądam, że nadal jest tragiczny? Dla kogoś kto jest aktywnym użytkownikiem, to właśnie czat jest tym czymś co powoduje, że jest gotów zapłacić byleby go więcej nie ogladać i mieć zamiast niego coś porządniejszego. Coś co nie wywali po cichu i nawet nie powie, coś co nie wywali w ogóle.  :-\

127
Poproś o pomoc / Odp: Orbita heliosynchroniczna i Molniya
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 16:38:17 »
@up:
Prawdopodobnie przez źle rozłożone dysze RCSów, względem środka masy modułu, którym dokujesz. Obczaj w VAB sam moduł i zobacz czy nie masz aby któryś za daleko. Powinny byc zamontowane dokładnie w takiej samej odległości, jak w lustrze. Inaczej przy każdym manewrze tworzysz jakby dźwignię przez brak symetrii w działajacych siłach i pojazd tańczy, a dokowanie robi się przez to naprawdę trudne.

Btw ja nie używam prawie wcale trybu dokowania. Wolę stosować klawisze IJKLHN. Zatem nie spotkałem się ze wspomnianym problemem.

128
Inne / LEGO
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 16:26:52 »
Siemka ludzie! Dziś mam coś nietypowego do pokazania. Ostatnio u mnie w domu zgadało się o moich starych zabawkach gdy była u mnie kuzynka, która ma już teraz dwójkę własnych szkrabów. Coby się zabawki nie kurzyły w piwnicy, zostały z niej odzyskane, odkurzone  i wymyte, żeby następne pokolenie mogło się nimi bawić. Jednak wśród tych zabawek była jedna szczególna, a mianowicie mój zestaw klocków LEGO. Masa wspomnień do mnie napłynęła jak je znowu zobaczyłem. W efekcie odtworzyłem jedną z ostatnich konstrukcji jakie wymyśliłem jako dzieciak, którą Wam zaraz zaprezentuję. Moich konstrukcji, bowiem mój zestaw LEGO to cała masa mniejszych zestawów, zbieranych do jednego wora na przestrzeni lat. Prawdopodobnie nie dałoby się już z nich złożyć ani jednego oryginalnego pojazdu, ze względu na pogubienie albo zniszczenie co niektórych klocków. Lecz absolutnie mi to nie przszkadzało, jako dzieciakowi bo to, co w tym najpiękniejsze, to właśnie otwieranie umysłu na własną kreatywność i wymyślanie własnych rzeczy.

Zatem oto mój Heli z LEGO (wybaczcie nieostrosć zdjęć, robione telefonem):






Co najciekawsze w tym modelu, to śmigło. Jako szkrab strasznie marzyłem o LEGO Technic, lecz nigdy nie dostałem żadnego zestawu, dlatego musiałem sobie radzić sam.




Miałem jeden, nietypowy klocek, kółka z jakiegoś bardzo starego zestawu. Sa one połączone, więc gdy kręci się jednym, kręci się i drugim. Dlatego gdy zamonontowałem je jak widać, dawało się poruszac śmigłem. Wystarczyło wolym palcem przesunąc po kółku na dole, od czasu do czasu. Pamiętam, że byłem z tego pomysłu cholernie dumny jako dziecko i chyba nadal jeszcze trochę jestem ^^'




Ostatnie dwa rzuty z góry i z dołu i to by było na tyle. Mam nadzieje, że spodoba się Wam to, chociaż w ułamku tak jak mi. Temat specjalnie nazwałem, po prostu, ogólnie LEGO. Jeśli ktoś ma coś do zaprezentowania w temacie, to może śmiało to zrobić właśnie tutaj.

129
Poproś o pomoc / Odp: Orbita heliosynchroniczna i Molniya
« dnia: Pon, 02 Gru 2013, 22:07:33 »
Synchronizacja orbit to łatwiejsza część zadania. Pamiętaj tylko by sie ustawic w tej samej inklinacji na start. A potem pobaw sie markerami aż ustawisz jakieś bliskie spotkanie. O czym wiele osób nie pamięta to fakt, że ma do dyspozycji również te ciemnozielone, prostopadłe do orbty markery. One często pomagaja złapać dobre spotkanie. Nawet jak pozornie popsuje to trochę orbitę to i tak przy celu się ją przecież wyrówna. Wystarczy wtedy ustawić się na retrograde względem celu i robić burn gdy zbliżymy sie maksymalnie, aż prędkosć względna się wyzeruje. Orbita się magicznie wyrówna po takim manewrze ;)
Najważniejsze o czym trzeba pamiętać w końcowym podchodzeniu do obiektu, to ustawienie go sobie za cel  i monitorowanie prędkości względnej. Oraz że korygujesz tę prędkość według metody: ustawić się tak jak różowy marker pokazuje, na cel i nienacznie się rozpędzić. A gdy jesteś już najblizej jak to możliwe, wytracić ją względem retrograde (ważne!). Przy czym trzeba mieć navballa utawionego na target, żeby to działało. Taka metodą dokuje się szybko i sprawnie.

130
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Helium-3 Mk2







Waga: 34,52t
Liczba części: 80
Zasilanie: 2 RTG
ilość reflektorów: 6
Załoga: 7 kerbali
Tryb zdalnej obsługi: tak
Dużych doków: 5
Średnich doków: 9
Wersja: Mk2


Capsule Corporation jako odpowiedź na przetarg, na najnowszy element infrastruktury księżycowej, moduł dokujący, przeporojektowano Helium-3. Zrezygnowano z części instalacj wymaganych dla modułu dowodzenia i skupiono się na hubie komunikacyjnym. Dodano parę kratownic, wydłużajac tym samym cały element by oddalić sekcję dokującą od wrażliwych paneli słonecznych. Poza tym zwiększono ilość dużych doków i poprawiono oswietlenie. Nasi eksperci są przekonani, że usprawniony Helium-3 świetnie spełnii wszelkie oczekiwania jako moduł dokujący.


Link do pobrania save: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

131
Poproś o pomoc / Odp: Mod
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 23:29:57 »
Skoro tak, to jesli Moskit takiego nigdzie nie wygrzebał, to i zapewne nie ma takowego.

132
Poproś o pomoc / Odp: Mod
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 20:31:01 »
Stary, to nie żaden mod, tylko tabelka w Exelu, którą Moskit sobie zrobił. Wrzucił tam swoich widzów, którzy go jakoś dotowali, albo najaktywniejszych, nie wiem dokładnie. W każdym razie to nie mod, tylko jego pomysł. Każdemu kerbalowi, którego nazwał na wzór widza przypisał rangę, którą wziął z powietrza. A rangi niby odpowiadają temu do jakiej liczby części taki widz może obsługiwać pojazdy, ale tego nie pilnuje żaden mod, tylko Moskit i jego tabelka.

133
Stacje kosmiczne / Odp: Baza Labolatorium Słonecznej Fali (BLSF)
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 18:57:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale tak masz przy najmniej trochę realizmu. (..)

Sorry but argument inwalid. Stacja kosmiczna czy teleskop kosmiczny w praktyce, używa kół zamachowych do zmiany swej orientacji w przestrzeni. Właściwie to nie samych kół, bo powiązanego z nimi systemu prętów oddziałujących z magnetosferą naszej planety. Ale jednak obywa się bez zużywania paliwa. Linkowałem do tego filmiku nie raz na chacie, wiec i tu mogę (wymagany angielski):


134
Samoloty / Odp: Inflier mkII
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 14:44:09 »
Jak dasz 5 wlotów, zamiast w to miejsce 1 wlotu (niech Ci będzie że dającego intake*3) i 4 kratownic, to wciąż jesteś na plus jeśli brać pod uwagę ilość części ;) Przy małym projekcie to nie ma aż takiego znaczenia. Poza tym designersko wygląda fajniej z okrągłymi. Ale już przy Atlantis albo Mancie to bym się chyba popłakał, a nie wystartował, bo gra by mi zaliczyła crash w momencie jakbym spróbował wyprowadziś toto na start.

A co do kształtu wlotu to też bzdura, że to niby ogranicza. W kerbalach jak weźmiesz jakis element przyczepisz gdziekolwiek do statku, a potem odczepisz i spróbujesz przyczepic w innym miejscu, to okazuje się nagle, że element pasuje gdzieś, gdzie wcześniej nie pasował. Właśnie takiej metody używałem przy Feniksie, żeby zagęścić tę ilość znacząco na tej samej przestrzeni.


135
Samoloty / Odp: MYK-31
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 13:00:42 »
Zajebiste opowiadanie, miło sie czytało. Więcej takich proszę ;)

W obecych czasach nie istnieje już coś takiego jak dogfight. Nieważne jak samolot lata, byle latał, a od uzbrojenia zależy jak jest skuteczny. Polskie F-16 z natowskimi rakietami są w stanie zestrzelić cokolwiek zanim przeciwnik zobaczy je na radarze. Właśnie dlatego wygrały przetarg kilka lat temu. Więc Lag może latać lepiej w walce powietrznej, tylko co z tego, jak do żadnej walki powietrznej by nie doszło. Byłoby tylko boom 8)

P.S. Polecam imgur, jest świetny i darmowy. Niby też jest limit na ilosć zdjęć, ale na ilość galerii już nie. Mam ponad 2,3k zdjęć na nim, gdzie dostęp jest gwarantowany teoretycznie dla 225, a mam dostęp do wszystkich bo co jakiś czas segreguję fotki na albumy :D

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25