Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25
106
Statki kosmiczne / Odp: ZSSTO I
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 17:29:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(...) Konstrukcja moglaby korzystac albo z 2 rapierow albo tradycyjnie, na odrzutowych i rakietowym. W obu wypadkach stosunek masy do ciagu powinien byc korzystniejszy.

Na moje najlepiej korzystać tylko z rapierów, albo obyć sie całkowicie bez. Większość moich konstrukcji ma więcej mocy w starym układzie, gdzie potrzebne były dwa zestawy silników. Jednak da się zbudować pojazd, na samych rapierach, który ma dzięki temu większy ciąg w próżni, od wehikułów z konwencjonalnymi napędami.
Mały TIP, żeby zmaksymalizować wydajnośc rapiera, najlepiej przestawić go na manualne przełączanie (niestety, trzeba zrobić to na pasie) i mieć tę funkcję pod jakąś grupę funkcyjną przypisane. Wtedy trzeba poczekać, aż któryś osiągnie flameout i jednym pstrykiem przełączyć wszystkie. W ten sposób można dużo dalej na odrzucie pociągnać, bo komp przełącza to za wcześnie.


Btw
Fajny patent z tym wynoszeniem mini satelit. Nawet takie malutkie SSTO ma wtedy jakąś funkcję. Nice ;)

107
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 21:20:43 »
Dodano dziś (chyba) multi do SE, wiec jeśli ktoś ma grę i chce potestować, niech się do mnie odezwie.

108
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pią, 10 Sty 2014, 12:01:29 »
Bardzo fajny stateczek Drangir. Zgrabny i ładny, a do tego funkcjonalny. Najbardziej podoba mi się opcja z silnikami. Przez chwile myślałem, że to z moda, ale jak się przyjrzałem, to są po prostu zgrabnie połączone mniejsze silniki. Bardzo fajny motyw.

109
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Czw, 09 Sty 2014, 09:58:09 »
Jak to do czego? Wysyłasz jeden statek, powiedzmy rdzeń stacji kosmicznej. Następnie wysyłasz drugim lotem drugi, powiedzmy moduł stacji, i dokujesz do tego pierwszego. Potem kolejny i kolejny, w zasadzie ta zabawa może trwać tak długo, aż osiągniesz limit swojego komputera i nie będziesz w stanie zadokować kolejnego modułu z uwagi na ujemne FPSy. Nie mniej można w ten sposób stworzyc coś niesamowitego, coś co na powierzchni planety nie mogłoby istnieć.
Najczęstszym motywem jest stacja paliw. Za kazdym razem dowozisz ze sobą trochę paliwa. Z czasem uzbiera się go jakas tam zauważalna ilość. Można nawet zrobic specjalną misję, żeby napełnić baki stacji po korek. Wtedy możesz zbudować statek, który jest w stanie dolecieć na orbitę, spotkać się ze stacją, uzupełnić zapasy i ruszyć w dalszą drogę, kto wie dokąd ;)
Jak widzisz możliwości jest masa. Jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia.

110
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 16:05:56 »
Myslę że ludzie nie zajarzyli wizji autora. Wielka stacja z mnóstwem zadokowanych pojazdów, coś jak kosmiczny hotel dla elit, to mogłoby być fajne ;) Ale prawda jest taka, że było już tego sporo, więc nie wiem... Dla mnie nie problem polecieć nad inną planetę, czy księżyc, nawet nad Laythe. Taka miejscówka z pewnością podniosłaby rangę projektu, ale możliwe też, że ograniczyłaby ilość użytkowników.

111
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 00:01:06 »
Raczej nikt z forum, no chyba że ja, bo ja dowiedziałem się o grze dopiero po tym jak Wonziu wrzucił na YT swojego streama. Czyli trochę później niż osoby, które oglądały go na żywo. Jednak widziałem cżęść z tego wszystkiego jak już wbiłem i według mnie tu nie chodzi o przekleństwa tyle, co o nieprzestrzeganie netykiety jako takiej. Czat jest multi narodowościowy i w takim wypadku powinno się rozmawiać po angielsku. A co robi polska hołota jak poczuje, że stanowi gdzieś większość? Oczywiscie ma wyebane na kulturę i nawija tylko po polsku. Osoby które bluzgały, robiły to właśnie w celu przywołania do porządku tych niereformowalnych. Ogólnie wymiana zdań szła mniędzy polakami głównie. W efekcie teraz czat odpala się dopiero jak rozgrywka rusza, a wcześniej działał już na ekranie oczekiwania na potyczkę. Odnoszę dziwne wrażenie że stało sie tak właśnie z tego powodu. :/

112
Inne gry / Robocraft
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 15:16:19 »
Panie i panowie mam przyjemnośc zaprezentować Wam najnowsze odkrycie internetu: Robocraft.
Czym to jest? Potworem i złodziejem... T_T Słowo, gra ukradła mi dziś nockę, jest boska, niesamowicie grywalna.
A tak trochę poważniej, czymś pomiędzy Space Engineers, a World of Tanks, niejako skrzyżowaniem tych tytułów. Gra operuje na silniku unity, z tego co słyszałem, także voxele voxele i jeszcze raz voxele, czyli to czego nie ma w WoT. Z drugiej strony mamy multi, czyli coś, czego póki co nie uświadczymy w SE.
Jakby tego było mało, ta gra jest darmowa! Niby są tam jakieś mikropłatności wbudowane, ale spokojnie można żyć bez nich i dalej się świetnie bawić.

Zatem, oto link do pobrania z oficjalnej strony: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Oraz gameplay z polskim komentarzem by Wonziu:





Gra w tej chwili przeżywa prawdziwe oblężenie polaków, zatem liczę że i my spotkamy się kiedyś a placu boju i niech wygra lepszy! ;)


Edyta:
Żeby narobić Wam smaku udało mi się po wielkich bojach wywalczyc od gry parę screeów Mojego maleństwa, Wywerny:








Wygrała dla mnie wiele meczy. Jej główne atuty to szybkość, mobilność i siła ognia. Wypracowałęm strategię przedzierania się niewykrytym na tyły wroga i przejmowania jego bazy. Ta z reguły jest nie broniona. Ale jeśli ktoś się wróci żeby powstrzymać przejęcie mam dla niego kilka pukawek z wyższego tieru niż mogłoby sie wrogowi wyglądać. ^^'

113
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy styl - Wybierzmy wspólnie!
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 01:36:23 »
Zagłosowałem za light tylko dlatego, że nocna wersja według mnie kolorystycznie wypada słabo :/ Ogólnie też bym wolał wersję nocną, ale jednak z nieco inną paletą barw.

114
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Cargo Capsule Corp.








Capsule Corporation, a właściwie to jego kierownictwo postanowiło, że spółka raz jeszcze spróbuje swych sił w kosmicznym budownictwie. Zaprosili nawet do projektu konwencjonalnych architektów, ale bardzo szybko ich wyprosili. Wymogi BHP i budżet nie pozwoliły na zbyt wiele ekstrawagancji. Budynek ma być przede wszystkim praktyczny, zatem design spadł na dalszy plan...

Waga: 16,85t
Liczba części: 75
Zasilanie: 3 paneli 1x6 + 3 RTG
ilość reflektorów: 6
Załoga: do 5 kerbali
Wersja: Mk1



Jak w każdej konstrukcji Capsule Co komfort użytkownika zawsze jest jednym z pryiorytetów. Zatem w magazynie, poza częściami może mieszkać do 5 kerbali. Zadbano by każdy mieszkaniec miał łatwy dostęp do swojego mieszkania za pomocą drabinek. Dodatkowo zamotowano sporo okien, z których roztacza sie dobry widok zarówno na resztę bazy, jak i na Kerbin.









Jeszcze fotki w nocy:







Link do pobrania save: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

115
Poproś o pomoc / Odp: Science z sond.
« dnia: Nie, 22 Gru 2013, 15:34:45 »
Do tych punktów masz dostęp w budynku R&D, tam gdzie odblokowujesz technologie. Nie musisz nic dodatkowo po drodze robić. Oczywiście żeby je wysłać potrzebujesz na sondzie mieć antenę. Na czystej grze każda antena jest w stanie wysłać przekaz na Kerbin z dowolnego miejsca w systemie. Transmiscje ogranicza jedynie prąd, ale jak masz panele to nie powinno być problemu.

116
Capsule Co



zgłasza swój projekt:

Serafin Mk1







Jako że inżynierowie z Capsule Corporation najgłośniej opowiadali się za przeładunkową stacją kosmiczną nad Kerbinem, dla potrzeb projektu PMB, nie mogło zabraknąć ich propozycji w tym przetargu. Zatem zakasali rękawy i zabrali się do konstruowania, jak tylko pojawiła się wymagana specyfikacja. Wynik ich pracy to moduł Serafin Mk1:

Waga: 34,21t
Liczba części: 70
Orbita: 666km
Inklinacja: 0 stopni
Zasilanie: 6 paneli XL + 1 RTG
Pojemność baterii: 8830 ECh
ilość reflektorów: 8
Załoga: do 10 kerbali
Tryb zdalnej obsługi: tak
Dużych doków: 4
Średnich doków: 2
Wersja: Mk1



Na Serafinie może przebywać w komfortowych warunkach do 10 kerbonautów. Moduł ma w sumie aż sześć okien. Z większości z nich stale można obserwować ukochaną planetę. Stacja jest zasilana przez trzy pary paneli słonecznych w rozmiarze XL, pracujących w tandemie z dwoma potężnymi bateriami Z-4K, co czyni ją samowystarczalną energetycznie zarówno w dzień jak i w nocy. Jednak kerbale mają w razie czego do dyspozycji jeden generator RTG, tak na wszelki wypadek. W kosmosie nie można być zbyt ostrożnym. Serafin został wyposażony w cztery duze doki przeznaczone głównie do dalszej rozbudowy w przyszłości, ale równie dobrze mogą do nich dokować statki. Jednak te mają do dyspozycji również dwa średnie doki, z dala od paneli słonecznych, a w dodatku wyposażone w unikalny system naprowadzania.







Jeszcze fotki po oświetlonej i zaciemnionej stronie planety oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, gdzie znajdziecie resztę screenów.







Link do pobrania save: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

117
Samoloty / Odp: Samolot szturmowy "Bogeyman" typu VTOL
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 20:33:30 »
Śliczny brzydal :D Silniki od B9 z tego co widzę. Jeszcze jakieś mody? Ma toto jakąkolwiek ładownię? Czy musi wystarczyć wyobraźnia z tym transportem piechoty i sprzętu?

118
Ogłoszenia / Odp: Nowy czat - trwają testy
« dnia: Pon, 09 Gru 2013, 19:37:13 »
Ja z reguły nie klnę ale ten czat wywołał u mnie taką reakcję, że k***** od kwadransu bez przerwy. o_O
Co to kurna jest!?
Nie można tego odpalić na full screen.
Nie można tego dać na osobna zakładkę.
Nie można na tym pokazać zdjęcia.
Nie można tego personalizować. Kochałem czarny styl tamtego ;(
Nie widac na tym kto jest na czacie, a kto tylko online bo 90% ludzi ustawia sobie niewiodoczny jak tylko dostanie taką opcję. W efekcie rozmawia kilka osób, a na liście nie ma nikogo albo jest jeden nick, absurd!
Nie widać na tym rozmowy dalej jak na trzy ostatnie linijki.
Nie można tego przyczepic żeby sienie chowało.
Jedyne co można z tym zrobić, to wyrzucić do kosza już teraz, bo stara wersja była milion razy lepsza.
Powiedzcie że to żart prowadzącego tylko i nie bedziemy zmuszeni do używania tego przez dwa dni? T_T

119
Poproś o pomoc / Odp: Minmus + Drzewko
« dnia: Nie, 08 Gru 2013, 16:24:43 »
A propos 2 punktu to mam tipa. Generalnie to podobno istnieje taka zasada, że do wyniesienia ładunku o zadanej masie potrzeba 9x więcej paliwa. Więc jak masz lądownik i wiesz ile zabiera paliwa, to wiesz też ile powinien mieć go stage poprzedzający. Zresztą do niego stosuje się tą sama zasadę i tak to eskaluje. Ta proporcja może być nieco inna w kerbalach, ale łapiesz zasadę. Poza tym to jest recepta jadynie na wyniesienie czegos na orbitę. Z orbity dalej jest już łatwiej.
Zaś co do punktu 3-go to wcale nie potrzebujesz na to paliwa, gdy latasz w obrębie wpływu Kerbinu. Wystarczy ustawić odpowiednio trajektorię opuszczenia orbity księżyca. Tu masz przykład na moim filmiku, jak to się robi z Minmusem. Na tym kanale znajdziesz też misję na Mun i tam zastosowałem bardzo zbliżoną strategię. Wystarczy trafić w planetę, atmosfera załatwi resztę.


120
No ładna, zgrabna misja. Nie ma za wiele co dodać. Jak rozumiem, lądowałeś na Munie bez ustanawiania wokół niego orbity? Nie jest to najekonomiczniejsze rozwiązanie, ale jak działa to czemu nie ;)
Zagłosowałem za opcją abyś dawał więcej tekstu. Głównie chodzi mi o parametry rakiety, załogi. Fajnie mieć wypisane ile to ma części, ile waży, ile w sumie zabiera paliwa, jakie ma zasilanie, kto tym leci. Takie drobiazgi, a dopełniają obrazka.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25