1
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 20 Lis 2015, 19:20:47 »
Ta jest opcja. że zaatakowały Cię drony pirackie. Jakiś czas temu dodali piratów bo ludzie chcieli wyzwania. Jak ja ostatnio próbowałem grac ze znajomymi to na nam żyć nie dawały. Co naprawiłem statek to coś przylatywało i mi go rozwalało. Najłatwiej takiego pirata unieszkodliwić jak już skupi się na bazie przez podlecenie i zeszlifowanie źródła zasilania. Sporo cześci można z tego mieć. Ale jak nie rozwalisz pirackiej bazy póki tam jest tylko kilka pojazdów to masz potem problem.
A co do założenia, że wszystko jest źle skonfigurowane. Hej, ta gra nazywa sie Space Engineers. To gra o projektowaniu, budowaniu i konfigurowaniu urządzeń wszelakich. Od statków po bazy. W tym jest cała zabawa i ja to uwielbiam. Specjlanie C# liznąłem, żeby być w stanie odpalać skrypty innych ludzi i wtedy to dopiero zaczyna sie konfigurowanie
A co do instrukcji, powiedz szczerze czy odwiedziłeś dział Scenario czy Turtorial? Nie pamiętam do końca jak to sie nazywało, tak z głowy. Jak zakładasz nową grę wybierz sobie turtoriale i przejdź wszystkie jeśli gra Ci sprawia problemy. Tam masz krok po kroku najważniejsze mechaniki wytłumaczone. Jak zaczynałeś grać w Spejsy to tego jeszcze praktycznie nie było. Widać nie śledzisz updateów bo dodawali to przez kilka ostatnich miesięcy po scenariuszu czy dwóch. Także devsi od SE pomyśleli o nowych graczach i stworzyli całkiem dokładna, obszerną i przystępną instrukcję. Tyle że nie w formie książki, a w formie gry, gdzie masz tor przeszkód do pokonania i uczysz się w miarę jedzenia przez zabawę. Co ciekawe turtoriale korzystają w stu procentach z mechaniki gry, nic nie jest oskryptowane i jeśli znasz dobrze spejsy to samemu mógłbys spokojnie stworzyc takie coś.
Jedna uwaga tylko. Słyszałem, że niektóre z późniejszych turtoriali mogą być zbugowane i nie pozwalają przejść dalej. Stało się tak zapewne dlatego, że wraz z planetami, albo jakimś poprzedzającym je updatem, zmieniły się nieco recepty na niektóre bloki. Zatem jak scenariusz wywala Ci elementy na zbudowanie bloku to moze to robić z uwzględnieniem starej recepty. Na pewno z czasem wyłapia takie babole, a może nawet już wyłapali. Nie wiem mi turtoriale niepotrzebne ;P
A co do założenia, że wszystko jest źle skonfigurowane. Hej, ta gra nazywa sie Space Engineers. To gra o projektowaniu, budowaniu i konfigurowaniu urządzeń wszelakich. Od statków po bazy. W tym jest cała zabawa i ja to uwielbiam. Specjlanie C# liznąłem, żeby być w stanie odpalać skrypty innych ludzi i wtedy to dopiero zaczyna sie konfigurowanie
A co do instrukcji, powiedz szczerze czy odwiedziłeś dział Scenario czy Turtorial? Nie pamiętam do końca jak to sie nazywało, tak z głowy. Jak zakładasz nową grę wybierz sobie turtoriale i przejdź wszystkie jeśli gra Ci sprawia problemy. Tam masz krok po kroku najważniejsze mechaniki wytłumaczone. Jak zaczynałeś grać w Spejsy to tego jeszcze praktycznie nie było. Widać nie śledzisz updateów bo dodawali to przez kilka ostatnich miesięcy po scenariuszu czy dwóch. Także devsi od SE pomyśleli o nowych graczach i stworzyli całkiem dokładna, obszerną i przystępną instrukcję. Tyle że nie w formie książki, a w formie gry, gdzie masz tor przeszkód do pokonania i uczysz się w miarę jedzenia przez zabawę. Co ciekawe turtoriale korzystają w stu procentach z mechaniki gry, nic nie jest oskryptowane i jeśli znasz dobrze spejsy to samemu mógłbys spokojnie stworzyc takie coś.
Jedna uwaga tylko. Słyszałem, że niektóre z późniejszych turtoriali mogą być zbugowane i nie pozwalają przejść dalej. Stało się tak zapewne dlatego, że wraz z planetami, albo jakimś poprzedzającym je updatem, zmieniły się nieco recepty na niektóre bloki. Zatem jak scenariusz wywala Ci elementy na zbudowanie bloku to moze to robić z uwzględnieniem starej recepty. Na pewno z czasem wyłapia takie babole, a może nawet już wyłapali. Nie wiem mi turtoriale niepotrzebne ;P