Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shinzo

Strony: [1] 2 3 ... 25
1
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 20 Lis 2015, 19:20:47 »
Ta jest opcja. że zaatakowały Cię drony pirackie. Jakiś czas temu dodali piratów bo ludzie chcieli wyzwania. Jak ja ostatnio próbowałem grac ze znajomymi to na nam żyć nie dawały. Co naprawiłem statek to coś przylatywało i mi go rozwalało. Najłatwiej takiego pirata unieszkodliwić jak już skupi się na bazie przez podlecenie i zeszlifowanie źródła zasilania. Sporo cześci można z tego mieć. Ale jak nie rozwalisz pirackiej bazy póki tam jest tylko kilka pojazdów to masz potem problem.

A co do założenia, że wszystko jest źle skonfigurowane. Hej, ta gra nazywa sie Space Engineers. To gra o projektowaniu, budowaniu i konfigurowaniu urządzeń wszelakich. Od statków po bazy. W tym jest cała zabawa i ja to uwielbiam. Specjlanie C# liznąłem, żeby być w stanie odpalać skrypty innych ludzi i wtedy to dopiero zaczyna sie konfigurowanie ;)

A co do instrukcji,  powiedz szczerze czy odwiedziłeś dział Scenario czy Turtorial? Nie pamiętam do końca jak to sie nazywało, tak z głowy. Jak zakładasz nową grę wybierz sobie turtoriale i przejdź wszystkie jeśli gra Ci sprawia problemy. Tam masz krok po kroku najważniejsze mechaniki wytłumaczone. Jak zaczynałeś grać w Spejsy to tego jeszcze praktycznie nie było. Widać nie śledzisz updateów bo dodawali to przez kilka ostatnich miesięcy po scenariuszu czy dwóch. Także devsi od SE pomyśleli o nowych graczach i stworzyli całkiem dokładna, obszerną i przystępną instrukcję. Tyle że nie w formie książki, a w formie gry, gdzie masz tor przeszkód do pokonania i uczysz się w miarę jedzenia przez zabawę. Co ciekawe turtoriale korzystają w stu procentach z mechaniki gry, nic nie jest oskryptowane i jeśli znasz dobrze spejsy to samemu mógłbys spokojnie stworzyc takie coś.
Jedna uwaga tylko. Słyszałem, że niektóre z późniejszych turtoriali mogą być zbugowane i nie pozwalają przejść dalej. Stało się tak zapewne dlatego, że wraz z planetami, albo jakimś poprzedzającym je updatem, zmieniły się nieco recepty na niektóre bloki. Zatem jak scenariusz wywala Ci elementy na zbudowanie bloku to moze to robić z uwzględnieniem starej recepty. Na pewno z czasem wyłapia takie babole, a może nawet już wyłapali. Nie wiem mi turtoriale niepotrzebne ;P

2
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 19 Lis 2015, 15:27:41 »
Prawdopodbnie łazik albo działka były przypisane do nikogo, a druga rzecz do Ciebie Kadafie. Bardzo częsty probllem w SE. Jak już masz działka w bazie to przypisuj je zawsze do siebie. Podobnie wszystko, co potem zbudujesz. I musisz być w tym konsekwentny bo inaczej się zdziwisz.

3
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Nie, 15 Lis 2015, 04:48:51 »
Kadaf jak zwykle wymagający przesadnie ^^'

1. Gra jest w fazie rozwoju! Obojętnie czegokolwiek by nie dodali do tej pory, devsi mówili za kazdym razem: to jest pierwsza iteracja. Nie myślcie, że tak to zostawimy. I faktycznie od kiedy zaczęli migrację na DX11, już widzieliśmy kilka poprawek modeli istniejących już bloków. Pomalutku idą w kierunku większej liczby detali. Ale Marek Rossa podkreśla też nieustatnnie, że jego pryiorytetami nie jest dodanie feature czy nowego bloku dla 5% graczy, którzy lubią wieszać firanki, tylko bardziej coś, co urozmaici rozgrywkę wszystkim, jak planety właśnie czy poprawienie net codu.

2. Marek też wiele razy mówił, że chce aby SE wymuszało na graczu interakcję z innymi graczami. I faktycznie, zorganizowana banda kilku ludzi jest w stanie mieć świetnie prosperującą bazę w kilka growych sesji. Także survival nie jest be, tylko robisz to źle, grając solo i irutując się, że tak ciężko. Grasz sam, bądź przygotowany, że ustawienie się na nogi trochę potrwa. Jak nie ma friendsów chętnych do grania obadaj listę serwerów. Jest masa światów któree sa online regularnie, z czego całkiem sporo polskich.

3. Co do budowania na powierzchni i survivalu to można na luzie z landing poda złożyć odrzutową spawarkę czy spawarko-szlifierkę. Wystarczy dobrze zarządzić surowcami. Ostatnio nawet dodali system stawiania bloków z wnętrza kabiny. Także żyć nie umierać, tylko trzeba pomyśleć przy budowie i zapewnić sobie dostęp przez duże drzwiczki z kabiny do cargo. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Ctrl+G i rusztowania stają sie niepotrzebne.

Zatem na moje nie korzystasz z danych Ci opcji Kadafie i dąsasz się na stwarzane przez samego siebie problemy :P

4. Chociaż co do dwóch typów budowania to Ci przyznam rację, Przydałaby się unifikacja. Może kiedyś, kto wie? Póki co devsi nabierają wody w usta. Na plantety też kiedys powiedzieli: nope ;)

4
Zajebiste. Dzień jak co dzień z tego co widzę, ale spisany prozą robi wrażenie. Jedyne co mi nie podeszło to ten nieszczesny adder. Jakim cudem niebezpieczny? Rozumiem że to tłumaczenie dangerous? Dwie rangi wyżej jest Elite więc rozumiem, że to nie o to chodziło albo młokos miał jakiś hak na UI coby wyglądać groźniej? Pilot z dangerous, nawet w Adderze stanowiłby wyzwanie ;p

I owszem, da się tak współpracować w tej grze. Tylko dla niepoznaki zamiast Eagle zwiad robi jakaś T6 ze skanerami i przy stacji sprawdza dokąd latają handlarze jakby trasy szukała. Sam ostatnio poległem z ręki takiej pirackiej floty graczy i nie pomogło, że sam byłem w Pythonie (w lekkiej konfiguracji co prawda bo robiłem nim zadaia), a ze mną latały jeszcze 3 inne Pythony. Kolesie mieli oblatane wszystko do perfekcji, a my zanim wszyscy wskoczyliśmy na imprezę to jeden z naszych albo był już na wykończeniu albo już pękł... Zgrana ekipa spokojnie może zdominować system. Ale mimo, że tamtego wieczoru przegraliśmy to i tak było masę zabawy. A ile potem wymyślania co ulepszyć! Sam bym chętnie zobaczył co by z tego wyszło, jakby zdarzyła sierunda druga. Za to kocham tę grę. Pozornie jesteś tylko Ty i Twój statek i od Ciebie zależy, co z tym zrobisz, ale w praktyce to może znaczyć bardzo rózne rzeczy ;)

5
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Pią, 16 Paź 2015, 17:43:14 »
W sumie to to samo co wyzej, ale w bardziej pzystępnej fromie filmowej. Zapraszam do oglądania i komentowania:


6
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Śro, 14 Paź 2015, 01:22:15 »
Jak ktoś zamierza kupić Elitkę w najbliższych dniach to na moje bardziej opłaca się kupić od razu przedpremierowo Horizons. Dodatek, który wyjdzie jakoś na święta. Razem z nim w pakecie macie podstawkę zapewnioną. Haczyk w tym, że nie mozecie grać dopóki nie wyjdzie Horizons, ale omijacie wtedy dokupowanie dodatku w przyszłości.


UWAGA !

Dla tych, co już grają, albo nie graja i gra im się kurzy to uprzejmie donoszę, że nie było lepszej pory niż teraz, aby do gry wrócić. Otóż od 1.4 w grze zmienił się jeden parametr, odpowiedzialny za maksymalny dystans, na jaki mogą zostać wygenerowane misje. Obecnie wynosi tak ze 20 razy więcej. A co za tym idzie możliwa maksymalna wypłata za wykonanie misji również poszybowała w górę!

Co to oznacza w praktyce?

Ano jeżeli się Wam poszczęści to możecie trafić misję nawet i za 11 milionów kredytów. Bo zadanie każe Wam przelecieć np. 400 lat świetlnych. Ostatnio w grze wybychła prawdziwa gorączka złota z tego tytułu. Sam na tym zarobiłem prawie 500 000 000cr przez ostatnie 3-4 dni. Dla porównania gram od roku i ta kwota to prawie 1/3 mojej kasy w grze. Sami zobaczcie:

   

Zatem jak to zrobić, żeby zarobić i się nie narobić?

!. Po pierwsze ASP. Jeśli macie to super, jesli nie to kupujecie ASPa. Dlaczego ten statek? Bo ma świetny zasieg skoku, sporą ładownię i może lądować na outpostach, co jest BARDZO WAŻNE!
2. Następnie outfitujecie go na maksymalny skok, przy możliwie największej ładowni. Tu macie najtańszy i zarazem najefektywniejszy, outfit:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
3. Teraz wyszukujecie system: Sothis i wytyczacie do niego trasę. Tak, to nie pomyłka, naprawdę trzeba lecieć tak daleko.
4. Gdy już dolecicie na miejsce odkryjecie, że czekają tam na was misje za 1 milion, 5 milionów, a nawet i po 10 jeśli macie szczęście. Szczęściu może pomóc ranga w handlu. im wyższa tym lepiej, ale i dla najniższej znajdą sie jakieś zadania, tylko troche mniej.
5. Zatem zbieracie ile dacie radę udźwignąć, dosłownie. Te misje to głównie zadania typu dostarcz tyle, a tyle ton ładunku do stacji... w systemie... Oznacza to, że możecie wziąć jedynie tyle misji na ile Wam pozwoli ładownia, czyli 112 ton jeśli skorzystaliście z linka powyżej.
6. W samym Sothis jest jeszcze inna stacja, outpost. Czekają tam osobne zadania w biuletynie zatem wypadałoby polecieć i tam. W odległości jednego skoku znajdziecie też system Ceos z jedna dużą stacją. Stamtąd też zbieracie co sie da. Kursujcie pomiedzy nimi do wyczerpania tematu.
7. W końcu zapełni Wam się ładownia. To oznacza, że czas rozwieźć misje. Dzięki temu, że jesteście tak daleko od bąbla wszystkie misje będą w niewielkim clusterze na granicy okupowanej przez cywilizację przestrzeni. Odległości jakie musicie pokonać pomiędzy układami, gdzie oddajecie Wasze bezcenne biowaste to skok, góra dwa dla ASPa.
8. Musicie wziąć poprawkę na to, że powrót zajmuje ok pół godziny. Zatem zaczynajcie rozwożenie misji od tych, które kończą się najwcześniej.
9. Przygotujcie się też na fakt, że będziecie wyciagani po drodze przez NPCe. A jako że macie stanowczo za małą tarczę na swój hull to możecie polec z reki byle Vipera, jeśli wdacie sie w walkę. Zatem nie walczcie! Zawsze uciekajcie, tylko z głową. Gdy coś Was zaczyna wyciągać, opuśćcie przepustnicę do zera, żeby sie poddać. Ostatnio nie sposób wygrac minigierki, w większości przypadków i tak przegracie. Poddając się wasz FSD ostudzi się o wiele szybciej. Jeśli ktoś do Was strzela spamujcie chaffem aż skoczycie.
10. Istotne! Przy dużych stacjach lokalna policja skanuje wlatujące i wylatujące statki, a wy na 99% będziecie mieć na pokładzie kontrabandę. Zatem nie możecie dać się zeskaować! Inaczej dostajecie karę pieniężną i spada wam reputacja u lokalnie rządzącej frakcji. Jeśli zarobicie taki mandat w Sothis mozecie nie dostać potem misji, bo nie będziecie posiadać odpowiedniej relacji.
11. Nie używajcie silent running! Zamiast tego podlatujcie od planety. Wyrzuci Was wstedy mniej więcej na wprost wejścia do stacji. Jeśli potrzebujecie, poprawcie swoją pozycję, żeby być tak z 10km na wprost od wejścia. Teraz musicie wlecieć bystro do środka, po drodze wołajać o zgodę na dokowanie. 3-4km od stacji zaczynajcie zwalniać. Wtedy zwolnicie akurat na przelot przez wejście. W środku stacji już jesteście bezpieczni, możecie na luzaku zadokować.
12. Jeśli przy wlocie wyskoczy skan, użyjcie chaffa, to trochę opóźnicie skanery i wlecicie bezpiecznie.
13. Po kilku takich wycieczkach wychodzi na to, że misje, które dają mniejszy zysk niż 400 000cr za tonę nie opłacają się. Lepiej poczekać chwilę dłużej i przepuścić misję 6 milionów kredytów za transport 20 ton i w to miejsce usbierać kilka misji typu 2 miliony za przewóz 2 ton.
14. Opcjonalny statek do tego zadania to Python zrobiony pod handel, ale nie polecam takiego rozwiązania ze względu na zbyt słaby skok w takiej konfiguracji. Anaconda również odpada, ponieważ przepadałaby wtedy, co najmniej, co druga szansa na zadanie. Zwyczajnie większosć misji prowadzi na outposty, a tam duży statek nie wyląduje.

Możecie tak jednorazowo przeszmuglować 70-80 milionów kredytów, na jednej ładowni ASPa! Na taki wypad schodzi 3-4 godzinki. Zatem przy dobrych wiatrach możecie wyciągnąć nawet 20-25 baniek na godzinę. To jest obecnie najefektywniejsza metoda zarabiania i deklasuje wszystko, co było do tej pory, włącznie z handlem. Niektórzy nazwaliby to wręcz exploitem... Ludzie po 2-3 dniach takiego latania mogą sobie pozwolić na kupno i wymaksowanie Pythona (sic!) A przez to, że ta opcja jest tak bardzo, bardzo, baaardzo niezbalansowana, zapewnie niedługo zniknie ;D

7
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Czw, 08 Paź 2015, 09:22:21 »
Odwiedzałem niedawno Betelgezę, to całkiem blisko jak na kosmiczne standardy. Spooora kula ognia. Chyba jedyne, co widziałem z bliska równie duże albo i większe to EZ Orionis, chociaż ręki sobie za to urwać nie dam, bo nie mam pojęcia, która gwiazdka jest faktycznie większa. Nvm sprawdziłem. Betelgeza jest o wieeele większa!

A co do 1.4 to poza samym CQC, czyli w skrócie trybem deathmatch w realiach Elity, doszło sporo usprawnień do samej gry jak i kilka nowych statków.

Wreszcie Federacja doczekała sie trochę miłości od twórców bo nowy Federal Assault Ship zapowiada się na całkiem niezłą przeciwwagę dla Imperial Clippera, który do tej pory był bezkonkurencyjny w swojej klasie. Poza tym dostaliśmy również Federal Gunshipa. Mały, powolny stateczek z wielką, jak na swoja klasę, siłą ognia. Oraz imperial Eaglea. Czyli nową wariację statku już istniejącego wcześniej w grze.

Ostatnio osobiście odgrzałem sobie Elitkę i gra mi się bardzo przyjemnie. Gram niemal codziennie. Sporo innych starych wyjadaczy wydaje się również wracać. Zatem jeśli ktoś by chciał się posocjalizować w odmentach kosmicznej pustki to niech da znać, w grupie zawsze raźniej ;D


Na okrasę screeny przecudnych flar:

   


Edit:
I obie wspomniane przeze mnie gwiazdy, wyciągnięte z mojego archiwum (wskazówka: porównajcie odległości z jakiej zrobiono oba screeny):

   

8
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 18:15:47 »
Kocham ich! Przez ostatnie tygodnie były same bugfixy i chociaż lepszy bugfix niż kolejny scenariusz do scenario mode to pozostawał niedosyt. Jak widać gromadzili ficzery, żeby zaskoczyć. Nie mogę sie doczekać planet. Mam w planach zbudowanie całej sieci satelit, niemal jak w kerbalach. Poza tym ostatnio grając w spejsy budowałem głównie bronie do atakowania z orbity lub obrony orbity, zatem będzie się działo. Niebawem inwazję czas zacząć! ;D






9
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Czw, 23 Lip 2015, 00:38:27 »
Mały update. Oddali mi moje boty, także jak ktoś chętny pograć w robo, to już nie ma przeszkód z mojej strony.

10
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Wto, 21 Lip 2015, 00:17:44 »
No nie powiedziałbym odnośnie tej domniemanej przyczyny błędu. Pojazd z tieru 10 miał pancerz i bronie jedynie z 10 tieru bo mega plazmy jeszcze nie odblokowałem, nawet nie wspominając o wyposażeniu w nią bota, a zniknął. Podobnie pojazd z tieru 6 miał bronie z 5 i 6 tieru. Zatem to nie to.

A co do czekania to prawda. Mają jakieś problemy z serwerami ostatnio i chociaż myśleli, że je naprawili, to jak widać tylko pogorszyli problem globalnym bugiem, a serwery dalej, po  staremu świrują :/

11
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Pon, 20 Lip 2015, 20:47:11 »
No ja miałem tego bombowca na 10T, ale wyparował ;_; I teraz nie wiem czy próbować odbudowywać czy poczekać aż dewsi naprawia tego buga. Póki co zostawię, moze będzie jakisglobalny fix bo wątpie żeby udało mi się osbudować tego robota jakim był  bo ja go usprawniałem przez długie miesiące :/

12
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Pon, 20 Lip 2015, 16:14:17 »
Wow! No spoko, ja idę pograć w SE teraz ale pewnie będę na Frontierowym TSie wiec tam mnie szukaj. Tyle że jakisbug panuje ostatnio w robo i roboty wyparowują z garaży. Jeszcz wczoraj było wszystko ok, a dziś się loguję i 3 na 4 zatoki puste ;_; Takze będę musiał pewnie złozyć coś na szybko również. Ostał mi się bot na 7 tier jakby co.

13
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 19 Lip 2015, 21:30:06 »
Chodziło mu raczej o zasoby kompa, typu RAM :P

14
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 19 Lip 2015, 12:12:53 »
Udało nam się dziś z Diakonem zagrać nawet jeden mecz, rzutem na taśmę. Pisali na forum że naprawili problemy z serwerami, ale i tak czekało sie przydługo jak na moje. Już mieliśmy sierozejśc gdy nagle zaskoczyło. Niestety później Diakon musiał iść i tyle pograliśmy, ale grunt że sie udało. Liczę na wiecej ^^'

15
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 19 Lip 2015, 09:07:40 »
No to elegancko. Trzech to już prawie pluton. Raczej bez problemu skołujemy i czwartego.

Ja sobie doskonale zdaję sprawę, że stare konstrukcje odpadają, sam przez to przechodziłem, jak musiałem ostro się napocić, żeby mojego głównego robota przywrócić do gotowości bojowej.
Nie ma sprawy, nawet jak musicie trochę pograć na niższych tierach. Wystarczy, żebyście grali rogularie, to szybko nadrobicie. Ja mam teraz roboty na 3, 6, 7 i 10 tier więc możemy się na którymś z nich spotkać ;)

Tylko wczoraj, jak na złość, cały dzień były problemy z serwerami. Może dziś będzie lepiej. Jakbyście chcieli zagrać to łapcie mnie przez Steam, nick: Shinzo, albo przez GG: 8506645 8)

Strony: [1] 2 3 ... 25