Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Schulze13

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25
31
Co do pierwszej części, mam zastrzeżenia dot. opisu modułów. Spory chaos się wkradł. Proponuje lepiej opisać parametr MODULE.. Proponuje mocno zaznaczyć, że nazwa to określenie którego z modułów w grze będzie używać część. i dalsze zmienne są parametrami dla danego modułu. I tyle zastrzeżeń. Ogólnie bardzo dobrze napisany poradnik.

32
Poproś o pomoc / Odp: Dane więcej danych
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 19:11:58 »
Jeżeli chodzi o MJ. MJ ma mnóstwo przydatnych funkcji. Podawanie danych nt. parametrów orbity, statku. Świetny jest w nim też zaawansowany s.a.s. który faktycznie stabilizuje, pozwala utrzymać dany kierunek, stopień przechyłu. Pomaga wynieść absurdalne konstrukcje (z naciskiem na absurdalne) na orbitę. Pozwala testować schematy spalania paliwa podczas zawsze identycznego lotu. No i oczywiście pojawia się problem: jest uznawany przez zagorzałych za cheat. Oczywiście jest to autopilot  i nie ma co się z tym kłócić. Jednak trzeba przyznać tem u pluginowi, że potrafi pokazywać dane, o które LittleBandit prosił.
No i na koniec przypomnę: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

33
Modyfikacje / Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 16:37:28 »
Jest to raczej bug. Nie koloruje się silników, bo potem mod koloruje płomienie, a te zaczynają być czarne (?)

34
Poproś o pomoc / Odp: Dane więcej danych
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 17:18:03 »
Vessel Orbital Informational Display - znajdziesz tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbal Engineer Redux - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

35


Sporo rzeczy można dopracować w tym obrazku. Taka mała pomoc naukowa :)
Dziękuje Kadafowi i Dawsterowi za uwagi.

36
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 11:48:53 »
Ale namieszali. Szkoda tylko, że na czacie jest flejm spam i Polacy xD

37
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:05:49 »
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)

38
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 12:09:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miło by zobaczyć lądowanie z pomocą silników na paliwo stałe które mają swoje miejsce w prawdziwym sojuzie.
Podoba mi się koncepcja tej mniejszej repliki. Lepiej oddaje śluzę/dok na szczycie.
A skąd kolega ma takie informacje ? :> Pierwsze słyszę żeby sojuz miał jakiekolwiek silniki na paliwo stałe, poza rakietowym systemem ratunkowym. Głównym silnikiem był Isayev S5.53, do tego rcs i to wszystko. Pojazd palił retrograde, potem odrzucał moduł orbitalny czyli to okrągłe, a potem moduł serwisowy, wchodził w atmosferę i lądował na spadochronie. (w założeniu pustynia w kazachstanie)  ;)



;)

39
Własna twórczość / Odp: Plusz-kerb, czyli szmaciany kerbal
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 21:34:12 »
I teraz znaleźć przerośniętego fajerwerka i lecimy na Księżyc! Świetna robota.

40
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 21:27:05 »
Miło by zobaczyć lądowanie z pomocą silników na paliwo stałe które mają swoje miejsce w prawdziwym sojuzie.
Podoba mi się koncepcja tej mniejszej repliki. Lepiej oddaje śluzę/dok na szczycie.

41
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 21:13:33 »
W wywiadzie słyszałem, że każdy wyląduje w innej części krańca  wszechświata. A im bliżej środka tym mniej przyjaźnie.
Co do psychopaty: on zmienia równanie, więc wynik będzie inny ale identyczny dla wszystkich.

42
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 20:31:56 »
Cytuj
Aktualnie projekt jest nieco zagrożony, ale z pewnością wart zainteresowania.
Z ich twittera wyczytałem, że ich biuro zostało zalane przez powódź. Ludzie chcieli, aby założyli kickstarter'a, ale widać, że są konsekwentni.
Przed kilkoma tygodniami był niezły hype. Chciałem wrzucić info nt. ww. ale Dragnir się bardziej postarał :).
Niestety ten triller i nieliczne wywiady to wszytko co wiadomo o No Man's Sky. Ciekawe będzie to generowanie świata. Tak jak powiedział bodajże CEO, każde równanie ma swój wynik, więc jeżeli jeden kolega wygeneruje równanie, to każdy z graczy otrzyma to równanie. Więc wszyscy ujrzą taki sam wynik. A wynik to np. planeta.

43
Poproś o pomoc / Odp: Zmiana środka ciężkości stacji kosmicznej
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 14:40:55 »
Bardzo możliwe. Diakon dobrze zauważył, że być może sterujesz całą stacja. Możliwe, że to znana środka ciężkości, ale wątpię abyś operował takimi masami. Podczas używania ramienia nie zmienia się środek ciężkości bo gra czegoś takiego nie uwzględnia. Jeżeli ramię jest z kilku części to owszem, środek się zmienia. Jeśli to jedna część to zostaje w tym samym miejscu.
No i zwiększ masę :)

44
Propozycje & Uwagi / Odp: Nowy styl - Wybierzmy wspólnie!
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 14:30:41 »
Preferuję jednak wersje light. Bardziej się kojarzy np. z statkami kosmicznymi ;). Można go nieco (bardzo nieco) przyciemnić. Ikony postów do zmiany. Źle wyglądają przy dobrze wyglądającymi ikonami działów. Proponowałbym zmienić tło na kerbin oświetlony w jednej czwartej. I np. aby tło było przyczepione i nie powielone.

Wcześniej miałem idee kilku stylów adekwatnych do kolorystyki danej planety. Np. Duna: biel + czerwień. Kerbin: Błękit + nuta zieleni. Mun: Szaro + biały. Itd.

45
Dyskusje ogólne / Odp: Nowa planeta?
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 13:43:55 »
Ja bym chętnie zobaczył coś co krąży ruchem wstecznym... Chciałbym też aby olbrzym miał cieplejszą barwę. Ale to gdybania. Pozostaje czekać na przecieki ;)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25