an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Schulze13

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
211
Propozycje & Uwagi / [Zaakceptowane] AJAX Chat umarł
« dnia: Wto, 25 Cze 2013, 18:36:17 »
Czat padł, upadł, umarł i nie można się na niego zalogować. Nie jest to pierwsza taka sytuacja. Często zdarza się, że z czatu wszystkich wywala błąd 503. ChatBot spamuje informacją o błędzie przez parę minut, do póki* problem nie ustąpi. Teraz z kolei nawet ChatBot nie wita nas z informacją "Błąd: 503!". Czat jest jest całkowicie niedostępny. Żadna z opcji w oknie nie działa.

Proponuje aby przenieść czat na irc. Jednym z lepszych sieci jest PIRC: polska sieć irc. Mają możliwość wstawienia na stronę bramki do danego kanału (i fajny interfejs ów bramki).

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

*tak :P

212
Dyskusje ogólne / Odp: Koszulka KSP
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 22:07:01 »
Jeden mały kerbal
np.:

Mówiący "dammit" czy coś w tym stylu

213
Jak dobrze zbugujesz to 7000++ na luzie. W aktualnie dostępnej wersji im bardziej minusowa prędkość tym więcej punktów. Punkty to: pozostałe paliwo razy dwa, prędkość z którą uderzysz przez pięć i razy sto. Dlatego coś tu nie gra. Już to naprawiłem i punktowanie będzie już dopracowane.

Post scalony: Wto, 25 Cze 2013, 22:32:48
Stwierdza update bo 5 godzin pisania.
Lista zmian:
+ Losowo generowany lądownik
+ "Cieniowanie" terenu
+ Poprawiono wiadomość końcową
+ Nóżki opadają
+ Poprawki błędów

214
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 21:23:30 »
Kolejne KSP weekly

Cytuj
Developement Updates
*KSP Dev Team*

  * *Felipe (HarvesteR)*: Set up progress-tracking system, also figured out how to set up vessel recovery with the new scene flow.
  * *Chad (C7)*: I’ve been working on new SAS / ASAS behavior for the last week. We’re aiming to reduce or eliminate the oscillations that happen in the current system. We’re also removing the automatic torque from command pods and replacing it with a reaction wheel system. The new reaction wheels will actually require power to operate.
  * *Mike (Mu)*: I’ve been implementing a whole new way of maintaining the solar system that makes the game persistent across all scenes. There is real game scenery, time-progression and a new camera system in the Space Centre. Tuned up the scene startup for all scenes, the transition from VAB to pad is now rather slick. Also crafted a number of new shaders for Artyom to work his magic with and made some tweaks to the planetary normal mapping shader.
  * *Jim (Romfarer)*: Working on a new vessel launch dialog to go in the space center. You will be able to assign crew members to the vessel from here.
  * *Artyom (Bac9)*: Reworking the space center buildings, which is a pretty refreshing stuff after making a hundred of spaceplane parts. Just finished a variety of prop sets for those new buildings. It's pretty similar to creating actual craft parts, dozens of them, except this time those are pieces that can be used to spice up architecture: HVAC systems, crates, lights, cute little service vehicles, doors, windows and so on. With those done, you can save massive amount of memory and time, getting nice crisp details on surfaces stretching hundreds of meters.
  * *Alex (aLeXmOrA)*: Added Sketchfab plugin to KSP Forums site and worked on CLASSIFIED INFORMATION
  * *Daniel (DanRosas)*: Made some new kinds of Kerbal, one of them is the kerbal recruit that will be used in Romfarer’s UI (will do a web blog post eventually, probably after 0.21 with more details). Making one big animation containing all the Kerbal Shorts.
  * *Rob (N3X15)*: I’m working on database schema designs for Kerbal Spaceport 2.0 (more on this later), also trying to play around with TokuDB for MariaDB on a testing server to see if it can speed up the spaceport/forums server a bit during the weekends. Didn’t get too far due to network problems on my end and buildkit issues (probably caused by trying to compile a 64-bit app on a 32-bit system). Trying again on an 64-bit TF2 server I host that also hosts a few databases, although I won’t be able to properly stress-test it. Have to reinstall that server, first, though. Oh yeah, also the usual security stuff on the current edition of spaceport. Fun.

Możemy wyciągnąć fakty

215
Własna twórczość / Odp: Polaczkowe grafiki
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 18:24:32 »
Haha, świetne. Eksplozje mogły by być bardziej realistyczne (rozrywające się poszycie z którego wylatują płomienie). Sama scena jest świetna.

@edit
Mogę się mylić bo te dysze mogą strzelać promieniami dezintegrującymi

216
W zip-ie są zawarte pliki .cpp i .h więc można je dodać przeglądać w notatniku lub do nowego projektu w jakimkolwiek IDE. Oczywiście trzeba mieć zainstalowaną bibliotekę SFML.

217
Do kickstartera temu projektowi sporo brakuje. Udostępnię też kod źródłowy, aby można myło zobaczyć bałagan w kodzie. Ogólnie wszystko jest nie zbalansowane (z punktami włącznie).

218
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 10:22:15 »
Zależy jak lecisz do danego ciała niebieskiego. Ja z księżycem robię tak, aby on sam mnie wyhamował. Otóż robię tak aby Ap było przed poruszającym się księżycem, i gdy wejdę w jego pole oddziaływania, to on mnie po części wyhamuje. Zamykam d wtedy orbitę bardzo niskim kosztem. Jeżeli polecimy tak, aby nasz księżyc "dogonić" to gdy wejdziemy w jego grawitację, Mun będzie nam uciekał i nas przyciągał. Taka jadąca katapulta.

219
Jest to prosta gra w C++. Pisana od dwóch miesięcy? Osiągnęła wreszcie poziom grywalności większy od 0.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ [C++] [SFML] Projekt MS Visual C++ 2010 Express







reszta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Ficzery
  • Losowo generowany teren
  • Al'a fizyka
  • Fajne zbugowane efekty graficzne!
  • Cała masa bugów
  • Pożegnanie z kwadratem. Powitanie z losowo generowanym lądownikiem
  • Super cieniowanie terenu (!)
  • SUPER FAJNE MENU POD KLAWISZEM ESC, które nawet reaguje na komendy.
  • Kratery we wszystkich rozmiarach
  • RÓŻNE CIAŁA NIEBIESKIE!!!1

Znane bugi jeżeli coś znalazłeś, napisz.
  • Kolizja z terenem nie jest dopracowana

Co dalej
  • Kończę
  • z
  • tym
Legenda
Zrobine/Poprawione! będzie w następnej wersji

220
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 21:41:33 »
Przejrzysty i prosty w zrozumieniu. Ogólnie tę operację orbitalna możemy podzielić na dwie części. Najpierw podwyższyć nieco Ap. Wtedy w Pe mamy wyższą prędkość, i efekt Obertha będzie silniejszy.

221
Poproś o pomoc / Odp: Jak instalować mody do 0.20
« dnia: Sob, 22 Cze 2013, 20:56:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

222
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 11:56:32 »
Gruba akcja. Używasz kerbal clock'a aby to wszystko zsynchronizować czy skupiasz się tylko na jednym locie? Czekam na więcej.

btw nazwy wymyślone znaczą... mało. Te z mitologii mówią nam już rurkę. Jak np. Posejdon, bóg morza, pasuje do stacji paliwowej. Zawsze można skorzystać z rzymskich nazw, jak np. Neptun. Mitologii natomiast jest wiele. Zawsze możesz użyć skandynawskiej lub słowiańskiej ;)

223
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 09:26:01 »
Nie no. Ładnie. Całkiem ładne mają tym tiangongu. Dokowanie było automatyczne, czy ręczne?

224
Inne gry / Odp: Planetary Annihilation
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 21:55:43 »
Dla mnie zaskoczeniem było to, że połowa jednostek supremme commanderze opiera się na totalu. I to, że wszystkie jednostki ZeroK opierają się na totalu.

225
Inne gry / Planetary Annihilation
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 21:25:21 »
Ahgr agh awmgr ahwgra!

Następca sup coma i total annihilation! Cudo! A zwłaszcza opcja przerobienia księżyca w gwiazdę śmierci.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25

 

   
Loading...