Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 40
436
Łaziki / Odp: Ciężarówki URAL, KrAZ, ZIŁ i GAZ.
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 22:26:15 »
Coś mi się wydaje, że chyba masz talent. :)
W strocku, to spokojnie ruskie gniotsa niełamiotsa można tworzyć, bo to szkarady były za życia. Proponuję jednak przesiąść się na procedural wings i kerb paint, jeśli chcesz się rozwijać i budować bardziej zaawansowane wizualnie pojazdy.
W każdym razie gratuluję świetnych konstrukcji.

437
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 03:11:43 »
Jest to najpopularniejsze nazwisko na świecie, zaraz po Wang oczywiście  :)

438
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na celownik
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 07:14:05 »
Zasadniczo, to bombardier celował i podawał parametry lotu pilotowi.
Wystarczy więc jedna kamera, o której wspomina Kadaf, nastawiona na odpowiedni pułap i prędkość (uwzględniając oczywiście parametry balistyczne bomby).
Zadaniem pilota było by dostosować parametry lotu do ustawień celownika i wlecieć nad cel.

439
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 22:19:25 »
Mars or bust !!!
Etatowa sprzątaczka, zastępca inżyniera do spraw żadnych, załapał się na pokład.  :D



440
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na celownik
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 17:06:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kadaf a znasz metodę brania poprawki na bezwładność z zależności od prędkości?

A możesz kolego wyjaśnić o co Ci chodzi?
Bo ja, jako nie chwaląc się, znawca tematu, nie bardzo zrozumiałem o czym piszesz.
Bezwładność, to przecież taka własność materii, że wynika z niej Pierwsza Zasada Dynamiki. Cóż za poprawki trzeba było na to brać?
Przecież jeśli rakieta jest naszym układem odniesienia i się porusza względem celu, to prędkość celu jest sumą jego prędkości i prędkości rakiety (ze znakiem ujemnym).
Problemy zaczynają się dopiero, gdy mamy do czynienia z nieinercjalnym układem odniesienia.
Gdy nasza rakieta przyspiesza i jest układem odniesienia dla wystrzeliwanego pocisku, to na cel działa, nazwijmy to, wirtualna siła, zwana siłą bezwładności (ale zauważ, że jesteśmy w nieinercjalnym układzie odniesienia) i wtedy bierzemy poprawkę na tą siłę, po to aby nam Druga Zasada Dynamiki się zgadzała z rzeczywistością.
Bardzo prosty wzór, mogę narysować jak byś się upierał.

441
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na celownik
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 11:43:07 »
RasterPropMonitor - wspaniały mod! Wczoraj wyszła wersja 0.18.3, kompatybilna z KSP 0.25
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

442
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 08:26:34 »
Jest cicho, bo wszyscy grają.
Nowe części lotnicze nadają sens tej grze, pod warunkiem, że bawimy się w lotnictwo.
Mnie osobiście wkręciło na kilka godzin, polatałem sobie bombowcem. Nawet udało się zbudować coś podobnego do B52, o niestety nierealistycznych parametrach (ładowność ponad 60 ton). No i muszę powiedzieć, że pod tym względem update jest genialny. Innych nowości nie zauważyłem.
Ja bym wolał jednak, aby Squad pomyślał nad wprowadzeniem większego realizmu (lepszy model aerodynamiczny, gęstość paliw bardziej zbliżona do prawdziwych, bardziej precyzyjne przyrządy pomiarowe, lepsze wyświetlacze w kabinach (a nawet zewnętrzne kamery) itp.) Jak ktoś grywa w Orbiter, ten wie o czym mówię. Pozostaje więc czekanie na update modów, bo bez nich jak zwykle rozgrywka jest bezsensowna.

443
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 08 Paź 2014, 21:46:45 »
Ja z rodzinką jesteśmy zapisani w pamięci flash Curiosity.
Dają takie fajne certyfikaty  :)

[Post scalony: Czw, 09 Paź 2014, 11:10:02]

444
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Śro, 01 Paź 2014, 15:40:06 »
To nie wina braku SAS'a, właśnie wypuściłem 1000 ton w kosmos z samym probodobodynem i żadnych problemów nie miałem. U Kapiozana stage świeci na fioletowo. U mnie jak wczytuje pojazd, to przez chwilę jest fioletowa lampka, ale jak już komputer policzy wszystkie elementy, to zapala się na zielono. To musi być coś poważniejszego. Ja bym na przykład wysłał kerbala w pobliże tego statku, aby aby trochę tam polatał w tę i z powrotem. Jak wszystko będzie OK, to znaczy że wina statku, a jak się wykrzaczy, to pewnie wina komputera.

445
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Wto, 30 Wrz 2014, 23:31:58 »
Ze zdjęcia nie potrafię wywnioskować, jest zrobione pod złym kątem, czy jest tutaj moduł dowodzenia?

446
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Śro, 24 Wrz 2014, 20:14:57 »
Stage świeci się na fioletowo wtedy, gdy nie masz dostępu do obsługi rakiety. Może być kilka przyczyn, najczęstsza to brak zasilania. Może też być brak modułu sterowania, załogowego lub bezzałogowego. Dobrze by było, gdybyś wrzucił screena z widokiem rakiety i włączonym interfeisem.

447
Modyfikacje / Odp: (Atmospheric) Trajectories [v0.2.1] [KSP 0.24.2]
« dnia: Wto, 23 Wrz 2014, 16:27:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najlepszy. Mod. Świata.

No chyba żartujesz.
Najlepszy mod na świecie, to słynny mod na banana.



Uwaga od Moderatora Globalnego Ten post tutaj naprawdę nie był potrzebny // Raynus

448
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Pon, 22 Wrz 2014, 22:23:36 »
A lampka STAGE, to na jaki kolor się świeci?

449
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Pon, 22 Wrz 2014, 20:39:51 »
Czy ja dobrze zrozumiałem? Masz zamiar rzucać towarem z powierzchni Pola w Laythe, i jeszcze do tego trafić w konkretną wyspę? Swego czasu próbowałem strzelać z Minmusa w Kerbin, zaliczając po drodze łuk na Munie i powiem tak: bez korekty się nie da, ponieważ nie uda Ci się trafić w odpowiedni kąt, więc jakieś RCS'y i spadochrony raczej będą konieczne. No ale z chęcią popatrzę jak Ty to rozwiążesz.

450
No, żeby było w stylu akcji filmowej, to powinna teraz lądować baza. Przedłużanie sceny na następny odcinek raczej nie podniesie napięcia, takie rzeczy tylko w telenowelach, a tu mamy do czynienia z poważnym dramatem. Po lądowaniu, marzy mi się jakaś akcja na orbicie, dopiero potem dalsza część podróży ATE ze szczęśliwym jej finałem (albo zaskocz nas i niech finał nie będzie za bardzo szczęśliwy).

Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 40